![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რომელ ზეთს ასხავთ ძრავში?
მე პირადად რაც ჩამომივიდა სულ ერთხელ გამოვცვალე ზეთი, ახალი ჩასხმული იყო რო ჩამოვიდა და 8-ის შემდეგ ჩავასხი შელის ულტრა სინთეთიკა 5W30, დაახლოებით 4k გავიარე მაგრამ 1 გრამი არ მოუკლია, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო ზეთია. მაგრამ ეს ზეთი ცივი ამინდებისთვისაა და ზაფხულში არაა რეკომენდირებული (იხ.ცხრილი), ყველაზე იდეალური (ცხრილიდან გამომდინარე) იქნებოდა 5W40, რადგან ზაფხულში ხანდახან 40 გრადუსზე ზევითაც ადის ხოლმე ტემპერატურა და ზამთაში ბაკურიანში და გუდაურში -30-მდე ყინავს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2981
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 19th September 2011 - 16:45) [snapback]311105[/snapback] არ ვიცი საიდან იგონებთ ეგეთ მითებს რომ 1 შეჯიბრის ზეთია 300V ნამდვილად არ ვიცი...... იქედან ვიგონებთ რომ თუ გახსოვს ადრე იყო ამ საკითხზე დიდი მსჯელობა და შენც ეთანხმებოდი იმ აზრს რომ რეისინგ ზეთებში უამრავი პრისადკებია მაღალი ტემპერატურის, ხახუნის და მსგავს გადატვირთვებს რომ გაუძლოს და ეს პრისადკები როგორც წესი არამდგრადია და მალე იშლება. ასე რომ რეისინგ ზეთები გათვლილია რეისინგ რეჟიმში 3000 კილომტრამდე გარბენზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2982
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
gentoo
წინა შეცვლაზე ანუ მესხა შელი 5/30 დაახლოებით მქონდა 3500 გავლილი ამ 3500 დან 2500 ზე მეტი თითქმის პრიძელზე ნამუშევარი და ზეთი შეჭამა დაახლოებით ლიტრამდე მერე დავამატე და 4 ზე შევცვალე ეხლა ჩავასხი ზღვაზე რო მივდიოდი მოტული 5 /40 და წავედი ზღვაზე წასვლისას ბათუმამდე დამიწვა 13 ლიტრა ბენზინი სადღაც ეგრე წამოსვლისას თითქმის სავსე ბაკი ![]() ეხლაც კვირაში ორჯერ მაინც ვიღცას თან ვდგები აი რასაც ქვია მართლა ვიმეტებ მანქანას ცვეტში თითქო დადგომაზე 6 მანქანასთან მინიმუმ 2 ჯერ ვდგები ეხლა ვნახე ზეთი კკრას დღეს დილით და გრამი არაქვს დაკლებული გავიარე ამ ზეთით 2500 სადღაც ეგრე პლიუს ფერიც კაი აქვს და წყალივით არარის ვასხავ სულ კაი ბენზინს ვასხავ დროულად ზეთს უცვლი ყოველ 8 ათასზე ბენზინის ფილტრს და ჰაერის ფილტრს სავალი ნაწილებიც იდეალურ მდგომარეობაში მაქვს ერთცალ რაზვალნი ტულკას აქვს გასხმული დალშე ჯანზეა ყველაფერი რაც შეეხება V300 ზეთს მინდოდა მაგ ზეთის ჩასხმა და რო გავიკითხე და გამოვიკითხე ქალაქში მაგ ზეთის გახურება საჭირო ტემპერატურამდე ქალაქში ვერ შეძლებთო და ივლით ფაქტიურადცივი ზეთითო წყალი რო დადგება თავის ნორმაზე ეს იმას არ ნიშნავს რო ზეთი 3 წუთში უკვე ნორმალურად ცხელია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2983
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 19 2011, 16:54) [snapback]311107[/snapback] იქედან ვიგონებთ რომ თუ გახსოვს ადრე იყო ამ საკითხზე დიდი მსჯელობა და შენც ეთანხმებოდი იმ აზრს რომ რეისინგ ზეთებში უამრავი პრისადკებია მაღალი ტემპერატურის, ხახუნის და მსგავს გადატვირთვებს რომ გაუძლოს და ეს პრისადკები როგორც წესი არამდგრადია და მალე იშლება. ასე რომ რეისინგ ზეთები გათვლილია რეისინგ რეჟიმში 3000 კილომტრამდე გარბენზე. მე რაღაც არ მახსოვს ეგეთი რამე მეთქვას რეისინგ ზეთებზე და კონკრეტულად მოტულზე ![]() პოლუსინთეტიკებში ბლომად არის დანამატები რომლებიც მართლა იშლება დროთა განმავლობაში, განსაკუთრებით ხახუნის შესამცირებელი დანამატები, მაღალ ტემპერატურას ვერ უძლებენ დიდი ხნით ![]() სინთეთიკას მაგდენი დანამატები არა აქვს, და რაც აქვს დანამატები ისიც გათვლილია დიდხანს მუშაობისთვის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2984
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 19th September 2011 - 17:32) [snapback]311112[/snapback] 3000 კმ-ზე რომ იყოს გათვლილი 2-ჯერ მეტი ეღირება ჩვეულებრივ სინთეტიკაზე?? მოიშორე ის სტერეოტიპი რომ ძვირი ნიშნავს მეტის გავლას. გონკაობისას ზეთი იცვლება 3000-ზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2985
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 19 2011, 17:45) [snapback]311115[/snapback] მოიშორე ის სტერეოტიპი რომ ძვირი ნიშნავს მეტის გავლას. გონკაობისას ზეთი იცვლება 3000-ზე მე მაგის საწინააღმდეგო რამეს ვამბობ? ![]() ![]() მაგრამ მე არ ვგონკაობ, დავდივარ წყნარად, ან შედარებით წყნარად, ზოგჯერ ვაჭერ ხოლმე ბოლომდე, უფრო ხშირად კი საშუალოდ ვაჭერ ![]() ამიტომ ვცვლი 6.000-ზე ![]() იდეალურ პირობებში 10.000-ზეც არ იქნებოდა საჭირო ზეთის შეცვლა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2986
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
140.-160 სიარული არაფერი არაა ამ ძრავისთვის. ეგ არც გონკაობაა, არც გაზაობა. აი რასაც ქვია პრიდელზე რო ავიყვანე ჩემი მანაქანა მაშინ გახურდა ბოლომდე. ნუ გგონია 150-160 გონკაა. ეგ არის ძრავისთვის იგივე მე რო გავისეირნო ეხლა პარკში, ავიარო ჩავიარო. არაფერი დატვირთვა არ ადგება მაგ დროს. ჩემთვის ეგ არაა დიდი დატვირთვა. აი რო ავდგე და ვირბინო 10-ჯერ იქეთ და აქეთ გაუჩერებლივ. ეგრევე ამომხდება სული.... 1 კმპს რივოკით ძლივს დავრბივარ ![]() ნუ ადარებ რეისინგს პროსტა ტრასას. ეგ ორი განსხვავდება. კი ჩქარა დადიხარ, მაგრამ ეგ არ არის გახურება, ბოლომდე. შეიძლება ძალიან ჩქარაც დადიხარ და ეგ არ შეიძლება ჯერ ერთი ტრასაზე და მეორე მაინც ვერ აყწევ იმხელა ტემეპრატურას. რას ამაბობ ტო. იმენა გონკაზე რომ გამოდიან მანდ ტორმუზებსაც სპობენ, საბურავსაც, ზეთსაც და ხშირად ძრავსაც. ფორმულა 1-ის ძრავი მაქსიმუმ 3 გონკაზეა გათვლილი. მე არ ვამბობ რო აქაური გონკები მაგ დონეზე იმართება უბრალოდ ტრეკი და ტრასა სხვადასხვაა. მოკლედ ძაან გაუტიეთ რა. რეისინგ ზეთს იმდენი დანამატი ექნება რო რავიცი. აბა 20-60 ზეთი რომ გისხია, როგორ ფირქობ ცივზე ესეთი თხელი როა და ცხელზე სქელი რის შედეგად მიიღწევა ეგ? რათქმაუნდა პრისადკები, რომელიც იწვება. დაჩიკსაც შეხედეთ, ამდენი ხანია დადიხართ სუბარუთი და გაზაობთ ვინმეს არ გაქვთ ტემპერატურის და წნევის დაჩიკი? დააკვირთით როგორ და როდის როგორ ცხელდება და ზედმეტი ტვინიკოსობაც არ დაგვჭირდება და მკითხაობა აქ რა და ეგა.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2987
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
140.-160 სიარული არაფერი არაა ამ ძრავისთვის. ეგ არც გონკაობაა, არც გაზაობა. აი რასაც ქვია პრიდელზე რო ავიყვანე ჩემი მანაქანა მაშინ გახურდა ბოლომდე. ნუ გგონია 150-160 გონკაა. ეგ არის ძრავისთვის იგივე მე რო გავისეირნო ეხლა პარკში, ავიარო ჩავიარო. არაფერი დატვირთვა არ ადგება მაგ დროს. ჩემთვის ეგ არაა დიდი დატვირთვა. აი რო ავდგე და ვირბინო 10-ჯერ იქეთ და აქეთ გაუჩერებლივ. ეგრევე ამომხდება სული.... 1 კმპს რივოკით ძლივს დავრბივარ ![]() ნუ ადარებ რეისინგს პროსტა ტრასას. ეგ ორი განსხვავდება. კი ჩქარა დადიხარ, მაგრამ ეგ არ არის გახურება, ბოლომდე. შეიძლება ძალიან ჩქარაც დადიხარ და ეგ არ შეიძლება ჯერ ერთი ტრასაზე და მეორე მაინც ვერ აყწევ იმხელა ტემეპრატურას. რას ამაბობ ტო. იმენა გონკაზე რომ გამოდიან მანდ ტორმუზებსაც სპობენ, საბურავსაც, ზეთსაც და ხშირად ძრავსაც. ფორმულა 1-ის ძრავი მაქსიმუმ 3 გონკაზეა გათვლილი. მე არ ვამბობ რო აქაური გონკები მაგ დონეზე იმართება უბრალოდ ტრეკი და ტრასა სხვადასხვაა. მოკლედ ძაან გაუტიეთ რა. რეისინგ ზეთს იმდენი დანამატი ექნება რო რავიცი. აბა 20-60 ზეთი რომ გისხია, როგორ ფირქობ ცივზე ესეთი თხელი როა და ცხელზე სქელი რის შედეგად მიიღწევა ეგ? რათქმაუნდა პრისადკები, რომელიც იწვება. დაჩიკსაც შეხედეთ, ამდენი ხანია დადიხართ სუბარუთი და გაზაობთ ვინმეს არ გაქვთ ტემპერატურის და წნევის დაჩიკი? დააკვირთით როგორ და როდის როგორ ცხელდება და ზედმეტი ტვინიკოსობაც არ დაგვჭირდება და მკითხაობა აქ რა და ეგა.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2988
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
ჯერ ერთი რომ 150–160 გონკა არ მგონია. არც მითქვია ვგონკაობ–თქო. უბრალდო ვთქვი რომ არც ნელა არ დავდივარო. პრედელზე კი 180–ზე რომ მქონია მიჭერილი, ისე მივლია სამგორიდან ლამის ლილოს ბაზრობამდე. 160–ს არ ჩამომიცილებია ნაღდად. უბრალდო ვკითხულობ: ეგეთი სიარულის დროს თუ V300 არ არის მიზანშეწონილი მაშინ რომელი ზეთი ჩავასხა–თქო ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2989
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
ნუ გწყინთ კაცო რამე. როცა მიდის კამათი, მაგ დროს საწყენი არაფერია და ყველაფერი უნდა გავარჩიოთ. შეიძლება ვიღაცას ეუხეშო კიდეც და ეგ არ უნდა იწყინო. 160 ნაღდად არაფერი. არ გინდა 300V ეგ არის იმენა მანქანას დედის პირს რო ახევ მაგისთვის. + მაგას ყველაფერს რა ჯობია იცი? ზეთის წნევის და ტემპერატურის დაჩიკები. მერე ზეთის სპეციფიკაცია წაიკითხე და იქ უწერია თითოეულ ზეთს როდის თხელდება და როდის აღწევს სამუშაო ტემპერატურს. როდის იწვება. როდის დუღს და ა.შ. ეგ უნდა წიაკითხო და შენითაც გააერკვევი ცოტა. რა შეიძლება რა არა. მერე ცნობილ მატორისტებს კითხავ, გონშიკებს და ასე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2990
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(VADA @ 19th September 2011 - 18:26) [snapback]311128[/snapback] ჯერ ერთი რომ 150–160 გონკა არ მგონია როდის იყო სიჩქარე გონკაობად ითვლებოდა? შენ ის თქვი მატორს რა აბაროტებზე ატრიალებ, ანუ ძირითადად რა დიაპაზონში და რა დროის განმავლობაში მუშაობს და მერე გეტყვი რამდენად ტვირთავ და რა ზეთი გინდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2991
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 19th September 2011 - 18:41) [snapback]311135[/snapback] ნუ გწყინთ კაცო რამე. როცა მიდის კამათი, მაგ დროს საწყენი არაფერია და ყველაფერი უნდა გავარჩიოთ. შეიძლება ვიღაცას ეუხეშო კიდეც და ეგ არ უნდა იწყინო. საწყენად მართლა არ მიმიღია. მაინტერესებს-თქო რა. ციტატა(gentoo @ 19th September 2011 - 18:41) [snapback]311135[/snapback] + მაგას ყველაფერს რა ჯობია იცი? ზეთის წნევის და ტემპერატურის დაჩიკები. ეგ ნაღდად ჯობია ! maxouni ციტატა(maxouni @ 19th September 2011 - 18:51) [snapback]311136[/snapback] როდის იყო სიჩქარე გონკაობად ითვლებოდა? შენ ის თქვი მატორს რა აბაროტებზე ატრიალებ, ანუ ძირითადად რა დიაპაზონში და რა დროის განმავლობაში მუშაობს და მერე გეტყვი რამდენად ტვირთავ და რა ზეთი გინდა მასინ ეგრე ვიტყვი. როცა ჩვეულებრივად მივდივარ. სიჩქარეს ვცვლი სადღაც 3000 აბაროტზე. როცა ვაჭერ ავდივარ 5-ზე 6-ზე. ავსულვარ უფრო მეტზეც. სიტყვაზე 8-ზე, მაგრამ 8-ზე იშვიათად გადამაქვს, იმიტომ რომ წრიპინებს საბურავები. ვინმეს თუ "ვეგონკავები" მაშინ 6-ის ზევით გადამაქვს. ანუ ძირითადად ჩემი მატორი ტრიალებს 4-დან 6-მდე და ზევით. 4-მდე დაძვრისას და 6-ის ზევით უკვე ტრასაზე. ისე მაინც ჯობია რომ ზეთის ტემპერატურის და წნევის დაჩიკები დავაყენო. გავზომო და მერე ვიკითხო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2992
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(VADA @ 20th September 2011 - 10:55) [snapback]311369[/snapback] როცა ჩვეულებრივად მივდივარ. სიჩქარეს ვცვლი სადღაც 3000 აბაროტზე. როცა ვაჭერ ავდივარ 5-ზე 6-ზე. ავსულვარ უფრო მეტზეც. სიტყვაზე 8-ზე, მაგრამ 8-ზე იშვიათად გადამაქვს, იმიტომ რომ წრიპინებს საბურავები. ვინმეს თუ "ვეგონკავები" მაშინ 6-ის ზევით გადამაქვს. ანუ ძირითადად ჩემი მატორი ტრიალებს 4-დან 6-მდე და ზევით. მოიცა კაცო, მანქანის ტარებას კი ნუ მასწავლი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2993
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 20th September 2011 - 11:18) [snapback]311379[/snapback] მოიცა კაცო, მანქანის ტარებას კი ნუ მასწავლი შენი 8000 კილომეტრიდან რომელ რეჭიმში რამდენს გადიხარ ის მაინტერესებს მაშინ დაახლოებით ავიღებ 10000 კილომეტრს. აქედან 7000-ს გავდივარ 4-დან 6-მდე აბაროტით. 3000-ს 67-ის ზევით და დანარჩენს კიდევ 4-მდე. ესენი დაახლოებითი მონაცემებია და იმედია იმაზე კამათს არ დავიწყებთ სწორია თუ არა ![]() იმასაც დავამატებ რომ დღეში მინიმუმ 100კმ-ს გავდივარ და მინიმუმ აქედან 30კმ მაღალ აბაროტზე. ანუ 6-ის ზევით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2994
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(chrdili @ Sep 19 2011, 19:40) [snapback]311155[/snapback] მე პირადად არასოდეს მიფიქრია ძრავის შესაძლო დასტუკვაზე ან კიბეზე ფეხის დაცურებაზე და დაგორებაზე ![]() ![]() ![]() მე რომ მაგაზე ვფიქრობდე, აქამდე გაჭაღარავებული უნდა ვიყო, 6 ცალი ტურბინიანი სუბარუ მყავდა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2995
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
VADA
ციტატა მაშინ დაახლოებით ავიღებ 10000 კილომეტრს. აქედან 7000-ს გავდივარ 4-დან 6-მდე აბაროტით. 3000-ს 67-ის ზევით და დანარჩენს კიდევ 4-მდე. 10 000-დან 7000 და 3000-ის შემდეგ დანარჩენისთვის რამდენი კილომეტრი დაგრჩა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2996
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ციტატა(VADA @ 19th September 2011 - 17:26) [snapback]311128[/snapback] ჯერ ერთი რომ 150–160 გონკა არ მგონია. არც მითქვია ვგონკაობ–თქო. უბრალდო ვთქვი რომ არც ნელა არ დავდივარო. პრედელზე კი 180–ზე რომ მქონია მიჭერილი, ისე მივლია სამგორიდან ლამის ლილოს ბაზრობამდე. 160–ს არ ჩამომიცილებია ნაღდად. უბრალდო ვკითხულობ: ეგეთი სიარულის დროს თუ V300 არ არის მიზანშეწონილი მაშინ რომელი ზეთი ჩავასხა–თქო ??? ზეთის ტემპერატურის დაჩიკი თუ გაქ? წყალი რო ცხელდება იმის მერე ზეთს ჭირდება მინიმუმ 5 წუთი რო ავიდეს მუშა მდგომარეობამდე (რასაც თითქმის არავინ არ აცდის ვისაც დაჩიკი არააქ და გაცხელდება თუ არა წყალ აიტ მიდი მოვდივართ დაგაზაობენ) ესე არ ხდება! 2 ფორიკაში 240 ლარიაზნი ზეთის ჩასხმა ჩემი აზრით სისულელეა! (მითუმეტეს ეგ მანქანა გყავს სამოძრაოდ) ზეთი 140-150 ით რო მიდიხარ გაცხელების მაგივრად პირიქით ცოტა დაბლა ჩამოდის (ნუ გააჩნია 140 ზე რამდენ აბაროტზე გიჭირავდ თუ 8000 ატრიალებ არ ჩამოვა დაბლა) ქალაქში ნორმქლური სიარულით ვერ ვაცხეებდი ზეთს კარგად 75 გრადუსი იყო აღმართებში 80 რაც ჩვენი პატივცემული V 300 ისთვის არაა მუშა ტემპერატურა ![]() აი შეჯიბრზე სადაც 1-2 უყრი მერე ისევ 1 და ისევ 2 აი მაგ დროს 100-110 მდე მერყეობს აი ზუსტად მაგის ზეთია ჩვენი V 300 შენ თუ იმას ამბობ რო დღედაღამე სამსახურიდან სახლში სუ დაგაზაობ გესხას მაშინ რავი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2997
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
karoche
ციტატა(karoche @ 20th September 2011 - 12:19) [snapback]311406[/snapback] 10 000-დან 7000 და 3000-ის შემდეგ დანარჩენისთვის რამდენი კილომეტრი დაგრჩა? ![]() ![]() ![]() ![]() 2000 უნდა დამეწერა ![]() leqsoo ციტატა(leqsoo @ 20th September 2011 - 12:31) [snapback]311410[/snapback] ზეთის ტემპერატურის დაჩიკი თუ გაქ? არა მაქვს და მინდა რომ დავაყენო ![]() ციტატა(leqsoo @ 20th September 2011 - 12:31) [snapback]311410[/snapback] წყალი რო ცხელდება იმის მერე ზეთს ჭირდება მინიმუმ 5 წუთი რო ავიდეს მუშა მდგომარეობამდე წყალი რომ გაცხელდება მერე გამომყავს გარაჟიდან და სანამ გარაჟს დავკეტავ და ისეთ ადგილზე გამოვალ, რომ მიჭერა შეიძლება კი გადის 5 წუთი. ციტატა(leqsoo @ 20th September 2011 - 12:31) [snapback]311410[/snapback] ქალაქში ნორმქლური სიარულით ვერ ვაცხეებდი ზეთს კარგად 75 გრადუსი იყო აღმართებში 80 რაც ჩვენი პატივცემული V 300 ისთვის არაა მუშა ტემპერატურა მე იმას კი არ ვიძახი, გინდა თუ არა V300 უნდა ჩავასხა მაინცდამაინცო. ეგ ვარჩიე ჯერჯერობით და სხვასთან შედარებით ორჯერ ძვირი გადავიხადე. თუმცა რომ ვიცოდე რომ უფრო იაფიანი უფრო შეესაბამება ჩემს სიარულის მანერას, მაშინ ჩავასხამდი აიფინას და დანაზოგს სხვანაირად გამოვიყენებდი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2998
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
VADA
აი რა გითხრა უკვე გითხარი მეც კი ქალაქის რეჟიმში ვასხავ იმპრეზაში X-clen MOTUL ს და შენ რას ჩაასხავ ეგ შენ გადაწყვიტე ![]() და V 300 ში მაგხელა თანხის გაახდას და ვიტომ დაწყნარებულად ყოფნა ქალაქში მოჩვენებითია ![]() და საერთოდ მახომ მართალი თქვა ბევრის გავლიშ შემდეგ V 300 ის პრისატკები ბანძდება და ხდება რა? დედა აღარ ყავს 5000 ზე რო ჩამოვასხი V 300 (2 შეჯიბრი იარა ამასობაში) გაშავებული იყო დაჟე 5000 მერე დკლებასაც იწყებს იმიტორო რესურსი ეწურება ვეღარ პოხავს კარგად და შესაბამსად იწვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2999
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ Sep 20 2011, 12:44) [snapback]311417[/snapback] VADA აი რა გითხრა უკვე გითხარი მეც კი ქალაქის რეჟიმში ვასხავ იმპრეზაში X-clen MOTUL ს და შენ რას ჩაასხავ ეგ შენ გადაწყვიტე ![]() და V 300 ში მაგხელა თანხის გაახდას და ვიტომ დაწყნარებულად ყოფნა ქალაქში მოჩვენებითია ![]() და საერთოდ მახომ მართალი თქვა ბევრის გავლიშ შემდეგ V 300 ის პრისატკები ბანძდება და ხდება რა? დედა აღარ ყავს 5000 ზე რო ჩამოვასხი V 300 (2 შეჯიბრი იარა ამასობაში) გაშავებული იყო დაჟე 5000 მერე დკლებასაც იწყებს იმიტორო რესურსი ეწურება ვეღარ პოხავს კარგად და შესაბამსად იწვის ![]() ზეთის გაშავება არ ნიშნავს გაბანძებას ![]() მე 12.000 გავატარე და რომ ჩამოვასხი სიბლანტე ჯერ არ ჰქონდა დაკარგული, 300V 15W50 მესხა მაშინ ![]() ზეთის დაკლებაც არ ნიშნავს რომ ბანძია ზეთი ![]() ციტატა(leqsoo @ 20th September 2011 - 12:31) [snapback]311410[/snapback] ქალაქში ნორმქლური სიარულით ვერ ვაცხეებდი ზეთს კარგად 75 გრადუსი იყო აღმართებში 80 რაც ჩვენი პატივცემული V 300 ისთვის არაა მუშა ტემპერატურა აი შეჯიბრზე სადაც 1-2 უყრი მერე ისევ 1 და ისევ 2 აი მაგ დროს 100-110 მდე მერყეობს აი ზუსტად მაგის ზეთია ჩვენი V 300 აგერ არის 300V 5W40-ის მონაცემები და მითხარი აბა სად წერია მუშა ტემპერატურა? ![]() PROPERTIES Viscosity grade SAE J 300 5W-40 Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.895 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 74.2 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.1 mm²/s HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 4.53 mPa.s Viscosity Index ASTM D2270 180 Pour point ASTM D97 -36°C / -33°F Flash point ASTM D92 216°C / 420°F Sulfated ash ASTM D874 1.17% weight TBN ASTM D2896 10.3 mg KOH/g -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3000
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
leqsoo
კარგი. მაშინ X-Clean-ს ჩავასხამ ამჯერად, მაგრამ მანამდის სენდვიჩი უნდა ჩამოვიტანო და დაჩიკები უნდა დავაყენო. ![]() მერე უფრო ზუსტად ვნახავ და გავიგებ რა უნდა ჩავასხა ![]() ციტატა(leqsoo @ 20th September 2011 - 12:44) [snapback]311417[/snapback] და V 300 ში მაგხელა თანხის გაახდას და ვიტომ დაწყნარებულად ყოფნა ქალაქში მოჩვენებითია ჩემთვის დაწყნარებული სიარული როგორია იცი ??? პირველ მეორეს რომ ბოლომდე გავწურავ, ან მეხუთედან მესამეში გადმოვიტან და იმის შიში არ მექნება რომ კლადიში ამოტრიალდება ან რამე მოუვა .............. |
|
|
![]() ![]() |