![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 4 2011, 22:51) [snapback]316456[/snapback] ანუ შლანგს რომ შეცვლი ახალ შლანგს კლაპანიც ახალი ექნება ეგ შლანგი როგორ გავსინჯო? იქნება მაგისი ბრალი არაა? დაახლოებით რა გირს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 4 2011, 22:51) [snapback]316456[/snapback] ანუ შლანგს რომ შეცვლი ახალ შლანგს კლაპანიც ახალი ექნება წეგან ვიფიქრე მოვხსნი თქო მაგ შლანგს და რო ვხსნიდი ვაკუმიდან ჰაერი გამოვიდა ცოტა და ისევ შევაცვი უცებ და ეგ პრობლემაა? ან საერტოდ რო დაიცალოს ჰაერი მერე თვითონ ივსება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
სწორ გზას ადგეხარ... მთავარია თვითონ ვაკუუმი არ იყოს დაზიანებული...
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
ციტატა(MEPARA @ Oct 17 2011, 15:58) [snapback]321179[/snapback] სწორ გზას ადგეხარ... მთავარია თვითონ ვაკუუმი არ იყოს დაზიანებული... ![]() ეგ კი მაგრამ ფაერი რო გამოვიდა პრობლემაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
თუ ჰაერი უჭირავს ე.ი. კარგია და შლანგებზე და კლაპნებზე გააკეტე აქცენტი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(diasa @ 14th June 2011 - 14:20) [snapback]280971[/snapback] ესეთი პრობლემა მაქვს, ს/20ზე ტორმუზის პედალი თითქოს გამაგრდა და რისი ბრალი უნდა იყოს? ციტატა(diasa @ 4th October 2011 - 13:03) [snapback]316271[/snapback] ბოლომდე რო ჩააჭერ რამოდენიმეჯერ მერე მაგრდება ტორმუზის პედალი. იგივენაირი პრობლემის წინაშე აღმოვჩნდი მეც და დამეხმარეთ თუ შეგიძლიათ რითი და როგორ ვუმკურნალო? უფრო მეტად პედლის გამაგრება საგრძნობია როდესაც გავაჩერებ მანქანას და მაშინ დავაჭერ რამოდენიმეჯერ ტორმუზს ფეხს. დაღმართზე პარკინგისას როდესაც გავაჩერებ მანქანას გადავიტან ნეიტრალში, ამოვწევ რუჩნიკს და ორ-სამჯერ აუშვებ და დავაჭერ ტორმუზს ფეხს (რუჩნიკზე რომ დაეკიდოს) და პარკინგში გადატანისას იგრძნობა უკვე პედლის გამაგრება. ჟიტკოსტი არ აკლია პირიქით ბევრი იყო და ერთი 40 გრამამდე ამოვიღე, რის შემდეგაც დადგა მაქსიმუმზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
levanisan
ტორმუზის ვაკუუმის ბაჩოკი გადაამოწმე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
გაჩერებულ მანქანას (ჩამქრალ მდომარეობაში ყოველთვის აქვს გამაგრებული თორმუზი რამოდენიმე დაკაჩავების შემდეგ. რო გამაგრდება ტორმუზი მერე დააჭირე ბოლომდე და დაქოქე მანქანა დაიქოქება თუ არა ეგრევე უნდა დარბილდეს . თუ არ დარბილდა ესეიგი ვაკუმია სადღაც დარღვეული.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 8th August 2012 - 02:18) [snapback]416295[/snapback] ტორმუზის ვაკუუმის ბაჩოკი გადაამოწმე როგორ და რა უნდა ჭირდეს? |
|
|
![]() ![]() |