![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
არა მგონია ეგ იყვეს გადავუგებ ეხლა სურათს და დავდებ, შლანგი რო ჩავხსენი იმ ადგილიდან ჰაერს იწოვს რო დავხურავ იგივე ემართება ლამის ჩაქრეს გავაგებ კარგად მუშაობს აბაროტსაც მალე იგებს...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
kostia
არადა პირიქით უნდა იყოს. რო გააღებ აბაროტებს უნდა აგდებდეს და ცივი თუა საერთოდ უნდა ჩაქრეს. სურათი დადე თუ შეგიძლია და გეტყვი ზუსტად ეგაა თუ არა. წესით შენ მაგ შლანგს რომ მოხსნი და დააზაგლუშკებ ხალასტოი ხოდი ნორმალური უნდა იყვეს. აი ტურბინები რო დაიწყებს დაბერვას მაშინ მოაკლდება ბენზინი ძალიან მაგრად. ინჯექტორები ვეგარ შეასხავს იმდენ ბენზინს იმიტორო ბუსტი 1 ბარამდე წნევას ქმნის კოლექტორში და თუ რეგულატორი არმუშაობს გაგუდავს. მე მგონი შენ რეგულატორს ჭირს რაღაცა და/ან ძალიან ბევრ ბენზინს ასხავს და მაგიტომ მუშაობს მატორი გამოძრობული რეგულატორით კარგად. ყველა ვარიანტში მასე სიარული ძალიან საშიშია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://imageshack.us/photo/my-images/37/011wrq.jpg/
აი ამ სურათზე ჩანს, დაბლა პატარა მრგვალი რკინის შავი შტუკა რომაა ეგ არის ბეზნინის წნევის რეგულატორი. მაგას არ შეეხო ჯობია. http://www.google.ge/imgres?q=subaru+fuel+...886&bih=957 აი ესსაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://www.rs25.com/forums/f105/t141034-di...-regulator.html
აი ასე იზრდება წნევა თუ ვინმეს აინტერესებს. მაგრამ წნევის მომატების მერე ბენზინის რაოდენობა 15% იზრდება და მეფის შეცვლა დაჭირდება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
gentoo
არ მიხსნის მაგ ლინკს ![]() უი ეხლა გახსნა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
shreketa
პრინციპი მარტივია. რეგულატორს შიგნით პრუჟინა აქვს და თუ ცოტას შეღუნავ ეს პრუჟინა კიდევ ოდნავ დაიჭიმება და უფრო გვიან გახსნის რეგულატორს. წნევაც აქედანაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
შევცვალო ეგ ნაწილი თუ აზრი არ ექნება? რაგაც აღარ იწევს არ მომწონს დგეს 2 ჯერ ჩამიქრა ტახომეტრი ზოგჯერ 0 ცჰამოდის ხოლმე რო ვახალასტოებ, ვერაპერი გავუგე ამის დედაც....
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
kostia
პასუხი მოგცწერე პმ=ში. სანამ არ ჩამოიყვან და არ გაიგებ რა ჭირს მანამდე ჯობია წყნარად იარო. არ დატვირთო საერთოდ. შუაშე ნუ გააპობ და ისე, ნორმალურად სიარული, მოჟნა. ტუბინა არ გაახსნევინო და შლანგები როგორც იყო ისე დააბრუნე. რამე ელემენტალური იქნება. ხალასტოი ხოდი ვნახოთ. MAF-ი. ბენზინის წნევა. ვაკუუმის წნევა. თუ გინდა კოპმრესიაც გავზომოთ და ლოგიც ჩაწერე (მაგრამ მახოუნი სექტემბრამდე შვებულებაშია ![]() შეიძლება რომელიმე სვეჩი ახურებს ან ბაბინა. მოკლედ მიხედვა უნდა შენ მანგანას კარგი ხალხი მიხედავს და ეშველება. შეიძლება. რომელიმე დაჩიკი აჩმახებდეს. რასპრედვალის ან კალენვალის დაჩიკი ატრაკებდეს. ან ღვედი იყოს გადამხტარი. მაგრამ რახან ჩეკს არ ანთებს არამგონია დაჩიკის ბრალი იყოს. მოიყვა შენი მანქანა და ვეცდები დაგეხმარო. პ.ს სანამ რაიმეს შეცვლას დაიწყებ ჯერ დიაგნოზი დაუსვი. დიაგნოზს რო დაუსვავ მერე დაიწყე ნაწილების ცვლა. ცდის მეთოდით შეიძლება 1 K $ დაახარჯო და მაინც არ გასწორდეს. ![]() ბოქსებში ნახევარ საათში დაგიდიაგნოზებენ მაგას ჯიგრები - მანამდე თუ გინდა შევხედოთ რა ჭირს. პ.ს. თუ ლეგასია თუ არადა მე პასს... |
|
|
![]() ![]() |