![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2801
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Dzia
ბაიპასი უსაფრხოებისთვისაა ერთი: რომ გაიჭედოს ფილტრი ზეთის ცირკულაცია მაინც მოხდება. მეორე: მაღალი წნევა როცაა სააჭირო მაღალ ბრუნზე მაშინ ბაიპასით გადის ზეთი, ასევე როცა ცივია ზეთია, მაშინ სქელდება და მისი ცირკულირება ხდება ბაიპასით რომ ადვილად იმოძრაოს სისტემაში სანამ გახურდება და თხევადი გახდება. ანტი დრეინი იმისთვისაა რომ ზეთი უკან კარტერში არ ჩავიდეს. ძრავისთვის პირველ დაქოქვაზე საჭიროა რომ ზეთი იყოს სისტემაში და კარტერიდან რომ არ მოუწიოს ამოღება მისი. გალადანიეს უშლის ეგ ხელს. დიდი ხნის ნაყენებ მანქანაზე რომ ჩამოიღვრება მთლიანად, მანდ რჩება ხოლმე, რაღაც დოზა რაც პირველ დაქოქვაზე ყოფნის ძრავს. პრინციპში ბოლომდე არასდროს არ ჩამოდის. კედლებზე თხელი ფენა მაინც რჩება ყოველთვის. თუ ნორმალური ზეთია. მე რამდენადაც ვიცი ეგრეა და ვინც უკეთ იცის იმან განგვიმარტოს უფრო კარგად და გასაგებად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2802
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Jun 22 2011, 11:49) [snapback]284114[/snapback] Dzia ბაიპასი უსაფრხოებისთვისაა ერთი: რომ გაიჭედოს ფილტრი ზეთის ცირკულაცია მაინც მოხდება. მეორე: მაღალი წნევა როცაა სააჭირო მაღალ ბრუნზე მაშინ ბაიპასით გადის ზეთი, ასევე როცა ცივია ზეთია, მაშინ სქელდება და მისი ცირკულირება ხდება ბაიპასით რომ ადვილად იმოძრაოს სისტემაში სანამ გახურდება და თხევადი გახდება. ანტი დრეინი იმისთვისაა რომ ზეთი უკან კარტერში არ ჩავიდეს. ძრავისთვის პირველ დაქოქვაზე საჭიროა რომ ზეთი იყოს სისტემაში და კარტერიდან რომ არ მოუწიოს ამოღება მისი. გალადანიეს უშლის ეგ ხელს. დიდი ხნის ნაყენებ მანქანაზე რომ ჩამოიღვრება მთლიანად, მანდ რჩება ხოლმე, რაღაც დოზა რაც პირველ დაქოქვაზე ყოფნის ძრავს. პრინციპში ბოლომდე არასდროს არ ჩამოდის. კედლებზე თხელი ფენა მაინც რჩება ყოველთვის. თუ ნორმალური ზეთია. მე რამდენადაც ვიცი ეგრეა და ვინც უკეთ იცის იმან განგვიმარტოს უფრო კარგად და გასაგებად. დიდი მადლობა ამომწურავი პასუხისთვის ![]() მე გამოვიწერე და ახლა გზაშია Beck-Arnley -ის ფილტრი. ზუსტად მისადაგებული კატალოგიდან ეს შევარჩიე. ჰოდა ამას უწერია ეგ სარქველები და იმიტომ მაინტერესებდა. rockauto -დან გამოვიწერე, უფრო იაფია, ვიდრე ამაზონზე. ამაზონზე აი ეს ლინკია: http://www.amazon.com/Beck-Arnley-041-8074...9243&sr=1-1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2803
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
ესეიგი ცამოტანის გარდა სხვა არანაირი საშუალება არაა აქ შოვნის??
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2804
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მოიცადა აქ რომ იყიდება, ჰენგსტის თუ რაღაც როა 15 ლარი ღირდა მგონი მაგას არ აქვს ეგ სარქველები? არც მომაფიქრდა მეკითხა მეგონა პა დეფოლტუ ყველას აქვს ეგეთი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2805
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
მე სუბარუს ორიგინალ ფილტს ვყიდულობ სულ.
-------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2806
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
Niklolozi
სად? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2807
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 22nd June 2011 - 22:49) [snapback]284436[/snapback] მოიცადა აქ რომ იყიდება, ჰენგსტის თუ რაღაც როა 15 ლარი ღირდა მგონი მაგას არ აქვს ეგ სარქველები? არც მომაფიქრდა მეკითხა მეგონა პა დეფოლტუ ყველას აქვს ეგეთი კლაპანი ყველა წესიერ ფილტრს აქვს, ჰენგსტსაც და კიდევ ბევრსაც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2808
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 21st June 2011 - 15:00) [snapback]283876[/snapback] რატომაც არ მომწონს შოთ უკვე ნათქვამიც მაქვს და დაპოსტილიც, ცივზე წითელს აქრობს გვიან, ნუ ეს ჩემ მანქანაზე, სხვა არვიცი. მაგრამ სხვა ფილტრებზე პრობლემა ასეთI არ შემქნია რა ფილტრს აყენებ და რომელი ფილტრით ხარ კმაყოფილი? , სად ვიყიდო მითხარი მე გავჭი და დავდებ აქ მასალას არც ჰენქსტზე და არც ჩემპიონზე პრობლემა არასდროს არ მქონია , მე პირადად ჩემპიონს ვაყენებ ჩემს მანქანაზე და ყველა აწყობილ მანქანაზე რომელსაც ვაკეთებ გიოზო ის იაპონური ფილტრები არ გადაყარო შენ რომ გაქვს და მომაწოდო თუ შეიძლება , გავაკეთებ კარგ ტესტს და დაუსვავ წერტილს ამ საკითხს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2809
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე მიგდია სახლში ეგეთი ფილტრები და გაჭრის გარდა ინტერნეტშიც შეიძლება ინახოს ეგ ინფორმაცია თავისუფლად თუმცა 2 წუთის საქმეა უბრალოდ მეზარება ხელების დასვრა. თუ ვინმე გაიგებთ რამეს დასწერეთ ფლიზ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2810
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 23rd June 2011 - 11:00) [snapback]284600[/snapback] გაჭრის გარდა ინტერნეტშიც შეიძლება ინახოს ეგ ინფორმაცია თავისუფლად ინტერნეტში არ ჩანს შიგნით რა ხდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2811
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
SUB 300
მაშინ გავკვეთოთ უნდა და ჩავხედოთ რახდება შიგნით ![]() ![]() http://www.hengst.de/conpresso/_rubric/ind...n_Oilfilters_EN აგერ წერია ბაიპასი აქვსო და check სარქველიც რომელიც უკან ზეთს არ ღვრისო. ჩემთვის საკმარისია. ქირურგიული სამუშაოები თქვენ შეასრულეთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2812
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
SUB 300
ნახმარი ფილტრები წავა?? უნდა მქონდეს ეგენიშენახული, რამდენიმე სახეობა თუ არ გადამიყარეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2813
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
კი წავა ნახმარი ფილტრიც მაგრამ ჯობია ახალი, ნახმარზე თვითონ მატერიას ვერ შეაფასებ
მოკლედ ბევრი ვიკითXე თუ ცოტა მაგ ბაიპასის შესახებ ვერსად ვე ვნახე რომ სუბარუს 1.5 ბარზე უნად ეხსნებოდესო, და პლიუს მე ესე მგონია რომ 1 ბარი საკმარისზე ცოტა კი არა დაჟე ბევრიც არის, ფილტრმა 1 ბარზე მეტი სხვაობა თუ მიცა წნევათA სხვაობას მაშინ ფილტრს დედა ქონია ნატირები და საშინლად უნდა იყოს გაჭედილი ან ძAლიან ცუდი და უსაშველოდ სქელი ზეთი უნდა ესხა, მაგრამ ამ შემთხვევაშიც 1 ბარის სხვაობა მგონია რომ უკვე თვითონ ფილტრსაც გააფუჭებს და შიგნით დაგრიხავს. არ ვიცი შეიძლება ვცდები მაგრამ 1 ბარი უკვე ძAლიან დიდი წნევაა. მაგრამ როდესაც ზეთს ცვლი დროულად, იყენებ საუკეთEსო ზეთს და ფილტრსაც მაქსიმუმ 7-8 ათAს კილომეტრზე ამუშავებ რატო უნდა ავიდეს თუნდაც 1 ბარამდე წნევათა სხვაობა ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2814
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ჩემპიონის ფილტრი ამაზონზე არ ჩითავს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2815
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ბრიტანულ იბეიზე ნახე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2816
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
crimson
ციტატა(crimson @ 23rd June 2011 - 18:29) [snapback]284940[/snapback] მოკლედ ბევრი ვიკითXე თუ ცოტა მაგ ბაიპასის შესახებ ვერსად ვე ვნახე რომ სუბარუს 1.5 ბარზე უნად ეხსნებოდესო, Масляный фильтр Тип Полнопоточный Общая площадь фильтрующего элемента, см2 1000 Давление срабатывания перепускного клапана, кПа 156 Наружный диаметр, мм 80 Высота, мм 70 Диаметр присоединительной резьбы М20 х1.5 აი რა უწერია ფორესტერის მანუალში ფილტრის შესახებ 156კპა არის 1.56 ბარი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2817
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ანუ 1.5 ბარზე ხსნის?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2818
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ლეგასზეც იგივეა და არამარტო ყველა სუბარუზე თითქმის 23 psi არის.
ისე, მეც ბევრი ვიკითხე მაგრამ სასარგებლო მაინც ვერაფერი წავიკითხე. ზოგ მანქანაზე პორშეზე მაგალითად, სანამ გახურდება ძრავი 30 წუთი ეგ კლაპანი სულ გახსნილიაო. სხვა მანქანებთან შედარებით სუბარუს ყველაზე მაღალი წარმადობის ზეთის ნასოსი აქვს 12 gpm აკაჩავებს ზეთს. წუთში 10 ჯერ ცლის კარტერს... რატომღაც ამ კლაპანზეც მაღალი მოთხოვნები აქვთ 99% ყველა სხვა მწარმოებელს 1ბარზე მეტი არ აქვთ. 12 gpm 45 ლიტრი გამოდის წუთში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2819
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
kaspera
ხო ეგრე გამოდ ის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2820
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ანუ რომელი ფილტრია კარგი სუბარუსთვის
|
|
|
![]() ![]() |