IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> power ღილაკი
SUBSIS
გამოხმაურება Aug 2 2009, 22:11
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 343
რეგისტრ.: 21-April 09
მომხმარებელი № 37




მეგობრებო ერთი შეკითხვა მაქვს. მუდმივად დავდივარ power-ი ჩართული მაქვს ისე, ძირითადად ვმოძრაობ სოფლის გზა და ტრასა,
პროსტა უფრო თავისუფლათ დადის მანქანა ყოველგვარი დაძაბულობის გარეშე (თუ მეჩვენება), მაინტერესებს რამეს ხომ არ გააფუჭებს
ასეთი რეჟიმი.
ველოდები თქვენს კომპეტენტურ პასუხებს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Aug 2 2009, 22:15
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




როცა პაუერი ჩართულია ძრავი მუშაობს უფრო მაღალ აბაროტებზე,

დავუშვათ ჩეულებრივ თუ სიჩქარეს ჩვლის 3000-ზე პაუერ ჩართულზე შეცვლის 6000-ზე

Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBSIS
გამოხმაურება Aug 2 2009, 22:28
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 343
რეგისტრ.: 21-April 09
მომხმარებელი № 37




ეგ გასაგებია ბოლომდე წურავს სიჩქარეს მაგრამ უკან წამოსვლის დროსაც მაქსიმალურად იყენებს მაღალ სიჩქარეს
მე მაინტერესებს მუდმივად ასეთი რეჟიმი რამეს გააფუჭებს
RACKER
PM-ი ნახე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 2 2009, 22:43
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(SUBSIS @ 2nd August 2009 - 23:28) [snapback]24494[/snapback]
მე მაინტერესებს მუდმივად ასეთი რეჟიმი რამეს გააფუჭებს

არაფერსაც არ გააფუჭებს, ეგ ძალიან ნორმალურია, უბრალოდ სუბარუს მანუალის ენაზე მაგას ჰქვია მანქანის ექსპლოატაცია გართულებულ პირობებში და შედეგად ზეთი უნდა შაცვალო 1000 კილომეტრით უფრო ადრე და კიდევ ცოტა მეტ ბენზინს დაგიწვავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBSIS
გამოხმაურება Aug 2 2009, 22:51
გამოხმაურება #5


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 343
რეგისტრ.: 21-April 09
მომხმარებელი № 37




ციტატა(maxouni @ 3rd August 2009 - 00:43) [snapback]24500[/snapback]
არაფერსაც არ გააფუჭებს, ეგ ძალიან ნორმალურია, უბრალოდ სუბარუს მანუალის ენაზე მაგას ჰქვია მანქანის ექსპლოატაცია გართულებულ პირობებში და შედეგად ზეთი უნდა შაცვალო 1000 კილომეტრით უფრო ადრე და კიდევ ცოტა მეტ ბენზინს დაგიწვავს

ბენზინის წვა არაფერი მნიშვნელოვანი, ზეთს ისედაც ადრე უცვლი ხოლმე.
მადლობა გამოხმაურებისთვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 4 2009, 11:24
გამოხმაურება #6


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUBSIS @ Aug 3 2009, 00:11) [snapback]24488[/snapback]
მეგობრებო ერთი შეკითხვა მაქვს. მუდმივად დავდივარ power-ი ჩართული მაქვს ისე, ძირითადად ვმოძრაობ სოფლის გზა და ტრასა,
პროსტა უფრო თავისუფლათ დადის მანქანა ყოველგვარი დაძაბულობის გარეშე (თუ მეჩვენება), მაინტერესებს რამეს ხომ არ გააფუჭებს
ასეთი რეჟიმი.
ველოდები თქვენს კომპეტენტურ პასუხებს smile.gif

ეგ რეჟიმი კარობკას აძლევს საშუალებას რომ გაზის პედლის ერთიდაიგივე პოზიციაზე ჩვეულებრივთან შედარებით უფრო მაღალ აბაროტებზე გადართოს შემდეგ სიჩქარეში, და ასევე პირიქით, უფრო დაბალ აბაროტებზე ჩამოიტანოს ქვედა სიჩქარეში გაზის აშვების დროს, ანუ ეცდება შეინარჩუნოს მაღალი აბაროტები... ასევე ნახევარკიკდაუნსაც (წინა სიჩქარეში გადატანა აქსელერაციის მიზნით) უფრო ნაკლები გაზის დაჭერა სჭირდება და მანქანა უფრო მგრძნობიარე ხდება გაზის დაჭერაზე smile.gif

კიკდაუნი მაინც კიკდაუნად რჩება...


გაფუჭებით არაფერს არ გააფუჭებს, მაგრამ ცვეთას დააჩქარებს, როგორც კარობკის ისე ძრავის smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Aug 4 2009, 11:53
გამოხმაურება #7


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




თუ ბოლომდე არ გააწურინებ სიჩქარეებს და ჩვეულებრივი რეჟიმით ივლი არაფერი ზეთის შეცვლა არ უნდა უფრო ადრე.
მე მასე დავდივარ 2 წელია, თუ უპაუეროდ 1,5-2-ზე რთავს პაუერიდ ჩვეულებრივ რეჟიმში 2-2,5 რთავს ასე რომ ზეთი არაფერ შუაშია, რაც შეეხება ბენზინის წვას პირიქითაა მაგ რეჟიმში მე უფრო ცოტას მიწვავს და წაიკითხე სხვა გამოხმაურებები დრომ.რუ-ზე ყველა მაგას იძახის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToTo
გამოხმაურება Aug 4 2009, 11:55
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,690
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 16




ანუ ყველამ პაუერჩართულით უნდა ვიაროთ??smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Aug 4 2009, 12:00
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ჩემ მანქანას სულაც არაა აქვს ეგ ღილაკი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 4 2009, 12:01
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Aug 4 2009, 13:53) [snapback]24819[/snapback]
თუ ბოლომდე არ გააწურინებ სიჩქარეებს და ჩვეულებრივი რეჟიმით ივლი არაფერი ზეთის შეცვლა არ უნდა უფრო ადრე.
მე მასე დავდივარ 2 წელია, თუ უპაუეროდ 1,5-2-ზე რთავს პაუერიდ ჩვეულებრივ რეჟიმში 2-2,5 რთავს ასე რომ ზეთი არაფერ შუაშია, რაც შეეხება ბენზინის წვას პირიქითაა მაგ რეჟიმში მე უფრო ცოტას მიწვავს და წაიკითხე სხვა გამოხმაურებები დრომ.რუ-ზე ყველა მაგას იძახის.

მასეა, თუ ცოტა მაინც გაზაობ, POWER რეჟიმში უფრო ნაკლებს დაგიწვავს, რადგან კიკდაუნები და ნახევრადკიკდაუნები ნაკლებად დაგჭირდება, ყველაზე მეტი ბენზინი იწვის კაკრაზ დაბალი აბაროტებიდან გაზის რეზკი დაჭერის დროს smile.gif

ტრასაზე რომ მივდივარ და აბგონზე მინდა გასვლა, POWER-ის გარეშე იმენნა კიკდაუნი უნდა ვხიო და ცოტა ხანი დაველოდო სანამ კარობკა რამეს მოიფიქრებს biggrin.gif მაგ დროს კი ბენზინი უაზროდ იწვის....

თუ პენსიონერივით დადიხარ, სჯობია გამორთო POWER smile.gif უფრო ნაკლებს დაწვავს 100%

ციტატა(shota @ Aug 4 2009, 14:00) [snapback]24822[/snapback]
ჩემ მანქანას სულაც არაა აქვს ეგ ღილაკი smile.gif

ძველ ატმოფორიკებს არა აქვთ, მხოლოდ 2000 წლიდან smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Aug 4 2009, 12:13
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




PAINKILLER
არც ატმოა შენ წარმოიდგინე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 4 2009, 18:28
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(shota @ 4th August 2009 - 13:13) [snapback]24826[/snapback]
არც ატმოა შენ წარმოიდგინე...

98 წლის სექტემბრამდე არა აქვთ.
ციტატა(Raven @ 4th August 2009 - 12:53) [snapback]24819[/snapback]
ბენზინის წვას პირიქითაა მაგ რეჟიმში მე უფრო ცოტას მიწვავს და წაიკითხე სხვა გამოხმაურებები დრომ.რუ-ზე ყველა მაგას იძახის.

აბა ჩემი რატომ ხრაპავს ბენზინს მაგ რეჟიმში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JALALA
გამოხმაურება Oct 22 2009, 12:33
გამოხმაურება #13


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 344
რეგისტრ.: 13-June 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 161




power გილაკტან holdi რომ აქვს რა ფუნქციას ასრულებს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Oct 22 2009, 15:09
გამოხმაურება #14


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




maxouni
ვერ გეტყვი. ატმოსფერულზე ნაღდად ცოტას წვავს და ტურბინაზე შეილება პირიქითაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2009, 16:36
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(JALALA @ Oct 22 2009, 14:33) [snapback]45437[/snapback]
power გილაკტან holdi რომ აქვს რა ფუნქციას ასრულებს?

ფიფქი ახატია ზედ ხომ? ეგ არის სიჩქარეში დაფიქსირების ღილაკი smile.gif ძირითადად გამოიყენება ყინულზე ან თოვლზე დასაძრავად, მე-2 პოზიციაში ჩააგდებ და HOLD-ს დააჭერ, დაძრავს მეორედან და სანამ D-ში არ გადააგდებ სულ მეორეში ექნება smile.gif

იტოგში მაგ რეჟიმში ცდილობს რომ იმ სიჩქარეში დატოვოს რომელ პოზიციაზეც დგას სიჩქარის რიჩაგი...



ციტატა(Raven @ Oct 22 2009, 17:09) [snapback]45479[/snapback]
maxouni
ვერ გეტყვი. ატმოსფერულზე ნაღდად ცოტას წვავს და ტურბინაზე შეილება პირიქითაა.

სხვა რამეს კითუხლობდა, POWER ღილაკი არ აინტერესებს, მაგ გადამრთველზე არის HOLD-ის ღილაკიც, ლეგასიში მასეა, ტუმბლერის პონტშია და ცალკე დგას სიჩქარის რიჩაგის გვერდით smile.gif ანუ 3 პოზიციანი ტუმბლერია, ან HOLD შეგიძლია ჩართო ან POWER, ან ორივე გამორთო (შუა პოზიცია) smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JALALA
გამოხმაურება Oct 22 2009, 17:16
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 344
რეგისტრ.: 13-June 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 161




PAINKILLER
გასაგებია მადლობთ. ესეიგი იგივე ფუნქციას ასრულებს როგორც სხვა მანქანებზეა, უბრალოდ ფიფქი რომ ახატია მეგონა სხვა დამატებითი დატვირთვაც ხოარ ქონდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Oct 23 2009, 11:30
გამოხმაურება #17


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ვა, ამ პაუერის ამბაბავზე და ნაკლებ წვაზე წავიკითხე და მინდა ისევ ჩემი დაკვირვება გითხრათ. მოკლედ ბორტ კომპიც მიყენია და ბუსტ დაჩიკიც და დაკვირვებული ვარ, პატარა გაზს რომ ვაძლევ ისე რომ ბუსტი უარყოფითია, მასე მეტს მიწვავს, ვიდრე კარგი გაზი მივცე და ბუსტი 0.2-0.3 იყოს და მერე ნაკატით ვიარო. აქედან ის დავასკვენი რომ როცა გაზს ადგავ, ისე უნდა დაადგა, რომ კომპრესია მეტი იყოს, ანუ ბუსტი მაღალი იყოს (კიდაუნს და ბენზინის გადაკეტვებს არ ვგულისხმობ).

აქედან გამომდინარე, პაუერით სიარულისას, ალბად იგივე ეფექტი მიიღება, რთავს ოდნავ გვიან, ანუ მაღალ აბაროტებზე ხარ ჩვეულებრივთან შედარებით, მაგ მაღალ აბაროტებზე ტურბინა წნევას ქმნის და გამოდის რომ ბენზინი შედარებით მაღალი კომპრესიის პირობებში იწვის, რაც მეტ ეფექტს იძლევა.

მასე მგონი და მეტი არაფერი ვიცი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 23 2009, 12:08
გამოხმაურება #18


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(giogagnidze @ Oct 23 2009, 13:30) [snapback]45595[/snapback]
ვა, ამ პაუერის ამბაბავზე და ნაკლებ წვაზე წავიკითხე და მინდა ისევ ჩემი დაკვირვება გითხრათ. მოკლედ ბორტ კომპიც მიყენია და ბუსტ დაჩიკიც და დაკვირვებული ვარ, პატარა გაზს რომ ვაძლევ ისე რომ ბუსტი უარყოფითია, მასე მეტს მიწვავს, ვიდრე კარგი გაზი მივცე და ბუსტი 0.2-0.3 იყოს და მერე ნაკატით ვიარო. აქედან ის დავასკვენი რომ როცა გაზს ადგავ, ისე უნდა დაადგა, რომ კომპრესია მეტი იყოს, ანუ ბუსტი მაღალი იყოს (კიდაუნს და ბენზინის გადაკეტვებს არ ვგულისხმობ).

აქედან გამომდინარე, პაუერით სიარულისას, ალბად იგივე ეფექტი მიიღება, რთავს ოდნავ გვიან, ანუ მაღალ აბაროტებზე ხარ ჩვეულებრივთან შედარებით, მაგ მაღალ აბაროტებზე ტურბინა წნევას ქმნის და გამოდის რომ ბენზინი შედარებით მაღალი კომპრესიის პირობებში იწვის, რაც მეტ ეფექტს იძლევა.

მასე მგონი და მეტი არაფერი ვიცი.

ვოზდუხამერი წესრიგში გაქვს?? დაბალ გაზზე თუ ბევრ ბენზინს აწვდის, ესე იგი ვოზდუხამერი ვერ მუშაობს კარგად...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaru01
გამოხმაურება Oct 5 2010, 09:44
გამოხმაურება #19


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 283
რეგისტრ.: 4-October 10
მომხმარებელი № 1,477




ისე ეგ პოვერი მეც მაინტერესებდა და ამ ტემის გადაკიტხვით ეგეთი დასკვნა გამოვიტანე რო თუ პოვერი ჩართულია მანქანა სიჩქარეებში ყრის უფრო გვიან სანამდე ბოლომდე არ გამოწურავს და რა მაინტერესებს მაგალიტად ქალაქში უფრო მიზანშეწონილია მაგის ჩარტვა თუ ტრასაზე ქალაქ გარეთ? არის უტურბინო სუბარუ

და კიდევ რა მაინტერესებს მაგალიტად მიდიხარ ტრასაზე და ვხოდუ ცჰარტე ეგ პოვერი რამდენად მიზანშეწონილია ეს და კაროპკას ხო არ გააფუჭებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 5 2010, 09:58
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(subaru01 @ Oct 5 2010, 09:44) [snapback]181211[/snapback]
ისე ეგ პოვერი მეც მაინტერესებდა და ამ ტემის გადაკიტხვით ეგეთი დასკვნა გამოვიტანე რო თუ პოვერი ჩართულია მანქანა სიჩქარეებში ყრის უფრო გვიან სანამდე ბოლომდე არ გამოწურავს და რა მაინტერესებს მაგალიტად ქალაქში უფრო მიზანშეწონილია მაგის ჩარტვა თუ ტრასაზე ქალაქ გარეთ? არის უტურბინო სუბარუ

და კიდევ რა მაინტერესებს მაგალიტად მიდიხარ ტრასაზე და ვხოდუ ცჰარტე ეგ პოვერი რამდენად მიზანშეწონილია ეს და კაროპკას ხო არ გააფუჭებს

როცა გინდა ჩართე და გამორთე ეგ ღილაკი, არაფერს არ გააფუჭებს smile.gif


მიზანშეწონილი კი მაშინ არის როცა გეჩქარება და ხშირი გასწრებები გჭირდება smile.gif თუ ჩვეულებრივად მიდიხარ, სჯობია გამორთო ეგ ღილაკი, უფრო ნაკლებს დაწვავს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge