სალამი ყველას .....ე.ი რა ხდება
სულ რაღაც ორი კვირის წინ
მივასტუკე ჩემი ,,მაშინა" რომელიც ძალიან მევასება

ავტომატი ტურბინიანი ფორიკა....უმალ მივმართე ჩვენს მეგობრებს სუბარულოგებს
შოთას ......და სხვა კარგ ხალხს, ხოდა დაიშალა ეს ჩემი მაშინის ძრავი..... აღმოჩნდა, რომ ,,კლადიშები,შატუნი კლადიშები, შატუნი, ვალი და ,,ჯანდაბები" იყო გაფუჭებული" ,ხოდა

შეიცვალა ეს ყველა ნაწილი, გაიჩარხა ვალი და აეწყო.....(აწყობის პროცესში ასევე შეიცვალა სანთლები, ლამბდა ზონდი, დეტონაციის სენსორი, ზეთი(ფილტრით), ატიფრიზი.... და დაიქოქა

დაქოქვის დროს მე (თუ არ მომეჩვენა ) შევამჩნიე ოდნავ ძრავის ვიბრაცია, მაგრამ მერე არ განმეორებულა ....დაქოქვიდან მეორე დღეს დაეწყო
ძრავს ვიბრაციები სიმპტომები ..... დაიქოქა 1200 ბრუნზე და ტახომეტრმა დაიწყო ,,დვიჟენიები

" ანუ ზევით-ქვევით 1500-1000 და ა.შ სანამ წყლის ტემპერატურა არ მიაღწევს 80-90 გრადუს, ხოლო როცა ცხელია და სელექტორი N-შია ან P-ში აქვს
საგრძნობი ვიბრაციები ანუ ხო უნდა იმუშაოს 700 ბრუნზე... მუშაობს მაგრამ სალონში იგრძნობა საგრძნობი ხანდახან ძალიან საგრძნობი ვიბრაცია დავაბრალე.. ჰაერის მზომს წავედი დავითრიე ახალი მაგრამ შედეგი 0 ტოლი

მივმართე ბიჭებს შოთას ..... მახოს ჩაიწერა ლოგი და ლოგი ელექტრონულად ანახებს მწყობრში ყოფნას გარდა (
დროსელის მერე ჰაერის დაკარგვისა და შესაბამისად საწვავის არასწორ მიწოდებას.).... გადაწყდა ამ პრობლემის მოძიება და აღმოფხვრა და
თქვენ როგორ ფიქრობთ საიდან????ხო კიდევ სახლში რომ ვბრუნდებოდი დაემართა ესე....

მივდივარ 60 კმ-სიჩქარით და აქსელერატორის აუშვი ფეხი და მანქანამ ლამის ,
,პანჩური" ამოირტყა ისეთი ძიგძიგი დაიწყო ჩამოცდა 50 კმ სიჩქარე და დასტაბილურდა
და რისი ბრალი იქნება ეს დ............ ნული........ანომალიები? ხომ არ იცით დამღალა და წაიღო ჩემი ნერვები ამ წვრილთვალება უნამუსომ
თუ არ დაგეზარებათ წაიკითხეთ და დაპოსტეთ შეიძლება მარჩიელობაში სიმართლის მარცვალი აღმოცენდეს...