![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#161
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 00:44) [snapback]218356[/snapback] რაც ვნახე ვისეკოს პორშნები 8.5 და რა უყო აბა? არ მინდა ძალიან დაგდება მშვენიერია, რა გინდა მერე? თ არც დაბუსტვას აპირებ და არც მატორის მოცულობის შეცვლას, მაშინ იყიდე თავისი პორშინები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#162
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
http://www.amazon.com/gp/product/B000TTIM2...;pf_rd_i=507846
![]() ამას ვყიდულობ ხვალე, დავიწყე უკვე შეგროვება ნაწილების ![]() აბა შემიფასეთ ყველამ, KAROCHE-მ მირჩია და რაც წავიკითხე მეც რევიუები კარგი აქვს ........ ციტატა(maxouni @ 10th January 2011 - 00:50) [snapback]218359[/snapback] თ არც დაბუსტვას აპირებ და არც მატორის მოცულობის შეცვლას, მაშინ იყიდე თავისი პორშინები როგორ არ მინდა მახო, მაგის მუღამი მაქვს რომ ვბუსტო და ისე არ შეიძლება თქო რომ არ დავაგდო კუმშვა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#163
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 00:52) [snapback]218361[/snapback] ამას ვყიდულობ ხვალე, დავიწყე უკვე შეგროვება ნაწილების მაშინ როლიკებიც მიაყოლე ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 00:53) [snapback]218361[/snapback] როგორ არ მინდა მახო, მაგის მუღამი მაქვს რომ ვბუსტო და ისე არ შეიძლება თქო რომ არ დავაგდო კუმშვა? არა, პირიქით, თუ უნდა ბუსტო, მაშინ უფრო მეტად უნდა დაააგდო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#164
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 10th January 2011 - 00:54) [snapback]218362[/snapback] არა, პირიქით, თუ უნდა ბუსტო, მაშინ უფრო მეტად უნდა დაააგდო ანუ შენ როგორ დაწერე თუ დავბუსტავ და აბიომს მოუმატებ მაშინ ლაგის ზონაზე რომ ცერდი მასეთI რამე მოხდება? როლიკები რაც მანდ არის არ მომწონს... ![]() Subaru Legacy EJ22 Turbo - 97.5mm Bore, .020 Oversize, -20cc Dish, 8.5 Comp Ratio Subaru Legacy EJ22 Turbo - 98mm Bore, .040 Oversize, -20cc Dish, 8,5 Comp Ratio Subaru Legacy EJ25 - DOHC - 100mm Bore, .020 Oversize, -27cc Dish, 8,5 Comp Ratio Subaru Legacy EJ25 - DOHC - 99.5mm Bore, Std Size, -27cc Dish, 8.5 Comp Ratio ყველა სპეციფიკაციაში ვერ ვერკვევი, ოვერსაიზი, დიშ რა პონტია? http://www.horsepowerfreaks.com/performanc...ne/Rod_Bearings ამ ვკლადიშებზეც გადამიხედეთ, ეგენი ვარგა? მთლიანი მეტალიაო წერენ და რავიცი, თან 2.2-ზე არის და წავა რო? P.S. აქედან არ ვაპირებ ჩამოტანას პროსტა კარგია თუ არა ეგ MANUFACTURE ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#165
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 01:16) [snapback]218364[/snapback] ყველა სპეციფიკაციაში ვერ ვერკვევი, ოვერსაიზი, დიშ რა პონტია? რა არის და ქარხნული პორშინი თუ არის 97.5 მმ, 0.2 ოვერსაიზი ნიშნავს იმას რომ ბლოკს რომ გასდაჩარხავ 0.2 მილიმერტით , მაშინ უნდა დააყენო 97.7 მილიმეტრიანი პორშინი. ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 01:16) [snapback]218364[/snapback] ამ ვკლადიშებზეც გადამიხედეთ, ეგენი ვარგა? მთლიანი მეტალიაო წერენ და რავიცი, თან 2.2-ზე არის და წავა რო? P.S. აქედან არ ვაპირებ ჩამოტანას პროსტა კარგია თუ არა ეგ MANUFACTURE რა ვიცი , ფორუმებზე წერენ კაგიაო, მაგრამ შოთას არ მოსწონს და რა გითხრა აბა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#166
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 3rd January 2011 - 19:46) [snapback]216533[/snapback] ციტატა(Black Jo @ 3rd January 2011 - 16:04) [snapback]216484[/snapback] чтобы на низких оборотах увеличилась тяга,надо не менять турбины и поставить блок 2,5 литра. стандартный блок. ეს არის პარნისთვის მახო, ამ დროს მეექვსე გვერდზე გიწერია შემდეგი: ციტატა(maxouni @ 1st January 2011 - 02:37) [snapback]216180[/snapback] 1. 92 მმ პორშინი და 79 მმ სვლა ანუ 2.0-ის პორშინები და 2.5-ის ღერძი და შასტუნები 2. 99 მმ პორშინი და 74 მმ სვლა ანუ 2.5-ის პორშინები და 2.0-ის ღერძი და შასტუნები პირველი გამოიყენება პარნისთვის და მეორე დრაგისთვის თემოსაც გაუკვირდა და ბოლომდე აღარ გაგრძელდა ამაზე საუბარი ![]() მეშვიდე გვერდზე ბოლოში ისევ აღნიშნე რომ სტროკერი არის პარნისთვის ციტატა(maxouni @ 7th January 2011 - 15:43) [snapback]217695[/snapback] ციტატა(Black Jo @ 7th January 2011 - 13:53) [snapback]217678[/snapback] ხოდა ვსიო, მაშინ, ვტოვემ ჩემ ბლოკს, ვდგამ 2.5 კალენვალს და კარტერს.. 2.0 შატუნები და პორშნები... და გამოგივა პარნის მატორი, მე მგონი შენ პირიქით გინდოდა არა? მაშ იქ მექანიკური შეცდომაა თუ როგორ გავიგოთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#167
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
karoche
მე მგონი ყველგან ის მიწერია რომ 2.5-ის ღერძი არის პარნისთვის და 2.0 დრაგისთვის. პორშინი კიდევ პირიქით: 2.0 პარნისთვის და 2.5 დრაგისთვის. ღერძიც და პორშინიც რომ 2.5 დააყენიო, მაშინ ტურბინის შეცვლაც დასჭირდება. ციტატა(karoche @ 10th January 2011 - 02:58) [snapback]218380[/snapback] ციტატა(Black Jo @ 3rd January 2011 - 16:04) [snapback]216484[/snapback] чтобы на низких оборотах увеличилась тяга,надо не менять турбины и поставить блок 2,5 литра. стандартный блок. ეს არის პარნისთვის აქ იგულისხმებოდა მთლიანად ნიზის შეცვლა. ანუ 2.5-ის პორშინიც და ღერძიც დაიმიტომ დავწერე პარნისთვისაათქო(ღერძის გამო) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#168
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
maxouni
კი, ყველგან ეგ გიწერია და იმ ერთმა დამაბნია და სწორედ ამიტომ გკითხე, ახლა გასაგებია უკვე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#169
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 10th January 2011 - 10:38) [snapback]218395[/snapback] პორშინი კიდევ პირიქით: 2.0 პარნისთვის და 2.5 დრაგისთვის. ჰო და აქ კიდევ ერთს დავაზუსტებ, ეს პორშინებიუ დრაგზეც და პარნიზეც გამოდგება, უბრალოდ მერე შესაბამის ტურბინას უნდა შერჩევა და რა თქმა უნდა ღერძს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#170
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 10th January 2011 - 10:38) [snapback]218395[/snapback] ღერძი ციტატა(maxouni @ 10th January 2011 - 10:38) [snapback]218395[/snapback] 2.0 დრაგისთვის ციტატა(maxouni @ 10th January 2011 - 10:38) [snapback]218395[/snapback] პორშინი ციტატა(maxouni @ 10th January 2011 - 10:38) [snapback]218395[/snapback] 2.5 დრაგისთვის ეგ კონფიგი მინდა გამოდის დრაგისთვის შატუნები რომლისა უნდა? და კიდევ ერთი კითხვა: ჩემს ბლოკში რომ ჩავდგა 2.5 გილზა არ ჩაეტევა? ანუ არ გაიჩარხება მაგ დონემდე სტოკი გილზა რომ მერე სხვა გილზა ჩავდგა 2.5? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#171
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 15:21) [snapback]218499[/snapback] შატუნები რომლისა უნდა? შატუნები ყიოველთვის იანგარიშება ღერძთან ერთად. ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 15:21) [snapback]218499[/snapback] და კიდევ ერთი კითხვა: ჩემს ბლოკში რომ ჩავდგა 2.5 გილზა არ ჩაეტევა? აი ეგ არ ვიცი უკვე, ყოველთვის მეგონა რომ ჩადიოდა, მაგრამ ევგენიმ არაო და რანაირად არ დავუჯერო? კიდევ ერთჯერ დააზუსტე შოთასთან უტურბინო 2.5-ში თუ ჩავა შენი ღერძი და და იმის დაგილზევაზე და გამარგებაზე იფიქრე, ასე მგონია მე უკეთესი თუ რა თაქმა უნდა შენი ღეძი ჩავიდა, თუ არა და მაშინ 97მმ გილზები და პორშინები, სხვა რაღა დაგრჩენია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#172
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Евгений Альпинский
1. Если колено испорчено (не уверен, на машине не ездил, как услышали стук - законсервировал в гараже), покупаю новое колено. Каталожный номер родного (208) и спековского разный, да и цена на порядок выше у последнего. Подскажите, в чем их разница, и стоит ли мне покупать более "матерое" колено или оставить/купить родное? +++Колено менять на новое обязательно,родного хватит выше крыши. 2. Шатуны тоже разные, но ценник приемлем. Поэтому закажу от Spec C, а у вас опять же хочу спросить - какие различия между шатунами 208 и 207 моторов? +++нет никакого смысла менять шатуны,купите новые сток. 4. Собираю все сам, очень критично отношусь к замерам всего что только можно, к моментам затяжки и т. п. Только шить пока не научился )) Подскажите, на сколько у спеки прошита в стоке отсечка по бусту? Интересует, на сколько при таком конфиге мой ежик станет прочнее и до какой степени можно будет поднять буст? Что даст прошивка такого мотора? ++++В стоке отсечка около 1,5 бара.Реально турбина не может надуть столько.Мотор станет прочнее на 34,6 процента. Есть возможность и опыт усилить блок, вставив перемычки (вырезаются цилиндры из материала старого блока, растачиваются места посадки и впрессовываются аля 207). Но после этого скорее всего придется точить блок. В соседней теме вычитал, что блок 208 держит до 450 сил. Следовательно, этот геммор для моего конфига и даром не нужен, верно?[/quote] +++Верно 1.5 ბარზე აქვს ფუელ ქათი ლეგასის? 280 ბლოკი 450 ცხენს უძლებსო და ამდენი ჩალიჩი გილზის პონტში არ უნდაო..... ანუ ბუსტსაც გაუძლებს თუ კობანნი პორშნები ჩააგდე ისევ 2.0 და კომპრესიას დაუწევ.... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#173
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 10th January 2011 - 18:40) [snapback]218584[/snapback] 1.5 ბარზე აქვს ფუელ ქათი ლეგასის? აი აქ უკვე ატრაკებს, ჩემი ხელით მაქვს გაზომილი და აგერ რაკერაც დამეთანხმება რომ ლეგასის MAP სენსორი 1.29 ბარზე ზემოთ ვერ ზომავს და როგორ უნდა გაიგოს 1.3 ბარია თუ 1.5 ?? სავარაუდოდ ჩვენმა ძვირფასმა ევგენიმ იგულისხმა ინჟექტორების წარმადობა. ყოველ შემთხვევაში ფუელქათის მოხსნა პრობლემა არაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#174
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
კი ვადასტურებ ნამდვილად.
ჩელი ხელით და მახოს პირით არის გაზომილი ეგ ამბავი ![]() სტანდარტი მაპ 1.3 იზ ზევით ვეღარ აღიქვამს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#175
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
და შემთხვევით BL კუზაოზე ხომ არ ქონდა ლაპარაკი? თვინ სქროლს ხომ არ აქვს 1.5-ზე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#176
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
არა შენი კუზაო იყო
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#177
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
2.2 დარტონის გილზები არის EJ22 97MM-100MM ასეთი დიამეტრი აქვს ეს იგივე 2.5 არ არის? პროსტა ეხლა ამის პორშინებს ვერ ვშოულობ კოვანებს, 74-75 ხოდით რომ იყოს Для цилиндров диаметром 93 мм - Длина шатуна - 130 мм - Ход - 75 мм - Диаметр пина - 23 мм - Расстояние сжатия -32,7 мм - Объем купола - -12сс - Вес - 348 г - Степень сжатия - 8,0:1 არის ესეთები მაგრამ დიამეტრი პატარა აქვს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#178
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 17th January 2011 - 17:50) [snapback]220977[/snapback] პროსტა ეხლა ამის პორშინებს ვერ ვშოულობ კოვანებს, 74-75 ხოდით რომ იყოს პორშინები რა შუაშია ხოდთან? ხოდი იანგარიშება კალენვალით და შატუნებით ეგ მოგვარებადია თუ 97მმ პორშინებს შოულობ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#179
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
აბა რატომ უწერია მონაცემებში ხოდი? კალენვალი უნდა იყოს 75MM ხოდით, ისე ვერ დადგება ეგ პორშინი, ეგრე არ არის?
![]() კაროჩე 2.0 2.2-სგან განსხვავდება მარტო პორშინის დიამეტრით და სულ რაღაც 0.5მმ.. დანარჩენი ყველაფერი ერთიდაიგივე აქვს, კალენვალი 75მმ აქვს, შატუნი 130.5მმ ეგრე არის თუ ვცდები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#180
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 17th January 2011 - 21:28) [snapback]221024[/snapback] კაროჩე 2.0 2.2-სგან განსხვავდება მარტო პორშინის დიამეტრით და სულ რაღაც 0.5მმ.. 0.5 კი არა 5 მმ 97-92 =5 კალენვალი და შატუნები რა კავშირშია? შენ რასაც გინდა იმას დაუყენებ, დინდა 2.5-ს და დიდი სვლა ექნება და მატორი იქნება პარნისთვის და გინდა 2.0-მოკლე სვლით და დრაგისთვის |
|
|
![]() ![]() |