IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Short RAM INtake, perrin ინთეიქები ვის რა გაქვთ?
Black Jo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 19:22
გამოხმაურება #41


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gentoo
ხოდა გააკეთე თქო და შედეგი ვნახოთ მერე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 20:31
გამოხმაურება #42


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
smile.gif
იმისთვის ვაკეთებ ამას რომ სხვებსაც გამოადგეს.

ნულოვკას მაინც დავაყენებ smile.gif cold itanke უფრო მალე დასვრის ფილტრს და
ხშირად ცვლას მირჩევნია გავრეცხო ხოლმე smile.gif
სხვანაირად მართლა ნულოვან წინაღობის ინთეიქს ვერ მიიღებ.
დიდ და მნიშვნელოვან წინაღობებს რომ მოვაშორებ 0-ზე მაინც არ დავა.
ფილტრს აქვს სადღაც 0.03 პსი წნევის ვარდნა.
იმ შავ მილს შეცვლი რკინის გლუვი შიგნეულობის მქონე მილზე.
სტოკი ვოზდუხაზაბორნიკი საერტოდ უნდა გავაუქმო. იმიტო რომ მაქედან ცხელ ჰაერსაც იწოვს.
ტემპერატურა 50 გრადუსამდეა მანდ.
რომ გააუქმებ მაგ მილს უნდა დააზაგლუშკო ის ადგილი ფრთაში სადაც შედის.



ამის გაკეთების მერე 20 გრადუსამდე ეცემა ჰაერის ტემპერატურა.
სტოკ აირბოქს რეზინის ყელი აქვს, რომელიც ასევე უნდა მოვხსნა. მასაც დიდი წინაღობა აქვს და უფრო დიდი დიამეტრის ტრუბა უნდა ჩავსვა


ამ ყველაფერის შემდეგ ინთეიქის წინაღობა მართლა 0-მდე ეცემა და უტოლდება ატმოსფერულ წნევას თითქმის. ჰაერის ტემპერატურაც ეცემა, რაც სიმძლავრეზე მოქმედებს.
მინიმუმ 20 ცხენამდე ამოიღებ. თუ დაანასტროიკებ კიდევ უფრო მეტს და თუ დაბუსტავ 300 ცხენს ავაცილებ უეჭველი. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 20:37
გამოხმაურება #43


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




და რა მაინტერებს 50 გრადუსი თუ არის მანდ და 20 გრადუსამდე თუ დაეცემა ჰაერის ტემპერატურა მერე რა მოხდება?

შენთან კითხვა მაქვს ცალკე, ზამთარში რატომ იმატებს წვა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 20:44
გამოხმაურება #44


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




რა მოხდება და მეტი ჰაერი შევა smile.gif
რაც მეტი ჰაერი შევა მეტ ბენზინს შევასხავ და სიმძლავრეს მეტს მივიღებ..

ტურბინა 300-500 აბაროტით მალე დაიწყებს ტრიალს და უფრო
დინამიიური და ცოცხალი იქნება ძრავი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 20:50
გამოხმაურება #45


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gentoo
გასაგებია, პასუხი მიღებულია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 21:02
გამოხმაურება #46


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




რაც მთავარია. ამ ყველაფრის გაკეტებას მინიმალური დანახარჯებით ვაპირებ.


200$ ჯდება სულ. 100$ აქედან ნასტროიკა სმესის და დანარჩენი ხარახურაც 100$ სადღაც.
ინთექისი მოდიფიცირება ყველაზე ნაკლები მიჯდება.
ფილტრი რაღირს პანელური და მისი გარცხვა როგორ ხდება?
ზეთი უნდა სპეიალური როგორც ვიცი ხო?

კონტროლერი მაქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 21:28
გამოხმაურება #47


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gentoo @ 22nd November 2011 - 21:02) [snapback]334928[/snapback]
ფილტრი რაღირს პანელური და მისი გარცხვა როგორ ხდება?
ზეთი უნდა სპეიალური როგორც ვიცი ხო?

