![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ხოდა გააკეთე თქო და შედეგი ვნახოთ მერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
![]() იმისთვის ვაკეთებ ამას რომ სხვებსაც გამოადგეს. ნულოვკას მაინც დავაყენებ ![]() ხშირად ცვლას მირჩევნია გავრეცხო ხოლმე ![]() სხვანაირად მართლა ნულოვან წინაღობის ინთეიქს ვერ მიიღებ. დიდ და მნიშვნელოვან წინაღობებს რომ მოვაშორებ 0-ზე მაინც არ დავა. ფილტრს აქვს სადღაც 0.03 პსი წნევის ვარდნა. იმ შავ მილს შეცვლი რკინის გლუვი შიგნეულობის მქონე მილზე. სტოკი ვოზდუხაზაბორნიკი საერტოდ უნდა გავაუქმო. იმიტო რომ მაქედან ცხელ ჰაერსაც იწოვს. ტემპერატურა 50 გრადუსამდეა მანდ. რომ გააუქმებ მაგ მილს უნდა დააზაგლუშკო ის ადგილი ფრთაში სადაც შედის. ![]() ამის გაკეთების მერე 20 გრადუსამდე ეცემა ჰაერის ტემპერატურა. სტოკ აირბოქს რეზინის ყელი აქვს, რომელიც ასევე უნდა მოვხსნა. მასაც დიდი წინაღობა აქვს და უფრო დიდი დიამეტრის ტრუბა უნდა ჩავსვა ![]() ამ ყველაფერის შემდეგ ინთეიქის წინაღობა მართლა 0-მდე ეცემა და უტოლდება ატმოსფერულ წნევას თითქმის. ჰაერის ტემპერატურაც ეცემა, რაც სიმძლავრეზე მოქმედებს. მინიმუმ 20 ცხენამდე ამოიღებ. თუ დაანასტროიკებ კიდევ უფრო მეტს და თუ დაბუსტავ 300 ცხენს ავაცილებ უეჭველი. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
და რა მაინტერებს 50 გრადუსი თუ არის მანდ და 20 გრადუსამდე თუ დაეცემა ჰაერის ტემპერატურა მერე რა მოხდება?
შენთან კითხვა მაქვს ცალკე, ზამთარში რატომ იმატებს წვა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
რა მოხდება და მეტი ჰაერი შევა
![]() რაც მეტი ჰაერი შევა მეტ ბენზინს შევასხავ და სიმძლავრეს მეტს მივიღებ.. ტურბინა 300-500 აბაროტით მალე დაიწყებს ტრიალს და უფრო დინამიიური და ცოცხალი იქნება ძრავი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
გასაგებია, პასუხი მიღებულია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
რაც მთავარია. ამ ყველაფრის გაკეტებას მინიმალური დანახარჯებით ვაპირებ.
200$ ჯდება სულ. 100$ აქედან ნასტროიკა სმესის და დანარჩენი ხარახურაც 100$ სადღაც. ინთექისი მოდიფიცირება ყველაზე ნაკლები მიჯდება. ფილტრი რაღირს პანელური და მისი გარცხვა როგორ ხდება? ზეთი უნდა სპეიალური როგორც ვიცი ხო? კონტროლერი მაქვს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 22nd November 2011 - 21:02) [snapback]334928[/snapback] ფილტრი რაღირს პანელური და მისი გარცხვა როგორ ხდება? ზეთი უნდა სპეიალური როგორც ვიცი ხო? რა ზეთი რის ზეთი.... ![]() მასეთნაირ ფილტრს არ გაეკარო საერთოდ, ვოზდუხამერს 5000 კმ-ში გააფთხობინებ სულს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
მირჩიე მერე ![]() ![]() ![]() ვოზდუხმერს არ გავკარი. კოლექცია მაქვს უკვე. 1 კვირაში ახალი ჩამომდის კიდე... ![]() K&N panel filter ისეთი რომ ირეცხებოდეს. რომელი ჯობია ს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ეს რა ტუნინგი და გაძლიერება გამოვიდა თუ შენ ყოველ ერთკვირაში ნაწილები ცვალო და ძრავი სტუკო ![]() ფილტრი მე ხომ განახე როგორიც მიყენია ჩემს მანქანაზე? სრულიად სეტკა........ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 22nd November 2011 - 22:42) [snapback]334979[/snapback] 1 კვირაში ახალი ჩამომდის კიდე... საღოლ ![]() ისე რასაც იძახი მართალია იმ კუთხით რო მართლა ნაკლები წინაღობით შევა ჰაერი მარა შედეგი მაინც ვერ გავიგე რა იქნება ![]() აი ვთქვატ 7Kაბაროტზე შენი ტურბინა ცხვირით ისრუტავს 14ლიტრ ჰაერის წუტში და მაგ მოდიფიკაციის მერე მეტს შეისუნთქავს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ანუ მეშ ფილტრი? აუ თემო რა მახსოვს აბა. ლინკი არ გაქვს? air filtration test-ში K&N-ს ტესტავდნენ და მაგასაც შევადარებ მერე ![]() mixa შენ გგონია მართლა 7 ლიტრს ისრუტავს?? ეგ იდეალურ ვარიანტში. ჩემი მოდიფიკაციების შემდეგ ზუსტად მაგდენს შეისუნთქავს. მიზანი ეგაა.. mixa შენ გგონია მართლა 7 ლიტრს ისრუტავს?? ეგ იდეალურ ვარიანტში. ჩემი მოდიფიკაციების შემდეგ ზუსტად მაგდენს შეისუნთქავს. მიზანი ეგაა.. ტურბინა უფრო მალე დატრიალდება. და მეტ ჰაერს მიიღებს. ტორქი მოემატება და უფრო დაბლა ჩამოვა. დაბლებიდან მეომატება სიმძლავრე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
სმესი უეჭველი შეგეცვლება.
მე დავსკალე მაფი გავასწორე ყველაფერი ისე რომ ინთეიქის ტემპერატურია 80-100 გრადუსი მქონდა. ეხლა დავაგდე ტემპერატურა შევცვალე სხვანაირი ინთეიქი და ვაყენე და იმდენ ბენზინს ასხამ მანქანას რო ვქოქავ შავად ბოლავს და საშინელი სუნი დგება ![]() ასე ეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 22nd November 2011 - 23:18) [snapback]335062[/snapback] მე დავსკალე მაფი გავასწორე ყველაფერი ისე რომ ინთეიქის ტემპერატურია 80-100 გრადუსი მქონდა. შოთი და ეგ მერე სტოკში მაგ ტემპერატურა არ უნდა იყოს ინთეიკში? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
ვოზდუხამერი რაშიც ზის ეგ მილი არ უნდა შეცვალოო გამიგია. შენ ხომ არიცი ამის შესახებ რამე? ვოზდუ იმისგან შტერდება რომ ინთეიქს ცვლიან დაუგეგმავად, ტურბულენტობა მატულობს შიგ და ჰაერი უფრო ჩქარა გადის იმ მილში და ვოზდუს გონია, რომ მეტი ჰაერი გადის და ქლიავდება, შესაბამისად მეტ ბენზინს აწვდის სულ ტყუილად ![]() სინამდვილეში ჰაერი იგივე რაოდენობით გადის მაგრამ უფრო სწრაფად, ამიტომ მას გონია რომ მეტია. იმ მილის ზომა და დიამეტრი იგივე უნდა იყოს და MAF-ის მდებარეობაც. აი პერინის ინთეიქი რომ დავდე პირველ წერილში. ციტატა Increase horsepower(მეტი თქვენ რა გითხარით ![]() პ.ს ყველას გილოცავთ დღევანდელ დღეს. Black Jo AFTERMARKET TUNING: HKS SSQV Blow Off Valve HKS Turbo Timer Type 0 Apexi AFC Neo Apexi RSM Rev/Speed Meter Defi Control Unit II Defi Advanced BF Boost Gauge Depo Racing Oil Temperature Gauge Vinci Oil Pressure Gauge Vinci Water Temperature gauge Blitz Power Flow Air Filter In Box Blitz Dual SBC Single Solenoid Boost Controller ZeroSports Eyelid Light Garnish Type 1 ZeroSports Air Intake Pipe ZeroSports Strut Bar (Up Front) ZeroSports Strut Bar (Up Rear) ZeroSports Cool Radiator Shroud Zimmerman Drilled Rotors (Front) Cusco Strut Bar (Down Front) Greddy Engine 13 Rows Oil Cooler Greddy Oil Filter Relocation Kit T-Tein Suspension Low Down Spec Cool Style Master Type E 5Zigen Exhaust Muffler Pro Racer ZZ STI Short Throw Shifter 5 MT STI 4 Pot Calipers (Front) STI Pedal Pad Set M/T STI Red Hazard Switch MOMO Titanium Shift Knob GlowShift Oil Filter Adapter 20mm GlowShift Water Temperature Sender Adapter 38mm Engine Ground Kit Volt Stabilizer ბიჯო რაამბავია სანამ დავსროლავ ხოლმე ხელი მეხლება.... ![]() Black Jo AFTERMARKET TUNING: HKS SSQV Blow Off Valve HKS Turbo Timer Type 0 Apexi AFC Neo Apexi RSM Rev/Speed Meter Defi Control Unit II Defi Advanced BF Boost Gauge Depo Racing Oil Temperature Gauge Vinci Oil Pressure Gauge Vinci Water Temperature gauge Blitz Power Flow Air Filter In Box Blitz Dual SBC Single Solenoid Boost Controller ZeroSports Eyelid Light Garnish Type 1 ZeroSports Air Intake Pipe ZeroSports Strut Bar (Up Front) ZeroSports Strut Bar (Up Rear) ZeroSports Cool Radiator Shroud Zimmerman Drilled Rotors (Front) Cusco Strut Bar (Down Front) Greddy Engine 13 Rows Oil Cooler Greddy Oil Filter Relocation Kit T-Tein Suspension Low Down Spec Cool Style Master Type E 5Zigen Exhaust Muffler Pro Racer ZZ STI Short Throw Shifter 5 MT STI 4 Pot Calipers (Front) STI Pedal Pad Set M/T STI Red Hazard Switch MOMO Titanium Shift Knob GlowShift Oil Filter Adapter 20mm GlowShift Water Temperature Sender Adapter 38mm Engine Ground Kit Volt Stabilizer ბიჯო რაამბავია სანამ დავსროლავ ხოლმე ხელი მეხლება.... ![]() კიდევ ერთხელ მინდა გითხრა რომ ძალიან მაგარი მაქნანა გყავს და ძალიან კარგი რაღაცეები გაუკეთე ყოჩაღ შენ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
gentoo
ვოზდუხამერის მილს თU შეცვლი რათქმაუნდა იცვლეა რაც უფრო დიდ მილს გააკეთებ უფრო ნაკლებს გიზომავს მაგრამ მე ეგ ცოდვა არ ჩამიდენია. ასერომ ტემპერატურაც მოქმედებს და რატომ ეხლავე აგიხსნით. ვოზდუხამერი ჰაერს ითვლის გაგრილების მიხედვით ფაქტიურად. ანუ ის ელემენტი რაცუფრო გაცივდება ესეიგი უფრო მეტი ჰაერი შევიდა. ხოდა ცივი ჰაერი უფრო გააცივებს თU ცხელი? Black Jo არუნდაიყოს. 80-100 გრადუსი როცა გარეთ ლამის მინუსიც არის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
მაგას ცალკე სენსორი ხო უყენია IAT ხოდა ეგ ზომავს ტემპს და აკალიბრებს შოთა ![]() ამიტომ ეგ საშიში არაა. მასე რომ იყოს აბა ზამთარში სხვა ვოზდუხამერი უნდა დააყენო? ყველა ამინდისთვის ცალკე ვოზდუხამერი უნდა გქონდეს?! ნო ![]() 80-100 გექნება. იმიტომ რომ სტოკი ინთეიქი ბევრ ჰაერს იღებს ძრავიდან. რადიატორთან ახლოსაა ინთეიქი და ფრთიდანაც შეაქვს ცოტა. imo. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
gentoo
100 რო ცდება მერე მაგრა უბერავს ეგ ჯერ ერთი. მერე მეორე ცივზე რო დაქოქავ სანამ ლამბდა ჩაირთვება მაგრათ უბერავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
კარგი. მადლობა შოთა გაზიარებისთვის. პ.ს თუ რამე იცი დაწერე კიდე. შენი გამოცდილება და აზრები. დავეხმარე თუ რამე იცი კიდე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 23rd November 2011 - 00:05) [snapback]335102[/snapback] არუნდაიყოს. 80-100 გრადუსი როცა გარეთ ლამის მინუსიც არის. ვერ გამიგე, ანუ ტემპერატურა 80-100 გრადუსია უკვე როცა პაუკშია ჰაერი, ანუ მანდ ცხელდება უკვე, თორე ზასლონკამდე ტემპერატურა ინტერქულერ გამოვლილი ტემპერატურა ნაკლები უნდა იყოს.... მემგონი ასეა... შესუნთვქვის მერე ტემპერატურა იზრდება ტურბინის გავლით, მერე ინტერქულერში ხვდება გრილდება ოდნავ და ისევ პაუკში მოხვედრისას ადის ტემპერატურა.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
მოხვედრისას ატმოსფერულზე მეტია უკვე... ბევრად მეტი. ტურბინას რო გაივლის უფრო ცხელდება. ინტერქულერი აცივებს ცოტას.... პაუკში კიდე ცხელდება. ამიტომ უნდა http://www.grimmspeed.com/catalog/product_...?products_id=55 სპეისერი პაუკზეც და დროსელზეც... აბმოტკა უნდა ვიხლოპზე + ქოლდ ეარ ინთეიქი და გექნება თითქმის ატმოსფერული ტემპერატურა ძრავში. RACKER დაწვრილებით დაწერე ცოტა თუ არ გეზარება. |
|
|
![]() ![]() |