![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
crimson
მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული? ანუ გამავლობაში რამე უპირატესობა მექნება თუ არა? და შენი პროექტი რომ გამოვიდეს, ანუ ტ25 მექანიკა, მაჯობებ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187034[/snapback] რო ავდგეთ და ტ/25-ში ჩავაყენოთ სტი/ს ვტდ-იანი კარობკა თAვისი ტეკუთი და ბლოკირებით, მაშინ ხო იქნება მარტივი და არაშრომატევადი, თუ მაგასაც თAვისი ვალაკიტორული გამოვლინებები ექნება ? მაგის გაკათებას ყველაფერი სჯობია, ნუ 3 მანქანას უფრო იოლად გაამექანიკებ. არაVTD მანქანის იკუმ საერთოდ არ იცის ისეთი მონაცემები როგორიცაა AET, AEC და კიდევ 5 ამდაგვარი, ზოგი IN და ზოგიც OUT, რომლის გარეშეც VTD კარობკის მუშაობა შეუძლებელია. მაგას სჯობია მთელი STI-ს ელექტროობა გადაიტანო და სმესის და ზაჟიგანიის კომპლექსური კონტროლერი დაუყენო, რომ ქარზნული ეკუს მეპები დაიკიდოს. ამ კონტროლერებით ცოტა ცხენებსაც მოამრავლებ სადღაც 190-მდე და იქნები ბედნიერი. თუ არა და მე მეგულება ერთ ადგილას AVCS-იანი ლეგასის ეკუ და ის ინდა იყიდო თავის პრავოდკიანად, კორომკა იმასაც VTD აქვს და STI-ს დადგება კარობკის მართვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:20) [snapback]187077[/snapback] არაVTD მანქანის იკუმ საერთოდ არ იცის ისეთი მონაცემები როგორიცაა AET, AEC და კიდევ 5 ამდაგვარი, ზოგი IN და ზოგიც OUT, რომლის გარეშეც VTD კარობკის მუშაობა შეუძლებელია. მაგას სჯობია მთელი STI-ს ელექტროობა გადაიტანო და სმესის და ზაჟიგანიის კომპლექსური კონტროლერი დაუყენო, რომ ქარზნული ეკუს მეპები დაიკიდოს. ამ კონტროლერებით ცოტა ცხენებსაც მოამრავლებ სადღაც 190-მდე და იქნები ბედნიერი. ეუფფ... სმესის და ზაჟიგანიის კონტროლერებამდე თუ მივიდა ეგ საქმე ზნაჩიტ უაზრობაა... ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:20) [snapback]187077[/snapback] თუ არა და მე მეგულება ერთ ადგილას AVCS-იანი ლეგასის ეკუ და ის ინდა იყიდო თავის პრავოდკიანად, კორომკა იმასაც VTD აქვს და STI-ს დადგება კარობკის მართვა წავა პირდაპირ ? ვის აქვს და რამდენად ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 18:17) [snapback]187076[/snapback] მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული? ანუ გამავლობაში რამე უპირატესობა მექნება თუ არა? და შენი პროექტი რომ გამოვიდეს, ანუ ტ25 მექანიკა, მაჯობებ? ტ/25 რო გაამექანიკო ოფროუდზე ყველა ფორესტერს აჯობებს. შენსასაც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 18:17) [snapback]187076[/snapback] და შენი პროექტი რომ გამოვიდეს, ანუ ტ25 მექანიკა, მაჯობებ? ოფროუდზე აშკარად უპირატესობა ექნება. გამოქანიკებასთან დაკავშირებით პრობლემათა უმრავლესობა თეორიულად გავლილი მაქვს, ჯერ ვერ მოვიფიქრე გამოსავალი 2 პრობლემაზე: 1. სიჩქარის დატჩიკი !!! მოგეცხენებათ ავტომატებს ორი აქვს და ერთი მაინც თუ აღარ იქნება ჩეკს ვერ ავცდებით 2. ABS რომლის მონაცემებიც შედის TCU-ში და ყველა ვარიანტში გაითიშება თუ იქადან ნორმალური პასუხი ვერ მიიღო, არადა ვერ მიიღებს, იმიტომ რომ თუ AT/MT სიგნალს არ დავამასებთ, მაშინ სხვა უამრავი პრობლემა გამოძვრება და თუ დავამასებთ და ვეტყვით რომ შენ მექანიკა გაქვსთქო, მაშინ ეს ორი პრობლემა დარჩება. კარგი, დავუშვათ ABS-ის პრავოდკაც და კომპიუტერიც შევცვალეთ, მაინც პრობლემად რჩება მეორე სიჩქარის დატჩიკი. ისე მე თუ მკითხავ სიჩქარის დატჩიკი აბსოლიტურად ზედმეტია და სიჩქარის შესახებ ინფორმაციის მიღება თავისუფლად შეიძლება ABS-ის დატჩიკებიდან, მაგრამ თავის დროზე Fუჯიმ ასე გააკათა და ახლა ვერაფერს შეცვლი ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:27) [snapback]187079[/snapback] წავა პირდაპირ ? ვის აქვს და რამდენად წავა, მაგრამ რა ღირს არ ვიცი, ფეიქრებზე დაშალეს ეგეთი ლეგასი ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:27) [snapback]187079[/snapback] ტ/25 რო გაამექანიკო ოფროუდზე ყველა ფორესტერს აჯობებს. სხვათაშორის საყოველთაოდ ცნობილია რომ ოფორუდზე კარგი ავტომატიკა სჯობნის მექანიკას, იმიტომ რომ შენ უშვებ შეცდომებს და კარგად გაკეთებული TCU არა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
maxouni
მახოჯან, და პირიქით რას იტყვი, ანუ ს/20-ში რო ჩადგა ტ/25-ის ძრავი თავისი ეკუთი, ეგეთი პრობლემებს ხო თავიდან ავიცილებთ ? ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:30) [snapback]187080[/snapback] სხვათაშორის საყოველთაოდ ცნობილია რომ ოფორუდზე კარგი ავტომატიკა სჯობნის მექანიკას, იმიტომ რომ შენ უშვებ შეცდომებს და კარგად გაკეთებული TCU არა ეგ ჯერ კიდევ საყოველთაოდ კამათის საკითხია, რომელზეც ჯერ პაუხი არავის არ აქვს და საბოლოოდ მაინც გემოვნების საკითხამდე მიდიან. ავტომატ კარობკას ყოველთვის რჩება ერთი ნაკლი, მაღალი აბაროტიდან ვერ სტარტავ. ეგ კიდევ ხანდახან საჭიროა, რესკი ტაჩოკების მიცემა როცა გაჭედილი ხარ. პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback] პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული როგორ გეკადრება? აბა კარგად ჩაიხედე მანუალში, სუფთა 50/50 გაქვს ხისტი გადაბმის დროსრაც არც ისე მარგებელია თორემ მაგის დაბლოკვას რა უნდა ავტომატზე? მეტსაც გეტყვით და სარეგულირებელიც შეიძლება დაუყენდეს. და ეგეც რომ არა VTD კარობკას, თუ გამავლობას დასჭირდება 40/60-ზეც გააკეთებს, რასაც ვერასოდეს ვერ იზამს მექანიკა. ერთადერთი უპირატესობა მექანიკას აქვს სცეპლენიით ტალჩეკების მიცემა, მაგრამ არანაკლები პრივილეგიები აქვს ავტომატს ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback] ავტომატ კარობკას ყოველთვის რჩება ერთი ნაკლი, მაღალი აბაროტიდან ვერ სტარტავ. არა მგონია ოფროუდზე და მითუმეტეს თოვლში ეგ გამოგადგეს ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback] მახოჯან, და პირიქით რას იტყვი, ანუ ს/20-ში რო ჩადგა ტ/25-ის ძრავი თავისი ეკუთი, დაახლოებით ერთი ფეხია, ჯერ ისევ გაუჭრელი რჩება სიჩქარის მეორე დატჩიკი, დანარჩენი მაგვარებადია, თუმცა სხვების გამოცდილებიდან ბიუჯეტი ადის 2000$-მდე, გინდა გამექანიკებაზე და გინდა 2.5 მატორიც ჩადგმაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
AT/MT სიგნალი ეჭვი მაქვს რომ არ იქნება თუ ეგ ძრავა რომელიმე მექანიკურკოლოფიან მანქანაში არ დევს. ამერიკულ 2,5-ში სულ სხვა ძრავაა რამდენადაც ვიცი.სპეციფიური ძრავაა და მაგისთვის სპეციფიური ეკუ იქნება გაკეთებული რომელსაც არამგონია ზედმეტი პროვოდი ქონდეს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(zimbo @ 21st October 2010 - 19:16) [snapback]187092[/snapback] AT/MT სიგნალი ეჭვი მაქვს რომ არ იქნება თუ ეგ ძრავა რომელიმე მექანიკურკოლოფიან მანქანაში არ დევს. არაა გამორიცხული თუმცა ლანკასტერები გამოდიაოდა იგივე მატორზე მექანიკა კარობკით http://catalog.drom.ru/subaru/legacy_lancaster/20881/ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:44) [snapback]187087[/snapback] თუმცა სხვების გამოცდილებიდან ბიუჯეტი ადის 2000$-მდე, გინდა გამექანიკებაზე და გინდა 2.5 მატორიც ჩადგმაზე სადაა ეგ გამოცდილება, მაიტა ლინკი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187065[/snapback] ხო რა, თAნ სტის გაცილებით უკეთEსი ბლოკირება აქვს არანაირად, ავტომატიკაზე იგივეა ზუსტად რაც S/TB-ზე ![]() ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187065[/snapback] პლიუს ვტდ და მემგონი წესით უნდა გაუმჯობესდეს გამავლობა, პახოდუ ცოცხალი კარობკაა უფრო და კარგად რთAვს მაგაში გეთანხმები, კარობკაც უკეთესია და დიფერენციალიც ![]() ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 17:17) [snapback]187076[/snapback] მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული? გიზო, როგორც ვიცი TYPE M-ს უკანა ბლოკირება კულაჩკოვი აქვს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 22nd October 2010 - 17:17) [snapback]187540[/snapback] არანაირად, ავტომატიკაზე იგივეა ზუსტად რაც S/TB-ზე სტბს და ტ/25-ს ერთნაირი ბლოკირება აქვთ ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 17:35) [snapback]187082[/snapback] პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული სუფთა 50/50 რაში გჭირდება? ![]() ![]() პახოდუ VTD-ს ადგილიდანვე შეუძლია დაბლოკვა, რაც მექანიკამ არ იცის ![]() ანუ ცენტრალური დიფერენციალის ამბავში VTD ყველაზე კარგია ![]() ციტატა(crimson @ 22nd October 2010 - 16:18) [snapback]187542[/snapback] სტბს და ტ/25-ს ერთნაირი ბლოკირება აქვთ ? უკანა LSD ერთი აქვს ყველა ფორიკას, გარდა TYPE M-ისა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 22nd October 2010 - 17:10) [snapback]187534[/snapback] სადაა ეგ გამოცდილება, მაიტა ლინკი www.nasioc.com www.forums.drom.ru კონკრეტულად რა გითხრა და უამრავი თემაა მაგაზე და ყველას მოძებნა და გადაკითხვა უნდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
maxouni
მოკლედ საბოლოოდ რომელ თემას მივაწვე, გამექანიკებას თუ სტი-ს კარობკის ჩადგმას ? რომელი უფრო რეალურია ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(shreketa @ Oct 21 2010, 16:54) [snapback]187038[/snapback] უტურბინო 2.0 მექანიკური კოლოფით რო ჩაიდგას 2.5 ძრავი..მ?? მგონი ეს ვაიანტი ჯობს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 22 2010, 16:46) [snapback]187556[/snapback] maxouni მოკლედ საბოლოოდ რომელ თემას მივაწვე, გამექანიკებას თუ სტი-ს კარობკის ჩადგმას ? რომელი უფრო რეალურია ? მგონი მეორე უფრო ადვილია მაგრამ დიდ სხვაობას ვერ მიიღებ და ღირს საერთოდ?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 9 2010, 10:27) [snapback]182860[/snapback] ე.ი. ეგ იდეა ჩანასახშივე მოკლეს.... არააააააააააააააააააა მე არმეცალა ეს დღეები და აქ თურმე რახდება,ხალხო ამაში არაფერია გამოუსვლელი,უბრალოდ გვერდში დგომაა აქ მთავარი და ერთი გუნდი,ვიცით რომ ოFF როუდში მთებს რომ არგადავხნავთ მაგრამ გვეყოლება კლუბს ერთერთი საამაყო ფორიკა. აქ გადაულახავ სირთულეს ვერვხედავ,ფინანსები რომუნდა ამ საქმეს ეგ ცნობილი ფაქტია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Likvidator @ 22nd October 2010 - 18:19) [snapback]187571[/snapback] ძმებო დამეხმარეთ რა! OUTBACK-ზე კარობკა ჩამეშალა და ვერ ვიპოვე. ბათუმში ვცხოვრობ, თან ვმუშაობ და არ მცალია რო ჩამოვიდე თბილიში და მოვძებნო. ფეიქრებზე რო შლიან მანდ დავრეკე, ამ წუთას არა გვაქო და ისე 600$ ღირსო. სადმე თუ გეგულებათ გამაგებინეთ რა გთხოვთ. ისე ეგ ფასი რეალურია? ჯობდა შესაბამისი თემა მოგეძებნა და თან შენი კარობკის ნომერიც დააგდე. უფრო იაფად იშოვი აქვე, ფორუმზე ამ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4197 თემაში ციტატა(datoxachi @ 23rd October 2010 - 00:00) [snapback]187725[/snapback] აქ გადაულახავ სირთულეს ვერვხედავ,ფინანსები რომუნდა ამ საქმეს ეგ ცნობილი ფაქტია მაშინ იყიდე იაპონური მექანიკა ლანკასტერის კომპიუტერი და გაყვანილობა და პრობლემა არ იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 22 2010, 23:12) [snapback]187729[/snapback] მაშინ იყიდე იაპონური მექანიკა ლანკასტერის კომპიუტერი და გაყვანილობა და პრობლემა არ იქნება ეტო დოროგო სტოიტ და მახოჯან ![]() ვახ არადა რა შემართებით შევუდექით ამ პროექტს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(datoxachi @ 23rd October 2010 - 00:19) [snapback]187733[/snapback] ეტო დოროგო სტოიტ და მახოჯან კაცო რომ გეუბნებით ძვირი დაჯდებათქო - დაჯდესო და ახლა ძირიაოო. აბა თავისით არ გაკეთდება, რომ ვამბობ 2000$-მდე ადის წესიარედ გაკეტებულის ხარჯითქო არ გჯერათ? |
|
|
![]() ![]() |