![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#741
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
SUBARFAN S/20
ხო რავი. ისე რო უცვლი ხოლმე ზეთს რა ფერზეა. 5კმ-ზე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#742
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 ![]() |
gentoo
შელი მესხა 5/30 და მაგარი დაბრეიდლი და გაწყალებული იყო გამოცვალე 5300 აქედან სადღაც 1000 ვიგაზავე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#743
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
SUBARFAN S/20
ისე საინტერესოა. ვინმეს თუ ქონია შემთხვევა რომ ზეთი გამოეცვალოს 5-ზე და შავი არ ყოფილიყოს. მემგონი სუბარუებში ყველას შავი ზეთი აქვს გამოცვლისას. ბევრი გამონაბოლქვი ხვდება კარტერში ბლოუბაი და მაგის გამო აშავებს. Почему масла быстро темнеют? Во-первых, процессе работы двигателя в нем накапливаются продукты неполного сгорания топлива, по просту говоря, сажа. Чем ниже качество топлива и выше его расход, чем хуже условия работы двигателя, тем ее больше. Во вторых, каким бы распрекрасным не было моторное масло, оно не может на 100% выдерживать высокие температуры в двигателе и частично окисляется и разлагается. Продукты окисления – это темные, смолистые вещества. Хорошее масло, благодаря наличию в нем эффективных присадок (т.н. моюще-диспергирующих), удерживает и продукты разложения/окисления, и сажу в объеме, сохраняет чистыми внутренние поверхности двигателя, защищая их отложений лака и нагара. Этим и объясняется темный цвет масла. ესეც ასე. http://www.motoil.ru/gallery/faq/default.htm ჩრდილში მეყენა და იმიტომ ჩანდა მუქი ![]() მზეზე ვნახე და თაფლივითააა © მამაჩემი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#744
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 646 რეგისტრ.: 1-October 09 მომხმარებელი № 433 ![]() |
სალამი!! ერთი ესეთი კითხვა მაქვს, დღეს დაახლოებით 800 კმ. ვიარე, მოვიარე დასავლეთი, ჩამოვედი თბილისში, გავაჩერე მანქანა და რომ გადმოვედი მკვეთრი ანტიფრიზის სუნი მეცა!! ავხადე კაპოტი და ანტიფრიზი იყო დაღვრილი, სისველე შეიმჩნეოდა რადიატორის ხუფის მიდამოებში, ქვემოთ ვინტილატორიც სველი იყო და ნუ მოკლედ საკმაოდ სველი იყო ეგ მიდამოები!! რადიატორიდან ძრავში რომ მსხვილი შლანგი გადადის ეგ მშრალი იყო, ახალი გამოცვლილი მაქვს (სიბნელე იყო და კარგად ვერ შევათვალიერე) რადიატორის კრიშკა შეცვლილია ალუმინით!! საიდან შეიძლება გაეპარებინა?? რატომღაც ეჭვი მაქვს რომ ხუფიდან აპარებს!!! ამ ყველაფრის ნახვის შემდეგ გავიარე კიდევ 10 კმ. გავაჩერე მანქანა და აღარც შემიხედია აღარ მქონდა მაგისი თავი, ხო და ტემპერატურის დაჩიკი არ განძრეულა საერთოდ იყო თავის ნორმაზე!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#745
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 24 რეგისტრ.: 5-December 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,674 ![]() |
ავტომატიკის ვისაც გესმით გეცოდინებათ, მაგალითად დაღმართზე რომ მივდივარ სიარულის დროს D-დან N-ში რომ გადავიტანო და დაღმართს რომ გავივლი მერე გავაჩერო მანქანა და D-ში ისე გადავრთო გავაფუჭებ კარობკას?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#746
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 ![]() |
ციტატა(xizana @ Sep 18 2011, 16:37) [snapback]310840[/snapback] ავტომატიკის ვისაც გესმით გეცოდინებათ, მაგალითად დაღმართზე რომ მივდივარ სიარულის დროს D-დან N-ში რომ გადავიტანო და დაღმართს რომ გავივლი მერე გავაჩერო მანქანა და D-ში ისე გადავრთო გავაფუჭებ კარობკას? სიარულის დროს სიჩქარის გადართვა არ შეიძლება და არც N-ით მოძრაობაა რეკომენდირებული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#747
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(Sh.Burduli @ 18th September 2011 - 20:41) [snapback]310884[/snapback] სიარულის დროს სიჩქარის გადართვა არ შეიძლება და არც N-ით მოძრაობაა რეკომენდირებული xizana სიჩქარის გადართვა შეიძლება არაა პრობლემა D-დან 3-ში და უკან არანაირი პრობლემა ![]() აი N კი არ გააკეთოთ არასდროს თორე კარობკას გააფუჭებ ძალიან ძალიან მალე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#748
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,012 რეგისტრ.: 13-May 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,019 ![]() |
მე ერტი კვირა ვიარე ეგრე
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#749
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
2002 წლიან ფორესტერზე კარებებიდან ქარის ხმა ისმის რა ვუშველო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#750
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(kostia @ 18th September 2011 - 23:09) [snapback]310919[/snapback] 2002 წლიან ფორესტერზე კარებებიდან ქარის ხმა ისმის რა ვუშველო? ყველაზე ადვილია შუშა სადაც ედება ჩარჩოს იმ ადგილას რო რეზინი არის იქ ჩაუფინო მთელს სიგრძეზე პატარა რეზინისვე ტრუბკა დაახლოებით ისეთი როგორიც გადასხმის სისტემას აქვს. თუ არ უშველა მაშინ მეორე ვარიანტია კარებს აბივკა უნდა მოეხსნას და იქ არის რომელიღაც ჭანჭიკი (ბოლტი ![]() პ.ს. ისე ძებნა გამოიყენს სადღაც იყო მაგაზ თემა როგორც მახსოვს ![]() აგერ თემაც http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2467 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#751
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 ![]() |
ციტატა(G U G A @ Sep 18 2011, 22:52) [snapback]310917[/snapback] მე ერტი კვირა ვიარე ეგრე ![]() ![]() ![]() ![]() მერსედესებზე ვიცი მეც რომ ახალასტოებენ მარა მანდაც რაღაც არის და ყველას კარობკა ვერ იტანს გახალასტოებას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#752
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 254 რეგისტრ.: 27-October 09 მომხმარებელი № 503 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Sep 19 2011, 00:02) [snapback]310922[/snapback] ყველაზე ადვილია შუშა სადაც ედება ჩარჩოს იმ ადგილას რო რეზინი არის იქ ჩაუფინო მთელს სიგრძეზე პატარა რეზინისვე ტრუბკა დაახლოებით ისეთი როგორიც გადასხმის სისტემას აქვს. თუ არ უშველა მაშინ მეორე ვარიანტია კარებს აბივკა უნდა მოეხსნას და იქ არის რომელიღაც ჭანჭიკი (ბოლტი ![]() პ.ს. ისე ძებნა გამოიყენს სადღაც იყო მაგაზ თემა როგორც მახსოვს ![]() აგერ თემაც http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2467 მადლობა დიდი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#753
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(kostia @ 19th September 2011 - 23:03) [snapback]311270[/snapback] მადლობა დიდი... არაფრის შე კაცო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#754
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 16-August 11 მომხმარებელი № 2,175 ![]() |
ხალხო რა მინდა გკითხოთ ჩემი ტყიურით ასფალტის იქით ჯერ არ გადავსულვარ და ამ შაბათკვირას მივდივარ ცოტა მურტალ ადგილას სადღაც მთაზე სალოცავზე ძაან ცუდი გზააო იოების და ნივების სავალი თან მგონი წვიმაცაა გამოცხადებული და გავრისკო წავიდე ანუ ქაჩავს მასეთ ადგილებში რო არ გავეჩხირო სადმე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#755
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(Dave @ Sep 21 2011, 12:16) [snapback]311746[/snapback] ხალხო რა მინდა გკითხოთ ჩემი ტყიურით ასფალტის იქით ჯერ არ გადავსულვარ და ამ შაბათკვირას მივდივარ ცოტა მურტალ ადგილას სადღაც მთაზე სალოცავზე ძაან ცუდი გზააო იოების და ნივების სავალი თან მგონი წვიმაცაა გამოცხადებული და გავრისკო წავიდე ანუ ქაჩავს მასეთ ადგილებში რო არ გავეჩხირო სადმე ![]() იოები და ნივების გზა თუ არის Forester-ითაც ახვალ. მთავარია ნორმალური საბურავი გქონდეს, აღმართში და ტალახში სიჩქარე არ ათამაშო (ანუ ერთი სიჩქარით და აბაროტით იარო ჯობია). სანამ ტალახში ცხვირს შეყოფ, ან აღმარში ჯიხვივით ჩამოეკიდები D-დან 1-ში გადმოიტანე. თუ ცოტა გაუჭირდა აღმართში, ოდნავ რუჩნიკი ამოწიე და გაზი წაახმარე უკეთ წავა. დანარჩენი ლეგასის პატრონმა არ ვიცი და ატმორი ფორესტერების პატრონები ჩამოწერენ უგზოობაზე სიარულის ხრიკებს. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#756
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 151 რეგისტრ.: 16-August 11 მომხმარებელი № 2,175 ![]() |
საბურავები კარგი მაქ მიჩელინის ალპინები 215/65
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#757
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
Dave
მთავარია საბურავმა გაქაჩოს სველ აზელილ მიწაზე, და ფრთხილად იარე კლირენსი ნაკლები აქვს ვიდრე ნივას, თუმცა არ შეგარცხვენს ნამდვილად თუნდაც D-თი იმოძრავე დიდი სხვაობა არ არის. იოები თუ ადიან ფორესტერი როგორ ვერ ავა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#758
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
Dave
აღმართი დაიწყება თუ არა გადაიტანე პირველში და გაზი გაუყარე ბოლომდე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#759
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მთAვარია არ შეგეშინდეს, რულის ტრიალი თუ იცი კარგად მაშინ როგორც კი ეგ საშინელი აღმართი დაიწყება ჩAადგი ჯიგრულად, არ დააგდო ტემპი და ბოლომდე ადი ერთი რაზგონით, ნუ გეშინია არაფერი მოუვა მანქანას, მთავარია კალეაში არ ჩAვარდე ან სადმე მუცელზე არ დაეკიდო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#760
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st September 2011 - 12:50) [snapback]311768[/snapback] მთავარია კალეაში არ ჩAვარდე ან სადმე მუცელზე არ დაეკიდო და კიდევ შუა აღმართში არ გაუყარო ბოლომდე. ან თაიდანვე დიდი სიჩქარით ადი, ან თუ მოაკლებ სიჩქარეს მერე ძალიან ნელა მოუმატე. რესკ მომატებაზე აუცილებლად დაგიბუქსავდება ტალახში და ჩარჩენის ბევრად მეტი შანსია. ყველაზე მთავარი კი საბურავის პროტექტორია. ზამთრის საბურავი ბალახზე ვერ დადის კარგად, ტალახს უფრო იტანს. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() ![]() |