![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სალამი.
ცუდ ხასიათზე დამაყენა მანქანამ, გამაბრაზა ძალიან.. ვერ დადის ანუ ისე როგორც უნდა იაროს. ან უბრალდ "მიჩვევის" ამბავია ან აღარ "მყოფნის" და მეტი მინდა ![]() მოკლედ. სანამ ნორმალურად არ ივლის ვერ მოვისვენებ. ტარგეთი არის 300+ HP. არ მაინტერესებს არაფერი. რათ გინდა, რომელი "გონშიკი" შენ მყავხარ არ მაინტერსებს ![]() ასედაც და ისედაც 15-20 ლიტრებს მაინც მიწვავს ჰოდა ბარემ "ხეირიანად" დავწვამ მაგის დედაც. ხოდა მკიდია ან ისე ივლის როგორც მე მინდა ან ვაბშე მოვიშორებ და ვიყიდი რამე ბეენვეს ![]() ყველაზე მარტივი და ბიუჯეტური (იასნია) მოდინგი რაზეც ხელი მიმიწვდება მოკლედ არის: 1. ბუსტის გაზრდა 1.2-მდე ![]() 2. აცეტონი ![]() 3. ეკუს გადაპრაშივკება და/ან ექსტერნალ ეკუ, იგივე piggyბექი და მეპების შეცვლა. 4. ვიხლოპი/დაუნპაიპი. 5. წონის დაგდება (?) 6. ტურბინების გაზრდა, მაგრამ ეგ გამოირიცხა ეგრფევე. ისედაც გასაგებია რატომაც ![]() რა მაინტერესებს ეხლა. ლოგიკურად, პირველ რიგში მინდა "ტვინში" შავხედო, რაზეც პრობლემა არ მაქვს, ბ-ნმა მახომ ყველაფერი მაჩვენა დაწვრილებით, ლოგიც ჩავწერეთ და ზუსტი დიაგნოზიც დამისვა რა ჭირდა მანქანას. რაზეც დიდი მადლობა მახოს. მაგრამ ყოველ კვირა დღეს თავიდან ლოგის ჩაწერა ბუასილია და დროის უქონლობის გამო ზოგჯერ ვერც ვახერხებ ამას. ჰოდა ამიტომ მინდა "ჩემით ვიჩალიჩო ყველაფერი". ვაპირებ, open port 1,3/2.0 ყიდვას ან ჩემით გაკეთებას. ვინმეს ხომ არ გაგიკეთებიათ მსავსი რამე? რა სქემით/გაიდით ხელმძღვანელობთ? რამე კარგი რესურსი მინდა სულ მთლად ჩაინიკებისთვის გასაგებ ენაზე რომ ეწეროს ყველაფერი. ასე ვთქვათ step-by-step! :-) და ისიც მითხარით. ჩემი ეკუ პრაშიკვდება თუ ვერა? ![]() Uploaded with ImageShack.us ხო და კიდევ ერთი სულელური შეკითხვა. წყლის პომპას ხო კალენვალის (ზუბჩAტით) ღვედი ატრიალებს? ჰოდა მაგას როგორც მინიმუმ ერთი 20 ცხენი მაინც ხომ მიაქვს?(კონდიციონერის პონტში) ჰოდა ეგ რომ შეცვალოს რამე ელექტრო პომპით არა? მე მგონი ცოტას მაინც გაუზრდის წარმადობას + გაჩერებულზეც შეგიძლია ამუშაო, ან პრობკაში როცა ხარ, მაგ დროს გაგრილების ეფექტურობას ბევრად გაზრდის. აი მაგალითად როცა გაზაობ, მაშინ ძრავის აბაროტები მაღალია და შესაბამისად წყალიც სწრაფად ცირკულირებს და რა ხდება როცა გაზაობის შემდეგ უცბად ვანელებთ? ელქქტრო პომპას კიდევ ძრავის ბრუნი არ აინტერესებს, მუშაობს თავისთვის და არის. შეგიძლია პირდაპირ 12 ვოლტზე დასვა და აბაროტებიც არეგულირო, მოთხოვნის მიხედვით + ნაკლებ ბენზინსაც დაწვავს ჩვეულებრივ რეჟიმში. და კიდევ ინტერქულერის გაგრიელების სისტემაც დასახვეწია იმჰო. როგორც იმპრეზაზე. დარწმუნებული ვარ მაგიც ბევრად გაზრდის წარმადობას და ძრავსაც დაიცავს საკაიფოდ. მაღალ ბუსტზე მუშაობისას პორშინებს არ დაგიდნობს... + მინდა სალონში მქონდესრამე ბორტ კომპის პონტში. ლაივ დატას რომ მიჩვენებდეს. ბუსტს, ზეთის ტემპს, წნევას და ა.შ და არის რამე გამზადებული "გადჯეტი" მაგისთვის? თუ ცალკე დაჩიკები უნდა ჩამოვკიდო ყველაზე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
და რა მანქანაგყავს ვაფშე.
დიდი ალბათობით შენ არ გეყოლება ისეთი რომელიც პრაშივკდება არც ეგ ელექტრო პომპაა კარგი იდეა კიარადა საშინელი იდეაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
შენ ძამიკო კენ ბლოკი ან ტრევის პასტრანა გინდა თავისი გარაჟებით.
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
ფიატი მყავს ჩინკო ჩენტო ![]() ![]() სუბარო მყავს ტვინ ტურბო, მახოს რა მანქანაც ყავს ეგ. ავტომატიკა. xrinco კაი რა, ხალხი ოპზიტებს იღებს და V12 დგავენ, რატომ გაქვთ ესეთი პანიკური შიში რამის შეცვლის და გაუმჯობესების?! ![]() ისეთი რა დავწერე ეხლა რომ ჰაჰა 1 კილო ბაქსი არ ეყოს? ![]() პ.ს რახან დავწერე ე.ი მაქვს, ნუ ეხლა დაწყობილი არ მილაგია დოლარებიტ მარა ნელნეალ ავაგროვებ თუ საჭირო იქნება რა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
gentoo
ბლექჯო ჩალიჩობს იქეთ თემაში და იმას გადახედე ჯობია ლეგასიზე სანამ რამეს იჩალიჩებ კუმშვის ხარისხი უნდა დააგდო თორე პორშინის დადნობა და სტუკი ზედ გაქ. მანქანა მივხვდი რომ სუბარუ გყავს და იმიტომ გკითხე რომ ძველებზე არ პრაშივკდება კომპი. შენი კომპი არ პრაშივკდება უნდა ეძებო რამე ახალი. ან თუ ებრს არ მოითხოვ სმესის და ბუსტის კონტროლერები დააყენო. კოლექტორები და ვიხლოპი ნუ კარგია მაგრამ გაგიჭირება ლეგასის კოლექტორების შოვნა. იაპონიაში სასტიკად ძვირია აქ კიდე თითქმის არ იშოვება უიშვიათესია. ის რაღაც ელექტრო პომპა დაივიწყე. კიდე რა გაინტერესებს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 9th February 2011 - 23:15) [snapback]229838[/snapback] + მინდა სალონში მქონდესრამე ბორტ კომპის პონტში. ლაივ დატას რომ მიჩვენებდეს. ბუსტს, ზეთის ტემპს, წნევას და ა.შ და არის რამე გამზადებული "გადჯეტი" მაგისთვის? თუ ცალკე დაჩიკები უნდა ჩამოვკიდო ყველაზე? ტაქტრიქსის კაბელი და ასუს ეეე პც თავისი ევოსკანით ან ეს: http://www.evoscan.com/evoscan-gps-obdii-c...or-display-unit ელექტრო პომპა არ გაამართლებს ძალიან ბევრი მიზეზის გამო, რაც შეეხება ინტერქულერის გაგრილებას, აი ყველაზე მარტივი სოლუშენი მაგისთვის არის უკანა ყწლის მისასხმელი შლანგის შეტრიალება ინტერქულერზე, ოდნავ რთული ფარების საწმენდის დამონტაჟება და ყველაძე ძვირი სპეციალური აგრეგატის ჩამოთრევა რომელიც ინტერგულის გაგრილებისთვის მოიგონეს. მეტი არ ვიცი, რავი კერნელი გადაუკომპელირე ახალ ვერსიაზე იქნებ ეშველოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(mishaj @ 9th February 2011 - 23:46) [snapback]229884[/snapback] ელექტრო პომპა არ გაამართლებს ძალიან ბევრი მიზეზის გამო, მაინც რატო? RACKER არაფერი. ყველა კითხვაზე მივიღე პასუხი. ხვალე ვყიდი მანქანას ![]() ნუ ინტერქულერის გაგრილება მარტივი. ვიხლოპი ცუდი იდეაა და აი კეუზე და სმესი კონტროლერზე მომეწონა. კარგი აზრია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
gentoo
ნუ ტექნიკურ მხარეს რო თავი დაანებო (მონაჯი გამოხვა და ა.შ) 7 000 ბრუნზე რო დაატრიალო წუთში, ისე რომ ეს წყალი სისტემაში ამოძრაოს მემგონი რო ძალიან ბევრ ამპერიანი უნდა იყოს, მაგის გარდა შენ კალენვალიდან ხსნი პომპას მაგრამ ელეტრო ძრავს აერთებ დინამოზე რომელიც იგივე კალენვალთან არის დაკავშირებული, ყველაზე დიდი მინუსი ისაა რო ე.წ. მატორჩიკის ჩოთქები ერთ არც თუ ისე მშვენიერ დღეს იტყვიან დავიღალეთო და ძრავიც კაპუტ! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
mishaj
ხო გეუბნებით. ცოტა პოზიტიურად შეხედეთ ხოლმე ახალ იდეებს. განსაკუთრებით როცა ტუნინგზეა ლაპარაკი. http://www.cartuningtips.com/106-electric-water-pumps |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მოხდა ზამეკანია ან დაიწვა მატორი და სტუკი ზედაა..
კიდე თუ რამე სერიოზული გაკეთება გინდა 350 ვირი და ზემოთ ტნინტურბო მაგარი მარაზმია ჯობია მონოტურბოზე გადახვიდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
ეგ ნათელია რომ ტუნინგი ძრავით იწყება. მაგრამ მე არ მაქვს ეგრე გაფანატებული... მინდა ყველაფერი სტოკი იყოს. ეგაა ჩემი მიზანი და 300 ცხენი. კი მეყოფა. თავიდან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
""რატომ გაქვთ ესეთი პანიკური შიში""
ეს ფრაზა რაღაც ცუდად მომხვდა ყურში , განსაკუთრებით მრავლობითში ნათქვამი...... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
პანიკური შიშის რა გითხრა მაგრამ ძააან ადვილად ასამარებთ ხოლმე იდეებს . რათქმაუნდა ყველას არ ეხება... მეც მქონდა სურვილი გამეკეთებინა მანქანა და უკეთეს ხოდზე მყოლოდა თავისდროზე მაგრამ რაღაც იდეა წამოვჭერი თუ არა ეგრევე ისეთი პასუხები მივიღე რო მანქანაზე იმედები გამიცრუვდა და ორ კვირაში გავყიდე... მგონი ჯობია გამოცდილმა ხალხმა რჩევა მოგვცეთ რისი გაკეთება შეიძლება... და არა ის რო დავუსამაროთ ადამიანს ნებისმიერი სურვილი მანქანის გაუმჯობესების... ხშირად რო არ ვეჩეხებოდე ამ პრობლემას ჩვენ ფორუმზე საერთოდ არცც გავამახვილებდი ამაზე ყურადღებას მაგრამ ფაქტია რო ბევრ ნავიჩოკს სურვილი ეკარგება რამის გაკეთების და კაი დაჩიპულ ბმჭეებზე გადაჯდომაში პოულობენ შვებას
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
არავის არ აქ პანიკური შიში
![]() უბრალოდ ჯერ ერთი აქ იმხელა ინფორმაცია დევს ტუნინგზე სხვადასხვა მიმართულებით, მაგას რომ გადახედავ კაცი აღარ იტყვი მაგას ![]() მეორეც კიდევ, ახალ იდეებზე, ეგ ახალი იდეები ზოგისთვის უკვე ძველია და ზოგჯერ თუ ეგრევე ცივი წყალი გესხმებათ, მხოლოდ იმიტომ რომ მანამდე გაანებოთ თავი სანამ შეტოპილი არაა და უკან გამოთრევა ძვირი დაჯდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
AnDreee
საერთოთ ლეგასის ტუნინგი და სპორტულ მანქანად ქცევა არი ძვირი სიამოვნება და ძნელი. ეს თავიდანვე უნდა იცოდეს კაცმა რომელიც რამეს აპირებს. მერე რომ არ თქვას ნეტა მცოდნოდა ამდენი თU იყო საჭირო ხელს ვაფშე არ მოვკიდებდიო. რჩევები კდიე რამდენიც გინდათ. უბრალოთ თქვით რა გინდათ> gentoo 300 ცხენი თუ გეყოფა მაშინ ბუსტკონტროლერი დაითრიე სმესის კონტროლერი და 1.2 ბარზე დაანასტროიკე. ეგ იქნება და ეგ. მაგრამ აქვე არ შემიძლია რომ არ გითხრა. ლეგასებს საერთოდ კუმშვის ხარისხი აქ მაღალი და დეტონაციები აქ ამიტომ. ასერომ ჯერ იასნად უნდა დაანასტროიკო ისე რომ დეტონაცია არ გქონდეს და თU არ უშველა მოხსნა გალოვკები და სქელი პრაკლადკები დაუდო. ინტერქულერზე წყლის მისასხმელსაც თუ გააკეთებ ცოტას წაგეხმარება კიდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 10th February 2011 - 00:28) [snapback]229926[/snapback] კიდე თუ რამე სერიოზული გაკეთება გინდა 350 ვირი და ზემოთ ტნინტურბო მაგარი მარაზმია ჯობია მონოტურბოზე გადახვიდე არ გინდა ეხლა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
კარგი გამოვა მაგრამ მონოტურბოზე უფრო კარგი გამოვა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 9th February 2011 - 23:15) [snapback]229838[/snapback] ხო და კიდევ ერთი სულელური შეკითხვა. წყლის პომპას ხო კალენვალის (ზუბჩAტით) ღვედი ატრიალებს? ჰოდა მაგას როგორც მინიმუმ ერთი 20 ცხენი მაინც ხომ მიაქვს?(კონდიციონერის პონტში) ჰოდა ეგ რომ შეცვალოს რამე ელექტრო პომპით არა? მე მგონი ცოტას მაინც გაუზრდის წარმადობას + გაჩერებულზეც შეგიძლია ამუშაო, ან პრობკაში როცა ხარ, მაგ დროს გაგრილების ეფექტურობას ბევრად გაზრდის. აი მაგალითად როცა გაზაობ, მაშინ ძრავის აბაროტები მაღალია და შესაბამისად წყალიც სწრაფად ცირკულირებს და რა ხდება როცა გაზაობის შემდეგ უცბად ვანელებთ? ელქქტრო პომპას კიდევ ძრავის ბრუნი არ აინტერესებს, მუშაობს თავისთვის და არის. შეგიძლია პირდაპირ 12 ვოლტზე დასვა და აბაროტებიც არეგულირო, მოთხოვნის მიხედვით + ნაკლებ ბენზინსაც დაწვავს ჩვეულებრივ რეჟიმში. ციტატა(RACKER @ 9th February 2011 - 23:27) [snapback]229856[/snapback] არც ეგ ელექტრო პომპაა კარგი იდეა +1კიარადა საშინელი იდეაა როცა ძრავის ბრუნები დიდია, უფრო ხურდება და ძრავიდან სითბოს მოსაშორებლად წყალმა უფრო სწრაფად უნდა იმოძრაოს. ელექტრო ძრავი რომ დააყენო პომპაზე, ძრავის კინეტიკური ენერგია ჯერ ელექტრულ ენერგიად უნდა გარდაქმნა და მერე ისევ პირიქით, ამ დროს ზედმეტ ენერგის ხარჯავ რომელიც სითბოში იკარგება, ანუ იმაზე მეტს დახარჯავს ენერგიას ვიდრე ეხლა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 9th February 2011 - 23:36) [snapback]229872[/snapback] რატომ გაქვთ ესეთი პანიკური შიში რამის შეცვლის და გაუმჯობესების?! ჯერ სტოკი 280 ცხენი მიიღე მაგ მანქანიდან და მერე გეტყვით რატომ გვაქვს შიში ![]() კაბელს რაც შეეხება არაა თავიდან ველოსიპედის გამოგონება მიზანშეწონილი თუ უბრალოდ A პუნქტიდან Bში გინდა მისვლა. ანუ ცალკე მეცნიერებაა და ბევრი დროის და ენერგიის დახარჯვა მოგიწევს რო გაერკვიო მაგ კაბელით რა და როგორ კეთდება. ამიტომაა რო მატორისტი მატორს აკეთებს და მალიარი კრასკავს. შენ რო მანქანის გაკრასკვა მოგინდეს მალიარკა უნდა ისწავლო? ციტატა(chrdili @ 10th February 2011 - 18:12) [snapback]230189[/snapback] ჰოდა მაგას როგორც მინიმუმ ერთი 20 ცხენი მაინც ხომ მიაქვს? არ მიაქვს მაგდენი თუ გაჭედილი არაა. AnDreee ციტატა(AnDreee @ 10th February 2011 - 02:41) [snapback]229970[/snapback] პანიკური შიშის რა გითხრა მაგრამ ძააან ადვილად ასამარებთ ხოლმე იდეებს . რათქმაუნდა ყველას არ ეხება... მეც მქონდა სურვილი გამეკეთებინა მანქანა და უკეთეს ხოდზე მყოლოდა თავისდროზე მაგრამ რაღაც იდეა წამოვჭერი თუ არა ეგრევე ისეთი პასუხები მივიღე რო მანქანაზე იმედები გამიცრუვდა და ორ კვირაში გავყიდე... მგონი ჯობია გამოცდილმა ხალხმა რჩევა მოგვცეთ რისი გაკეთება შეიძლება... და არა ის რო დავუსამაროთ ადამიანს ნებისმიერი სურვილი მანქანის გაუმჯობესების... ხშირად რო არ ვეჩეხებოდე ამ პრობლემას ჩვენ ფორუმზე საერთოდ არცც გავამახვილებდი ამაზე ყურადღებას მაგრამ ფაქტია რო ბევრ ნავიჩოკს სურვილი ეკარგება რამის გაკეთების და კაი დაჩიპულ ბმჭეებზე გადაჯდომაში პოულობენ შვებას გამოცდილმა ხალხმა მხოლოდ ის გირჩია რაც უკეთესი იქნებოდა შენთვის, წინააღმდეგ შემთხვევაში შეიძლება დიდი იმედგაცრუება დაგხვედროდა წინ. აგერ ამ კაცს რო ვუთხრათ მიაწექიო და დახარჯოს ფული, ენერგია, დრო, ნერვები და შედეგს რო ვერ მიიღებს შესაბამის ცოდო არაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 10th February 2011 - 00:28) [snapback]229926[/snapback] კიდე თუ რამე სერიოზული გაკეთება გინდა 350 ვირი და ზემოთ ტნინტურბო მაგარი მარაზმია ჯობია მონოტურბოზე გადახვიდე +1 ციტატა(chrdili @ 10th February 2011 - 18:12) [snapback]230189[/snapback] როცა ძრავის ბრუნები დიდია, უფრო ხურდება და ძრავიდან სითბოს მოსაშორებლად წყალმა უფრო სწრაფად უნდა იმოძრაოს. ელექტრო ძრავი რომ დააყენო პომპაზე, ძრავის კინეტიკური ენერგია ჯერ ელექტრულ ენერგიად უნდა გარდაქმნა და მერე ისევ პირიქით, ამ დროს ზედმეტ ენერგის ხარჯავ რომელიც სითბოში იკარგება, ანუ იმაზე მეტს დახარჯავს ენერგიას ვიდრე ეხლა ვერ დაგეთანხმები, დინამო სედაც ტრიალებს და ბარემ ეს დახარული ენერგია რომ ეფექტურად გამოიყენო არ იქნება ცუდი. მაგრამ ამ კონკრეტულ შემთხვევაში არ ღირს, იმიტომ რომ გაკეთებული აქვთ უკვე ეგეთი რამე და მაქსიმუმ 2 ცხენს იგებენ, მეტს ვერა. ციტატა(gentoo @ 10th February 2011 - 00:37) [snapback]229935[/snapback] ეგ ნათელია რომ ტუნინგი ძრავით იწყება ვერც შენ ვერ დაგეთანხმები, ტურნინგი იწყება ტორმუზებით, იმიტომ რომ რად გინდა სიჩქარის აკრეფვა თუ ვეღარ გააჩერე? ძრავის ტუნინგს რაც შეეხება : ტვინტურბოზე მართლა ვერაა კარგი იდეაიმიტომ რომ ტვინტურბოს არასტანდარტული მეპები აქვს და არცერთი სეტენდელოუნ ეკუ მაგაზე არ მიდის. მაინც შეიძლება რაღაცეების გაკეთება თუ ყველაფერი მწობრში გექნება. ტუბინის ვესტგეითის აქტუატორიდან ვაკუუმის შლანგი ჩახსენი და დააზაგლუშკე, გაიარე და თუ 1.3 ბარი მაინც არ დაუბერა და ფუელქათი თუ არ მოგცა, მაშინ აზრი არა აქვს არავითარ ტუნინგს, იმიტომ რომ ჯერ ბუსტის პრობლემა გაქვს მოსაგვარებელი. თუ დაუბერა, მაშინ მოდი და ჩაგტევ 1K ბაქსში 320 ცხენამდე. უფრო ზევით უკვე ცალი ტურბინა გინდა. OpenPort 2.0-ის სქემა დაივიწყე, სქემას კი მოგცემ, მაგრამ ეგ კონტროლერზეა აწყობილი და მაგის პრაშივკას არ მოგცემს ტრაქტრიქსი, 1.3-ის სქემას რაც შეეხება, ეგ მარტივია, შენს მანქანაზე ნებისმიერი K-Line ადაპტერი მიდის. მაგრამ გაითვალისწინე, ELM327 ჩიპი მარტო კანადაში იყიდება და 28$ ღირს, თბილისში 100$ ღირს გაგიკასთან, ასე რომ სჯობია გამზადებული K-Line აიღო, ან თუ მაინცდამაინც შენ თვითონ გინდა აწყობა FTDI მიკროსქემაზე უნდა ააწყო. რომელისაც ასევე დაპროგრამბა უნდა , იმიტომ რომ სუბარუს დამლოგავმა პროგრამებმა უნდა იცნონ კაბელი. |
|
|
![]() ![]() |