![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რომელ ზეთს ასხავთ ძრავში?
მე პირადად რაც ჩამომივიდა სულ ერთხელ გამოვცვალე ზეთი, ახალი ჩასხმული იყო რო ჩამოვიდა და 8-ის შემდეგ ჩავასხი შელის ულტრა სინთეთიკა 5W30, დაახლოებით 4k გავიარე მაგრამ 1 გრამი არ მოუკლია, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო ზეთია. მაგრამ ეს ზეთი ცივი ამინდებისთვისაა და ზაფხულში არაა რეკომენდირებული (იხ.ცხრილი), ყველაზე იდეალური (ცხრილიდან გამომდინარე) იქნებოდა 5W40, რადგან ზაფხულში ხანდახან 40 გრადუსზე ზევითაც ადის ხოლმე ტემპერატურა და ზამთაში ბაკურიანში და გუდაურში -30-მდე ყინავს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3101
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მოტულის ახალი თაობის 8100 სერია გადავიდა სმ კლასიფიკაციაზე, შესბამისად მოაკლეს ცინკის, ფოსფორის, კალციუმის და მოლიბდენის შემადგენლობა კატალიზატორბთან უკეთესი ურთიერთობის და უკეთესი ეკოლოგიურობისთვის. თუმცა როგორც ყველა ზეთი სმ სერტიფიკატის დასაკმაყოფილებლად თმობს ცვეთის მიერ მედეგობას და სტაბილურობას მაღალ ტემპერატურებზე.
ჩვენი გადასახედიდან უკან გადადგმული ნაბიჯია, ოფროუდელებასაც ქონდათ ამაზე თავიანთი შეხედულება, პრაქტიკიდან და მონიტორინგიდან გამომდნარე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3102
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
კალოჩე ბევრი ვიქირე თუ ცოტა მინდა ჩავასხა V300 მოტულის
პროსტა მახსოვს აქ ძალიან დიდი დავა იყო ( ფეინას ესხა მგონი ) და ყველა ეუბნებოდა არ ვარგაო ხოდა რა მაინტერესებს 1) ჩვეულებრივ ზეთთან შედარებით გვიან ცხელდება ეს ზეთი?? 2) თუ უბრალოდ ერთნაირად ცხელდებიან მარა მაღალ ტემპერატურაზე ერთი წყალდებადა ვ300 დიდ ტემპერატურას უძლებს ისე მეც ვფიქრობ რო ფორიკისთვის ზედმეტია V300 პროსტა თითქმის სულ დიდი აბაროტით დავივარ და მინდა რო ბოლომდე კაი ზეთი მესხას ეხლა 4700 მაქვს გავლილი და ამ 4700 დან 4 იქნება სადღაც 4 ათასიდან 7000 აბაროტამდე ( მაგ დიაპაზონში ნამუშევარი ) აბა გამოცდილნო ხალო რას მეტყვით უფრო მაინტერესებს ზეთის ტემპერატური დაჩიკი ვისაც უყენია იმისი აზრი ________________________________________________________________________________ ____ ____________________________________________________________________ ამაზე ვინმემ მიპასუხეთ რა კალოჩე რა ზეთებში არავინ იხედება რა ![]() ______________________________________ იმენა მეათე უპ უკეთებ იქნებ ვინმემ მიპასუხოს? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3103
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ზეთის ტემპერატურა ზეთის სიბლანტის და სხვა ფიზიკურ-ქიმიური შემადგენლობის მოქმედებს ზეთის ტემპერატურებზე. თუმცა ტემპერატურების გაშლა +/- 10 გრადუსია დაახლოებით
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3104
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 7 2011, 09:55) [snapback]340098[/snapback] ზეთის ტემპერატურა ზეთის სიბლანტის და სხვა ფიზიკურ-ქიმიური შემადგენლობის მოქმედებს ზეთის ტემპერატურებზე. თუმცა ტემპერატურების გაშლა +/- 10 გრადუსია დაახლოებით V300 ზე? ანუ შედარებით გვიან ცხელდება ვიდრე ჩვეულებრივი მოტულის ზეთი? აგერ უკანა პოსტებში საერთოდ აორთქლდაო 2 ატას კილომეტრშიო ტემომ ეგ ზეთი და ხმაც მაშინ აიკიდა ჩემმა ლეგასმაო და რავი არადა ისეთი იაფია ეხლა ეგ ზეთი რო ნამდვილად ღირს ჩასხმად პროსტა არ მინდა მანქანას ვავნო ვითომ კაი ზეთით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3105
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11 რეგისტრ.: 27-April 10 მომხმარებელი № 1,055 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Dec 7 2011, 10:09) [snapback]340100[/snapback] V300 ზე? ანუ შედარებით გვიან ცხელდება ვიდრე ჩვეულებრივი მოტულის ზეთი? აგერ უკანა პოსტებში საერთოდ აორთქლდაო 2 ატას კილომეტრშიო ტემომ ეგ ზეთი და ხმაც მაშინ აიკიდა ჩემმა ლეგასმაო და რავი არადა ისეთი იაფია ეხლა ეგ ზეთი რო ნამდვილად ღირს ჩასხმად პროსტა არ მინდა მანქანას ვავნო ვითომ კაი ზეთით ვითომ კაი ზეთი მაგარი ღადაობაა)))) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3106
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(DS Motors @ Dec 7 2011, 10:28) [snapback]340106[/snapback] ვითომ კაი ზეთი მაგარი ღადაობაა)))) შეგილია ცემ კითხვასგასცე პასუხი?? ქალაქის პირობებში გამოვიდა რო ცუდია ეს ზეთი და სესაბამისად დავცერე ვითომ კაი ზეთი ![]() ზოგმა დასტუკა მაგ ზეთით ზოგს აუორთქლდა და ზოგიც კმაყოფილია და იქნებ კონკრეტულად ვინმემ გამეს პასუხი რაც მე მაინტერესებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3107
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
ლაშა რუსულ ფორუმზეც წავიკითხე ეხლა და ზოგი აქებს ზოგმა დაიკლო 2 ლიტრი 8000 ზეო, ასე ეწერათ და არ გინდა ექსპერიმენტები ისევ 8100 X-cess შეაქეს. კრისმონს კითხე ეცოდნიება კარგად.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3108
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
TRULOVI
პასუხი ცალსახაა, თუ მანქანას აწვალბ და გაზაობა-ტანჯვაშI გყავს 300ვ უნდა გაუშვა. ვაჟიკას მანქანის დასტუკვის ერთერთი მიზეზი ის იყო, რომ ზეთი 140-ზე ავიდა, დაეკარგა შეზეთვის თვისება და გუშინ მორჩA ძრავის გაკეთEბას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3109
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ისე ზეთი ორთქლდება?
რატომ იკლებს ხოლმე? ანუ იწვის მართლა თუ pcv-დან გადის და ამიტომ იკლებს? აბა ვინ გამცემს სსწორ და კომპეტენტურ პასუხს ![]() მართლა მაინტერესებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3110
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 7th December 2011 - 13:00) [snapback]340146[/snapback] ისე ზეთი ორთქლდება? კი ციტატა(gentoo @ 7th December 2011 - 13:00) [snapback]340146[/snapback] რატომ იკლებს ხოლმე? იმიტომ რომ ორთქლდება, იწვის და ტურბინაშიც გადააქვს, ხანდახან გალოვკიდანაც გასდის ხოლმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3111
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
![]() გალოვკიდან არ ითვლება ![]() მე უფრო ის მაინტერსებს ზეთზეც არის ეგ დამოკიდებული? ანუ მის ხარისხზე? კოლცოებიც რამდენადაც მე ვიცი დიდ როლს თამაშობს. ანუ აბკატკისას რომ წვავ ბევრ ზეთს, სანამ მოჯდება კოლცოები. კლაპნების გაიდებზეც ასევე. სალკინიკიდან თუ აპარებს ჩავა წვის კამერაში და იქ ნებისმიერი ზეთი დაიწვება. ტურბინის ღერძე მინახავ ზეთის ნამწვის მაგვარი ეტობა მაქედანაც წვავს. ჩემმა შატკა რომ აიკიდა ბლომად ზეთს მიწვავდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3112
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(crimson @ 7th December 2011 - 11:24) [snapback]340126[/snapback] რომ ზეთი 140-ზე ავიდა, დაეკარგა შეზეთვის თვისება და გუშინ მორჩA ძრავის გაკეთEბას 300-ის შემთXვევაშI მაგის შანსი კი მინიმუმამდე დავიდოდა კოტე მემგონი ცდები ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3113
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 7th December 2011 - 14:06) [snapback]340168[/snapback] 300V-ს ჩასხმა ვფიქრობ არაშედეგიანია რადგან მის მაქსიმუმს ვერ გამოიყენებ რაა..... ჯობია 300V-ს მაქსიმუმი ვერ გამოიყენო, ვიდრე სხვა ზეთის მაქსიმუმს გადაააჭარბო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3114
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
VADA
შენ ვერ წაიკითხე რაც დავწერე? რა აზრი აქვს ასეთი ზეთის ჩასხმას თუ მისი მაქსიმუმ ტემპერატურა ვერ გამოიყენე? 140 გრადუსამდე თუ აიწია ტემპერატურა ამ ზეთის მაშინ 300V იმენნა გაუძლებს ამ ტემპერატურას მაგრამ ვკლადიში? ხოდა სტანდარტ ზეთს ჩაასხამ მოტულისას ტემპერატურის დაჩიკი და 110 გრადუს არ გადააცილო და ვსიო, იგივენაირად მუშაობს, აი ეხლა მითხარი აზრი 300V-ს ჩასხმის? ციტატა(VADA @ 7th December 2011 - 14:10) [snapback]340171[/snapback] ჯობია 300V-ს მაქსიმუმი ვერ გამოიყენო, ვიდრე სხვა ზეთის მაქსიმუმს გადაააჭარბო დას ტუკი დაიჭირო .. სტუკი გინდა 300V გესხას და გინდა 8100 მაინც ხელში გაქვს თუ ტემპერატურას გადააჭარბებ ![]() 300V კაი როცა ვკლადიში გაქვს "ტუნინგოვი" და ტემპერატურა უკვე კიდია მაგ ვკლადიშს და ზეთიც 140 გრადუსამდე უძლებს მაშინ გამოდის რომ ძრავის მაქსიმალური აბაროტები უფრო მეტხანს შეგიძლია ატრიალო და დატვირთო....აი ამ წამებსააა რომ შედეგი მოაქვს, მარტო ზეთი ჩაასხი და არ დაისტუკება მასე არ არის ![]() ზეთის გაგრილება დააყენეთ ყველამ, ზეთის ტემპერატურის დაჩიკი, პროტივოატლივნოი პლასტინკა კარტერში (თუ დონატობთ ხშირათ) და ვსიო, ვკლადიშისისგან გამოწვეულ სტუკს მოიშორებთ დიდიხნით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3115
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 7th December 2011 - 14:30) [snapback]340176[/snapback] შენ ვერ წაიკითხე რაც დავწერე? რა აზრი აქვს ასეთი ზეთის ჩასხმას თუ მისი მაქსიმუმ ტემპერატურა ვერ გამოიყენე? 140 გრადუსამდე თუ აიწია ტემპერატურა ამ ზეთის მაშინ 300V იმენნა გაუძლებს ამ ტემპერატურას მაგრამ ვკლადიში? ეხლა მარტო ზეთი რომ ჩაასხა და გიხაროდეს არ დავსტუკავო, ისეთი პონტია მარო რომ კვება, მიხო გამოისვამს და გამოჯამრთელდება. მაორს უხარია, მიხო კი ტირილით კვდება: რა მამა ჩავდე საფლავშიო ![]() თუ არ გიწყობს მანქანა ხელს, მაშინ სულ არ უნდა იგაზაო და სახლშიც მშვიდობით მიხვალ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3116
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
კალოჩე ვერ გადავწყვიტე რა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3117
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
TRULOVI
დაჩიკები რამე გიყენია ბუსტის გარდა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3118
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(crimson @ Dec 7 2011, 11:24) [snapback]340126[/snapback] TRULOVI პასუხი ცალსახაა, თუ მანქანას აწვალბ და გაზაობა-ტანჯვაშI გყავს 300ვ უნდა გაუშვა. ვაჟიკას მანქანის დასტუკვის ერთერთი მიზეზი ის იყო, რომ ზეთი 140-ზე ავიდა, დაეკარგა შეზეთვის თვისება და გუშინ მორჩA ძრავის გაკეთEბას ![]() ნუ უმეტესად გაზაობისას ყველა ზეთი იკლებს სანსი არაა 5 გაიარო გაზაობით და300 გრამიარ აკლდეს პროსტა თემოს სემთხვევამ დამაფიქრა რა 2 ზე უკვე მაგრად ეკლდაო ![]() პროსტა მე რატო ვიკავებ იცი თავს?? ამბობენ რო ჩვეულებრივ 8100 მოტულს თუ უნდა სიტყვაზე 15 წუთი ჩვეულებრივ ადამიანურ რეჟიმში რო გახურდეს 80 გრადუსამდე V300 ზე ამბობენ რო ბევრად მეტი უნდაო და მაგიტომ უფრო მაფიქრებს ვაპირებ 530 ის ჩასხმას ციტატა(Black Jo @ Dec 7 2011, 15:07) [snapback]340190[/snapback] TRULOVI დაჩიკები რამე გიყენია ბუსტის გარდა? არაფერი ზეთის ტემპერატურა კი ზაან მინდა მარა ფული არაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3119
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 7th December 2011 - 15:09) [snapback]340191[/snapback] ვაპირებ 530 ის ჩასხმას 8100 ხ-ცესს გაუშვი და მორჩა ![]() ის კი არა ზეთი რომ ახალი ჩასხმული იყოს და აკლდეს დაუშვათ ტემპერატურის დაჩიკით მიხვდები, ტემპერატურა აიწევს სწრაფად და მაღლა... მე რომ დაჩიკი მქონოდა მაგ დროს იმის მჯერა რომ სტუკი აღარ მექნებოდა ![]() ციტატა(TRULOVI @ 7th December 2011 - 15:12) [snapback]340191[/snapback] არაფერი ზეთის ტემპერატურა კი ზაან მინდა მარა ფული არაა თუ წყლის ტემპერატურის დაჩიკის დათრევის სანსი გაქვს მაშინ ეგ დააყენე, ერთნაირია, უბრალოდ დაჩიკს OIL TEMP-ს მაგივრად WATER TEMP აწერია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3120
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 7th December 2011 - 14:06) [snapback]340168[/snapback] 300V-ს შეუძლია მაღალ ტემპერატურაზე შეინარჩუნოს თავისი თვისებები ეგ აქვს პლიუსი, მაგრამ სტოკ მანქანაზე თუ ზეთი გაცხელდა 140 გრადუსამდე იასნია რომ ვკკლადიშიც გახურდება და დეფორმირდება, აი აქ არის დამალული ძაღლის თავი ვკლადიში თვისთAვად გახურდება უფრო მეტად, მაგრამ არა იმ ტემპერატურაზე რომ დეფორმაცია მიიღოს. ვკლადიშმა იმ ტემპერატურას რომ მიაღწიოს როდესაც უკვე დეფორმაციას იწყებს, ერთერტი მთავარი მიზეზი უნდა იყოს ის, რომ არ იზეთEბოდეს საკმარის დონეზე, აი მაშIნ გაცხელდეეება ვკლადიში უზომოდ წამიერად და შსაბამისად სტუკსაც მიიღებ. ანუ შენ რაც თQვი ის პირიქით გითხარი და ეგ ორივე მომენტი ერთმნეთზეა გადაბმული სადაც ზეთი მთAვარი დამაკავშIრებელი რგოლია, ასე რომ 300V-ს ტყუილად ნუ უხურებთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |