IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

12 გვერდი V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ENGINE OIL COOLER, დაყენება პრობლემები რჩევები
AnDreee
გამოხმაურება Apr 27 2011, 12:48
გამოხმაურება #141


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




ჩემი 110ზე ადიოდა ტემპერატურა გაზაობისას და მერე მალევე გრილდებოდა... 5 w40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 13:20
გამოხმაურება #142


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gentoo
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback]
5-60W ზეთი რაც არ უნდა გააპო შუაზე მაინც არ დაკარგავს თვისებებს. 150 გრადუსი მაგისთვის არის ნორმალური სამუშაო ტემპერატურა. მაგაზე დაბალი კიდევ ცუდია, სტუკი შეიძლება დამართო მანქანას.

აბა შენ თუ დაუფიქრდი რა დაწერე? 150 გრადუსამდე სად უნდა გააცხელო ზეთი? დაკეტილი აბაროტით ხომ არ ივლი ქალაქში? სისულელეა მაგარი.... მანქანა უნდა გამოიყენებოდეს როგორც ისევე ქალაქში ასევე შეჯიბრზეც..... ანუ შენი ვარიანტი ზეთის ამბავში არამგონია გამართლებული იყოს.... ამიტომაც უნდა რადიატორი და თერმოსტატი.
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback]
კიდევ სანამ ტუნინგს დაიწყებდეთ, ქარხნული მონაცემები ამოწურეთ უკვე?

მე ლიჩნად ამოვწურე.... სუბარუს ძრავიდან ამოღებულია მაქსიმუმი ქარხნულად უკვე.


ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback]
ინთეეიქს რომ ატუნინგებენ ხოლმე, მაინტერესებს. სუბაროს საკმარისი ჰაერის რაოდენობა ვერ შეაქვს სტოკზე? ანუ ჰაერის გალადანეის განიცდის თუ რა?

ეგ კითხვა ვერ გავიგე.... ანუ იმის თქმა გინდა რომ პაუკს რატომ ცვლიან?
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback]
დრაგსტერესებს სჭირდებათ ხოლმე ეგ 17 ლიტრა ბენზინს რომ მოიხმარენ 1 კილომეტრზე.

პროფ დრაგსტერის დონეზე არავინ აკეთებს ჩვენთან მანქანას, ჩვენ მოყვარულის დონეზე ვართ...

ციტატა(AnDreee @ 27th April 2011 - 13:48) [snapback]261755[/snapback]
ჩემი 110ზე ადიოდა ტემპერატურა გაზაობისას და მერე მალევე გრილდებოდა... 5 w40

შეიძლება მეტიც იყო ანდრო? 110 გრადუს შეიძლება შენ რასაც აფიქსირებდი თვალის მოკვრით, სულ ზეთის ტემპერატურაზე ხომ არ გეჭირა თვალი, გზას არ უყურებდი? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 27 2011, 13:48
გამოხმაურება #143


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




მე ზანოსის და უბედურობის დროს ვამბობ თორე ჩქარა რო მევლო გზაზე 90თს არ ცილდებოდა... დაჟე დავაკვირდი ავტობანზე 80ით რო მივდიოდი 100 ამდე ადიოდა და 120-130 ით რო მივდიოდი იასნია მეტი აბაროტით 90ზე ჩამოდიოდა .... ჰაერის ნაკადი უფრო აგრილებდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 13:55
გამოხმაურება #144


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




AnDreee
პრიამიჩოკზე გასაგებია, მაგრამ მარტო ამით ვერ განსაზღვრავ მე ჩემ მანქანაზე, ლიტრაჟს ვცვლი, ბუსტს უმატებ, კოლეკტორი შეცვლა, საკმაოდ გაცხელდება შიგნეულობა..... ადგილზე დგომით პრობკებში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 27 2011, 13:59
გამოხმაურება #145


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




ციტატა(Black Jo @ Apr 27 2011, 13:55) [snapback]261784[/snapback]
AnDreee
პრიამიჩოკზე გასაგებია, მაგრამ მარტო ამით ვერ განსაზღვრავ მე ჩემ მანქანაზე, ლიტრაჟს ვცვლი, ბუსტს უმატებ, კოლეკტორი შეცვლა, საკმაოდ გაცხელდება შიგნეულობა..... ადგილზე დგომით პრობკებში

ერთადერთი რამაც შეიძLება გაგიცხელოს კოლექტორებია .... ისიც 100 გრადუსზე ზევით არადის ... ნუ 40 გრადუსიან ზაფხულში არ ვიცი რას იზავს... მე მაგალითად მივხვდი რო ქულერი არ მჭირდება... ნუ ისეთი სულ რო აგრილებს... აი კნოფკაზე რო იყოს და როცა გინდა აგრილებს როცა გინდა აარა მაშინ ძაან ამაგარი იქნებოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 14:08
გამოხმაურება #146


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(AnDreee @ 27th April 2011 - 14:59) [snapback]261785[/snapback]
ნუ ისეთი სულ რო აგრილებს... აი კნოფკაზე რო იყოს და როცა გინდა აგრილებს როცა გინდა აარა მაშინ ძაან ამაგარი იქნებოდა

მაგასაა რომ ვჩალიჩობ ანდრო... biggrin.gif ტერმოსტატი აბა რა ჯანდაბად მინდა.... ანუ დაუშვათ რომ მიაგაზავო და უცებ გაცხელდეს ზეთი გაიხსნება ტერმოსტატი და გაუშვებს რადიატორით და გაგრილდება ზეთი, თუ არ გაცხელდება მაშინ ჩაკეტილი იქნება და ივლის კრუგზე შიგნით, რადიატორის გარეშე და ვსიო...ეგ არის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 27 2011, 14:26
გამოხმაურება #147


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




რო იჩალიჩებ გამაგებინე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toke
გამოხმაურება Apr 27 2011, 16:25
გამოხმაურება #148


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 40
რეგისტრ.: 17-April 11
მომხმარებელი № 1,962




და სადმე გაგიგიათ ან ვინმეს უყენია ააქ რო კნპკაზე აგრილედეს ზეთს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 17:07
გამოხმაურება #149


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Toke @ 27th April 2011 - 17:25) [snapback]261861[/snapback]
და სადმე გაგიგიათ ან ვინმეს უყენია ააქ რო კნპკაზე აგრილედეს ზეთს?

გაგება რათ უნდა, ელეკტრო კლაპანს დააყენებ და კნოპკა სანოლში, შენი ნება არ არის რო... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 27 2011, 18:08
გამოხმაურება #150


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




რატო ართულებთ, 120-125 გრადუსამდე კარგი ისნთეტიკა ზეთი მუშაობს უპრობლემოდ. თუ 120 ააშორებთ, მერე მართლა საჭიროა ზეთის რადიატორი. პარნიზე და ბორბლებში 1 სიჩქარით ძრომიალის "რალებზე" ზეთს ვერ გააცხელებ. მოვა ტრეკის დრო და გამოჩნდება ვის როგორ ყოფნის ქარხნული რადიატორი... ზეთის კულერის დაყენებას ჯობია დიდი წყლის რადიატორი დააყენო, რომელიც 2 კურდღელს დაგაჭერინებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Apr 27 2011, 18:15
გამოხმაურება #151


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Black Jo @ Apr 13 2011, 15:26) [snapback]255855[/snapback]
შოთა (SUB300) smile.gif აი ასეთი თერმოსტატიც არ გამოდგება?



ზუსტად ესეთი სისტემა კარგია , თერმოსტატის მიუხედავად გძელ წრეზე მაინც ივლის რაღაც პატარა ნაკადი ,
ჩემი აზრით ზეთი არ უნდა ჩერდებოდეს რადიატორში , პატარა რაოდენობით მაინც უნდა მიძრაობდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 19:17
გამოხმაურება #152


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




SUB 300
გაიხარე შოთ, როგორც იქნა შემოხვედი ამ თემაში smile.gif

bako

სტოკ ძრავზე არ მაქვს საუბარი..... მე ჩემი პროეკტისთვის ვამზადებ.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Apr 27 2011, 21:06
გამოხმაურება #153


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




პროექტისთვის მითუმეტეს უკეთესი რადიატორი დაგჭირდება. ძრავში სითბოს მხოლოდ 20-25% ვიყენებთ ღერძის სატრიელებლად, დანარჩენი სითბოს ხლოვნურად ვკარგავთ გაგრილების სისტემის და ვიხლოპის დახმარებით. გაგრილების სისტემას ძაან უხეშად ნახევარი როლი ეკუთვნის ამ სამეში როგორც მახსოვს და ამ ნახევრიდან ზეთს სადღაც მესამედი. ასე რომ წყლის რადიატორი უფრო აქტუალურია wink.gif ზეთის რადიატორი დამატებითი წონაა, დამატებითი ადგილი, ხარჯი, ზედმეტი დეტალები, ანუ ნაკლები საიმედოობა... მგონია რომ უფრო მარტივად შეიძლება მაგის მოგვარება თუ ძაან არ გაიქცა ტემპერატურა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 21:28
გამოხმაურება #154


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
თანმიმდევრულად ატუნინგე შენი მანქანა არ გირჩევნია, მერე შედეგით უფრო კმაყოფილი იქნები შენ პირველ რიგში. მაგარი ლეგასი გყავს და გასაგებია რო გინდა კარგ ხოდზე მოიყვანო smile.gif ეგეთი მანქანა რომ მყავდეს მეც შენსავით მოვიქცეოდი ალბათ.

შენ თუ გინდა ზეთის გადახურებას ებრძოლო მაშინ ჯერ ესენიც უნდა გეყოს.
http://www.grimmspeed.com/catalog/product_...?products_id=55

ლეგას რასაც უტინინგებენ ხოლმე პირველს არის ვიხლოპი დაუნ ფაიფი და აპ ფაიფი. კერამიკული პაკრიტიე smile.gif

ყველაზე სუსტი წერტილი მაგის მერე რადიატორი. მაგარი ბანძი რადიატორები აქვთ :/
მერე ბენზინის მიწოდების მილები.

და კიდევ აბმოტკა გინდა, თერმოიზლოაცია. იმიტომ რომ მატორთან ახლოსაა და ეგ აცხელებს მეოთხე ცილინდრს. 700 გრადუსიანი ვიხლოპი სადაც გაივლის.

ძრავის გადაწყობას თუ აპირებ. მაშინ ზეთის გაგრილებაც დაგჭირდება ალბათ. შენი საქმის შენ იცი smile.gif

ციტატა(Black Jo @ 27th April 2011 - 14:20) [snapback]261763[/snapback]
აბა შენ თუ დაუფიქრდი რა დაწერე? 150 გრადუსამდე სად უნდა გააცხელო ზეთი? დაკეტილი აბაროტით ხომ არ ივლი ქალაქში? სისულელეა მაგარი.... მანქანა უნდა გამოიყენებოდეს როგორც ისევე ქალაქში ასევე შეჯიბრზეც..... ანუ შენი ვარიანტი ზეთის ამბავში არამგონია გამართლებული იყოს.... ამიტომაც უნდა რადიატორი და თერმოსტატი.


სად და ტრეკზე. ჩემსაზე მივაყენებ ყველა დაჩიკს და თუ გინდა გაჩვენებ როგორ ვაცხელებ 150 გრადუსამდე biggrin.gif wink.gif biggrin.gif


ჰაერის შეტანაზე ის ვიგულისხმე, რომ სპროტულ ფილტრს რომ აყენებენ.

ლეგასებზე მაგას დიდი ეფექტი არ აქვს. უტურბინოებზე კიდევ ჰო მარა ჩვენზე არა.
სულ რომ ჩახსნა ფილტრი მაინც დიდ განსხვავება არაა აქვს. ეგრე გამიგია. ვცდები?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 28 2011, 11:36
გამოხმაურება #155


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback]
შენ თუ გინდა ზეთის გადახურებას ებრძოლო მაშინ ჯერ ესენიც უნდა გეყოს.

მაგ გრიმ სპიდის სპეისერს კარგად უწერია რას უნდა აკეთებდეს..... მადლობთ რჩევისთვის.... smile.gif
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback]
ლეგას რასაც უტინინგებენ ხოლმე პირველს არის ვიხლოპი დაუნ ფაიფი და აპ ფაიფი. კერამიკული პაკრიტიე

ვიხლოპი ბოლო ბაჩოკი მაქვს მარტო შეცვლილი, ისიც ბრენდი, ლეგასზე ვიხლოპის შოვნა აქ შეუძლებელია შენით თუ არ გააკეთებ, ხოდა მასეც ვაპირებ, ჩემით უნდა ვიჩალიჩო, ამიტომაც ჯერ ეგ გადადებული მაქვს.
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback]
და კიდევ აბმოტკა გინდა, თერმოიზლოაცია. იმიტომ რომ მატორთან ახლოსაა და ეგ აცხელებს მეოთხე ცილინდრს. 700 გრადუსიანი ვიხლოპი სადაც გაივლის.

ეგეც გასაგებია, ეს აუცილებელია, ამაზე ლაპარაკიც ზედმეტია... smile.gif თავისთავად კეთდება wink.gif
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback]
ძრავის გადაწყობას თუ აპირებ.

ვაპირებ რათქმაუნდა.... wink.gif 2.2 ლიტრიანი უნდა გავხადო....
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback]
ჰაერის შეტანაზე ის ვიგულისხმე, რომ სპროტულ ფილტრს რომ აყენებენ.

მეც მიყენია ეგ ფილტრი HKS-ის, რატომ არ აქვს განსხვავება? სად გაიგე?
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback]
ვცდები?

სავარაუდოდ კი wink.gif

P.S. მექანიკა გყავს ლეგასი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Apr 28 2011, 17:17
გამოხმაურება #156


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




gentoo
და 1000 ზე რო ცვალო 10 000 გავლა დაგიჯდება 2400 ლარი და შენი აზრით ეგ ჯობია თუ 200$ ზეთის გაგრილება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 28 2011, 18:18
გამოხმაურება #157


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




leqsoo
ციტატა(leqsoo @ 28th April 2011 - 18:17) [snapback]262328[/snapback]
და 1000 ზე რო ცვალო 10 000 გავლა დაგიჯდება 2400 ლარი და შენი აზრით ეგ ჯობია თუ 200$ ზეთის გაგრილება?



Black Jo

შენ მაგარი გეგმები გქონია. საინტერსოა ძალიან smile.gif 2.2 ძაან გიჟი იქნება

ჩემი ტიპტრონიკია. ბლიცენივით პრორშეს ნავაროტები არ აქვს)

tommy kaira კი აწერია, მაგრამ მარტო წარწერაა ეგ. მეგონა 2.2 იქნებოდა რახან tommykariaa მარა 2.0-ია sad.gif


ციტატა(leqsoo @ 28th April 2011 - 18:17) [snapback]262328[/snapback]
სავარაუდოდ კი wink.gif

არა. მგონი მართლა არ ვცდები smile.gif
http://www.bobistheoilguy.com/cms/index.ph...1&Itemid=70
სულ ბოლოსი ტესტის შედეგები და დასკვნები წერია.

სულ მოხსნილ ფილტრზე, K&N მაღალი წარმადობისსაზე, 0.02 PSI მისცა სხვაობა.
ამ ადამიანს ენცო ყავს ფერარი. პორშე და კიდევ რამოდენიმე მანქანა. მოგონშიკო, მეხანიკი მასტია და საკმაოდ საინტერსო ბლოგი აქვს. არა მგონია რომ მანდ რაიმე ტყუილი ეწეროს.

ასე რომ არ ვცდები. აი სპრორტული ინტერესის გამო ჩემსაზე ფილტრს ამოვღებ და ვნახავ თუ მომცა შედეგი smile.gif ჯერ დასამთავრებელი მაქვს რაღაც რაღაცეები და შეუდგები გატესტვას)


ციტატა(leqsoo @ 28th April 2011 - 18:17) [snapback]262328[/snapback]
და 1000 ზე რო ცვალო 10 000 გავლა დაგიჯდება 2400 ლარი და შენი აზრით ეგ ჯობია თუ 200$ ზეთის გაგრილება?


კი ჯობია. კარგი. მე მეგონა ტრეკისთვის უნდოდა ეგ მანქანა მარტო.
მეტი არაფერი. მაინც ჯერ დაჩიკებით უნდა გაიზომოს ყველაფერი რომ უფრო ზუსტად გაიგოს, იგივე რადიატორის ზომები შეარჩიოს smile.gif

რადიატორი თერმოსტატზე ძალიან მაგარი იქნება. ისე აზრი არ აქვს თუ ყოველდღე არ გონკაობ. მეტი არაფერი.

პ.ს მაინც ვფიქრობ რომ რადიატორის შეცვლა უფროდიდ წარმადობას მისცემს ვიდრე ეგ ზეთის გაგრილება. რომელიც რეალურად
შეიძლება არც დაჭირდეს.

პირველ რიგში წყალს აგიდუღებს. აი ნახე თუ არა და მერე ზეთს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 28 2011, 18:29
გამოხმაურება #158


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 19:18) [snapback]262349[/snapback]
პირველ რიგში წყალს აგიდუღებს. აი ნახე თუ არა და მერე ზეთს.

მაგის ტერმოსტატსაც გამოვცვლი, უფრო მეთ წნევიან კრიშკას დავაყენებ რადიატორის...
ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 19:18) [snapback]262349[/snapback]
სულ მოხსნილ ფილტრზე, K&N

HKS-ის ფილტრი დაძებნე აბა რა სხვაობას იძლევა... smile.gif
ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 19:18) [snapback]262349[/snapback]
შენ მაგარი გეგმები გქონია. საინტერსოა ძალიან 2.2 ძაან გიჟი იქნება

wink.gif 2.2, გილზოვკა, კოვანი პორშინები, კოვანი შატუნები, დიდი ბუსტი და ასე შემდეგ. wink.gif გაცხელდება კიარა ადუღდება ზეთი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 28 2011, 18:40
გამოხმაურება #159


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
აუ რომ მორჩები ყვეალფერს ძალიან მცხეცი იქნება. უბრალოდ ბევრი ჩალიჩი დაგჭირდება.
მაგარი მხეცი ლეგასი გყავს ისედაც რას ერჩიიიიი smile.gif მაგრამ მესმის შენი, უფრო მეტი და მეტი გინდა... smile.gif
ჰოდა წარმატებები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Apr 28 2011, 20:01
გამოხმაურება #160


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ციტატა(Black Jo @ 28th April 2011 - 18:29) [snapback]262353[/snapback]
HKS-ის ფილტრი დაძებნე აბა რა სხვაობას იძლევა...

K&N ჯობია HKS-ს თემოsmile.gif K&N ყველაზე მაგარი ფილტრია ცვეტში
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 გვერდი V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge