![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
იტოგში გავზომეთ მე და სადრომ (დარლომ) ამ დღეებში ამორტიზატორები და იყო ასეთი სურათი.
მანქანის უკანა ნაწილი იყო 3.8 სმ-თი დაბალი ვიდრე წინა. და როგორც გავარკვიე უკანა ნაწილი უნდა იყოს 2 სმ-თი მაღალი (და მერე როგორც გაირკვა სტი-ზე ერთ სიმაღლეზეა უკანაც და წინაც). ხოდა მოვხსებით ამორტიზატორები, ბევრი ვერსია მქონდა. რეზინები გაცვეთილი, შაპკები გადაღუნული, და პრუჟინები sad.gif კაროჩე ყველაფერი იყო საკაიფოდ. ერთადერთი პრუჟინები იყო დამჯდარი, თან ისე რომ თვისება დაკარგული არ ქონდა, ანუ ამ დღეებში მომიწია დატვირთვა და მოვკალი მანქანა მაგრამ ისევ იმ პოზიციაში დაბრუნდა როგორც იყო. მე მეგონა დაიწეოდა უფრო, დარბილდა საშინლად sad.gif კაროჩე გამოსავალი უნდა მენახა . როგორც მე ახლობელმა ხადავიკმა მითხრა პრუჟინას თუ ამოუდებ რამესო, ნახევარი ასაწევი სიმაღლის უნდა ამოუდოვო პრუჟინასო. ხოდა 4სმ + 2 გამოვიდა 6 გამოვიდა და 1.6 სმ-იანზე სქელი რეზინა (კაპრონიანი) არ არსებობს sad.gif ხოდა თან 3 სანტიმეტრიანის ამოდება მარაზმია. იმიტომ რომ პრუჯინას ხოდი აღარ რჩება. ხოდა წავედი და პახოდუ დავიწყეთ ფიქრი. კაროჩე ტვინს გიბურღავთ. მივადექი ელიავას დაშლილებს შტანგელით, რულეტკით და ჩემ პრუჟინით. კაროჩე ძალიან ბევრი პრუჟინის მორგება შეიძლება. მე გადავწყვიტე ამოღო ბმვ - პიწოტკის წინა პრუჟინა (ლისიჩკის უფრო გავს, მაგრამ ვიტოკები აქსვს როგორც ფორიკას მე გადავწყვიდე უფრო მეტიანი გამეშვა) რომელიც იყო 0.3-0.4 მმთი უფრო სქელი (პრუტოკის სისქეზე მაქვს საუბარი). და თვითონ ვიტოკი ცოტა უფრო ნაკლები დიამეტრის იყო ვიდრე ჩემი sad.gif მაგრამ ის ფაქტი რომ ცოტა სქელი იყო თვითონ მასალა და მეტი ვიტოკები ქონდა (ჩემსას ქონდა 5.5 იმას 7) ჩავთვალე უფრო დადებით ფაქტორად. კაროჩე იქვე სვარშიკს ოდნავ გავაფართოვებინე ის მონაკვეთი რომელიც ჯდებოდა შაპკაში და წამოვედით. დავზბორეთ ამორტიზატორები და მივაყენეთ (საკმაოდ ბევრი ვიჩალიჩეთ დაზბორვაზე, მოხსნა დაყენება შუსტრად მოხდა). იტოგში თავიდან რომ დავაყენეთ (ეგრევე შევძვერით ბაგაჟნიკში და ვიხტუნავეთ, პრუჟინების რეალურ ზომაზე დასაჟენად) ხოდა ზომა დაჯდა უკანა ნაწილი + 2 სმ ანუ რაც მინდოდა. მერე გავიარეთ საკმაოდ პრობლემატურ ადგილებში დიდ და საშუალო სიჩქარით (სერიოზულ იამკებზე). ეხლა დასკვნა უკანა ნაწილი გაგრუბდა იმასთან შედარებით რაც იყო (მანქანა გახდა უფრო ინფორმატიული, არავითარი ზედმეტი დვიჯენიები, სერიოზიმ იამკებზეც იგივე პონტში გადადის როგორც ბუგაროკზე, არ იგრძნობა, ანუ არ ვიცი სტი-ის პარტონები მიხვდებიან smile.gif და სხვებიც). მაგრამ ოდნავ, და დიდი პლიუსი ის არის რომ პრუჟინა არის მეტ ვიტოკიანი, ხოდი საკაიფო აქვს რაც ნიშნავს, რომ გაფუჭების შანსი ნაკლებია და პახოდუ ნაგრუსკასაც გაუძლებს. (მემგონი დავწერე უკვე, მეპატიება დავიღალე ძალიან) ეხლა რაც გამიტყდა. მაგ გასეირნების შემდეგ რომ შევხედეთ სიმაღლეს გაირკვა, რომ სიმაღლე იყო თანაბარი წინ და უკან (ანუ ზაშიტნიკი წინ აქვს კრილოს შიგნიდან და უკან ზევიდან, და ეს წინა ნაწილი ემთხვეოდა უკანას, პლასტმასის გამოკლებით) ანუ სტი-ის უკანა ამორტიზატორი აქვს უფრო მოკლე ვიდრე სხვებს, გაჩერებულზე ნელნელა უკანა ნაწილი იწეოდა ზევით biggrin.gif მე ვარ კმაყოფილი biggrin.gif დრო გვაჩვენებს როგორ მოიქცევა მანქანა (არ გავს დრომის ლაით აბზორს biggrin.gif ) |
|
|
![]() ![]() |