![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
სად და ვის დავაყენებინო "დაჩიკები"?
-------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
წნევა მომენტალურად ნაწილდება, არ დაიგვიანებს.
რაც შეეხება ტემპერატურას, მართალია, გააჩნია სად გინდა იცოდე ტემპერატურა 3 ვარიანტია ძირითადი: კარტერი, სენდვიჩი, ბლოკი. კარტერში იგებ ზეთის საშალო ტემპერატურას სენდვიჩზე რა ტემპერატურის ზეთი შედის ძრავში ბლოკზე რა ტემპერატურაა კანალებში. (თუმცა იდეაში ყველაზე საინტერესო იქნება ზეთის ტემპერატურის დაჩიკის დაყენება გალოვკიდან სლივის კანალში, მანდ გაიგებ მაქსიმუმმა რა ტემპერატურას მიაღწია თუნდაც მეოთხე ცილინდთან) ტრაინიკზე ტემპერატურის დასმა არ ივარგებს, მხოლოდ წნევა. ტემპერატურის სენსორი აუცილებლად უნდა დაჯდეს ზეთის ნაკადში! და სენსორის უკანა ნაწილი უნდა შეიფუთოს რო არ გრილდებოდეს, აჩვენოს უფრო ზუსტად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 12th November 2011 - 20:04) [snapback]330574[/snapback] წნევა მომენტალურად ნაწილდება, არ დაიგვიანებს. რატომღაც მგონია რომ ფილტრის გავლის შემდგომ წნევა ოდნავ დავარდნილი იქნება, ფილტრს მაინც ექნება თავისი წინაღობა ციტატა(bako @ 12th November 2011 - 20:04) [snapback]330574[/snapback] და სენსორის უკანა ნაწილი უნდა შეიფუთოს რო არ გრილდებოდეს, აჩვენოს უფრო ზუსტად ხარისხიანი დაჩიკის სენსორები დახურულია ისედაც თერმო იზოლიაციით, არც ხურდება და არც ცივდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo ![]() უცბად რომ დაეცეს წნევა მაშინ ვერცერთ ვარიანტში ვერ მოასწრებ ძრავის გადარჩენას. მანდ წუთში 60 ლიტრი ზეთტი გაივლის. წამში 1 ლიტრი წარმოიგინე? და ცნევა 3 ბარი რომაა 5000 ბრუნზე, 0-ზე რომ გახდეს უცბად. რამე აზრი აქქ ფილტრთან გექნება თუ ზედ ნასოსზე? მე მგონი არაფერი, მაინც ვერ მოასრებ ძრავის გათიშვას . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th November 2011 - 20:38) [snapback]330598[/snapback] და ცნევა 3 ბარი რომაა 5000 ბრუნზე სად ეწერა ეს? ხალასტოიზე 1.5-2.0 ბარს უბერავს ისედაც, ეგ ჩემი თვალით მაქვს ნანახი...... ცივზე ხო საერთოდ 8 ბარს ცდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
მანუალში წერია 5000- ბრუნზე უნდა იყოს 43 psi. ცივზე მაღალი იქნება წნევა. მასეც უნდა იყოს. სანამ არ გახურდება ზეთი მანამდე ბლანტია. დაბალი გაქ წნევა ზნაჩით. ვკლადიშები... ხალასტოიზე (800 rpm) უნდა იყოს 14 psi ანუ 1 ბარი. კარგად რომ გაახურებ. 5W-30 -ზეა ლაპარაკი და გახურებულ ძრავზე!! 80-90 ცელსიუსზე. მანუალში წერია მე არ მომიგონია ![]() საერთოდ სანამ არ დასტაბილურდება წნევა მანამდე ჯობია არ იარო ჩქარა. რო დაეცემა ე.ი გახურდა და შეგიძლია წახვიდე ![]() სხვადასხვა სიბლანტის ზეთზე სხვადასვა წნევა გექნება. ამიტომ სუბარუს რეკომენდაციები თუ გინდა დაიცვა ის ზეთი ჩაასხი რომელზეც ნორმალური წნევა გენქბა და იქნები ჯიგრულად! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
მე ჩემსაზე ჯერ არ გამიტესტია, ჩვენი ბიჭების მანქანებზე ვნახე ვისაც დაყენებული აქვთ ან ჰქობდათ..... სუბარუს მანუალში რა წერია ეგ არვიცი ![]() 5-40 ხმარობენ ბიჭები როგორც ვიცი უმრავლესობა ერთადერთი ვარ მემგონი ვინც 10-40 ასხამს სუბარუში..... უკუჩვენებები არ აქვს ჯერ ჯერობით ![]() ციტატა(gentoo @ 12th November 2011 - 23:39) [snapback]330779[/snapback] ხალასტოიზე (800 rpm) ზუსტად მანუალში რამდენი წერია აბაროტები რამდენი უნდა იყოს ხალასტოიზე? რაღაც მემგონი ცოტა ურევს ჩემი ხალასტოი და ვერ გავარკვიე 750 უნდა იყოს თუ 850 ხან მასეა ჩემთან ხან კიდევ მასე, სულ ამ მიდამოებში თამაშობს, რატომ ვერ გავიგე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
750-850 მგონი. ვნახავ მერე და გეყტვი ზუსტად.
![]() ამ ნოუთბუქზე არმაქვს მანუალი მეორე ვინტის შეერთება მეზარება. 5W-30 ვიყენებ ზამთარ ზაფხულ და უკუჩვენებები ჯერ ჩემთანაც არ შეიმჩნევა. ხვალ წნევასაც დავაყენებ და ბევრ რამეს გავიგებ მაგით. კომპრესია ნორმალური მაქვს, ძრავში იმხელა ცვეთა არ მაქვს რომ სხვა ზეთი ჩავასხა. ვკლადიშებიც ახალი შეცვლილია. მოკლედ ხვალ http://www.all4hunt.ru/product/shlang-vd-o...b-papa-18-trub/ ეს მასტი უნდა დავითრიო და ვატაკებ წნევას. ტემპს უკან ვატაკებ მერე და ეგაა. პ.ს აჰა შენ ფილტვი და ითამაშე http://books.google.ge/books?id=0IhSDPR4z0...p;q&f=false |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გამიკეთეს ყვლერაფერი. თეგეტაში. . ძალიან ჯიგრულად გააკეთა ყველაფერი.
უჯიგრესი მასტია. ირაკლი ქვია. ![]() ლეგასის ტურბინის გაგრილების მილით ვიჩალიჩეთ. ანუ ეგეთვე მილი მქონდა ზედმეტი და ბლოკზე დავსვი. პირდაპირ წავიდა რეზბის გამოჩახვა დაჭირდა მარტო. ![]() ჟანგიანი იყო ტრუბა და ულტრაზვუკითაც გამირეცხეს ![]() მარა რათგინდა სენდერი გაფუჭებულია, ის მრგვალი ყლინჯობა რომაა. ჭედავს ხოლმე - 1.1-ზეა გაჩერებული. ცოტახანი ნორმალურად იმუშავა და გაჭედა :| |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაარკვიე ის პრობლემა?
ცივზე ზეთის წნევას რაც შეეხებამ 6.3 ზე მეტი რ უნდა იყოს, გადამშვები კლაპანი მუშაობს მაგ წნევაზე. თუ მეტია 30, 40 სისქის ზეთზე, ესეიგი დაჩიკი იტყუება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
მოკლედ ლეგასზე ხო იცი, ტრუბკა რომ ჩადის წყლის ტურბინაში გვერდიდან, რომ უკეთდება და 2 ბანჯო ბოლტი რომ აქ, აი ეგ გამოვიყენეთ. ძრავზე გენერატორის ქვეშ აქვს თავისი გადამყვანი, რაშიც სტოკი წნევის დაჩიკია ჩახრახნილი. მანდ რეზბა შევცვალეთ ცოტა და გაუშვით ბანჯო ბოლტი, თავის შაიბებით. მილის მეორე მხარეს კი სხვა რეზბა გაუკეთე და სენდერი დავსვი ზემოდან. გუშინ, რომ გელაპარაკე ბოლი გაუშვა თქო. შენ ეტყობა სხვანაირად გაიგე. ბოლი გლუშაკიდან გაუშვა ![]() ერთი მომენტი და მერე მიატოვა. შეიძლება კონდენსატი იყო, მაგრამ მანამდე ბლომად ვიარე და ძრავი გახურებული იყო. ერთი ნახევარი საათი მეყენა გარეთ ყინვაში და რო დავქოქე ბოლი გაუშვა უკან სერიოზული. რო უსუნე გამონაბოლქვს სუნიც ისეთი ქონდა ზეთს რომ აქვს. მეორედ რო გადავქოქე უკვე აღარ ქონდა ეგ. ამ მილში იყო ძალიან ბევრი ჟანგი შეიგნით. თითქმის გაჭედილი იყო. მთელი დღე wd-40-ში მედო. მერე გამოვრეცხე ბენზინით და კაი ბლომად შმატოკები ამოვიდა, ჟანგის... მერე ერთი 2 წუთი ულტრაზვუკის ვანაშიც ვაბანავეთ და ბოლოს კომპრესორით დაუბერეთ. არამგონია შიგნით რაიმე დარჩენილი იყო. მაგრამ იმდენი ჟანგი ქონდა რომ არცეგაა გამორიცხული და შეიძლება შეიტანა შიგნით. ძრავი არ დასტუკულა დღეს ვაწვალე კარგად და ნორმალურია. წნევას რაც შეეხება თავიდან ნორმალურად იმუშავა. რო დავქოქე 3-4 ბარზე დადგა ცივზე. გაზი რომ მივეცი 5-6-მდე ავიდა. რო გახურდა კარგად 1.0ბარამდე ჩამოვიდა წნევა და დარჩა ეგრე. დღეს დავშალე ეს სენდერი მაინტერსებდა რისი ბრალია. პრუჟინა არაფერ შუაშია. შიგნით აქვს შტოკი რაც დადის ზევით ქვევით ცილინდრში. ჰოდა აი ეგ არის მოჩათლახებული და არაფერი ეშველება. მინდა ეხლა ამ დაჩიკის წინაღობა გავზომო და ანალოგიური სენდერი ვიშოვო სადმე დაშლილებში. შეიძლება სავეცკისაც წავიდე. კაცურად შესტოის ხომ აქვს ბლოკზე ეგ შტუკა და გამიზომე რამდენი აქვს რესისტენსი თუ არ გეზარება. მე ჩემსაზე გავზომავ მერე და თუ წავიდა ვატაკებ. მერსედესებსაც აქვს და ბუმერებსაც ეგ. ჰოდა დაშლილებში ვიშოვო იქნებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 16th November 2011 - 15:20) [snapback]332499[/snapback] კაცურად შესტოის ხომ აქვს ბლოკზე ეგ შტუკა და გამიზომე რამდენი აქვს რესისტენსი თუ არ გეზარება. მე ჩემსაზე გავზომავ მერე და თუ წავიდა ვატაკებ. მერსედესებსაც აქვს და ბუმერებსაც ეგ. ჰოდა დაშლილებში ვიშოვო იქნებ შესტოის არ გამოგადგება არანაირად, რადგან შესტოის დაჩიკი 4 ბარიანია და მაგის ზემოთ არც იმუშავებს, ამიტომ შენი გაუჯი თუ 10 ბარიანი შკალით არის მაშინ უნდა ეძებო ზუსტად 10 ბარიანი სენსორი, თU 8 ბარიანია მაშIნ 8 ბარიანი უნდა ეძებო... რადგან თუ 10 ბარიანს 8 ბარიანში გაუშვებ დაჩიკი მოტყუებას დაგიწყებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
7 ბარიანია.
მიუხედავად შკალისა და ბარების რიცხვისა მანდ კიდევ რესისტენტულობაც გასათვალისწინებელია. ეგ დაჩიკი რესისტორია, მეტს არაფერს წამოადგენს. პრუჟინა აქვს ერთი რომელიც წნევის შეცვლისას ცვლის რესისტენტობას კორპუისის მიმართ. მეტი არაფერი. ჰოდა ზუსტად იგივე რეზისტენტობის უნდა იყოს რაც ესარი. მაგალითად დეფიზე რომ დააყენო გლოუშიპტი ან პირიქით არ იმუშავებს. პ.ს მე ასე ვიცი. თქვენ თუ სხვანაირად იცით მასწავლეთ ![]() პ.პ.ს სტოკი დაჩიკი რომ მოვხსენი წითელი არ აუთია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 16th November 2011 - 15:47) [snapback]332525[/snapback] პ.პ.ს სტოკი დაჩიკი რომ მოვხსენი წითელი არ აუთია. სტრანნა.... შენ რისი თქმა გინდა რომ წნევა დავარდეს ვერასროს გაიგებ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
დაჩიკი მექნება სადაც ბარებში ვნახავ მაგას ![]() ის დებილი დაჩიკი რელესავით არის. 0.3 ბარზე იხსნება. მასე თუ თუ დავარდა წნევა და ვერ გაიგე მაშინ მანქანა წინთლად უნდა შეღებო. შენ ეგეც არ დაგჭირდება და მტკვარი ახლოსაა მერე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
0.3 ბარზე არა, 2.5 პსი ზე ნთებს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 16th November 2011 - 16:14) [snapback]332538[/snapback] ის დებილი დაჩიკი რელესავით არის. 0.3 ბარზე იხსნება. ეგ გასაგებია რომ დაბალ წნევაზე იხსნება, მაგრამ მე ის ფაქტი მაკვირვებს რომ დაჩიკი საერთოდ მოხსნილი თუ გქონდა რატომ არ აანთო წითელი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ხომ ავხსენი ![]() სანამ არდაეცემა წნევა მანამდე წრედს არ კრავს და წითელიც არ ინთება. თუ მოაძრობ პროვოდს არ აანთებს. იდიოტური დაჩიკია და ფუნქცია არ აქვს საერთოდ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ხოდა გავიგე წნევის დაცემაზე, მაგრამ დაჩიკი თუ საერთოდ გათიშულია უნდა ანთებდეს წითელს, იქნებ და დაჩიკი დაიბრიდა ესეიგი წნევის ვარდნის შესახებ ვერ უნდა გავიგო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სწორია ეგრე ზუსტად.
გავიგე რისი თქმაც გინდა. ხოდა იმიტომ ვცოფავ რო არ ანთებს. იდიოტური დაჩიკია ყველა კუთხით ![]() |
|
|
![]() ![]() |