![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ციტატა(karoche @ 5th December 2010 - 14:54) [snapback]207405[/snapback] გაყიდე მაშინ ახლავე და რამე 1.5 იყიდე +11111 Gianni ხომ გეუბნებოდი ჩემი მანქანა უნდა გეყიდა რაა, ახალწლებზე მანქანაც გეყოლებოდა და მე კიდე ტურბინიანი იმპრეზა გზაში ![]() ![]() ![]() მეც დიდად არ მიზიდავს ადრენალინის გამოყოფა და 1.5 ითაც ვკმაყოფილდები .... თორეე რა 325, რის იაღოვა, ლურჯას რო მივაქიქდაუნებდი ლამის უკანა ბორბლებზე დგებოდა მანქანა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
ციტატა(GeoRacer @ 5th December 2010 - 22:28) [snapback]207479[/snapback] 325 რო ადრენალინს გამოყოფდეს კარგად იქნებოდა ჩვენი საქმე biggrin.gif 330-საც არ აქვს აჩარების დროს ის ეფექტი რაც სუბარუში არის კარგით რა ხალხნიო, მე დროში აჩქარებას კი არა,უბრალოდ იმას ვგულისხმობდი რომ ნელა მიმავალ გაბოტილ მანქანებს შორის მომიწია მეთქი ბოლომდე გაზგაყრილმა სიარულმა და ძრომიალმა და ადრენალინი როგორ არ იქნებოდა ნუ მაგიჟებთ ![]() იასნა სხვაგან უფრო მეტი იქნებოდა მარა ჩემთვის ისიც ზედმეტი იყო.... ციტატა(ratikobaxa @ 5th December 2010 - 22:57) [snapback]207493[/snapback] ხომ გეუბნებოდი ჩემი მანქანა უნდა გეყიდა რაა, ახალწლებზე მანქანაც გეყოლებოდა და მე კიდე ტურბინიანი იმპრეზა გზაში tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif ვიცოდი რომ ადრე თუ გვიან მეც გამიკეთებდი მაგ ოფერს.......თანაც უკვე მესამედ ![]() ![]() ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
ერთი უბრალო გამოცდა გავაკეთეთ,რაიონში გამოვლიეთ ბენზინი,1.მექანიკა ფორესტერმა, 2.S/20. 3,ატმო ლეგასმა. და წამოვედით თბილისში ო20-20ი ლიტრა ჩავასხით სუყველაში. და შემდეგ, დიდი გაზაობის შემდეგ ვერცერთმა 210 კმც კი ვერ გავიარეთ, მარა რამდენად სწორი გატესტვა გამოვიდა არ ვიცი ყველაზე ბევრი ფორიკამ გაიარა, ანუ 1, ლეგასი ჩაქრა. მერე სადღაც 17 კმს შემდეგ S/20. და ბოლოს 14 კმს შემდეგ s/tb გაჩერდა,სამივემ კარგად ვიგაზავედ სამივე ახალი ჩამოკვანილები არიან და ასეთი შედეგი მივიღეთ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
ციტატა(kostia @ 6th December 2010 - 00:25) [snapback]207533[/snapback] ერთი უბრალო გამოცდა გავაკეთეთ,რაიონში გამოვლიეთ ბენზინი,1.მექანიკა ფორესტერმა, 2.S/20. 3,ატმო ლეგასმა. და წამოვედით თბილისში ო20-20ი ლიტრა ჩავასხით სუყველაში. და შემდეგ, დიდი გაზაობის შემდეგ ვერცერთმა 210 კმც კი ვერ გავიარეთ, მარა რამდენად სწორი გატესტვა გამოვიდა არ ვიცი ყველაზე ბევრი ფორიკამ გაიარა, ანუ 1, ლეგასი ჩაქრა. მერე სადღაც 17 კმს შემდეგ S/20. და ბოლოს 14 კმს შემდეგ s/tb გაჩერდა,სამივემ კარგად ვიგაზავედ სამივე ახალი ჩამოკვანილები არიან და ასეთი შედეგი მივიღეთ მე ვფიქრობ არაობიექტური ტესტია, ვინაიდან "გაზაობა" შესაძლებელია სხვადასხვა ინტენსივობით ყოფილიყო. სხვანაირად ვერ წარმომიდგენია ტურბინიანმა და უტურბინომ ერთნაირად გაზგაყრილებმა როგორ უნდა დაწვან თანაბარი რაოდენობის საწვავი..... მე ვფიქრობ ალბათ თანაბრად მოდიოდნენ და ამისთვის უტურბინოს უფრო მეტი ძალისხმევა და საწვავი დაჭირდა ვიდრე ტურბინიანებს ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ 5th December 2010 - 13:39) [snapback]207364[/snapback] არა, არა... აბსურდია, პეინას გამოთვლილიც აქვს საშუალო ეკონომია თუ რამდენია ტურბინიანსა და უტურბინოს შორის, როგორც მახსოვს წელიწადში 2000 ლარი გამოვიდა დაახლოებით ეგრეა დაახლოებით ![]() ![]() ანუ თუ ტურბინიანზე თვეში ხარჯავ 300 ლარს, უტურბინოზე 180 ლარზე მეტი არ დაგეხარჯება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,168 რეგისტრ.: 15-July 10 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 1,260 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 7 2010, 23:47) [snapback]208327[/snapback] ეგრეა დაახლოებით ![]() ![]() ანუ თუ ტურბინიანზე თვეში ხარჯავ 300 ლარს, უტურბინოზე 180 ლარზე მეტი არ დაგეხარჯება ![]() +1 აშკარად უფრო ეკონომიურია უტურბინო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
რატომ ვერ იჯერებთ რომ ერთნაირად წვავს ????? თუ იმდენივე ცხენს მოხსნი ტურბინიანი ფორესტერიდან რამდენსაც უტურბინო იძლევა ზუსტად იგივეს დაწვავს. წყნარად (ადამიანურად) როცა დავდივარ ქალაქში 12 ლიტრი აბსოლიტური მაქსიმუმია. თუ გაზაობით გახეთქავ 16 საც დაწვავ მაგრამ უტურბინოებზეც დაახლოვებით იგივე ციფრებს წერენ.
მარტო ადრენალინი არაა მთავარი, ტურბინიანი უფრო უსაფრთხო მანქანაა ვიდრე უტურბინო - აბგონს 3 ჯერ უფრო ჩქარა აკეთებ + LSD უკანა ხიდში სტანდარტული ოფციაა. მოვლას რაც შეეხება უტურბიოები 5 ჯერ უფრო ხშირად ცვლიან სვეჩების პროვოდკას ვიდრე ტურბინიანები. (ფორუმს გადახერეთ). ფილტრები და ზეთები ერთია ... თვეში ვწვავ 200 ლიტრ ბენზინს საშუალოდ წელიწადში გამოვა 2400 ლიტრი ანუ 20 000 კილომეტრი წელიწადში 12 ლიტრით თუ მანქანა 11 ლიტრს დაწვავს დამჭირდება 2200 ლიტრი წელიწადში ანუ 200 ლიტრით ნაკლები . საბოლოოდ ყოველ თვე 34 ლარით მეტი მიჯდება ჩემი ტურბინიანი მანქანის შენაქვა ...... მე მიღირს სხვების არ ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,720 რეგისტრ.: 13-August 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,323 ![]() |
ციტატა(Gianni @ 5th December 2010 - 23:14) [snapback]207497[/snapback] 325 რო ადრენალინს გამოყოფდეს კარგად იქნებოდა ჩვენი საქმე biggrin.gif 330-საც არ აქვს აჩარების დროს ის ეფექტი რაც სუბარუში არის აჩქარებას რომ თავი დავანებოთ, სუბარუს ყველაზე დიდი კოზირი ჩემის აზრით, მოსახვევში შესვლა და მანიოვრია. ბმჭ კი არა ე320, რომელსაც ბევრად უკეთესი დაკიდების სისტემა აქვს, ვერ შედის იმ სისწრაფით და ისე მოსახვევში, სადაც თუნდაც ჩემი ატმოსფორიკა შევა. ასე რომ მოკლედ რომ ვთქვათ, სუბარუს მთელი კაიფი მანიოვრია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 8th December 2010 - 13:16) [snapback]208410[/snapback] რატომ ვერ იჯერებთ რომ ერთნაირად წვავს ????? თუ იმდენივე ცხენს მოხსნი ტურბინიანი ფორესტერიდან რამდენსაც უტურბინო იძლევა ზუსტად იგივეს დაწვავს. და რატომ უნდა მოვხსნა უტურბინო 137 ცხენიანი უტურბინოდან 280 ცხენი ხომ არ იცი? ![]() ![]() ![]() უტურბინო სწორედ იმათთვის არის ვისაც ეგ ადრენილი არ ჭირდება და სუბიკას სხვა უპირატესობები იზიდავს ![]() მაგალითად მე ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Gianni @ Dec 8 2010, 20:29) [snapback]208552[/snapback] და რატომ უნდა მოვხსნა უტურბინო 137 ცხენიანი უტურბინოდან 280 ცხენი ხომ არ იცი? ![]() ![]() ![]() უტურბინო სწორედ იმათთვის არის ვისაც ეგ ადრენილი არ ჭირდება და სუბიკას სხვა უპირატესობები იზიდავს ![]() მაგალითად მე ![]() პირიქით 280 იანიდან 137 უნდა მოხსნა როცა ადრენალინი არ გჭირდება და იგივეს დაწვავს. მე ეს დავწერე შენ რატომღაც ადრენალინი წარმოიდგინე ... საინტერესო უსაფრთხო გასწრებასა და ბლოკირებად უკანა ხიდზე რას იტყვი ეგაც ადრენალინია ??? მე პირადად ის ადრენალინი არ მიყვარ როცა "აბგონზე" გადიხარ და არ იცი შეძლებ მანევრის დამთავრებას თუ არა. ანუ ტორმუზს დააწვე თუ გაზს ვერ გადაგიწყვეტია. ტურბინიან მანქანაზე მხოლოდ გაზი წყვიტავს ყველაფერს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Sturbo
+1 თან კოტეს მოყვანილი ტესტის შედეგებს დაუკვირდით, ყველაზე ნაკლები ატმო! ლეგასმა გაიარა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
უტურბინო ეკონომიურია ყველა ასპექტში! რად უნდა ამას ახლა ბევრი ახსნა. ტურბინიანით თუ სულ იგორავე რაღად გინდა მაშინ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
ვერა ნაირად ვერ დავიჯერებ რომ ტურბინიანი ფორიკას მატორი უტურბინო ფორიკას მატორზე გამძლეა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 8th December 2010 - 21:00) [snapback]208566[/snapback] ტურბინიან მანქანაზე მხოლოდ გაზი წყვიტავს ყველაფერს არანაირი ეჭვი, არანაირი ადრენალინი. შენ რა ცივსისხლიანი ხარ ![]() ![]() არი სიტუაციები როცა ტორმუზს ვეღარ გამოიყენებ და გაზის დაჭერაზე ეჭვი თუ გაგიჩნდა და იფიქრე დარხეული გაქ მართლა ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ 8th December 2010 - 21:00) [snapback]208566[/snapback] მე პირადად ის ადრენალინი არ მიყვარ როცა "აბგონზე" გადიხარ და არ იცი შეძლებ მანევრის დამთავრებას თუ არა. ცივი ოფლი რომ გასხავს..., ალბათ მაგაშიც არის რაღაც კაიფი არ ვიცი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 8 2010, 13:16) [snapback]208410[/snapback] რატომ ვერ იჯერებთ რომ ერთნაირად წვავს ????? თუ იმდენივე ცხენს მოხსნი ტურბინიანი ფორესტერიდან რამდენსაც უტურბინო იძლევა ზუსტად იგივეს დაწვავს. წყნარად (ადამიანურად) როცა დავდივარ ქალაქში 12 ლიტრი აბსოლიტური მაქსიმუმია. თუ გაზაობით გახეთქავ 16 საც დაწვავ მაგრამ უტურბინოებზეც დაახლოვებით იგივე ციფრებს წერენ. მარტო ადრენალინი არაა მთავარი, ტურბინიანი უფრო უსაფრთხო მანქანაა ვიდრე უტურბინო - აბგონს 3 ჯერ უფრო ჩქარა აკეთებ + LSD უკანა ხიდში სტანდარტული ოფციაა. მოვლას რაც შეეხება უტურბიოები 5 ჯერ უფრო ხშირად ცვლიან სვეჩების პროვოდკას ვიდრე ტურბინიანები. (ფორუმს გადახერეთ). ფილტრები და ზეთები ერთია ... თვეში ვწვავ 200 ლიტრ ბენზინს საშუალოდ წელიწადში გამოვა 2400 ლიტრი ანუ 20 000 კილომეტრი წელიწადში 12 ლიტრით თუ მანქანა 11 ლიტრს დაწვავს დამჭირდება 2200 ლიტრი წელიწადში ანუ 200 ლიტრით ნაკლები . საბოლოოდ ყოველ თვე 34 ლარით მეტი მიჯდება ჩემი ტურბინიანი მანქანის შენაქვა ...... მე მიღირს სხვების არ ვიცი. +11111111111111 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
chrdili
ციტატა(chrdili @ 9th December 2010 - 13:49) [snapback]208801[/snapback] ცივი ოფლი რომ გასხავს..., ალბათ მაგაშიც არის რაღაც კაიფი არ ვიცი თქვენი არ ვიცი მარა დღეს ერთი ბოთლი არაყი მომართვეს და მე ამის გამო მასხავს ცივი ოფლი ![]() ![]() ციტატა მე მიღირს სხვების არ ვიცი უტურბინო (10ლ/100კმ) დღეში გავდივარ მინ 100კმ ანუ 10ლიტრი= 20ლარს (გრუბად რა) ტურბინიანი(13ლ/100კმ) 13ლიტრი=26ლარს ----------------------------------------------- სხვაობა 3ლიტრი=6ლარს თვეში: 6X30=180ლარი წელიწადში: 180X12=2160 ლარი მე ნაღდად არ მიღირს ![]() თან გავითვალისწინოთ რომ როცა ტურბინა გაქვს კაპოტ ქვეშ სულ 13ლიტრიანი რეჟიმით ვერ ივლი, გეჭირება ფეხი და ადიხარ 15-16ზეც, ასე რომ სხვაობა უფრო დიდია! -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() ![]() |