![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2821
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
kaspera
აზზე არ ვარ.. გამოდის რომ რაც აქ იყიდება არ ვარგა არცერთი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2822
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მაგ ინფორმაციას ვეძებდი და მაგიტომ არ ვწერდი და დამასწწრო ამ კაცმა.
პროსტა ფორუმზე ნათქვამი რო დამეწერა არ დაიჯერებდა უმეტესობა ![]() Uploaded with ImageShack.us ასე რომ სუბარუსთვის კარგია ხარისხით ცნობილი ბრენდის ფილტრი, როგორიცაა პირველ რიგსი ორიგინალი, ან შემდეგი ბრენდები, რომელსაც ექნება სუბარუს მოთხოვნის შესაბამისი პარამეტრები. bosch champion filtron hengst mann filter mahle purolator wahle mobil1 fram ...... ხარისხის არჩევანი ჩვენზეა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2823
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
ერთი მწარმოებლის ფილტრი საერთოდ გამოვრიცხე იმიტომ რომ შესაბამისი მოთხოვნილებები აქა აქვს..
ზოგს დაბალი წნევის მაჩვენებელი აქვს კლაპანზე, ან ძალიან მაღალი 27-35 პსი.. ზოგს საერთოდ არა აქვს ზეთის უკან დაბრუნების კლაპანი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2824
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
სუბარუ არ ითხოვს უკუსარქველს. თუმცა უკუსარქველიანის გამოყენებას უარყოფიის არაფრის მოტანა არ შეუძლია, შეიძLება უკეტესც კი იყოს რაღაც შემთხვევაში.
მთავარია გადამშვები სარქველი. თუ ვინემ ნახავთ ანალოგიურს ორიგინალისს გარდა, დაწერეთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2825
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2826
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
SUBARFAN S/20
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=HP-1001 შენ თუ აქ სუბარუს ნახავ მალადეც... რატო ყიდიან, ტოესც გვტენიან მაგ ფილტრებს ვერ ვხვდები რაა თან მაგ ფილტრ ბაიპაისის კლაპანაი ვაბშე არა აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2827
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 ![]() |
GRINGO
ხო არაქვს გასაღებაზე არიან უბრალოთ ერთი რამ მიანტერსებს რომელი ფილტრეი უნდა აღო რო მიდიხარ ზეთის გამოსაცვლელათ თეგეთაში ან ეგეთ მსხვილ სერვიში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2828
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
SUBARFAN S/20
უკვე არარ ვიცი, ჯერ ერთი 2000 დამრცა, და მანამდე შევარჩევ რაიმეს... ვითომ HP-1015 მიდის სუბარუებზე, ეკრე იუწყება K& N მარა მაგას არც კლაპანი აქვს და არც ანტი დრეინბეკი მეტი ფილტრი მაგას არა აქვს ხო კიდე აქვს HP-1008. მაგათ 11-17 PშI აქვთ წნევა, ტთნ მოჭრილადაც არა აქვს მაგალითად 17 რომ ქონდეს იმიტომ რომ 11 -ზე იმუშავებს თუ 17 ზე კაცმა არ იცის... ასე რომ ეგეც არ მომეწონა ამას კლაპანი აქვს.. მარა მე არ მომეწონა საბოლოო ჯამში საერთოდ ხაზი გადავუსვი კ&N-ს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2829
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
დისკუსია ძალიან დადებით ფასებში შედის და ალბათ მალე გაირკვევა 100 % იდეალური და ხელმისაწვდომი ფილტრების არჩევანი
![]() http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUBARU-WRX-...sQ5fAccessories ან ეს http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-OIL-...sQ5fAccessories ან ეს http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hastings-Fi...sQ5fAccessories ან ეს http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DENSO-150-1...sQ5fAccessories ან ეს http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Oil-Filter-...sQ5fAccessories ან ეს http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ZERO-SPORTS...sQ5fAccessories ან ეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2830
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ნაკოლი http://www.mindspring.com/~latvia/Other/Su...Comparison.html
PureOne PL14460 აქვს ზუსტად ის მონაცემი რაც ჭირდება სუბარუს. მაგალითად ამერიკაში სუბარუს ორიგინალი ფილტრები არის პუროლატორები, გაკრასკული სუბარუს ფერებში, თუმცა პატარაზე მაინც აწერია რომ პუროლატორია. Introduction Since Subaru Impreza oil filters are so easy to get at and change, I've started doing my own oil changes. There's been a lot of discussion on www.impreza.net (and elsewhere on the net) on the relative merits of OEM vs. various aftermarket oil filters, with the general conclusion that OEMs are usually decent, el cheapo Frams are usually too cheap, Mobil 1s are good, and others vary. However, it's also clear that the construction of different models of filters can be different, and can change over time. Therefore, I decided to cut open the OEM Subaru oil filter and a few others, take pictures, and post the results. Disclaimer: these results and opinions are solely mine; they may or may not represent the opinions of Subaru, Purolator, Fram or others. Armand MacMurray armand1[impreza.net] January, 2003 What I Looked For Since the Subaru oil filter is mounted "upside down" at the bottom of the engine, an anti-drainback valve is not necessary, as gravity will keep the oil in the filter when the engine is off. However, a good bypass valve that doesn't pass unfiltered oil until the specified high pressure is reached is as important on Subarus as on other engines. A well-constructed filter cartridge, with a leak-free connection to the central outlet threads is important, as are good filtration media and plenty of surface area in the intake holes around the perimeter of the filter end and the holes in the metal scaffold around the central core. The latter two sets of holes, along with the surface area of filtration medium, minimize the pressure reduction caused by resistance to flow inside the filter Filters Examined Subaru OEM (made in USA by Purolator) This is the Subaru OEM oil filter, purchased from my local Subaru dealer for about $4.50 each in bulk. It's made in the USA by Purolator. It seems well-constructed from the outside, with a rounded black rubber sealing gasket surrounding the 8 intake holes. Inside, it consists of the following components, from intake end to closed end: Thin outer inlet plate Heavy-duty inner inlet plate Rubber gasket Metal filter cartridge Metal arch spring A and B are securely glued and crimped together into one unit; A is also crimp-sealed around its edges to the outer "can" that holds all the other components. D has metal end-caps and a short central neck on the inlet side; the gasket C is compressed between the threaded central neck from B and the neck from D, preventing any leakage between the dirty intake side and the central clean oil output (the ends of the two necks also nest, providing additional mechanical strength to that seal). The cartridge D contains 56 pleats of filter material between the metal endcaps, and a spring loaded bypass valve inside the end of the central core. The cartridge is held in place against the inlet plate and gasket by a metal arch spring that presses against it and the inside of the canister. The bypass valve has a stiff spring. PureOne PL14460 This is the premium Purolator PureOne oil filter, purchased from my local Fred Meyer store for $5 (also found in the PNW at Pep Boys, GI Joe's, Sears and others). It seems well-constructed from the outside, with a flat orange rubber sealing gasket (claimed to be teflon-treated) surrounding the 8 intake holes. Overall, it is the same shape and size as the OEM filter (but painted to match World Rally Blue). Inside, it consists of the following components, from intake end to closed end: Thin outer inlet plate Heavy-duty inner inlet plate Metal filter cartridge Metal arch spring A and B are securely glued and crimped together into one unit; A is also crimp-sealed around its edges to the outer "can" that holds all the other components. C has metal end-caps and a short central neck on the inlet side; this neck is glued to the threaded central neck from B, preventing any leakage between the dirty intake side and the central clean oil output (the ends of the two necks also nest, providing additional mechanical strength to that seal). There is no gasket, as in the OEM filter. The cartridge C contains 63 pleats of filter material between the metal endcaps, and a spring loaded bypass valve inside the end of the central core. The cartridge is held in place against the inlet plate and gasket by a metal arch spring that presses against it and the inside of the canister. The bypass valve has the same stiff spring as the OEM filter. Fram PH3593A Fram has a number of different filter lines. This "Extra Guard" seems to be their entry-level filter. It ran me about $3 at my local discount auto parts store. It seems well-constructed from the outside, with a flat black rubber sealing gasket surrounding the 12 intake holes. Overall, it is about 1/2" longer than the OEM filter, and does have a handy, rough "grip" coating on the end. Inside, it consists of the following components, from intake end to closed end: Thin outer inlet plate Heavy-duty inner inlet plate Rubber combination anti-drainback/outflow-sealing gasket cardboard filter cartridge Combination bypass valve/arch spring A and B are securely glued and crimped together into one unit; A is also crimp-sealed around its edges to the outer "can" that holds all the other components. D has cardboard end-caps and no central neck on the inlet side; in order to attempt to seal the inner (clean oil) core from the outer (dirty oil) inlet, the inner cardboard rim of D presses C against a small raised area of B between its inlet holes and the outlet hole. The bypass valve/spring combo E seats in the central hole at the other end of the catridge. The cartridge D contains 40 pleats of filter material between the metal endcaps. The number of small holes in the metal cylinder lining the inside of the cartridge (through which filtered oil flows into the core) is also noticeably fewer than in the Purolator filter cartridges (this might in theory increase the filter's resistance to oil flow). The cartridge is held in place against the inlet plate and gasket by the combo bypass valve/arch spring that presses against it and the inside of the canister. The bypass valve part of this has a much weaker spring than either the OEM or PureOne filters. Conclusions The construction of the Fram filter, with its reduced filter media area, its uninspiring cardboard filter cartridge, its lack of nesting metal necks for strong sealing of the clean oil outflow route, its weak bypass valve spring and other perceived weaknesses, lead me to rank it last among the three filter examined here. I personally wouldn't install one in my car even if they were giving them away. The Subaru OEM and PureOne filters are very similar, and both made by Purolator. In my opinion, neither is clearly superior to the other. Both are constructed well, and have robustly-sprung bypass valves. The main factor in favor of the OEM filter is its rubber sealing gasket compressed between the two oil outflow necks, ensuring a good seal. However, as the PureOne has some adhesive in the same place (in place of the gasket), I would think that it is also sealed well in almost all cases The PureOne filter has about 12% more filter surface area, and may have a filtration material superior to that in the OEM filter. The material in the PureOne looked very similar to that in the OEM filter, so I could not determine visually if they are different. Since both the OEM and PureOne filters seem essentially the same, I would just use whichever is cheapest/most convenient to buy. In the Pacific Northwest, many stores such as Fred Meyer, GI Joe's, Sears, Pep Boys, etc. carry the PureOne filter at about $5 each, so that's the one I usually use in my '02 Impreza OBS. თუ ვინმე ჩამოიტანს პაჩკას, აიღებს ხალხი. თუმცა ორიგინალი ფილტრი არ დავივიწყოთ კიდე ინფო [b] http://www.google.ge/#hl=ka&q=subaru+2...280&bih=880 [/b] http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=30229 http://www.subaruoutback.org/forums/66-pro...il-filters.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2831
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე ასე ვფიქრობ.
კაცმა არ იცის ზუსტად რატომ არის ზუსტად 23 psi. კარგია ეგ თუ ცუდი. ჩემი აზრით არც მწარმეობლები არიან მაგაში ბოლომდე გარკვეულები. რამეს რომ აშავებდეს მაშინ აქ აწყობილი ძრავები ყველა დაისტუკებოდა... მაგრამ არცის ის მგონია რომ მწარმოებელს ჰაერიდან მოეტანოს ეგ ინფო და ისე დაეწეროს მანუალში, უბრალოდ მიახლოვებით ივარაუდეს მაგდენი რა... ![]() ეს კიდევ ფორუმის თემაა და ნურავინ მიიღებთ როგორც ზუსტს და 100% აბსოლუტურ ჭეშმარიტებას. 100% ინფო და პასუხი თუ გვინდა, მაშინ მოდით უკეთ გავერკვეთ. შეთანხმებული, გადამოწმებული და სწორი ინფორმაცია გავიგოთ ![]() მერე გადავამწომოთ... კიბატონო... ყველას გვინდა რომ ჩვენი სუბოები კარგად გრძნობდნენ თავს და სწორად მოვუაროთ!!!! აგერ ეს თემაა ჩემი აზრით ყველაზე ახლოს, ზუსტად იმაზეა რაზეც ჩვენ ვლაპარაკობთ. მოდით გავითვალისწინოთ ამათი აზრით და თქვენც თქვენი დაწერეთ. http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbth...;Number=1430991 პ.ს მე ვთვლი რომ ბევრს არაფერ დაუშავებდი 1 ბარიანი ფილტრით, მაგრამ თუ კი არსებობს უკეთესი ვარიანტი why the fOck noT? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2832
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 25th June 2011 - 22:33) [snapback]285730[/snapback] . რამეს რომ აშავებდეს მაშინ აქ აწყობილი ძრავები ყველა დაისტუკებოდა... ისე რაც აქ ძრავები სტუკდება შეიძლება ერთ ერთი მიზეზი ესეც იყო.. იმიტომ აქვ ს სუბარ უს გავარდნილი ხმა მატორები სუსტი აქვსო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2833
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხო, ჩვენთან რო ისტუკება 3.14ზდეც!!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2834
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
სუბარუს ცენტრში რა ფილტრებია ნეტავ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2835
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მატორის სპეცი ბ-ნი შოტა ექიმი რას იტყვის ნეტავი? იძახის მეც მაგ პილტრს ბხმარობო დაეგ რო აფუჭებდეს რამეს ხო არ გვირჩევდა ხო? მე მაგის გამოცდილება არ მაქვს და რომც მქონდეს გადაჭრით მაინც ვერავინ დაადებს ხელს ფილტრის ბრალიაო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2836
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 26th June 2011 - 01:34) [snapback]285771[/snapback] მატორის სპეცი ბ-ნი შოტა ექიმი რას იტყვის ნეტავი? იძახის მეც მაგ პილტრს ბხმარობო დაეგ რო აფუჭებდეს რამეს ხო არ გვირჩევდა ხო? მე მაგის გამოცდილება არ მაქვს და რომც მქონდეს გადაჭრით მაინც ვერავინ დაადებს ხელს ფილტრის ბრალიაო. ელა ლოგიკურად, ტუ კი ბენზინის არატანაბარ მიწოდებას ცილინდრებში შეუძლია მეოთხე ცილინდრი დაბრიდოს (მიმდევრობით რომ არის ცართული მაგას ვამბობ) ნაკლებ წნევაზე კლაპანის გახსნამ და ჩამომცლელი კლაპანის არარსებობამ რომ ძრავი დაბრიდოს რა გასაკვირია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2837
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
http://www.amazon.com/Purolator-PL14460-Pu...6501&sr=8-1
აი ესაა PureOne PL14460 თქვენ ფიქრობთ რომ ესაა ყვლეაზე საუკეთესო ჩვენი ძრავებისთვის? თუ ასეა პირველი მე დავაყენებ აქ ყვითელი ფერისაა http://www.mindspring.com/~latvia/Other/Su...Comparison.html ბაკო ამ საიტზე PureOne PL14460 ლურჯია ამაზონზე როგორც გადავთქრგმნე ვიღაცას უწერია რომ ვეერიქსზე ეყენა ოემის ფილტრი შემდეგ გადავიდა ამ ფილტრზე და კვდება ქებით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2838
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
SUB 300
ის იაპონური ფილტრები თან მაქვს და ამოგიტან, ერთის კლაპანი მაღალ წნევაზეა აშკარად, მეორის კი ადვილად იხსნება ისე კი კითხვა მაქვს, მთავარია რომ უფრო დიდი წნევა არ ჭირდებოდეს კლაპნის გახსნას, და ნაკლები რას აშავებს? პირიქით, უფრო მალე გახსნის თუ რამეა და ზეთის შიმშილს საერთოდ გამორიცხავს თუ ვცდები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2839
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ბევრი ვგუგლე ეს ფილტრი და ბევრს უყენია ტურბინიანებზე
ესეიგი PureOne PL14460 1.5 ბარზეა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2840
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 26th June 2011 - 09:33) [snapback]285796[/snapback] ესეიგი PureOne PL14460 1.5 ბარზეა? ![]() |
|
|
![]() ![]() |