IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სპორტული რაზვალი, რამდენზეუნდა დავაყენოთ?
leqsoo
გამოხმაურება Jan 16 2011, 13:30
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




მოკლედ რაც ამ ფორუმზე განცხადებებს ვუყურებ მგონი ყველას ტეინების პადვესკა აქ გასაყიდი და მემგონი ყველას რეგულირებადი პადვესკა აქ smile.gifდა ყველას აინტერესებს სპორტული რაძვალის ამბავი! მოკლედ შევცვალე პრუჟინები და დავაყენე უფრო დაბლები და შედეგად მივიღე "სპორტული რაზვალი" მოკლედ რაზვალის ელექტრონულ აპარატს რო შეაერთებ რა თვალის წაქცევის კუთხეს თუ რაგაც ჟანდაბას რო გაჩვენებს მგაზე აჩვენა 1.45 და გაასწორა 0.45 მეტით აღარ შევიდა თვალი ანუ წინ მაქ 0.45 ით სპორტული რაძXვალი ეგ არაფერი და ძაან მეცჩქარებოდა და უკანები დავტოვე ისე და უკანაც ალბათ იქნებოდა 1.45 დახრა ხოდა უკან საერთოდ სწორდება? მერე რამდენზე უნდა დავტოვოთ დახრილი მაქსიმალური შედეგის მისაღებად? რასაც ვაკვირდები უმრავლეს მანქანას წინ აქვთ წაქცეული თვალი და უკან სწორად დგას ხოდა როგორაა სწორი აბა კომპედენტური პირების რჩევები მაინტერესებს და არსებობს თუ არა ჩვენ ქალაქში ნიჭიერი "რაზვალშიკი" ვინც დაარეგულირებს ამ ყველაფერს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V   1 2 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
NetDevil
გამოხმაურება Jan 16 2011, 14:13
გამოხმაურება #2


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




leqsoo
ოპტიმალური შედეგის მისაღებად უნდა გაიარო რამდენიმე წრე და პაკრეშკის გახურების მიხედვით (შიდა, შუა და გარე) დაარეგულირო დახრის კუთხე. თუ პაკრეშკის გარე მხარეა უფრო გახურებული მინუსში უნდა გადაწიო და პირიქით. ნეგატიური რაზვალის დროს უფრო კარგი შეჭიდება გაქვს (ანუ მინუსისკენ როცაა) მაგრამ ამ დროს პაკრეშკას ერხევა.


ანუ, ნეგატიური რაზვალის დროს უფრო კარგი შეჭიდება გაქვს, მაგრამ პაკრეშკას ერხევა მალე. პრიამიკზე უკეთესი შეჭიდება 0-ზე დაყენებული რაზვალის დროს გაქვს, როცა შუა ნაწილზე მოდის ძირითადი დატვირთვა.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jan 16 2011, 15:04
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(leqsoo @ Jan 16 2011, 14:30) [snapback]220616[/snapback]
მოკლედ რაც ამ ფორუმზე განცხადებებს ვუყურებ მგონი ყველას ტეინების პადვესკა აქ გასაყიდი და მემგონი ყველას რეგულირებადი პადვესკა აქ smile.gifდა ყველას აინტერესებს სპორტული რაძვალის ამბავი! მოკლედ შევცვალე პრუჟინები და დავაყენე უფრო დაბლები და შედეგად მივიღე "სპორტული რაზვალი" მოკლედ რაზვალის ელექტრონულ აპარატს რო შეაერთებ რა თვალის წაქცევის კუთხეს თუ რაგაც ჟანდაბას რო გაჩვენებს მგაზე აჩვენა 1.45 და გაასწორა 0.45 მეტით აღარ შევიდა თვალი ანუ წინ მაქ 0.45 ით სპორტული რაძXვალი ეგ არაფერი და ძაან მეცჩქარებოდა და უკანები დავტოვე ისე და უკანაც ალბათ იქნებოდა 1.45 დახრა ხოდა უკან საერთოდ სწორდება? მერე რამდენზე უნდა დავტოვოთ დახრილი მაქსიმალური შედეგის მისაღებად? რასაც ვაკვირდები უმრავლეს მანქანას წინ აქვთ წაქცეული თვალი და უკან სწორად დგას ხოდა როგორაა სწორი აბა კომპედენტური პირების რჩევები მაინტერესებს და არსებობს თუ არა ჩვენ ქალაქში ნიჭიერი "რაზვალშიკი" ვინც დაარეგულირებს ამ ყველაფერს

მშვენიერია მერე რა გინდაsmile.gif
უკან დატოვე ეგრე...და წინაც ეგრე დატოვეwink.gif
Oღონდ საბურავებს მიერხევაsad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jan 16 2011, 16:14
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ანუ ნეგატიურში ვარ მარა უკანა ძაანაა ამას კიდე თუშეიწევა შევწევ უკანას და წინას დავტოვებ smile.gif წინას ძაან თუ არ დააკვირდები არ ეტყობა და უკანებს იმენა იავნად ეტყობა რო "ნეგატიურ რაზვალშია" biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetDevil
გამოხმაურება Jan 16 2011, 17:11
გამოხმაურება #5


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




leqsoo
წინები უფრო "ნეგატიურში" უნდა იყოს ვიდრე უკანები smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jan 16 2011, 17:21
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(NetDevil @ Jan 16 2011, 18:11) [snapback]220662[/snapback]
leqsoo
წინები უფრო "ნეგატიურში" უნდა იყოს ვიდრე უკანები smile.gif

ხო აბა რა
და საერთოდ მინუსში იყოს ჯობია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jan 16 2011, 17:33
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




უკანებს დავარეგულირებ და ეგაა რა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jan 16 2011, 17:33
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




უკანებს დავარეგულირებ და ეგაა რა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jan 16 2011, 18:35
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




არ იჩქარო დარეგულირება, რომელი იმპრეზაა? რა ბოერბლები გიყენია ზუსტი ზომები დაწერე და რა პადვესკლა გაქვს. კიდე დაწერე სუხოი ბალკერი რა გიყენია, უკანა სტერჟენები პლასმასის გაქვს თუ ალუმინის? წინა გიტარები ალუმინისაა თუ რკინის? და კიდე გვითხარი რისსთვის გინდა ნასტროიკა, დრაგი, ავტოკროსი მჭირდო მოსახვევებით, ტრეკი მაღალი სიჩქარეებით, გრავი/თოვლი...

თU ვინმე გეტყვის რაზვალის ნასტროიკას ამ ფაქტორების გამოკითხვის გარეშე ჩათვალე პროსტა ტაკ გეუბნება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jan 16 2011, 19:30
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




bako
ლეგასია ბილშთეინებზე და RSRის პრუჟინებზე საკმაოდ დაბალია smile.gif საბურავები R17 225/45 წინა სტერჟIნები პლასმასია და ალბათ უკანაც smile.gif გიტარა ალუმინია ეგ უეჭველი ვიცი smile.gif
ციტატა(bako @ 16th January 2011 - 18:35) [snapback]220681[/snapback]
მჭირდო მოსახვევებით

ციტატა(bako @ 16th January 2011 - 18:35) [snapback]220681[/snapback]
გრავი

ისე ნუ დრაგზე სწორი რო ჯობია ეგ ფაქტია მეტი შეჭიდება აქ როცა არ იუხვევ! და აი გრავზე და ტრეკზე რა დონეზე უნდა იწვეს თვალი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jan 16 2011, 19:41
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




წინა სადღაც დაახლოებით -1.5, უკანა -0.8 სხაჯდენიები 0 ზე წინაც და უკაანც. თუ უკეთესი ბალანსი გინდა მოსახვევში, მაშინ წინა სხაჯდენია -0.2 ზე დააყენე, პრსტა წინა ბორბლებს დაგიჭამს ასფალტი, ჯობია ყოველდღური მანქანისთვის 0 ზე გეყენოს.

ეხლა როგროც გაქვს ნასტროიკა, ეგრე მანქანა ვერ მოხუვევს, ისედაც ხო ანდერსთირი აქვს სუაბრუს საშინელი, შენ კიდე უფრო გაამძაფრე. თუ პროსტა პრუჟინები გაქვს შეცვლილი ცოტას იხტუენვებს მანქანა არასწორ გზაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Jan 16 2011, 21:43
გამოხმაურება #12


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




წინებს 1.5 გრადუსით მინუსში

უკანებს 0.5

პარნისთვის რუსთავის გზაზე .. რაც დაიხურა ხელი არ მიხლია.


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jan 16 2011, 22:37
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




მოკლედ წინები მინუს 1.5 უკანები მინუს 0.5 და სხაჟძენია 0?

და ამ მდგომარეობაში საბურავებ ჭაამს?

ციტატა(bako @ 16th January 2011 - 19:41) [snapback]220689[/snapback]
თუ პროსტა პრუჟინები გაქვს შეცვლილი ცოტას იხტუენვებს მანქანა არასწორ გზაზე

ხტუნაობით არ ხტუნაობს იგივენაირად იქცევა არასწორ გზაზე როგოც ბილშთეინები იქცეოდნენ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jan 16 2011, 23:55
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




წინა პოსტი პირიქით გამომივიდაbiggrin.gif biggrin.gif
კაროცე ჩემს ყოფილ იმპრეზაზე უკანა მაქსიმუმ 0.5ზე გაიშალა...წინა 1.5ზე....
ზუსტად ისე იყო როგორც კასტერასაზე..არც წინამ და არც უკანამ მეტი არ გაუშვა და დავტოვე ეგრეwink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 17 2011, 13:10
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




და გრავზე რახდება?
გრავზე როგორი რაზვალი ჯობია?
ხაჟდენია რო 0 ზე უნდა იყოს ეგ იასნია მაგრამ რაზვალიც ალბათ ნაკლები დაჭირდება ვიდრე ტრეკზე ხო?

არ ვიცი უბრალოდ ესე ვვარაუდობ და ჩემი ვარაუდი მართალია? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jan 17 2011, 19:40
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




უკან რაც უფრო მეტია რაზვალი, უფრო სტაბილურია ტრაკი. გრავზე სუბარუს ზედმეტი სტაბილურობა მაგრა არ გვაწყობს, ასე რომ ჯობია ცოტა ტრაკი მიქონდეს და კონტროლირებადი ზანოსი გქონდეს გაზის საშუალებით. კიდე გრავზე დაბალი სიჩქარეებით მოძრაობ და შესაბამისად სიჩქარისას უკანა ნაწილის სტაბილურობის დაკარგვასთან ბრძოლა არ გიწევს. თუ იმენნა საგონკაოდ გყავს მანქანა წინა სხაჯდენია ცოტა მინუსებში უნდა გაუშვა.

ბორბლის ჭამას რაც შეეხება ძაან ინდივიფუალურია. თუ სულ სწორ გზაზე დადიხარ თეორიულად, მაშინ 0 რაზვალია იდელაური, რაც უფრო ხშირად და აგრესიულად ხმარობ რულს, მით უფრო დიდი რაზვალი გინდა რო "არ შეგიჭამოს". მე პირადად არ შეჭმას ვეძახი ბორბლის შიდა და გარე ნაწილების მეტნაკლებად თანაბრად ცვეთას. ეხლა წინა -2.5 ზე მიყენია, უკანა -1.6 ზემ, წინა გიტარების სამაგრებიც გამოცვლილი მაქ რო ბორბალი კიდე მუფრო დაწვეს მოხვევისას, უკანა სუხოიც შეცვლილი მაქვს, მარა იასნია შეჭამს მაინც, მარა ეგ ნიჩევო, მთავარია რო მაკაიფებს wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 22 2011, 18:11
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




უკანები -2 მაქვს ძაან დაწვენილია. მართალია მოსახვევში კარგად შედის მარა პაკრიშკებს მიჭამს. ლეგასზე ვერ ვუპოვე რაზვალი საიდან სწორდება. უკანა გრძელ ბაკლასთან აქვს ერთი ბოლტი, მაგრამ ეგ სხაჟდენისაა როგორც მანუალში წავიკითხე (toe in-out)
რაზვალს ვინ ასწორებ ლეგასზე იქნებ დაწეროთ რა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 22 2011, 20:07
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




უკან -2 ით კარგად ვერ შევა მოსახვევში, პროსტა უვერენნად იგრძნობს მანქანა თავს და ეგ მოგატყუებს. სუბარუ ძაან ანდერშთიზეა დანასტროიკებული ქარხნიდანვე, წინ გაცილებით მეტი რაზვალი და პავესკის გეომეტრიის გადაკეთება გჭრდება რო მართლა კარგად შევიდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 22 2011, 21:17
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




bako
ციტატა(bako @ 22nd April 2011 - 21:07) [snapback]260058[/snapback]
უკან -2 ით კარგად ვერ შევა მოსახვევში,

მართალია smile.gif კარგად შედის კიარა 120 რო შევდივარ მოსახვევში, ხტუნაობას იწყებს smile.gif
მოვიტყუე საერთოდ ვერ შედის. smile.gif
ტრანსვერსია უკანა გაღუნული. შევცვლი ალბათ მალე.
ციტატა(bako @ 22nd April 2011 - 21:07) [snapback]260058[/snapback]
ანდერშთიზეა

laugh.gif
მართალია მაგრამ ჩემს B4
კარგი პადვესკაა აქვს, არ ვუჩივი. მე დიდად არ მაწუხებს. ჯერ. უნდერსტირს რასპროკა უშველის. მალე მაგასაც მივაყენებ.

უკან რომ დავაყენო ცოტა სქელი რასპორკა წესით უფრო ჭოსტკი გახდება და ტრაკს გაიქნევს, ტაილ თრეილით შევა არა?
წინაც რომ დაუყენო მემგონი მაინც ანდერითზე დარჩება. მაგრამ დაბალ სიჩქარეზე უფრო კარგად შევა თუ წინა მხარეს გავუძლიერება არა?

ის ცოტა სხაჟდენიე რომ მინუსში გაუშვა მაგანაც უნდა უჭველოს წერსით მაგ პრობლემას არა?

ისე კარგი პადვესკის ტუნინგი არ აწყენდა მართლა სუბარუებს.

უანა რასპორკების დაყენებით წინებს მეტი მუცურების კუთხე ექნება http://en.wikipedia.org/wiki/Slip_angle#Effects რაც უფრო გაანეიტრალებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 22 2011, 21:46
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




რასპორკა არ უშველის, ალბათ სუხოიზე ამბობ, სტაბილიზატორებზე. ეგ უშველის, მაგრამ ძაანაც არა, უკანა სუხოის გაჟოსტკებით უკანა საბურავების მეტი :მოცურების კუთხეს " ინარცუნებ. მანქანა უფრო ნეიტრალური ქდება, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რო უფრო კარგად უხვევს, იმიტომ რომ გადაადგილება გექნება მეტი მოსახვევში. ჯერ რაზვალები დაარეგულირე ისე, რომ მაქსიმალური თრეაშენი გქონდეს და შიგნითა მხარე დაახლოებით 10 გრადუსით უფრო ცხლდებოდეს ვიდრე ბორბლის გარეთა მხარე. მერე პრუჟინებით დაარეგულირე ბალანსი მაქსიმალურად შესვლა გამოსვლის მიხედვით,
მერე უკვე საფარის მხიედვით სადაც უნდა იარო დაარეგულირე ამორტიზატორების სიჟოსტკე. გადაასწორე ბორბლის წნევები და მხოლოდ მერე გაანეიტრალურე მანქანა სუხოებით. ბოლოს ისევ საბურავის წნევების თამაშზე გადახვალ.

რც ციკლი შეიძLება ბევრჯერ გაიმეორო და ბოლოს მაზოხიზმში გადახვიდე, მე უკვე 4 ჯერ მაქვს რაზვალი გასწორებული სტენდზე და კიდე რამდენჯერმე გადანასტროიკებული biggrin.gif

ახლა ტრეკი მინდა რო საბოლოოდ გავიგო რა მჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge