![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#141
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
300-350 $ ... ჯერ ვერ ვყიდულობ თანხა არ მიშოვია რო ვიშOვი მანამდე უკეთესი თU არ გაეძრო რამე იმას ვიყიდი. რა ვარიანტი უნდა შემომთავაზო ? ?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#142
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
-------------------------------------
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#143
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ვინმემ ხო არ იცით ეს მართლა ეგაა რაც აღწერილობაში უწერია?
http://www.amazon.com/G-Box-Performance-Mo...558&sr=8-15 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#144
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ციტატა(Bejo @ 2nd April 2011 - 14:10) [snapback]252856[/snapback] ვინმემ ხო არ იცით ეს მართლა ეგაა რაც აღწერილობაში უწერია? http://www.amazon.com/G-Box-Performance-Mo...558&sr=8-15 ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#145
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Bejo
ბატონო დავით ამაზე არავინ გაგცემს პასუხს, სუბარუს ECU-ს ტუნინგზეა ეს თემა და არა HONDA-ზე..... არ დაივირნო თავი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#146
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
აი ამას რატომ არავინ არ ყიდულობთ ?
http://www.amazon.com/30-1602-Engine-Manag...1821&sr=8-1 ამაზონის ფასს არ შეხედოთ, 350-400$ ად თბილისამდე არის ვარიანტი რომ ეს კომპი ჩამოიტანოთ და დააყენოთ, აქვს აბსოლიტურად ყველაფრის menegement-ი გარდა ლანჩის, ანტილაგის და ეგეთი ეგზოტიკური ოპციების. ანასტროიკებ სმესს და რაც მთავარია "ზაჟიგანიის კუთხეებს" და რაც ყველაზე მთავარია ანატროიკებ RealTime-ში და სოფტის ინტერფეისი აქვს უადვილესი, ხედავ ყველაფერს რაც ხდება კომპში. მოკლედ ძალიან მაგარი რაღაცაა და რაც მთავარია 400$ მაქსიმუმ ეხლა დაფიქრდით, SAFC-ში 250+$ -ის გადახდას და ძალით დანასტროიკებას არ ჯობია ეს ვეში იყიდოთ და ნორმალურად და ადამიანურად გააკეთოთ? შედეგი იქნება ძალიან დიდი დამიჯერეთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#147
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
TwinTurbo
ააუ მინდაააააა! 400 $ ძაან მაგარი ფასია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#148
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
TwinTurbo
მაგის ნასტროიკა არ ვიცით ![]() ცალი თვალითაც არ ჩამიხედავს შიგნით და თანაც ეგ ცოტა ლოგიკით ითვლის მატორის დატვირთვას და სუბარუს თითქმის ყვ ელა მეპი ხელით უნდა გაუწერო, გამზადებულის ვერ გამოიყენებ. გარდა მაგისა, თუ არ ვცდები არ არსებობს 2002-მდე ეკუს შემცვლელი AEM-ები. და კიდევ ერთი, ზოგ ეკუს, მაგალითად აპექსის PFც-ს პირდაპირ მიაყენებ და იქოქება ნასტროიკის გარეშეც და ამას რამე სტოკი მეპი არ მოყვება. ჰო და კიდევ ერთი, მაგის ექსთენშენ კაბელი, რომლის გარეშე მიერთებაც აბსოლიტური მარაზმია, 150-200 $ ღირს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#149
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 2nd May 2011 - 11:58) [snapback]264044[/snapback] ჰო და კიდევ ერთი, მაგის ექსთენშენ კაბელი, რომლის გარეშე მიერთებაც აბსოლიტური მარაზმია, 150-200 $ ღირს +1 ეგრეა.... ცალკე კაბელები ეგრე ღირს, ბე5 კუზავზე მაგ ფასსაც ცდება....... ციტატა(TwinTurbo @ 2nd May 2011 - 11:46) [snapback]264031[/snapback] ეხლა დაფიქრდით, SAFC-ში 250+$ -ის გადახდას და ძალით დანასტროიკებას ძალით რათა კაცო.... მშვენივრად ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#150
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 2 2011, 11:58) [snapback]264044[/snapback] TwinTurbo მაგის ნასტროიკა არ ვიცით ![]() ცალი თვალითაც არ ჩამიხედავს შიგნით და თანაც ეგ ცოტა ლოგიკით ითვლის მატორის დატვირთვას და სუბარუს თითქმის ყვ ელა მეპი ხელით უნდა გაუწერო, გამზადებულის ვერ გამოიყენებ. გარდა მაგისა, თუ არ ვცდები არ არსებობს 2002-მდე ეკუს შემცვლელი AEM-ები. და კიდევ ერთი, ზოგ ეკუს, მაგალითად აპექსის PFც-ს პირდაპირ მიაყენებ და იქოქება ნასტროიკის გარეშეც და ამას რამე სტოკი მეპი არ მოყვება. ჰო და კიდევ ერთი, მაგის ექსთენშენ კაბელი, რომლის გარეშე მიერთებაც აბსოლიტური მარაზმია, 150-200 $ ღირს მახო, ყველა კომენტარზე გაგცემ პასუხს ![]() დავიწყებ იქიდან რომ სულ ახალ Piggy Back კომპს რომ მიაერთებ კომპუტერთან არანაირი მეპები არ მოყვება, იქოქება სტანდარტული კომპუტერით, და მუშაობს ჩვეულებრივად სანამ რამე შესწორებებს არ შეიტან AEM-ის კომპში, მაგალითისათვის გეტყვი რომ ტურბო პაჯერო დანასტროიკდა სულ რამოდენიმე თვის წინ მაგ კომპზე და სულ რაღაც 2 საათი დაჭირდათ, კომპი დანასტროიკდა 0-დან. რაც შეეხება მატორის დატვირთვას, უმეტესობა სუბარუს რეალობასთან მიახლოებული Load-ი შეგიძლია ევოსკანით გაზომო ე.წ. 2bitload ოპენპორტ 1.3 კაბელით და ოდნავი შესწორებით evoscan-ის definition ფაილებში. შემცვლელი კომპი არ არსებობს, გეთანხმები, მაგრამ არსებობს piggy back რომელითაც ჟიგულს დაგიქოქავ თუ გინდა ![]() ![]() ექსტენშენ კაბელის ძებნას და ჩალიჩს ჯობია 1 დღე ჩაუჯდე ECU-ს და AEM-ის პიჯიბექის PINOUT-ს და უცებ დაამეგობრებ სტანდარტ კომპს და AEM-ს ერთმანეთთან ![]() სოფტის ინტერფეისს რაც შეეხება ჩემი თვალით მაქვს ნანახი და არის უმარტივესი, ვინდოუსის კალკულატორივით მარტივია ![]() მოკლედ არ მინდა რომ ბევრი იწვალოთ და ამ საფცებით "ანასტროიკოთ" მანქანები ![]() მახო თან ისეთი მარტივია რომ შენნაირი ტვინის პატრონს ნამდვილად არ უნდა გაუჭირდეს გარკვევა მაგ სისტემაში ![]() ![]() სახელში შემეშალა, მოდელი არის AEM FIC, ინფო მოიძიეთ და ნახეთ რაც არის, AEM Fuel & Ingnition Controller ციტატა(Black Jo @ May 2 2011, 12:55) [snapback]264091[/snapback] +1 ეგრეა.... ცალკე კაბელები ეგრე ღირს, ბე5 კუზავზე მაგ ფასსაც ცდება....... ძალით რათა კაცო.... მშვენივრად ![]() მშვენივრად ნამდვილად არა, ზაჟიგანია თუ არ გაასწორე სმესი რამდენიც არ უნდ აასწორო მაინც სასურველ შედეგს ვერ აღწევ, ეგ ეგრეა დამიჯერე, ჩემ მანქანაზე მაქვს გამოცდილი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#151
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ 2nd May 2011 - 14:49) [snapback]264162[/snapback] მშვენივრად ნამდვილად არა, ზაჟიგანია თუ არ გაასწორე სმესი რამდენიც არ უნდ აასწორო მაინც სასურველ შედეგს ვერ აღწევ, ეგ ეგრეა დამიჯერე, ჩემ მანქანაზე მაქვს გამოცდილი ზაჟიგანიის დარეგულირების სხვა ხერხებიც არსებობს..... და ერთერთს გამოვიყენებ კიდეც თუ დასჭირდა, მაგრამ არაპიგიბეკის დაყენებით.... არ მესმის სავცის საწინააღმდეგო რა გაქვს, იგივე ნაირად იწერება თითქმის მეპებივით ჩემ სავცში ისევე როგორც პიგიბეკში.... ვაიდბენდი ჩამომაქვს AEM-ის და მაგით გემრიელად დავანასტროიკებ კეც სმესსაც და ზაჟიგანიასაც..... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#152
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ზაჟიგანიას რითი გაასწორებ ეგ მაინტერესებს ძაან?
და ისიც დაითვალე თემო რამდენი დაგიჯდება ეგ ყველაფერი. სავცი 250$ AEM EUGO - 250-300$ ზაჟიგანიას რითიც გაასწორებ იმ დივაისის ფასიც მიაწერე, შეკრიბე და მერე შეადარე 400$ -ს და კომპს რომელიც პროგრამულად ნასტროიკდება და 1000-ჯერ უფრო უკეთესად ვიდრე სავცით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#153
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ 2nd May 2011 - 15:22) [snapback]264181[/snapback] ზაჟიგანიას რითი გაასწორებ ეგ მაინტერესებს ძაან? ADJUSTABLE CAMGEARS ![]() ![]() TwinTurbo 400$ ეხლა გაქვს შანსი? მერე გექნება? არ მაქვს ეხლა არც 400$ და არც 100$ ![]() ციტატა(TwinTurbo @ 2nd May 2011 - 15:22) [snapback]264181[/snapback] AEM EUGO - 250-300$ 160$ ![]() ოღონდ არ მითხრა ეხლა ჩინურიაო http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-WIDEBAN...sQ5fAccessories |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#154
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
სახელში შემეშალა, მოდელი არის AEM FIC, ინფო მოიძიეთ და ნახეთ რაც არის, AEM Fuel & Ingnition Controller
ეგრე დაგეწყი თავიდან ![]() მე ეგ აემის სტენდელოუნ ეკუ მეგონა და ის ძალიან რთული რამეა. ეგ ძალიან კარგი კონტროლერია, მაგრამ თავის მინუცებიც აქვს. დასანასტროიკებლად მართლა მარტივი და კარგია და არაფერი ჰარნესევი არ უნდა პირდაპირადგება გარედან ეკუს. ახლა მინუსები: 1. ყველაზე მთავარი, ვერ ხედავს დეტონაციას და არ შეუძლია დეტონაციის შემთხვევაში რეაგირება. 2. არ აქვს ბუსტის კონტროლი 3. ეგ ხედავს მხოლოდ სმესს და ზაჟიგანიას, შედეგად მაგის ლოგი არაა სრულყოფილი და ქარხნული ეკუს ლოგებში უკვე აემისგან დანახენჯებული და გადაკეთებული ინფორმაცია მოდის. შედეგეად ვიღებთ არასრულფასოვან ლოგებს, რაც ხელს უშლის ზუსტ ნასტროიკას და ჯანდაბას, მასტროიკას რომ გააკეთებ, მერე დიაგნოსტიკას უშლის ხელსდა გაუმართავ სისტემაზე ნასტროიკა ძალინა ახლოა სტუკთან. მოკლედ ცოტა კი მივაქაქე აემს, მაგრამ იმაში აბსოლიტურად გეთანხმები რომ აფც-ს და ეგეთ ეშმაკისეულ იდიოტობებს სჯობია 10 თავით. სხვათაშორის სუბარუზე აფც+ წნევის რეგულატორით ზაჟიგანიის რეგულირებაც შეიძლება , იმიტომ რომ სუბარუ ზაჟიგანიას ჰაერმზომიდან აკეთებს და აფც და მისნაირი კონტროლერები სწორედ მაფ-ის სიგნალის რედაქტირებას აკეთებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#155
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
რა ღირს თემო ეგენი ? 100$ ? 200$?
კარგი რა, ჩერეზ ჟოპუ აკეთებ ყველაფერს და შედეგი არ გექნება. მე შენსკენ ვარ შენ კიდე უკუღმა აკეთებ ყველაფერს. მაგ პორშინებს რომ დააყენებ მენეჯმენტი არ უნდა მერე კომპს ? იმ პაჯეროში კოვანი პორშინები იყო და სავცით გასწორებული სმესით დაადნეს 2ჯერ მატორი, თუ დამიჯერებ იგივე შეცდომას აღარ გაიმეორებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#156
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
და ბოლოს სუბარუ მაგარია ![]() ციტატა(TwinTurbo @ 2nd May 2011 - 15:32) [snapback]264184[/snapback] მე შენსკენ ვარ შენ კიდე უკუღმა აკეთებ ყველაფერს. მაგ პორშინებს რომ დააყენებ მენეჯმენტი არ უნდა მერე კომპს ? იმ პაჯეროში კოვანი პორშინები იყო და სავცით გასწორებული სმესით დაადნეს 2ჯერ მატორი, თუ დამიჯერებ იგივე შეცდომას აღარ გაიმეორებ მე არ გედავები მაგაში რომ კარგია, ბაზარი არ არის, ჩერეზ ჟოპუ მიწევს გაკეთება, სხვანაირად ლეგასზე არ გამოდის, იმპრეზა კიდევ სხვა ბაზარია ![]() ვიცი ჩემსკენ ხარ და დახმარებას ცდილობ, მაგრამ გამოსავალი მარტო ერთია ჩემ შემთხვევაში ციტატა(TwinTurbo @ 2nd May 2011 - 15:32) [snapback]264184[/snapback] რა ღირს თემო ეგენი ? 100$ ? 200$? 200$-მდე, მთლიანობაშI შეიძლება კი გამოვდივარ უფრო ძვირად, მაგრამ ერთბაშად მე ეს ფული არ მაქვს. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#157
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 2nd May 2011 - 15:20) [snapback]264178[/snapback] არ მესმის სავცის საწინააღმდეგო რა გაქვს, იგივე ნაირად იწერება თითქმის მეპებივით ჩემ სავცში ისევე როგორც პიგიბეკში.... ვაიდბენდი ჩამომაქვს AEM-ის და მაგით გემრიელად დავანასტროიკებ კეც სმესსაც და ზაჟიგანიასაც..... ახლამართლა კარგი რააა. სავცი არის უიფიოტურესი კონტროლერი, რა მეპი, რის მეპი, გაზის პედალს უყურებს და სულარ იცის რა არის მატორის ნაგრუზკა და ნებისმიერი ნასტროიკა მატორის ნაგრუზკაზეა ჩამოკიდებული. იმ გასის პედალზეც მხოლოდ 2 პოზიცია იცის და იმათ შორის საშუალო არითმეტიკულით ანგარიშობს. ეგ კიდევ ძალიან შორსაა მეპისგან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#158
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ 2nd May 2011 - 15:32) [snapback]264184[/snapback] იმ პაჯეროში კოვანი პორშინები იყო და სავცით გასწორებული სმესით დაადნეს 2ჯერ მატორი, თუ დამიჯერებ იგივე შეცდომას აღარ გაიმეორებ რატომ დაადნეს? ვინ დაანასტროიკა ამისთანამ? არ ცოდნია და ეგ არის ციტატა(maxouni @ 2nd May 2011 - 15:35) [snapback]264186[/snapback] ახლამართლა კარგი რააა. სავცი არის უიფიოტურესი კონტროლერი, რა მეპი, რის მეპი, გაზის პედალს უყურებს და სულარ იცის რა არის მატორის ნაგრუზკა და ნებისმიერი ნასტროიკა მატორის ნაგრუზკაზეა ჩამოკიდებული. იმ გასის პედალზეც მხოლოდ 2 პოზიცია იცის და იმათ შორის საშუალო არითმეტიკულით ანგარიშობს. ეგ კიდევ ძალიან შორსაა მეპისგან მარტო გაზის პედალზე არ არის მიბმული მახო..... MAF-ზეც არის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#159
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 2nd May 2011 - 15:30) [snapback]264182[/snapback] ADJUSTABLE CAMGEARS არც თუ ისე ძვირია თან და არც ხელზე ფული მაქვს რომ პიგიბეკებში 400$-1200$-მდე ვიხადო ეგ ზაჟიგანის ცვლის წრფივად, რაც არანაირად არ ნიშნავს ზაჟიგანიის ნასტროიკას ციტატა(Black Jo @ 2nd May 2011 - 15:37) [snapback]264188[/snapback] მარტო გაზის პედალზე არ არის მიბმული მახო..... MAF-ზეც არის. კაი ერთი, MAF-ის სიგნალი უნდა შეცვალოს და ეგ თუ არ მიუერთე როორ შეცვლის? მე ნაგრუზკაზე გეუბნები, MAF-ის სიგლანს ცვლის გაზის პედლის მიხედვით და იდიოტობაა აბა რა არის? აემის FIც სავცზე რანგით მაღლა დგას და მაგათი შედარება ცოტა უხერხულიცაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#160
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
ოკ, იყოს ეგრე..... |
|
|
![]() ![]() |