რა ზეთი რის ზეთი.... biggrin.gif

მასეთნაირ ფილტრს არ გაეკარო საერთოდ, ვოზდუხამერს 5000 კმ-ში გააფთხობინებ სულს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 21:42
გამოხმაურება #48


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
მირჩიე მერე smile.gif დამაკვალიანე.... biggrin.gif გამანათლე რომელი ჯობია biggrin.gif
ვოზდუხმერს არ გავკარი. კოლექცია მაქვს უკვე.

1 კვირაში ახალი ჩამომდის კიდე... laugh.gif

K&N panel filter
ისეთი რომ ირეცხებოდეს. რომელი ჯობია ს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 21:50
გამოხმაურება #49


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gentoo
ეს რა ტუნინგი და გაძლიერება გამოვიდა თუ შენ ყოველ ერთკვირაში ნაწილები ცვალო და ძრავი სტუკო biggrin.gif მასე შორს ვერ წახვალ

ფილტრი მე ხომ განახე როგორიც მიყენია ჩემს მანქანაზე? სრულიად სეტკა........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 22 2011, 21:56
გამოხმაურება #50


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(gentoo @ 22nd November 2011 - 22:42) [snapback]334979[/snapback]
1 კვირაში ახალი ჩამომდის კიდე...

საღოლ biggrin.gif

ისე რასაც იძახი მართალია იმ კუთხით რო მართლა ნაკლები წინაღობით შევა ჰაერი მარა შედეგი მაინც ვერ გავიგე რა იქნება smile.gif
აი ვთქვატ 7Kაბაროტზე შენი ტურბინა ცხვირით ისრუტავს 14ლიტრ ჰაერის წუტში და მაგ მოდიფიკაციის მერე მეტს შეისუნთქავს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 22:01
გამოხმაურება #51


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
ანუ მეშ ფილტრი?

აუ თემო რა მახსოვს აბა.

ლინკი არ გაქვს?

air filtration test-ში K&N-ს ტესტავდნენ და მაგასაც შევადარებ მერე biggrin.gif

mixa
შენ გგონია მართლა 7 ლიტრს ისრუტავს??
ეგ იდეალურ ვარიანტში.

ჩემი მოდიფიკაციების შემდეგ ზუსტად მაგდენს შეისუნთქავს.
მიზანი ეგაა..

mixa
შენ გგონია მართლა 7 ლიტრს ისრუტავს??
ეგ იდეალურ ვარიანტში.

ჩემი მოდიფიკაციების შემდეგ ზუსტად მაგდენს შეისუნთქავს.
მიზანი ეგაა..

ტურბინა უფრო მალე დატრიალდება.
და მეტ ჰაერს მიიღებს.

ტორქი მოემატება და უფრო დაბლა ჩამოვა.

დაბლებიდან მეომატება სიმძლავრე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Nov 22 2011, 23:18
გამოხმაურება #52


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




სმესი უეჭველი შეგეცვლება.
მე დავსკალე მაფი გავასწორე ყველაფერი ისე რომ ინთეიქის ტემპერატურია 80-100 გრადუსი მქონდა.
ეხლა დავაგდე ტემპერატურა შევცვალე სხვანაირი ინთეიქი და ვაყენე და იმდენ ბენზინს ასხამ მანქანას რო ვქოქავ შავად ბოლავს და საშინელი სუნი დგება biggrin.gif
ასე ეს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Nov 22 2011, 23:23
გამოხმაურება #53


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 22nd November 2011 - 23:18) [snapback]335062[/snapback]
მე დავსკალე მაფი გავასწორე ყველაფერი ისე რომ ინთეიქის ტემპერატურია 80-100 გრადუსი მქონდა.

შოთი და ეგ მერე სტოკში მაგ ტემპერატურა არ უნდა იყოს ინთეიკში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 23 2011, 00:02
გამოხმაურება #54


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
ვოზდუხამერი რაშიც ზის ეგ მილი არ უნდა შეცვალოო გამიგია.

შენ ხომ არიცი ამის შესახებ რამე?

ვოზდუ იმისგან შტერდება რომ ინთეიქს ცვლიან დაუგეგმავად, ტურბულენტობა მატულობს შიგ და ჰაერი უფრო ჩქარა გადის იმ მილში და ვოზდუს გონია, რომ მეტი ჰაერი გადის და ქლიავდება, შესაბამისად მეტ ბენზინს აწვდის სულ ტყუილად smile.gif
სინამდვილეში ჰაერი იგივე რაოდენობით გადის მაგრამ უფრო სწრაფად, ამიტომ მას გონია რომ მეტია.
იმ მილის ზომა და დიამეტრი იგივე უნდა იყოს და MAF-ის მდებარეობაც.
აი პერინის ინთეიქი რომ დავდე პირველ წერილში.

ციტატა
Increase horsepower(მეტი თქვენ რა გითხარით biggrin.gif) and style under your hood.The PERRIN Performance intake system uses proper MAF alignment and plumbing size, which are crucial to maintain proper air fuel ratios and prevent check engine lights that plague competitors.


პ.ს
ყველას გილოცავთ დღევანდელ დღეს.


Black Jo
AFTERMARKET TUNING:

HKS SSQV Blow Off Valve
HKS Turbo Timer Type 0
Apexi AFC Neo
Apexi RSM Rev/Speed Meter
Defi Control Unit II
Defi Advanced BF Boost Gauge
Depo Racing Oil Temperature Gauge
Vinci Oil Pressure Gauge
Vinci Water Temperature gauge
Blitz Power Flow Air Filter In Box
Blitz Dual SBC Single Solenoid Boost Controller
ZeroSports Eyelid Light Garnish Type 1
ZeroSports Air Intake Pipe
ZeroSports Strut Bar (Up Front)
ZeroSports Strut Bar (Up Rear)
ZeroSports Cool Radiator Shroud
Zimmerman Drilled Rotors (Front)
Cusco Strut Bar (Down Front)
Greddy Engine 13 Rows Oil Cooler
Greddy Oil Filter Relocation Kit
T-Tein Suspension Low Down Spec Cool Style Master Type E
5Zigen Exhaust Muffler Pro Racer ZZ
STI Short Throw Shifter 5 MT
STI 4 Pot Calipers (Front)
STI Pedal Pad Set M/T
STI Red Hazard Switch
MOMO Titanium Shift Knob
GlowShift Oil Filter Adapter 20mm
GlowShift Water Temperature Sender Adapter 38mm
Engine Ground Kit
Volt Stabilizer

ბიჯო რაამბავია სანამ დავსროლავ ხოლმე ხელი მეხლება.... laugh.gif

Black Jo
AFTERMARKET TUNING:

HKS SSQV Blow Off Valve
HKS Turbo Timer Type 0
Apexi AFC Neo
Apexi RSM Rev/Speed Meter
Defi Control Unit II
Defi Advanced BF Boost Gauge
Depo Racing Oil Temperature Gauge
Vinci Oil Pressure Gauge
Vinci Water Temperature gauge
Blitz Power Flow Air Filter In Box
Blitz Dual SBC Single Solenoid Boost Controller
ZeroSports Eyelid Light Garnish Type 1
ZeroSports Air Intake Pipe
ZeroSports Strut Bar (Up Front)
ZeroSports Strut Bar (Up Rear)
ZeroSports Cool Radiator Shroud
Zimmerman Drilled Rotors (Front)
Cusco Strut Bar (Down Front)
Greddy Engine 13 Rows Oil Cooler
Greddy Oil Filter Relocation Kit
T-Tein Suspension Low Down Spec Cool Style Master Type E
5Zigen Exhaust Muffler Pro Racer ZZ
STI Short Throw Shifter 5 MT
STI 4 Pot Calipers (Front)
STI Pedal Pad Set M/T
STI Red Hazard Switch
MOMO Titanium Shift Knob
GlowShift Oil Filter Adapter 20mm
GlowShift Water Temperature Sender Adapter 38mm
Engine Ground Kit
Volt Stabilizer

ბიჯო რაამბავია სანამ დავსროლავ ხოლმე ხელი მეხლება.... laugh.gif

კიდევ ერთხელ მინდა გითხრა რომ ძალიან მაგარი მაქნანა გყავს და ძალიან კარგი რაღაცეები გაუკეთე
ყოჩაღ შენ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Nov 23 2011, 00:05
გამოხმაურება #55


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




gentoo
ვოზდუხამერის მილს თU შეცვლი რათქმაუნდა იცვლეა რაც უფრო დიდ მილს გააკეთებ უფრო ნაკლებს გიზომავს მაგრამ მე ეგ ცოდვა არ ჩამიდენია.

ასერომ ტემპერატურაც მოქმედებს და რატომ ეხლავე აგიხსნით.
ვოზდუხამერი ჰაერს ითვლის გაგრილების მიხედვით ფაქტიურად.
ანუ ის ელემენტი რაცუფრო გაცივდება ესეიგი უფრო მეტი ჰაერი შევიდა.
ხოდა ცივი ჰაერი უფრო გააცივებს თU ცხელი?
Black Jo
არუნდაიყოს.
80-100 გრადუსი როცა გარეთ ლამის მინუსიც არის.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 23 2011, 00:16
გამოხმაურება #56


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
მაგას ცალკე სენსორი ხო უყენია IAT ხოდა ეგ ზომავს ტემპს და აკალიბრებს შოთა wink.gif
ამიტომ ეგ საშიში არაა.

მასე რომ იყოს აბა ზამთარში სხვა ვოზდუხამერი უნდა დააყენო?
ყველა ამინდისთვის ცალკე ვოზდუხამერი უნდა გქონდეს?! ნო laugh.gif

80-100 გექნება.
იმიტომ რომ სტოკი ინთეიქი ბევრ ჰაერს იღებს ძრავიდან. რადიატორთან ახლოსაა ინთეიქი და ფრთიდანაც შეაქვს ცოტა. imo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Nov 23 2011, 00:18
გამოხმაურება #57


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




gentoo
100 რო ცდება მერე მაგრა უბერავს ეგ ჯერ ერთი.

მერე მეორე ცივზე რო დაქოქავ სანამ ლამბდა ჩაირთვება მაგრათ უბერავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 23 2011, 00:24
გამოხმაურება #58


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
კარგი. მადლობა შოთა გაზიარებისთვის.
პ.ს თუ რამე იცი დაწერე კიდე. შენი გამოცდილება და აზრები.
დავეხმარე თუ რამე იცი კიდე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Nov 23 2011, 13:29
გამოხმაურება #59


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 23rd November 2011 - 00:05) [snapback]335102[/snapback]
არუნდაიყოს.
80-100 გრადუსი როცა გარეთ ლამის მინუსიც არის.

ვერ გამიგე, ანუ ტემპერატურა 80-100 გრადუსია უკვე როცა პაუკშია ჰაერი, ანუ მანდ ცხელდება უკვე, თორე ზასლონკამდე ტემპერატურა ინტერქულერ გამოვლილი ტემპერატურა ნაკლები უნდა იყოს.... მემგონი ასეა...

შესუნთვქვის მერე ტემპერატურა იზრდება ტურბინის გავლით, მერე ინტერქულერში ხვდება გრილდება ოდნავ და ისევ პაუკში მოხვედრისას ადის ტემპერატურა..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 23 2011, 16:25
გამოხმაურება #60


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
მოხვედრისას ატმოსფერულზე მეტია უკვე...

ბევრად მეტი. ტურბინას რო გაივლის უფრო ცხელდება. ინტერქულერი აცივებს ცოტას....

პაუკში კიდე ცხელდება. ამიტომ უნდა http://www.grimmspeed.com/catalog/product_...?products_id=55
სპეისერი პაუკზეც და დროსელზეც...

აბმოტკა უნდა ვიხლოპზე + ქოლდ ეარ ინთეიქი და გექნება თითქმის ატმოსფერული ტემპერატურა ძრავში.

RACKER

დაწვრილებით დაწერე ცოტა თუ არ გეზარება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge