![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ნორმალურ მდგომარეობაში ხო არავის გაქვთ?
vf25-ია თუ არ მეშლება. პირველი ტურბინა მძღოლის მხარეს როა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ისე ეგ ტურბინა ლეგასის პირველი ფორესტერისაზე დიდია?
აქ ვიღცა 100 დოლარად ყიდიდა ადრე თუ გავიხსენე დავწერ თან კაი ხანი ყიდიდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
TRULOVI
არა რა დიდი ძალიან პატარა ტურბინები უყენია ლეგასის. ორივე თითქმის ერთნაირია. პირველი უფრო პატარაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 25th November 2011 - 21:20) [snapback]336071[/snapback] ნორმალურ მდგომარეობაში ხო არავის გაქვთ? vf25-ია თუ არ მეშლება. პირველი ტურბინა მძღოლის მხარეს როა. მძღოლის მხარეს მეორე ტურბინა აყენია ![]() ვფ 25 ჯობია ვფ32 იყიდო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
კომპრესორის მხარეს უფრო განიერი შესასველი აქვს თუ სწორად მახსოვს.
თუ დაემთხვა ზომაში მაშინ 35 ჯობია იასნა ხო მეორე მხარეა ამერია მადლობა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th November 2011 - 01:06) [snapback]336144[/snapback] კომპრესორის მხარეს უფრო განიერი შესასველი აქვს თუ სწორად მახსოვს. თუ დაემთხვა ზომაში მაშინ 35 ჯობია იასნა ხო მეორე მხარეა ამერია მადლობა. ერთნაირია კომპრესორის მხარეები, უბრალოდს 32-ს უფრო მეტი ფრთა აქვს კომპრესორის მხარეს და უფრო დაბლებზე იწყებს ფლოუს ![]() გამოცდილ 2000 წლიდან VF31 და VF32 აყენია ტურბინები თუ პირველი ტურბინა გინდა მაშIნ VF31 გლიჯე და დაბლებზე გაცილებით კარგად მიდის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე მინდა primary ანუ პასაჟირის მხარეს რომელიც აყენია. wastegate-იანი მხარე...
ეგ რომელია ჯო ხო არ გახსოვს 32,31? მე როგორ მახსოვს რომელიღაცას აქვს უფრო განიერი ინთეიქი და განიერი არ მაწყობს არანაირად. ინთეიქიც შესაცვლელი მექნება მერე. დავიბენი ![]() ძველ ლეგასზე ორივეს პატარა ინთეიქი აქვს. ახლებზე ერთერთს განიერი აქვს. ზუსტად ვიცი რომ ახალ ლეგასზე, სეკონდარის მე მგონი, განიერი ტრუბა აქვს კომპრესორთან ბევრად დიდია დიამეტრით. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th November 2011 - 01:23) [snapback]336150[/snapback] მე მინდა primary ანუ პასაჟირის მხარეს რომელიც აყენია. wastegate-იანი მხარე... ციტატა(gentoo @ 26th November 2011 - 01:23) [snapback]336150[/snapback] 31 არაფელია განსხვავებული არ არის ინთეიქი, ახლახანს გადავაწყვეთ ერთერთი სუბო და ჩაჯდა უპრობლემოდ..... ტურბინის ყელი ერთნაირია, უბრალოდ ტურბინების განსხვავება ის ვნახეთ რომ 25 ჰქონდა 4-5 ფრთა და 31 ჰქონდა 6-8 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
კარქია მადლობა ჯო.
გასაგებია ეხლა ყველაფერი. კიდევ ერთი შეკითხვა. რადი იტერესა. მეორე ტურბინა ანუ 32-იც არ განსხვავდება? რატომღაც მახსოვს ჩემი თვალით ვნახე რომ უფრო განიერი ქონდა. ხელში მეჭირა მივატოლე და ერთერთს ქონდა დიდი ყელი უფრო.. ეგრეა თუ მე ბოდვები დამეწყო უკვე? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
100% მკტიცებას ვერ დავიწყებ მართლა...... ვიცი რომ ერთნაირი ყელი აქვთ, გადასამოწმებელია მაინც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ჯო ამას დიდი მნიშვნელობა არ აქვს ჩემთვის. დიდია თუ პატარა. უბრალოდ მაინტერესებს ![]() მე რომ ვნახე იმას აი თითქმის ორჯერ დიდი ინთეიქი ქონდა. მახსოვს გამიკვირდა მაგრად ასეთი განსხვავება რომ იყო. მოკლედ. კაი ჯო მადლობა რჩევისთვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th November 2011 - 01:38) [snapback]336157[/snapback] მე რომ ვნახე იმას აი თითქმის ორჯერ დიდი ინთეიქი ქონდა. მახსოვს გამიკვირდა მაგრად ასეთი განსხვავება რომ იყო. მოკლედ. კაი ჯო მადლობა რჩევისთვის ერთადერთი იმით თუ ვიმსჯელებთ მაშინ სულ სხვა ინთეიქი თუ აქვს, მაშინ სულ სხვა ფლოუ უნდა ქონდეს და ეკუც სულ სხვანაირად უნდა მუშაობდეს, ანუ დაუშვათ 1999 წლიანი ლეგასის ეკუ ვერ უნდა ამუშავებდეს 2000-ს ზემოთ გამოსულ ძრავებს..... საინტერესოა, მეც საგონებელში ჩამაგდე.... ხვალ გადავამოწმებ მაგ საკითხს ![]() და შენთან VF25 კიარა VF26 უნდა ეყენოს პრიმარად ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ეკუ ყველა ვარიანტში გადასაპრაშივკებელი მექნება მე და მახოსთან გავიარე კონსულტაციები უკვე მაგ საკითხთან დაკავშირებით. მაინც თუ გადაამოწმებ კარგს იზავ ჯო. მადლობა დახმარებისთვის კიდევ ერთხელ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
http://www.drive2.ru/users/gavrilov114/blo...30376151883565/
ციტატა(gentoo @ 26th November 2011 - 01:44) [snapback]336160[/snapback] ეკუ ყველა ვარიანტში გადასაპრაშივკებელი მექნება რატომ აპრაშივკებ კიმარა ეკუს? თუ შენ დააყენებ 31 და 32 მაშინ სადაც მაგ ტურბინებს იყიდი მანდვე ექნებათ ის ECU რომელზედაც ეგ ტურბოები ეყენა, მაგას მიაყენებ და ვსიო, რათ უნდა მაგას დაპრაშივკება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ისე რო იცოდე ტყუილად გაწუხებ მე მგონი. ძალიან მინდა რომ ტურბინის ბრალი არ იყოს. ჯერ ზუსტად არ ვიცი. გაზს რომ ვაძლევ და 2000-ზე ზევით რომ ადის აბაროტი. ძალიან დიდი ხმა აქვს. ბლოუფს გაქვს მაგრად. და სიმძლავრე საერთოდ არ აქვს 60 ზევით ვერ ავაწევინე და აღმართზეც ვერ ადის თუ გინდა რედლაინამდე ატრიალე მაინც ვერ მიდის :/ ხვალ გავიგებ ზუსტად და მეცოდინება. ეკუს იმიტომ ვაპრაშივკებ რო stage 1 & 2 ვაპირებ გაბერვას. IHI VF 25 ----------- 395 CFM at 18 PSI IHI VF 26 ----------- 400 CFM at 18 PSI ესენი უყენია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ხოდა ლეგასი ზუსტად 2000-დან იწყებს სპულვას, მაგრამ რა ჭირს ამისთანა რომ არ მიდის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
ხო და აი ეგ მიკვირს მეც. ისეთი ხმა აქვს თითქოს ჰაერს ისრუტავს მარა ვერ ისრუტავს ![]() ოდნავ მაინც ხო უნდა ქონდეს ბუსტი. სუ რომ მომძრვრალიყო ყველა კრილჩატკა. მაინც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th November 2011 - 01:59) [snapback]336164[/snapback] ოდნავ მაინც ხო უნდა ქონდეს ბუსტი. სუ რომ მომძრვრალიყო ყველა კრილჩატკა. თუ ყველა მომძვრალი აქვს რანაირად დასპულავს, ოდნავ ბუსტო რომ მოქცეს მაინც არ შველის არაფელს, მეორე ტურბინა არც კი გაიხსნება, არც სოლენოიდი აძლევს საშუალებას და მერე არც კომპი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე მგონი ჰაერს აპარებს საიდანღაციდან, დღეს მოვხსენი ინტერქულერი და ვერაფერი ვნახე ისეთი.
100-ითაც მიდის და 120 -თაც მარა დაღმართზე და ისე რესკად რომ მიცე გაზი რედლაინამდე ადის და სიჩქარე ვაბშე არ ემატება ადგილზე დგას. სასწაულია პირადაპირ ვერაფერი გაუგე. რას ფიქრობ ჯო რაიქნება შენი აზრით? კრილჩატკები რომ მომძვრალიყო ძრავში ხო შევიდოდა? არა? ხმა ექნებოდა კლაპნის ან რაღაცა და ძრავი ნორმალურად მუშაობს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
წარმოდგენაც კი არ მაქვს რა შეიძლება იყოს, რამე არასწორად ხომ არ გაქვს შეერთებული შლანგები? |
|
|
![]() ![]() |