![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გამარჯობათ.
მაინტერესებს ლეგასზე თუ შეიძლება ტურბინების შეცვლა ფორიკას ტურბინით. ან თუ შეიძლება ძრავი რომ შეიძვალოს ფორესტერისაზე? რის გაკეთება მომიწევს? ეკუს გადაპრაშივკება დამჭირდება თუ არა? 2000 წლიანი მოდელია. ახალი ეკუს ყიდვა მომიწევს? კიდევ მაინტერესებს რა ღირს ტურბინები, ძრავა და ვინმე ხომ არ ყიდით ამ ყველაფერს ან ხო არ იცით ვინმე ყიდდეს? ბოდიში ამდენი რთული შეკითხვისთვის. ეხლა ვსწავლობ და თქვენი დახმარება მჭირდება. მადლობთ წინასწარ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
SUB 300
შოთა ბოდიში შეგაწუხე ამდენი დებილური შეკითხვები მაგრამ მინდა რამე ვისწავლო და თან ხოდზე მოვიყვანო ჩემი მანქანა. ამ ფორუმის და შენს იმედზე ვარ მარტო. პრინციპში უკვე გადაწყდა რომ ნიზს ვყიდულობ და პრობლემაც მოგვარდა, მაგრამ როგორც შენ თქვი მთავარია დასტუკვის მიზეზი გავიგოთ ![]() ხოდა მაპატიე შეიძლება რაღაც სისულელეს ვამბობ, შეიძლება კი არა უეჭველი ეგრეა, მაგრამ მაიც ვიტყვი ჩემს ვარაუდს ![]() მატორი იმიტომ შეიძლებოდა დასტუკულიყო, რომ ან ზეთის ან კიდევ გაგრილების სისტემამ უმტყნა, პრაკლადკამ etc... რო დავაკეტინე 8 rpm-მდე, ვეღარ გაუძლო ტემპერატურას/უზეთობას და აიწია ჰაერში. ან კიდევ მართლა დაბერდა ჩემი ფაჩიკო და რომელიმე შანტუნს ან ვკლადიშს დანძრეული ქონდა, ლუფტი, მექნანიკური დაზიანება ქონდა ან რამე. ნუ იტოგში. მოკლედ თავიდან რომ ვიყიდე ჯიგრულად ვაგაზავე და რო გავაჩერე კაპოტში ჩასახედად აღმოვაჩინე, რომ რადიოატორის შლანგი, რომელიც ძრავისკენ მიდის (სქელი ქვედა შლანგი) იყო გაგლეჯილი, და წყალსაც ღვრიდა საკაიფოდ. ნუ ის ჩლანგი ჩავჭერი და მივაერთე ისევ იქ სადაც საჭიროა და მორჩა მაგით. მერე წყალი ჩავასხი ( ![]() მერე დავაკვირდი რადიატორს და ვნახე რომ დადუღებული იყო, ე.ი წინა პატრონს გაგრილებასთან უკვე ქონდა პრობლემები. ხოდა რა შუაშია ეს მატორის დასტუკვასთან. დღეს რომ გავხსენი თავები, შიგნით ცილინდრში ვნახე ჟანგი ქონდა, წყლიანი ჟანგის მასსა იყო. ცილინდრის კედლები შეჭმულია 2,4 პორშინიც დაცვეთილია და პრაკლადკაც მიჟანგულია. წვის კამერაში და კლაპნებზე არაფერი ნაკიპის მსაგვსი არაა, მაგრამ ჩაშავებულია მაგარი. უგარი აქვს. ჰოდა მე მგონი რომ ამ პრაკლადკამ წყალი გაუშვა შიგნით. რომ დაისტუკა მასხოვს ეგრევე გავაჩერე და ზეთის ხუფი მოვხსენი და ორთქლი ამუშვა. ე.ი წყალი იყო შესული შიგნით ხო ან კიდევ წვის კამერიდან გაზები. ბოდიში მაგარი აბდაუბდა მიწერია, მეზინება მაგარი. იქნებ რაიმე იდეა მომაწოდო. ვალების მდგომარეობა, პრაკლადკის და პორშინების მდგომარეობა თუ გაინტერესებს შემიძლია სურათი გადაურო და ავაგდო სადმე ![]() პ.ს შოთა ზეტის ანალიზი ხომ არ იცი როგორ, სდად და რანაირად კეთდება და ამ შემთხვევაში თუ აქვს აზრის საერთოდ რომ ეგ გაკეთდეს, ანუ მიზეზის დადგენაში თუ დაგვეხმარება? პ.პ.ს მატორი დანაშლელი იყო აქამდე და ვინც ეს დაშალა ეტყობა რომ ხელები არასწორი ადგილიდან აქვს მოაზრდილი... ვინც ეს დაშალა და ეს მანქანა მომყიდა იმის @#E$!# ზევიდან, აფერისტი @#$@#$ |
|
|
![]() ![]() |