IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

12 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ENGINE OIL COOLER, დაყენება პრობლემები რჩევები
leqsoo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 12:08
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ზეთის გაგრილების დაყენება მინდა smile.gif ხოდა რა არი საჭირო? ხო არ გადავაწყდები ზეთის ნასოსის ნიხვატკას? ანუ უფრო დიდი მანძილის გავა მოუწევს ზეთს იდეაში და ნასოსის გაძლიერება ხო არ იქნება საჭირო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetDevil
გამოხმაურება Feb 21 2011, 12:12
გამოხმაურება #2


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




საჭიროა ვაბშე? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OSA-003
გამოხმაურება Feb 21 2011, 12:15
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,222
რეგისტრ.: 30-May 09
მდებარ.: IsANIII
მომხმარებელი № 124




ციტატა(NetDevil @ Feb 21 2011, 13:12) [snapback]235016[/snapback]
საჭიროა ვაბშე? smile.gif

სუბარუსთვის პრველ რიგში ეგაა საჭიროო.რა ასტუკებს?? გაცხელებული ზეთი და ზეთის არასაკმარისი მიწოდება.!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 21 2011, 12:16
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(OSA-003 @ 21st February 2011 - 13:15) [snapback]235017[/snapback]
ზეთის არასაკმარისი მიწოდება.!

სწორედ ამიტომ იკითხა ეს
ციტატა(leqsoo @ 21st February 2011 - 13:08) [snapback]235013[/snapback]
უფრო დიდი მანძილის გავა მოუწევს ზეთს იდეაში და ნასოსის გაძლიერება ხო არ იქნება საჭირო?

მართალი გითხრა ამის შესახებ არსად წამიკითხავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetDevil
გამოხმაურება Feb 21 2011, 12:23
გამოხმაურება #5


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




leqsoo
რამდენზე ცხელდება ხოლმე ზეთი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 16:07
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ჯერ არ დამირენებია დაჩიკი და არ ვიცი smile.gif

არაა საჭირო მითომ?

ბუსტ აფ და ბაგატი სმესია შემდეგი მიზანი და ატრაა საჭირო მითომ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetDevil
გამოხმაურება Feb 21 2011, 16:18
გამოხმაურება #7


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




leqsoo
ჯერ დაჩიკი დააყენე და ნახე რამდენზე ადის ტემპერატურა, იქნებ არ ცხელდება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 16:37
გამოხმაურება #8


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




ლექსო, საჭიროა დამიჯერე

ჩემი მანქანის მაგალითს მოვიყვან.

დამატებითი რადიატორის გარეშე:

- ზეთის ტემპერატურა სტოკ ბუსტზე 70-90 გრადუსი უჭირავს.
- ზეთის ტემპერატურა 1 ბარზე 100-120 გრადუსი
- ამყველაფრის გათვალისწყინებით ზეთი "წყალდება" გაცილებით უფრო მალე, ანუ უფრო ნაკლები რესურსი აქვს


დავაყენე Greddy-ს სისტემა

ესეთია ზუსტად ოღონდ 12-იანი რადიატორით



შედეგად:

- 1.3-1.4 ბარზე სიარულით ზეთის ტემპერატურა 90 გრადუსზე მაღლა არ ადის.
- ტრასაზე გორაობით 50 გრადუსზე ჩამოვიდა ნაცვლად 70-90 გრადუსისა
- ზეთის გამოცვლამ სავარაუდოდ გადაიწია +1500 კმ, ზეთი აღარ ხურდება და თვისებებს გაცილებით გვიან კარგავს, გიდროკომპენსატორების ხმით ვატყობ ძირითადად



უკმარისობას რაც შეეხება, არსად არ წამიკითხავს რომ ზეთის ნასოსი გაფუჭებულიყოს ქულერის გამო. ზედმეტი 150-180სმ და 1 ლიტრი ზეთი არაფერს არ აფუჭებს, ბოლო ბოლო სოფის ეყენა ქულერი სუბარუზე და რამდენი ხანი დადიოდა, თან როგორ smile.gif


მოკლედ დააყენე აუცილებლად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 21 2011, 17:43
გამოხმაურება #9


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(TwinTurbo @ 21st February 2011 - 16:37) [snapback]235161[/snapback]
შედეგად:

- 1.3-1.4 ბარზე სიარულით ზეთის ტემპერატურა 90 გრადუსზე მაღლა არ ადის.
- ტრასაზე გორაობით 50 გრადუსზე ჩამოვიდა ნაცვლად 70-90 გრადუსისა
- ზეთის გამოცვლამ სავარაუდოდ გადაიწია +1500 კმ, ზეთი აღარ ხურდება და თვისებებს გაცილებით გვიან კარგავს, გიდროკომპენსატორების ხმით ვატყობ ძირითადად

აი საღოლლლლ.....

სერიოზული აფგრეიდია ჩემი აზრით, ბუსტკონტროლერთან ერთად MUST უნდა იყოს ზეთის რადიატორიც smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 21 2011, 18:21
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




თუ დააყენებ მხოლოდ და მხოლოდ თერმსოტატიანი დააყენე, პირდაპირ რადიატორის დაყენება მხოლოდ მავნებლობაა ყოველდღიური მოხმარების მანქანისთვის, ცივი ზეთით ივლი სულ. ზეთის მუშა ტემპერატურა იწყება 90 გრადუსიდან, მანამდე ვერ ავლენს სრულად თავის კარგ თვისებებს.

მეორე საკითხია ის, თუ სად დააყენებ რადიატორს. ერთია მიმწოდებელი ხაზიში, ფილტრებიდან გადამყვანი რო იჩალიჩო, მარა წნევას აგდებს დაბლა.
მეორეა ტურბინიდკრნ მიმავალ შლანგზ დასვა, მარა ეგეც ცუდია ტურბინისთვის.
მესამე ვარიანტია რუტბინიდან ჩამომავალ შლაგზე, და ეგეც ცუდია ტურბინისთვის, ზეთის გავლის სიჩქარე კლებულობს.
როგორც წერენ გურუები, იდეალური ვარიანტია კარტერიდან ორი ტრუბკის გაკეთება სვარკით, ყენდება ელექტრო ნასოსი, რომელიც ერთი ტრუბკიდან იღებს ზთს, გააქვს რადიატორში და მეორე ტრუბკით აბრუნებს ისევ კარტერში. ანუ ესეთი სისტემა გავლენას არ ახდენს მატორის დაგეგმილ ციკლზე, თუმცა აქვს ის მინუსი, რომ ელექტროძრავის საიმედოობა არცისე მაღალია. ნუ დაჩიკი როცა გაქვს რამე რო იყოს არ გაგექცევა ტემპერატურა. ბოლო ვარიანტი ყველაზე კარგი ჩანს:
-ზეთის საერთო მოცულობა მატულობს
-ზეთის ბრუნვაზე უარყოფითად არ მოქმედებს კულერი და დამატებითი შლანგები
-ელექტრო ტუმბოს ჩართვა შეიძELბა დარეგულირდეს ზეთის ტემპერატურის მიხედვით, ანუ ცივ ძრავზე გამორთულია და თერსმოტატის ვარიანტში მხლოდ გადახურებისას იწყებს გაგრილებას.

ისე როგორც ამბობენ არაა საჭიროო ზეთის რადიატორი თ ძაან არ ატუნინგებო, მაგრამ თერმოსტატიანის შემთხვევაში ნამდვილად უკეთესია ზეთისთვის, რადგან ზეთს 80-90 გრადუსზე დაბლა არ გააციებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 19:14
გამოხმაურება #11


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




და მოიცა ლექსო ვერ გავიგე, მანქანა დაშალე ნახევრად უკვე და რა ზეთის გაგრილება მოგინდა ეხლა? biggrin.gif
და არამგონია რომ დიდი სხვაობა მაინც იყოს გრედისა და ამის შორის და ფილტრის სხვა ადგილას დაყენებაც შესაძლებელია, რაც აადვილებს მის გამოცვლას..
მე ვფიქრობ ნასოსის გამოცვლა ცუდი არ იქნებოდა, მაგრამ ეყოფა მგონია, პროსტა უფრო მეტი ზეთი უნდა ჩაასხა ვიდრე ასხამდი biggrin.gif
მე ეს მაქვს დაგეგმილი, ბოდიშით გრედის ვერ ვწვდები biggrin.gif
16 ROWS-იანია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goga-tuning
გამოხმაურება Feb 21 2011, 19:23
გამოხმაურება #12


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 373
რეგისტრ.: 21-December 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,720




და ვინმემ იცის სად შეიძლება შეუკვეტო ან იყიდო უკეთესი მაჩვენენებლების ზეთის ნასოსი???????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 21 2011, 19:31
გამოხმაურება #13


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(goga-tuning @ 21st February 2011 - 20:23) [snapback]235213[/snapback]
და ვინმემ იცის სად შეიძლება შეუკვეტო ან იყიდო უკეთესი მაჩვენენებლების ზეთის ნასოსი???????

მაგის მეტი რა არის?
თუნდაც 2004+ STI-ს ნასოსი, მაგრამ გაითვალისწინე რომ ახლის ფასი 400$-ის მიდამოებშია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goga-tuning
გამოხმაურება Feb 21 2011, 20:01
გამოხმაურება #14


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 373
რეგისტრ.: 21-December 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,720




2004 გაუმგობესებული აქ?? არა რამე წუნინგოვი ფირმის რო მოვძებნო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 21 2011, 20:28
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




პროსტა ზეთის ნასოსის შეცვლა არაფერს მოგცემს. მაინც აქვს გადამშვები კლაპანი როგორც ვიცი და უბრალოდ უფრო მეტი ზეთი გადავა კლაპანში რაც კარგი არაა, ზეთი ზედმეტად მოძრაობს. ვინც მეტი იცის დაწერს ალბათ, მე ესე მახსოვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goga-tuning
გამოხმაურება Feb 21 2011, 20:35
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 373
რეგისტრ.: 21-December 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,720




ეს თემა ალბათ სუბარუს მტკივნეული წერთილია ნუთუ ამაზე არ ყოფილა მსჯელობა ,ვინმეს არ ააქვს რამე კონკრეტული ინფორმაცია????ბევრისტვვის იქნება საინტერესო , სტუკისგა უფრო დაზღვეულიც იქნება ძრავი ,ალბატ მარტო ჩემი ინტერესი და სურვილი არ უნდა იყოს ამის გაკეტება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Feb 21 2011, 20:45
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(bako @ Feb 21 2011, 18:21) [snapback]235188[/snapback]
თუ დააყენებ მხოლოდ და მხოლოდ თერმსოტატიანი დააყენე, პირდაპირ რადიატორის დაყენება მხოლოდ მავნებლობაა ყოველდღიური მოხმარების მანქანისთვის, ცივი ზეთით ივლი სულ. ზეთის მუშა ტემპერატურა იწყება 90 გრადუსიდან, მანამდე ვერ ავლენს სრულად თავის კარგ თვისებებს.

მეორე საკითხია ის, თუ სად დააყენებ რადიატორს. ერთია მიმწოდებელი ხაზიში, ფილტრებიდან გადამყვანი რო იჩალიჩო, მარა წნევას აგდებს დაბლა.
მეორეა ტურბინიდკრნ მიმავალ შლანგზ დასვა, მარა ეგეც ცუდია ტურბინისთვის.
მესამე ვარიანტია რუტბინიდან ჩამომავალ შლაგზე, და ეგეც ცუდია ტურბინისთვის, ზეთის გავლის სიჩქარე კლებულობს.
როგორც წერენ გურუები, იდეალური ვარიანტია კარტერიდან ორი ტრუბკის გაკეთება სვარკით, ყენდება ელექტრო ნასოსი, რომელიც ერთი ტრუბკიდან იღებს ზთს, გააქვს რადიატორში და მეორე ტრუბკით აბრუნებს ისევ კარტერში. ანუ ესეთი სისტემა გავლენას არ ახდენს მატორის დაგეგმილ ციკლზე, თუმცა აქვს ის მინუსი, რომ ელექტროძრავის საიმედოობა არცისე მაღალია. ნუ დაჩიკი როცა გაქვს რამე რო იყოს არ გაგექცევა ტემპერატურა. ბოლო ვარიანტი ყველაზე კარგი ჩანს:
-ზეთის საერთო მოცულობა მატულობს
-ზეთის ბრუნვაზე უარყოფითად არ მოქმედებს კულერი და დამატებითი შლანგები
-ელექტრო ტუმბოს ჩართვა შეიძELბა დარეგულირდეს ზეთის ტემპერატურის მიხედვით, ანუ ცივ ძრავზე გამორთულია და თერსმოტატის ვარიანტში მხლოდ გადახურებისას იწყებს გაგრილებას.

ისე როგორც ამბობენ არაა საჭიროო ზეთის რადიატორი თ ძაან არ ატუნინგებო, მაგრამ თერმოსტატიანის შემთხვევაში ნამდვილად უკეთესია ზეთისთვის, რადგან ზეთს 80-90 გრადუსზე დაბლა არ გააციებს

სრულიად გეთანხმები ბაკური,როდესაც ზეთი 50-60 გრადუსზეა ეს ძალიან ცუდია ძრავისთვის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 21:19
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




Black Jo
მანქანის დატოვება გადაწყდა

მოკლედ მინდა ვიყიდო რაც თემომ დააგდო ეგეთი მაგას თერმოსტადი არააქ და რო დავაყენო რამე პრობლემა იქნება?

სენდვიჩს რო ეძახიან ეგ რა სახელით დავსერჩო რა ქვია? აი სადაც ზეთის დაჩიკები ერთდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 21 2011, 21:28
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




უთერმოსტატო გაამართლებს როგორც ესე ტრეკის მანქანისთვის, დაჯე იქაც თერმსოტატიანი ჯობია რა.
ჩემ მატორს ვერ გავიმეტებდი ეგრე, ისედაც ფაქიზია და კიდე ცივი ზეთით სიარული...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 21:30
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ციტატა(leqsoo @ 21st February 2011 - 21:19) [snapback]235298[/snapback]
სენდვიჩს რო ეძახიან ეგ რა სახელით დავსერჩო რა ქვია? აი სადაც ზეთის დაჩიკები ერთდება

Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge