![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3121
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
crimson
შენ რისი თქმა გინდა ეხლა მაგით რომ 140 გრადუსიანი ზეთი გადაუვლის ალუმინის ვკლადიშს დეფორმაციას არ მიიღებს? ![]() გაანადგურებს...... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3122
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 7th December 2011 - 15:21) [snapback]340200[/snapback] შენ რისი თქმა გინდა ეხლა მაგით რომ 140 გრადუსიანი ზეთი გადაუვლის ალუმინის ვკლადიშს დეფორმაციას არ მიიღებს? იეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3123
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
crimson
ძალიან ბევრია, ეს ხომ ერთჯერადი ტემპერატურა ხომ არ არის, 140 გრადუსიანი ზეთი 1 საათის განმავლობაში რომ ახახუნო ალუმინთან თვით ზეთის პრესისგან და ზეთის ხახუნისგან გაცხელდება.... ![]() იტოგში ჩემი აზრი ასეთია.... ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3124
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ნუ შეილება 140 გრადუსამდე არც გამიხურდეს ( მომენტ რა )
პროსტა ეხლა ფასში ისეთი სხვაობა არარის რაც ვნახე და მეთქი ბარემ ისეთს გაუშვებ რო მინიმუმამდე შევამცირო ზეთის მიერ გამოწვეული პრობლემები პროსტა ისიც არ მინდა რო სულ ცივი ზეთით ვიმოძრაო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3125
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
TRULOVI
ცივით შენ ვერ იმოძრავებ, გინდა არ გინდა 80 გრადუსის ქვევით არ ჩამოვა ![]() ციტატა(TRULOVI @ 7th December 2011 - 15:33) [snapback]340206[/snapback] ნუ შეილება 140 გრადუსამდე არც გამიხურდეს რაიცი? დაჩიკი არ გიყენია და არაფელი ![]() ციტატა(TRULOVI @ 7th December 2011 - 15:33) [snapback]340206[/snapback] პროსტა ეხლა ფასში ისეთი სხვაობა არარის რაც ვნახე ისეთი სხვაობა მაინც რამდენია? 80 ლარი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3126
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
http://www.bobistheoilguy.com/whatisoilanalysis.htm ამაზე რა აზრის ხართ ბიჭებო? სიბნელეში მოფსმას გავს ეს ყველაფერი. ზეთზე და მის შეზეთვაზე როგორ უნდა იმსჯელო თუ მისი რესურსი არ გაქვს გაანალიზებული და დათვლილი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3127
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 7th December 2011 - 17:37) [snapback]340247[/snapback] სიბნელეში მოფსმას გავს ეს ყველაფერი. შენ რა გიჭირს სიბნელეში მოფსმა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3128
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(crimson @ 7th December 2011 - 17:55) [snapback]340262[/snapback] შენ რა გიჭირს სიბნელეში მოფსმა ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3129
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3130
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
თავიდან მიჭირდა. კალიბროვკა გავაკეთე და ეხლა აღარ ![]() ხო მიხვდი რაც ვიგულისხმე ანუ? ![]() გამოთქმაა ეგეთI ![]() მეტაფორაა ![]() shooting in the dark running in the dark etc. ![]() ერთი სემპლი უნდა გავაგზავნო ჩემთვის ვინმეს თუ გაინტერესებთ ანალიზეი http://www.blackstone-labs.com/ გაუშვათ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3131
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რა ჯდება ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3132
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Dec 7 2011, 15:35) [snapback]340209[/snapback] TRULOVI ცივით შენ ვერ იმოძრავებ, გინდა არ გინდა 80 გრადუსის ქვევით არ ჩამოვა ![]() რაიცი? დაჩიკი არ გიყენია და არაფელი ![]() ისეთი სხვაობა მაინც რამდენია? 80 ლარი? ცივით ვიგულისხმე რო ჩვეულებრივ ზეთთან შედარებით როგორ ხურდება?? არ მგონია 140 გრადუსამდე ადიოდეს რავი 28 ლარი ეწერა ლიტრზე და რავი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3133
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
140 გრადუსზე აგივა ტემპერატურა და მიასტუკავ მატორს!
300ვ კიდე ისევე გაცხელდება როგორც ჩვეულებრივი იგივე სიბლანტის ზეთი, ჰა ჰა 5 გრადუსით ნაკლები ტემპერატურა დაიჭიროს მეტი ანტიფრიქციული დანამატების გამო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3134
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 7th December 2011 - 20:02) [snapback]340326[/snapback] 300ვ კიდე ისევე გაცხელდება როგორც ჩვეულებრივი იგივე სიბლანტის ზეთი, ჰა ჰა 5 გრადუსით ნაკლები ტემპერატურა დაიჭიროს მეტი ანტიფრიქციული დანამატების გამო. ხოდა მერე მაგასაა რომ ვიძახი, ოღონდ 300V შეინარჩუნებს თავის თვისებებს და სხვა ზეთი კიდევ კარგვას იწყებს, მერე ვკლადიშის ხახუნს და მერე სტუკს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3135
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
25 ბაქსი ანალიზი + ფოსტის ხარჯები. გაგზავნისას ფოსტაში არაფერი პრობლემა არ იქნება. შეფუთავ საკიაფოდ და მორჩა. მიიღებენ თუარა იმდღესვე ან მეორე დღეს ასეთი ტიპის რეპორტს გაძლევენ. ![]() მე გავუშვებ და მაგით გავიგებ ძრავი სიკვდილის პირასაა მისული თუ ცოცხალია და ჯანმრთელი ![]() ანალიზის პასუხით გავიგებ უეჭველი ძრავის მგდომარეობას და თუ მოგეწონებათ, დაგჭირდებათ ვინმეს "კანალი" გახსნილია და ისარგებლებთ ![]() როცა იცი წინასწარ რომ ძრავს რაღაც პრობლემა აქვს უფრო ადვილად მოაგვარებ მერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3136
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Dec 7 2011, 20:05) [snapback]340328[/snapback] ხოდა მერე მაგასაა რომ ვიძახი, ოღონდ 300V შეინარჩუნებს თავის თვისებებს და სხვა ზეთი კიდევ კარგვას იწყებს, მერე ვკლადიშის ხახუნს და მერე სტუკს ![]() ხოდა ეგ მაინტერესებდა მე ზუსტად არადა წინა პოსტებში დაიწერა რო არ ცხელდება სათანადოდო მოკლედ ხვალ ზეგ შევხედავ და თუ ფული მოვიგდე პლიუს 40 50 ლარი ცავასხავ V300 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3137
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
მეც ეგ უნდა ჩავასხა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3138
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(kaspera @ Dec 7 2011, 22:11) [snapback]340378[/snapback] მეც ეგ უნდა ჩავასხა იმპრეზა რო მყავდეს მეც გაუშვებდი მარა აი ფორიკაზევფიქრობ რა არდა მართლა მაგრად ვაწვალებ მანქანას და +500 ლარის დედაც მირჩევნია რო კაი ზეთი მესხას რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3139
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
TRULOVI
ერთდაერთი უარყოფითი რაც შეიძლება მაგ ზეთმა გამოიწვიოს ის არის ჩემი აზრით, რომ თუ ეგ ზეთი სქელია, მაშინ ისე ჩქარა ვერ ივლის ძრავში, და ისე კარგად ვერ გააგრილებს ძრავს, იმიტომ რო სქელია და ვერ გაივლის ისე ჩქარა ყველგან და ძრავს მეტი ენერგიის დახარჯვა მოუწევს მის დასაკაჩავებლად. ზეთის მთავარი ფუნქციაა არის ძრავის გაგრილება და მოძრავი ნაწილების შეზეთვა. ბლანტი ზეთი გამოიწვევს მაღალ წნევას და ზოგს გონია რომ აი კარგი წნევა მაქვს და ძრავი დაცულია, მაგრამ მარტო წნევა არაფერს ნიშნავს. წნევა შეგიძლია შექმნა ზეთის ცირკულაციის გარეშეც და მარტო ეგ წნევა არაფერს მოგცემს თუ მან არ იმოძრავა ძრავში.. მთავარი რამდენად სწრაფად გაედინება ზეთი და წნევა მეორე ხარისხოვანია მანდ. სწრაფად მოძრავი ზეთი უფრო ძლიერ პლიონკას ქმნის და დატვირთვაზე უფრო გამძლეა. მარტო ნწვეა არაფერს მოგცემს. ცივზე რო დაქოქავ ხოლმე წნევა ხო მაღალია თავიდან და მერე ეცემა, ეგ ნიშნავს იმას, რომ თავიდან უჭირს ზეთს მოძრაობა და ამიტომ არის მაღალი. რაც უფრო სწრაფად იწყებს მოძრაობას მით უფრო ეცემა მერე. მთავარი ზეთი გაათბო საკმარისად, რომ ძრავი დაიზეთოს და გაგრილდეს. აქ ლაპარაკი იყო xW60 და xW50 წონის ზეთებზე, რომელიც ვთქვათ 100 გრადუსზე საკმაოდ სქელია, შეგიძლია მაგიც გამოიყენო, მაგრამ სტრიტ რეისინგისთვის ზედმეტად მძიმეა მართლა. აი 5W40 ან თუნდაც 5W30 უზრუნველყოფს მაგ დაცვას. სხვა დანარჩენზე არავის აქვს აქ პრეტენზია. ყველა ვთანმხდებით იმაზე რომ 300V უკეთესია. მეტი დანამატი აქვს და ა.შ http://www.miuressence.com/journalbearingtheory.aspx აი ვკლადიშში 70 ბარამდე წნევა იქმნება გააჩნია ზაზორს. ეს იცავს ვალი და შატუნი იმიტომ არ ედება ერთმანეთს ამ პატარა ზაზორში ამხელა წნევა იქმენბა. მანდ მთავარი ზეტი მივიდეს ვალამდე იმდენად სწრაფად რომ დადებითი წნევა შექმნას... ნუ მთლად დაბალიც არ უნდა იყოს. მთავარი იმაზე მეტი ზეთი მიეწოდებოდეს კანალამდე ვიდრე კანალიდან გადის რომ არ დაისტუკოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3140
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ვერ მივხვდი და ამიხსენით რა
![]() ციტატა(TRULOVI @ 7th December 2011 - 21:53) [snapback]340371[/snapback] ხოდა ეგ მაინტერესებდა მე ზუსტად არადა წინა პოსტებში დაიწერა რო არ ცხელდება სათანადოდო რას ქვია არ ცხელდება ? ძრავი ცხელდება თავის გაგრილების სისტემიანად და ზეთი არ ცხელდება ? ![]() ჩვენი ძმაკაცის ტაიპემი რო ჩამოვიდა , იმავე დღესვე შევამოწმე და ძრავს ხმა ქონდა (პატარაზე ურტყავდა კლადიში . მეორე დღესვე შეიცვალა ზეთი და ჩაისხა ხადო ) ჩავასხით ვ300 და (ხმაც გაქრა , სავარაუდოთ ბანძი ზეთი ესხა იაპოშკას ) 5000 უცვლიდა ყოველთვის (რამდენადაც მახსოვს ) , დღემდე ჯიგრულად დარბის და არანაირი პრობლემა არ აქვს , თუ გინდათ რომ ძრავი დიდხანს გემსახუროთ , იგი უნდა მიიყვანოთ მუშა ტემპერატურამდე (ზამთარში მაინც (აუცილებლად ) ![]() მე არ მეგულება ისეთი ადამიანი რომელსაც ტურბინიანი ფორესტერი ყავს და 100 კმ ში ერთხელ მაინც არ გაუყრის ფეხს , ასე რომ შეიძინეთ კარგი ზეთი და ფილტრი და ყველაფერი კარგათ იქნება მაქვს შენახული ვაჟიკას ძრავის ზეთი და მოვა დრო და გაიტესტება ისიც და გაირკვევა ზეთის ბრალი იყო თუ სხვა რამის |
|
|
![]() ![]() |