![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 29th October 2010 - 01:27) [snapback]190362[/snapback] ნუ თუნდაც ეგ CP იყოს, მინდა ისეთი იყოს კომპლექტი რომ 1.5-1.7 ბარამდე გაუძლოს წნევა...... მარტო პორშინი ან ეყოფა მაგ საქმეს და ან არა ხოდა მარტო პორშნებზე არ მაქვს ლაპარაკი, შიგნეულობა ბლოკის გამოცვლის გარეშე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 29th October 2010 - 13:55) [snapback]190528[/snapback] ხოდა მარტო პორშნებზე არ მაქვს ლაპარაკი, შიგნეულობა ბლოკის გამოცვლის გარეშე... ბლოკი ვერ გაუძლებს დიდხანს, გაძლიერება უნდა თორემ გილზას დაბრიცავს 1.7 ბარზე. პორშინები დაჯდება 600$-მდე და ბლოკის გაძლიერება არ ვიცი ზუსტად, თუ არ ვცდები 100 ლარია გადაშარხვა და ალბათ მაგას დაემატება სადღაც ერტი მაგდენი გამაძლიერებელი ძგიდეების ჩაყენების. გადაჩარხვის გარეშე არ გამოვა, ძგიდეები რომ დუღდება - მერე გადასაჩარხია. ამის გარდა მატორს რომ დაშლი ვკლადიშებს იგივეს ხომ არ დატოვებ? ჰოდა აცლ-ისც ვკლადიშები მე მგონი 300 ლარის მიდამოებში ჯდება. + ამ ყველაფერს დაამატე მატორისტის ანაზღაურება და გამოგივა მთლიანი ფასი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
გასაგებია, არ ისე ძვირია ეგ ვარიანტი და ყველაზე გამართლებულია ალბათ....
ანუ მემგონი ვერ გამიგე მახო, მინდა შეიჩვალოს პორშნები, კალცოები, შატუნები, ვკლადიშები ნუ გილზებიო შენ იძახი და სხვას არაფელს უნდა მეტი შეცვლა? წვრილმანები არაფერია? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ბოდიში. ეს დღეები ვერ მოვიცალე მანქანისთვის. დიდი მადლობა ყველას რჩევებისთვის. იმედია ამ კვირაში მაინც შევძლებ პორშინების გამოცვლას.
ე.ი რა მაინტერესებს ეხლა: რომელი ნაწილები დავააპგრეიდო? პორშინი, ვკლადიში, შატუნი, ინთეიქი, კლაპანები, პრაკლადკა, ზეთის რადიატორი ვიცი რომ გამოსაცვლელი იქნება (მანდ გროვდებ მთელი კაკაშკები, მატორის მიკროსკოპული ნაწილაკები), წყლის და ზეთის ნასოსები გამოვცვალო? დამჭიმებს ვნახავ თუ ხმა არ აქვს დავზეთავ და მიუყენებ უკან, მაგრამ ეგეც უეჭველი გამოსაცვლელი იქნება, ასე მგონია მე. ღვედი, სვეჩები რომელი დავაყენო? aftermarket ნაწილები ვიცი რომ ქარხნულს ჯობია და ძალიან ძვირიც არ ღირს. კოვანნი პორსინები ეხლა ნაღდად არ მინდა. მომავალში სხვა მანქანაზე შეიძლება ვიფიქრო - უფრო ახალ სუბიზე, მექანიკაზე დდა ახლა მე უბრალოდ ამის ჩკუაზე მოყვანა მინდა მარტო ამ ეტაპზე, მეტი არაფერი ![]() ![]() პ.ს კალენვალის შკივი როგორ მოვხსნა? ანუ რით ჭედავთ რომ არ იტრიალოს ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 2nd November 2010 - 09:23) [snapback]192228[/snapback] პ.ს კალენვალის შკივი როგორ მოვხსნა? ანუ რით ჭედავთ რომ არ იტრიალოს ? კლუჩი აქვს სპეციალური , ან მახავიკიდან უნდა დაიჭირო (მაგრამ ცოტა სახიფათოა) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 29th October 2010 - 16:04) [snapback]190625[/snapback] ანუ მემგონი ვერ გამიგე მახო, მინდა შეიჩვალოს პორშნები, კალცოები, შატუნები, ვკლადიშები ნუ გილზებიო შენ იძახი და სხვას არაფელს უნდა მეტი შეცვლა? წვრილმანები არაფერია? გილზებს შეცვლა არ უნდა, უბრალოდ გამაგრება უნდა გვერდებიდან ძგიდეების ჩადუღებით. წვრილმანებს რაც შეეხება მაგას უკვე შოთა გეტყვის დაწვრილებით, სალნიკები, პრაკლადკები და ასე შემდეგ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
maxouni
კიდე ერთი სტის ძრავი ვნახე პერეგაროტკების გარეშე , ზალიან მაინტერესებს ჩემი როგორია, არადა ძველი ესტის ბლოკი დაგვხატავდა, დააყენე ხარისხიანი პარანიტის პრაკლატკა და ბუსტე რამდენიც გინდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 2nd November 2010 - 14:58) [snapback]192359[/snapback] ბუსტე რამდენიც გინდა ეგ სიტყვები ძალიან მომწონს... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ხო ვიცი STსფლსკფჯასფ რაღაც ქვია მაგ კლუჩს. აქ არ იყიდება სადმე?
სალნიკები რასპრედვალზე რომ უკეთია მაგენზე იდძახით? მაგას გასხმული არ აქვს მე მგონი თუ კალენვალზე ამბობთ? გალოვკა, კალენვალი შესამოწმებელი მექნება და ალბათ ბოქსებში გესტუმრებით, თუ შეიძლება ![]() გაჩარხვით ბარადასთან მივიტან. და თუ იცით. ლეგასის გალოვკა შლიფოვკდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 2nd November 2010 - 14:58) [snapback]192359[/snapback] კიდე ერთი სტის ძრავი ვნახე პერეგაროტკების გარეშე საინტერესოა. შეიძლება გამოდიოდა ეგეთებიც, მაგრამ მაშინ რა განსხვავებაა WRX-ს ძრავთან, მე მგონი არაფერი. მოკლედ ძრავი თუ იჩარხება ყველა ვარინტში პერეგაროდკები უნდა ჩადუღდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 2nd November 2010 - 17:06) [snapback]192450[/snapback] ეგ სიტყვები ძალიან მომწონს... ძველ ესტის ბლოკს დახურული აქვს წყლის სისტემა ფაქტიურად ესეთი ზედხედი აქვს და ბუსტსაც დიდს უძლებს და ელიფსებსაც არ იკეთებს გილზები ![]() gentoo ვერ ვგებულობ რა გაინტერესებს ზუსტად , კითხვების სახით ჩამოწერე თუ რამე გაინტერესებს და გიპასუხებ ციტატა(maxouni @ Nov 2 2010, 18:02) [snapback]192510[/snapback] საინტერესოა. შეიძლება გამოდიოდა ეგეთებიც, მაგრამ მაშინ რა განსხვავებაა WRX-ს ძრავთან, მე მგონი არაფერი. მოკლედ ძრავი თუ იჩარხება ყველა ვარინტში პერეგაროდკები უნდა ჩადუღდეს მეც ეგრე ვფიქრობ რომ არანაირი სხვაობა არ არის , უბრალოდ ძველ ძრავებს აქვს პერეგაროტკები , უფრო ძველებს როგორც ზევით დავდე (შევსებულია მთლიანად და მარტო წყლის და ზეთის კანალების დირკები აქვს ) ჩემი აზრით არა მარტო პერეგაროტკები , უნდა იჩალიჩო ფლიანეცზეც და თავიც შეავსო მაგრამ ამ ყველაფერს რო გააკეთებ შესაძლებელია წყლის სისტემამ ტემპერატურა მაღალი დაიჭიროს და მაგისთვისაც მაქვს მოფიქრებული ერთი ხრიკი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
არაფერი მოვხსენი შკივი დალშე გკითხავ თუ რამე იქნება.
http://www.youtube.com/watch?v=byfNt-0iP6U 1.10 -ზე გადაახვიეთ და ეს მასტი რას ამბობს უსმინეთ. ზეთის რადიატორი უნდა გამოცვალოთო. ხოდა ვინმე უცვლით ამას? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სუბარუს ნაწილები საიდან შეუკვეთო. vin-ით რომ ამომიყაროს ყველა ნაწილი და გამოწერა რომ შეიძლებოდეს ეგეთი საიტი მინდა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
gentoo
რა ნაწილი გინდა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ძირითადად მატორის ნაწილები მინდა. ღვედები, პრაკლადკები რაც აუცილებლად შესაცვლელია და ალბათ პორშინები და კოლიცოები. ხო ზეთის რადიატორიც. და ერთი პლასტმასის შლანგი გამიფუჭდა კიდევ. პაუკთან რომაა. არ მახსოვს.
დამჭიმები მინდა კიდე. ის ავტორეგულირებადი მთელია დანარჩენს დარხეული აქვს. სალნიკებს არ ვიცი ვნახავ კიდევ თუ რამეა გამოსაცვლელი მაგასაც გამოვცვლი. დეტონაციის დაჩიკი და primary ტურბინაც მინდა. მგონი... ![]() sub-300 პრაკლდაკები მთელია, როგორც ხელოსანმა მითხრა, ვიურტის ლაკს ცაუსმევ და მიაყენებო, მაგრამ რატომღაც არ მინდა მაგის დაყენება. ჰა შენ რას მირჩევ, ყველა პრაკლადკა დავცვალო ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] მაგრამ რატომღაც არ მინდა მაგის დაყენება. ჰა შენ რას მირჩევ, ყველა პრაკლადკა დავცვალო ხო? თუ საშუალება გაქვს შეცვლა ჯობია. ტურბინა რაღამ მოკლა, დასტუკე თუ ააფეთქე ძრავი? -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] ძირითადად მატორის ნაწილები მინდა. ღვედები, პრაკლადკები რაც აუცილებლად შესაცვლელია და ალბათ პორშინები და კოლიცოები. ხო ზეთის რადიატორიც. და ერთი პლასტმასის შლანგი გამიფუჭდა კიდევ. პაუკთან რომაა. არ მახსოვს რა ქვია. ღვედები, პრაკლატკები , პორშინები კოლცოებით , შატუნები , ეს ყველაფერი აქაც არის პლასმასი პაუკტან ! ალბათ საჰაეროზე იძახი მესამე პორშინის თავზე რომ არის ტურბინის დაბლა , ეგეც იყიდება , გადამხმარი იქნებოდა და ვერ ამოიღებდი ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] ბოდიში ცოტა გაუგებრად მიწერია, ბოლტს მოვაცვითე თავი და რომ ვერაფრით მოვხსენი, ეს ბოლტის თავი მოაჭერი და გამოსრიალდა ეს დამჭერი... ხოდა ის ვეში ხელუხლებელია, უბრალოდ ვალი მაგაში ტრიალებს და მაინც რამე სტრუქტურა/გეომეტრია არ დარღვეულიყოთქო და გამოვცვლი ბარემ რამდენადაც მივხვდი გამშვები რასპრედვალის ბიგელის ბოლტი მოგიცვდა და მოჭერი , ეგ ბიგელები ყველა თავის ადგილას უნდა დააყენო და ჩასკები არ უნდა აგერიოს თორე კლაპნები ღია დარჩება რაც შეეხება მოჭრილ ბოლტს ახალი დააყენე და ეგ არის , ბიგელები ზომაზე უნა დაუჭირო , ასევე ბლოკიც და გალოვკებიც ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:09) [snapback]195349[/snapback] sub-300 პრაკლდაკები მთელია, როგორც ხელოსანმა მითხრა, ვიურტის ლაკს ცაუსმევ და მიაყენებო, მაგრამ რატომღაც არ მინდა მაგის დაყენება. ჰა შენ რას მირჩევ, ყველა პრაკლადკა დავცვალო ხო? პრაკლატგა 2 ნაირია, რა სისქისაც აყენია შენთან ის უნდა დადგეს და რასაც იყიდი პარანიტის თუ იქნება ბევრად უკეთესია , გალოვკები და ბლოკი უნდა სემოწმდეს ყოველსემთხვევისთვის , ხელოსანმა ქვა უნდა გადაატაროს ზედ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
nikoloz მადლობა. მეც ეგრე მგონია, ჯობია გამოცვლა
![]() რომელიღაც საიტზე ვნახე gasket kit რაღაც. ხოდა მაგაში შედიოდა ბევრი პრაკლადკა და ძვირიც არ ღირდა! მაგიტომ ვიკითხე თავიდან საიტი მეთქი. მატორი იმიტომ დაისტუკა რომ.... არ ვიცი მოკლედ. აი უკვე დავშალე თითქმის. უბრალოდ დღეს ძალიან დავიღალე და ნერვი აღარ მეყო შიგნით ჩამეხედა. მესამე და პირველი პროშინი ერთი შეხედვით მთელია, მეორე მხარეს არ ჩამიიხედია ![]() ტურბინას მგონი დარხეული აქვს. ან შეიძლება ვესტგეითი იყოს მკვდარი ან სოლენოიდი, მაგრამ მეეჭვება. მოკლედ ხან იხსნეობდა ხან არა. ხოდა იმ დღეს რო დაისტუკა კაკრაზ მაშინ ვტესტავდი. ტურბინა გაიხსნა და იმენა მხეცივით გავარდაა ხოდა რო ჩავაჭირე ბოლომდე ვეღარ გაუშვიიი დედა აპეთქებულ გაზსს ფეხიი ![]() ![]() sub-300 ძალიან კარგი! თუ შეგიძლია დამაკვალიანო ეს ზეთის რადიატორი რა პონტშI უნდა გამოიცვალოს? იცვლება ვაბშE? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:49) [snapback]195382[/snapback] მატორი იმიტომ დაისტუკა რომ.... არ ვიცი მოკლედ. ეს არის ყველაზე მთავარი , უნდა ინახოს მიზეზი რისი ბრალია , ისე აწყობა არ ღირს , დამიშლია ხელმეორედ ახალი აწყობილი ძრავი რამოდენიმეჯერ ციტატა(gentoo @ 6th November 2010 - 21:49) [snapback]195382[/snapback] ზეთის რადიატორი რა პონტშI უნდა გამოიცვალოს? იცვლება ვაბშE? რომელ რადიატორზეა საუბარი ? რეაც სტოკში მოყვება (ფილტრი რაზეც არის მირგებული ) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Nov 6 2010, 21:55) [snapback]195388[/snapback] ეს არის ყველაზე მთავარი , უნდა ინახოს მიზეზი რისი ბრალია , ისე აწყობა არ ღირს , დამიშლია ხელმეორედ ახალი აწყობილი ძრავი რამოდენიმეჯერ რომელ რადიატორზეა საუბარი ? რეაც სტოკში მოყვება (ფილტრი რაზეც არის მირგებული ) ხო მიზეზი უნდა ინახოს იასნა მაგრამ ჯერ არც დამიშლია რომ აწყობაზე ვიფიქრო, ნაწილებიც არ მაქვს. ხო მაგ რატიატორზე/ქულერზე მაქვს ლაპარაკი ზუსტად. იმ გამომშვებ კლაპნებზე სწორი თქვი, ზუსტად ეგ ვიგულისხმე რაც დაწერე. თანმიმდევრობა დაცული მაქვს. ყველაფერში, მარკერებით დანიშნული და დაფასოებული პარკებში - პარკები მერე ყუთებში ![]() ![]() პ.ს მიზეზის დასადგენად ზეტის ანალიზიც ხომ უნდა გაკეთდეს? კიდევ სხვა რა პროცედურაა ჩასატარებელი? დიაგნოზი რომ დაუსვათ? მაგაზე ცოტა მოგვიანებით უფრო დაწვირელიბიტ ვერ მეტყვი? პ.ს მადლობა |
|
|
![]() ![]() |