IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტ კონტროლერი, + სმესის კონტროლერი
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 11:32
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც.
ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს.
ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას.
ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან.
რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს?
რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს)
შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით.
აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი.
დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ.
ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს.
მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში.
ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს.
ასე რომ ველოდები იდეებს.
თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME
Go to the top of the page
 
+Quote Post
6 გვერდი V  « < 4 5 6  
Start new topic
გამოხმაურებები (100 - 102)
mixa
გამოხმაურება Jul 21 2009, 13:03
გამოხმაურება #101


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




maxouni
უკეთ დანასტროიკებაზე არაა. მეპები რო ცვალო მაგისთვისაა საჭირო აქსესპორტი. იმიტო რო ეგ იქნება დანასტოიკებული სიტყვაზე რონ102ზე და იქნებ გინდა რო რომპეტროლის ეფიქსი ჩაასხა? ანუ პადეფოლტუ ძალიან დიდი აპერეჟენიით იქნება ეგ კომპი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 21 2009, 14:05
გამოხმაურება #102


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




mixa
ისე ეგეც მართალია, მაგრამ წესით მაგას ისეთი ურჩხული კომპიუტერი მეპინგის შესაცვლელად არ უნდა დასჭირდეს როგორც ლეგასის ქარხხნულ ECU-ს სჭირდება.
წესით თუ კარგად იცი მეპინგები როგორ უნდა აკეთო, მაშინ იმ ფლეშერის ყიდვა სჯობია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 21 2009, 17:08
გამოხმაურება #103


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Jul 21 2009, 15:03) [snapback]22296[/snapback]
maxouni
უკეთ დანასტროიკებაზე არაა. მეპები რო ცვალო მაგისთვისაა საჭირო აქსესპორტი. იმიტო რო ეგ იქნება დანასტოიკებული სიტყვაზე რონ102ზე და იქნებ გინდა რო რომპეტროლის ეფიქსი ჩაასხა? ანუ პადეფოლტუ ძალიან დიდი აპერეჟენიით იქნება ეგ კომპი

თუ ძაან დიდ ბუსტზე არ დაანასტროიკე, არ დასჭირდება დიდი აპერეჟენია smile.gif პირიქით, რაც უფრო დიდი ოქტანობა აქვს ბენზინს, მით უფრო პოზდნი ზაჟიგანია სჭირდება, იმიტომ რომ უფრო მეტად შეუძლია შეკუმშვა და დეტონაციაც უფრო გვიან ხდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V  « < 4 5 6
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge