![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობა საწყის ნიშნულამდე - 5 წუთი, საწვავის ხარჯი 11.5 ლიტრი ზამთარში აგრესიული ტარებით, ზაფხულშიც ასე იყო, გაზომვის მეთოდი უტყუარი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(TaO @ 16th December 2011 - 10:44) [snapback]343822[/snapback] შეიძლება მახო მაგრამ გადავამოწმებ ბლიტზის სენსორით, შკალა ძალიან დაყოფილი აქვს და ზუსტად გავიგებ ერთმანეთს დაემთხვევა თუ არა ტემპერატურა მანდ გაითვალისწინე რომ ყველაზე მთავარი მომენტია კორპუსის და სიგნალის მასებს შორის პოტენციალთა სხვაობა, მაგრამ ამაზე აქ არ გვინდა, გაოფდება თემა. აქ უფრო საინტერესოა ქარხნული პრიბორის ჩვენებით გათბობის ხანგრძლივობის და ბენზინის წვის დამოკიდებულებები ციტატა(karoche @ 16th December 2011 - 10:46) [snapback]343823[/snapback] ძრავი 2.0 ტურბო, გათბობა საწყის ნიშნულამდე - 5 წუთი, საწვავის ხარჯი 11.5 ლიტრი ზამთარში აგრესიული ტარებით, ზაფხულშიც ასე იყო, გაზომვის მეთოდი უტყუარი ესეიგი რაც მეტი იწერება მით უფრო ვრწმუნდები რომ თერმოსტავი გამოსაცვლელი მაქვს მეც და კიდევ 1-2 ახალგაზრდას ![]() თუმცა ხვალ დილით დავდებ ღუმელის დამოკიდებულებას გათბობის ხანგრძლივობაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ესეიგი რაც მეტი იწერება მით უფრო ვრწმუნდები რომ თერმოსტავი გამოსაცვლელი მაქვს მეც და კიდევ 1-2 ახალგაზრდას smile.gif თუმცა ხვალ დილით დავდებ ღუმელის დამოკიდებულებას გათბობის ხანგრძლივობაზე ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 16 2011, 09:55) [snapback]343805[/snapback] ჯერჯერობით რასაც ვხედავ, ამ 5 მანქანის მიხედვით შესაცვლელი მაქვს თერმოსტატი კი ეტყობა შესაცვლელი გაქვს, ჩემი 5-7 წუთში უკვე "გაღუღუნებულია" ![]() ზაფხულში კი 10-ის ფარგლებში იყო წვა ისე ავტო-ფარეხიდან მანქანა არასდროს არ გამომყავს ისე რომ ტემპერატურის მაჩვენებელი პირველ ნიშნულამდე მაინც არ იყოს ასული (სეზონს არ აქვს მნიშვნელობა)... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
maxouni
მახუშ არ არის გამორიცხული რომ მართლა ტერმოსტატი იყოს იმიტომ რომ ღია რჩება პატარათი და წყალს დიდი წრეზე ატრიალებს პატარა წრესთან ერთად და ამიტომ დიდხანს უნდება გათბობას რომ გატბება მანქანა და დაიწყებ მოძრაობას ტემპერატურა ხომ არ იკლებს მოძრაობისას მაგასაც დააკვირდი და პასუხიც გაეცემა შენ შეკიტხვას და ამ გამოკითხვას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
ისე თუ გექნა დრო, მოხსენი შენი თერმოსტატი და უბრალოდ შეამოწმე რამდენ გრადუსზე ხსნის (თერმომეტრისა და ცხელი წყლის დახმარებით
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(MEPARA @ 16th December 2011 - 11:01) [snapback]343828[/snapback] ისე თუ გექნა დრო, მოხსენი შენი თერმოსტატი და უბრალოდ შეამოწმე რამდენ გრადუსზე ხსნის (თერმომეტრისა და ცხელი წყლის დახმარებით ) რომ დავშალო და არ ივარგოს მერე ისევ უნდა ავაწყო და თერმოსტატზე ვიჩალიჩო , მაგას მირჩევნია თუ დავშლი ბარემ ახალი ჩავაყენო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
OK
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() CEO/Founder - MEGASERVICE.US ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 843 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 827 ![]() |
ძრავი 2.0 , გათბობის ხანგრძლივობა - ალბათ 5 წუთი წუთი, საწვავის ხარჯი - 10 ლიტრი ზამთარი(8.5,9 ლიტრი ზაფხული)
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 221 რეგისტრ.: 7-August 10 მომხმარებელი № 1,312 ![]() |
ძრავი 2.0 ტურბო, 3-4 წუთი ჭირდება წყლის დაჩიკს პირველ ნიშნულამდე, 7-8 წუთი სრულ გათბობამდე. -5-ში მაქსიმუმ 10 წუთი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ციტატა(giurza @ 16th December 2011 - 09:56) [snapback]343827[/snapback] მახუშ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() მოკლედ დაქოქვიდან 5-7 წუთში წყლის ტემპერატურა ნორმაზეა და 15 წუთში ადგილზე მუშაობისას ზეთის ტემპერატურა უკვე 60-ზე და ზევით, ამ დროს ფეჩი ჩართულია მინიმუმ მეორე სიჩქარეზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
maxouni
ხალასტოიზე კაი 12-15 წუთი უნდა რო კარგათ გათბეს, ხოდზე ნელა გორაობისას შედარება არაა მალე თბება უფრო... ცივზე თუ დავძარი გორაობით 7-10 წუთში თბება ბოლომდე... ისე პლატოს ტემპერატურა მინიმუმ 2 გრადუსით დაბალია სხვა უბნებთან.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 09:55) [snapback]343805[/snapback] ჯერჯერობით რასაც ვხედავ, ამ 5 მანქანის მიხედვით შესაცვლელი მაქვს თერმოსტატი ჩემ მანქანას ვახურებ 10 წუთი, ამ ხნის განმავლობაში დეშბორდის ისარი აჩვენებს ჩვენთვის 90 გრადუს, მაგრამ მეორე წყლის დაჩიკზე მიჩვნებს 70 გრადუსს, სიარულის დროს ტემპერატურა 70-80 გრადუს არ ცილდება, მე ვთვლი რომ წყალი 90 შედარებით მაინც ცივია ![]() ![]() ჩემი წვა ისევ და ისევ უცვლელია, ბენზინს ვასხამ პიპეტკით ![]() როცა პავაროტში სლივს მაძლევს მაშინ ვასხამ ბენზინს რომ კარგად ვაკონტროლო წვა, 10 ლარით მოდის 4.5 ლიტრა, ბაკში მინიმუმ ნახევარი ლიტრა იქნება, ვანგარიშობ როგორც 5 ლიტრას ისე, თავის გახურებიანად ჩემი მანქანა 45 კილომეტრს გადის ისევ სლივამდე, დღეში 2-3 გახურება მიწევს. 20 ლარის ბენზინით კიდევ 8 ლიტრა მოდის დაახლოებიტ, 80 KM უეჭველი გავდივარ თუ ბუსტი საერთოდ არ მოვიხმარე..... ![]() ნუ ზეთზე საერთოდ არ მაქვს ლაპარაკი, როცა ბოლომდეა გახურებული წყალი, ზეთის ტემპერატურა 50 გრადუს გადაცილებას იწყებს ![]() სანამ რადიატორს ზეთისას დავაყენებდი და მის შემდგომაც ![]() იტოგში ჩემი მანქანა ქალაქში ამ ზამთარს წვავს 10 ლიტრას 100 KM-ში...... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 16th December 2011 - 12:18) [snapback]343857[/snapback] ჩემ მანქანას ვახურებ 10 წუთი, ამ ხნის განმავლობაში დეშბორდის ისარი აჩვენებს ჩვენთვის 90 გრადუს, მაგრამ მეორე წყლის დაჩიკზე მიჩვნებს 70 გრადუსს მეორე დატჩიკის მასა საიდან გაქვს აღებული? არა მგონია სიგნალის მასა გქონდეს აღებული და კორპუსის(ან მასთან გაიგივებული) მასა ყოველთვის მოგატყუებს. კორპუსის მასაში ყოველთვის არის სხვადასხვა კოჭების(სელენოიდი,ბაბინა და ა.შ.) მუშაობით გამოწვეული პამეხები და ამიტომ მოიგონეს სიგნალნი მასა ციტატა(Black Jo @ 16th December 2011 - 12:18) [snapback]343857[/snapback] ანუ გამოდის რომ ტერმოსტატი მუშააა შენიც და ყველასიც აბა რატომ არ თბება ნახევარი საათი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
maxouni
ჩემი მანქანის დავწერო??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 16th December 2011 - 12:18) [snapback]343857[/snapback] სიარულის დროს ტემპერატურა 70-80 გრადუს არ ცილდება საუბარია 78 გრადუსამდე, ანუ იმ წერტილამდე, როცა თერმოსტატი იხსნება. სადღაც 70-ზე თერმოსტატი იწყებს გახსნას და მანამდე დიდი დრო არ უნდა სჭირდებოდეს გათბობისთვის, ეს თემა გავხსენი იმიტომ რომ გამეგო საშუალოდ რამდენ ხანში უნდა თბებოდეს ძრავი და აგერ მე და ტაომ აღმოვაჩინეთ რომ ჩვენე ძრავები ბევრად უფრო დიდხანს ხურდება ვიდრე სხვების |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 900 რეგისტრ.: 13-December 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,693 ![]() |
ძრავი 2,5 ტურბო.
დაქოქვიდან 10 წუთში ადის პირველ ნიშნულამდე, და ჩემი სახლიდან სასაფლაოს რომ გამოვცდები (500 მ სადღაც), უკვე დგას ნიშნულზე როგორც უნდა იდგეს. წვა - არ ვიცი, გალფზე სადღაც 13 -14 ალბათ (შეიძლება მეტიც), მაგრამ მე ნელა არ დავდივარ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 ![]() |
2.0 უტურბინო გათბობა ადგილზე 7-8 წუთი, მოძრაობისას 7-8 წუთი, წვა ზაფხულში 11, ზამთარში 10
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
Sh.Burduli
ზამთარში წვამ დაიკლო? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 12:30) [snapback]343859[/snapback] მეორე დატჩიკის მასა საიდან გაქვს აღებული? არა მგონია სიგნალის მასა გქონდეს აღებული და კორპუსის(ან მასთან გაიგივებული) მასა ყოველთვის მოგატყუებს. კორპუსის მასაში ყოველთვის არის სხვადასხვა კოჭების(სელენოიდი,ბაბინა და ა.შ.) მუშაობით გამოწვეული პამეხები და ამიტომ მოიგონეს სიგნალნი მასა მასა თვითონ დაჩიკიდან გამოდის, ანუ დაჩიკის შნურს აქვს ორი წვერი სენსორიზე მისაერთებელი, ერთი მინუსი და ერთიც სიგნალი, სენსორაც შესაბამისად ორი წვერი გამოდის...... მოტყუების რა გითხრა, არამგონია რადგან წყლის და ზეთის ტემპერატურა ერთნაირია ![]() ![]() ტერმოსტატი შეიძლება შეცვლილი გაქვთ იაპონიაში და უფრო დაბალ ტემპერატურიანი ეყენოს, ტაო-ს იმპრეზაზე არ გამიკვირდება ეგ რომ ეყენოს, მაგრამ შენთან რავიცი ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |