IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

5 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> რამდენ ხანში თბება თქვენი ძრავი?, ცივი ძრავით ხომ არ დადიხართ?
SUBARFAN S/20
გამოხმაურება Dec 16 2011, 12:31
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,641
რეგისტრ.: 24-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 657




დღეს სამსახურიდნა რომ გამოვედი სპეციალურათ დავინიშნე დრო 4 წუთში წყლის დაჩიკის ისარი იყო ქვემოდან 4 ნიშნულზე მანქნა მთელი ღამე გარეთ ეყენა ღია ცის ქვეშ გარაში მაგდენიც არ უნდა იფრო მალე თბება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Dec 16 2011, 12:32
გამოხმაურება #42


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




პირველ ნიშნულამდე 10 წუთამდე უნდა. ვიძვრები და ხალასტოი ბრუნით დავდივარ დაახლოებით 50 მეტრამდე. ნიშნული სადღაც მესამე ისრამდეა ამ დროს. გზაზე გავალ თუარა 200 მეტრში უკვე ნორმაზეა, მაგრამ არ ვაჭარე გაზს რამოდენიმე კმ-კიდევ. ბოლომდე არ ვაჭერ თორე ისე როგორ არა smile.gif
ამ რეჟიმში წვა იმატებს. ზაფხულშიც იგივენაირად ვაკეთებ. წვა მაინც ნაკლები გამოდის. რამდენით ზუსტად არ ვიცი. ისე ხალასტოიზე დიდხანს დგომა ძალიან ცუდია. ზეთში ბევრი ბენზინი ხვდება. ეს იქიდან ვიცი რომ როცა ანალიზზე უშვებ ზეთს გთხოვენ რომ ძრავი გაახურო სამუშაო ტემპერატურამდე და მერე აიღო ნიმუში და იქვე უწერიათ რომ ხალასტოიზე თუ იყო ნამუშევარი ბევრ ბენზინს აჩვენებს ანალიზი ამიტომ ჯობია მოძრაობაში გაახუროთო. ბენზინი 70 გრადუსზე ორთქლდება და სასურველია ამ ტემპერატურამდე მაინც აიყვანო ზეთი რომ შიგ მუდამ ბენზინი არ იყოს დალექილი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Dec 16 2011, 12:49
გამოხმაურება #43


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




გათბობის დრო 2 წუთი, საწვავის ხარჯი ზამთარში 7 ლიტრი ზაფხულში 6 ლიტრი :|
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaRgE
გამოხმაურება Dec 16 2011, 12:53
გამოხმაურება #44


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,368
რეგისტრ.: 23-April 09
მომხმარებელი № 42




10 წუთი უნდა 60-70 გრადუსამდე
15-20 80+


--------------------
Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 16 2011, 13:55
გამოხმაურება #45


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 16th December 2011 - 13:20) [snapback]343871[/snapback]
მასა თვითონ დაჩიკიდან გამოდის, ანუ დაჩიკის შნურს აქვს ორი წვერი სენსორიზე მისაერთებელი, ერთი მინუსი და ერთიც სიგნალი, სენსორაც შესაბამისად ორი წვერი გამოდის......

ძალიან გთხოვ ნუ აოფებ ამ თემას, უკვე სამჯერ დავწერე აქმ საკითზე სხვაგან ვილაპარაკოთთქო და რა გამოდის დატჩიკიდან ნუ გადამრიე, ჰაერიდან ხომ არ იღებს? სადღაც ხომ არის მასაზე მიერთებული? ჰო და სადაც არის მიერთებული ის არ იქნება სიგნალნი მასა და ყველა ვარიანტში მოგატყუებს დაქოქილ მანქანაზე , ჩამქრალზე შეიძლება ქარხნულზე უფრო ზუსტი იყოს ეგ შენი აფტერმარკეტძვირიანდამაგოიმ
ბელი დატჩიკი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 16 2011, 14:03
გამოხმაურება #46


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 14:55) [snapback]343947[/snapback]
ძალიან გთხოვ ნუ აოფებ ამ თემას, უკვე სამჯერ დავწერე აქმ საკითზე სხვაგან ვილაპარაკოთთქო და რა გამოდის დატჩიკიდან ნუ გადამრიე, ჰაერიდან ხომ არ იღებს? სადღაც ხომ არის მასაზე მიერთებული? ჰო და სადაც არის მიერთებული ის არ იქნება სიგნალნი მასა და ყველა ვარიანტში მოგატყუებს დაქოქილ მანქანაზე , ჩამქრალზე შეიძლება ქარხნულზე უფრო ზუსტი იყოს ეგ შენი აფტერმარკეტძვირიანდამაგოიმ

�ბელი დატჩიკი

ოკ............ ენდე მაშინ შენს ზავადსკოის...... ოპტიტრონი უკვე 4 გამოვცვალე იმისგამო რომ არასწორად აჩვენებდნენ ქეც წყალის ტემპერატურას და ბენზინის დონესაც.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 16 2011, 14:35
გამოხმაურება #47


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 16th December 2011 - 15:03) [snapback]343952[/snapback]
ოპტიტრონი უკვე 4 გამოვცვალე იმისგამო რომ არასწორად აჩვენებდნენ ქეც წყალის ტემპერატურას და ბენზინის დონესაც.........

მერე ხომმ უნდა მიხვდე რომ ოპტიტრონში კი არა პრავოდკაში გაქვს პრობლემა და კიდევ გაოფებაში offtopic.gif offtopic.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 16 2011, 14:46
გამოხმაურება #48


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 15:35) [snapback]343978[/snapback]
მერე ხომმ უნდა მიხვდე რომ ოპტიტრონში კი არა პრავოდკაში გაქვს პრობლემა

ცდები

PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sh.Burduli
გამოხმაურება Dec 16 2011, 19:41
გამოხმაურება #49


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 726
რეგისტრ.: 27-February 10
მდებარ.: Varketili
მომხმარებელი № 857




ციტატა(shota @ Dec 16 2011, 13:17) [snapback]343870[/snapback]
Sh.Burduli
ზამთარში წვამ დაიკლო? smile.gif ანომალიაც ამას ქვია biggrin.gif

არ ვიცი მართლა ანომალიაა, უკვე მეორე ზამთარია რაც მანქანა მყავს და ზაფხულზე ნაკლებს წვავს, რო ითქვას რო ზაფხულში კონდიციონერი უმატებს წვასო არ იქნება სწორი იმიტო რო კონდიციონერს იშვიათად ვხმარობ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Dec 16 2011, 20:31
გამოხმაურება #50


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




4-5 წუთი ვათბობ, ტემპ დაჩიკი მიჩვენებს 40-45ს მეორე დაჩიკი 18-22, ორი მაჩვენებელი აქვს..., მერე გორვით გავდივარ 200-300 მეტრს ხალასტოიში, ამის მერე ქარხნული დაჩიკი იწყებს აწევას, მეორე კი მაჩვენებს 55-60, საბოლოოდ როცა უკვე 1 კმ-მდე გავივლი ისარი დგება სადაც საერთოდ დგას მაგრამ დაჩიკი მიჩვენებს სულ 65-70, ბოლომდე რო გახურებულია ძრავი, მაშინ უჩვენებს 89-90.

სულ გავდივარ სადღაც 5 კმ-ს და ტემპ მაინც არ ადის ბოლომდე რჩება 80-85. და საინტერესოა კიდე ზეთის წნევა ცივზე 7,5 კპა- ამ დისტანციის ბოლომდე გავლისას სადგაც 5,5-6,3 კპა. სრული გახურებისას 3-3,5 კპა. ანუ რა გამოდის ... წყალი როცა მაქსიმალურად ახლოსაა მუშა ტემპერატურასთან, ზეთი მაინც არ არის ბოლომდე გახურებული და ამიტომ ინარჩუნებს მაღალ წნევას?

ბენზინის წვა ზამთარი 16-17, ზაფხული 11,5-12.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:06
გამოხმაურება #51


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




5 მაქსიმუმ 7 წუთში შუაზე დგას ჩემთან ისარი, ანუ გამოდის რომ ნორმალურ რეჟიმში დადის მარა მაინც იმატა წვამ კარგა ბლომად, მე ის უფრო მაინტერესებს 4-5 მაშინა მყოლია სუბარუს გარდა და რატო იმათ არაფერი ემართებოდათ? მაქსიმუმ ერთი ლიტრა ყოფილიყო სხვაობა.

ციტატა(Matador @ Dec 16 2011, 09:38) [snapback]343800[/snapback]
ძრავი 2.7 (უტურბინო), გათბობის ხანგრძლივობა - 10 წუთი, საწვავის ხარჯი - 19 ლიტრი ზამთარი (19 ლიტრი ზაფხული) wink.gif

ა კიდო ერთი მაგალითი biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:22
გამოხმაურება #52


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:06) [snapback]344819[/snapback]
ა კიდო ერთი მაგალითი

biggrin.gif მაგან რა იცის, ტუქსონს საერთოდ არ აქვს წყლის მაჩვენებელი დაშბორდზე biggrin.gif
დღეს დავრწმუნდი რომ თერმოსტატ გამოსაცვლელი მაქვს.
დღეს ბოქსებიდან რომ გამოვდიოდი ადგილზე მანქანამ იმუშავა 3-4 წუთი და რომ დავიძარი ისარი ოდნავ იყო დაძრული. ვინაიდან ბოქსებისკენ მიმავალი გზა დაკეტილი იყო, გადავწყვიტე მოკლეზე ავსულიყავი და დაბალი გაზით ავედი იმ დანგრეულ გზაზე ნელნელა. მერე ისევ 400-500 მერიანი აღმართი და ჰოი საოცრებავ - წყლის ტემპერატურა ნორმაზეა ასული, ანუ ადგილზე 3-4 წუთი მუშაობა და მერე 1 წუთი აღმართი საკმარისი აღმოჩნდა იმისთვის რომ წყლის ტემპერატურა ნორმაზე ასულიყო.
აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება.
ახლა ის მითხარით სად ვიყიდო კარგი თერმოსტატი და დაახლოებით რა ღირს

ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:06) [snapback]344819[/snapback]
მე ის უფრო მაინტერესებს 4-5 მაშინა მყოლია სუბარუს გარდა და რატო იმათ არაფერი ემართებოდათ? მაქსიმუმ ერთი ლიტრა ყოფილიყო სხვაობა.

არ ვარგა სუბარუ, გაყიდე და რაც ადრე გყავდა ისევ ის იყიდე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:25
გამოხმაურება #53


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




maxouni
გაოფებაში არ ჩამითვალო და ერთი კითხვა კი მაქვს, რას უნდა გაეფუჭებინა თერმოსტატი? ანტიფრიზი შეცვალე თუ ისევ მოყოლილია? რა მდგომარეობაშია და ნაგავი ხომ არ გამოიტანა გამოცვლის შემდგომ (თუ შეცვალე)

http://www.ebay.com/itm/OEM-Subaru-Thermos...=item3a6dcc918e
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:27
გამოხმაურება #54


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




ციტატა(maxouni @ Dec 19 2011, 02:22) [snapback]344824[/snapback]
biggrin.gif მაგან რა იცის, ტუქსონს საერთოდ არ აქვს წყლის მაჩვენებელი დაშბორდზე biggrin.gif
დღეს დავრწმუნდი რომ თერმოსტატ გამოსაცვლელი მაქვს.
დღეს ბოქსებიდან რომ გამოვდიოდი ადგილზე მანქანამ იმუშავა 3-4 წუთი და რომ დავიძარი ისარი ოდნავ იყო დაძრული. ვინაიდან ბოქსებისკენ მიმავალი გზა დაკეტილი იყო, გადავწყვიტე მოკლეზე ავსულიყავი და დაბალი გაზით ავედი იმ დანგრეულ გზაზე ნელნელა. მერე ისევ 400-500 მერიანი აღმართი და ჰოი საოცრებავ - წყლის ტემპერატურა ნორმაზეა ასული, ანუ ადგილზე 3-4 წუთი მუშაობა და მერე 1 წუთი აღმართი საკმარისი აღმოჩნდა იმისთვის რომ წყლის ტემპერატურა ნორმაზე ასულიყო.
აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება.
ახლა ის მითხარით სად ვიყიდო კარგი თერმოსტატი და დაახლოებით რა ღირს
არ ვარგა სუბარუ, გაყიდე და რაც ადრე გყავდა ისევ ის იყიდე biggrin.gif

შენ ღადაობ და მე მართლა მაინტერესებს, აი მაგალითად ჩვენთან სამსახურში დუბაის სბორკა ტოიოტები რაცააა ტემპერეტურა ვააბშე არ ადის მაღლა ზამთარში, თუმცა ისენი მაინც ისე წვავენ როგორც ზაფხულში მარა საინტერესო ისაა რომ დუბაის მაშინებს დაკალიბრებული აქვთ ალბათ თერმოსტატები ან კომპები აქვთ დანასტროიკებული ცხელი ქვეყნებისთვის, ალბათ, აბა რისი ბრალი უნდა იყოს? სუბარუს შემთხვევაში აბა რა უნდა ვიფიქროთ? ყველაფერი მწყობრში აქვს ჩემს მაშინას, გარბენითაც მგონი ამაზე პატარა გარბენი არავის აქვს ფორუმზე და მა რისი ბრალია? დავწერე რომ წყალი ძალიან მალე თბება, ანუ როგორც უნდა გათბეს ისე მარა ,მაინც ბევრს წვავს, ყველა ბრენდის ბენზინზე მასეა, გინდა გალფი ჩაასხი, გინდა ლუკოილი და გინდა ჩააფსი შიგ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:32
გამოხმაურება #55


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:27) [snapback]344829[/snapback]
დავწერე რომ წყალი ძალიან მალე თბება, ანუ როგორც უნდა გათბეს ისე მარა

დეშბორდის ისარს ნუ უყურებ შენ, მანდ კი აჩვენებს რომ ბოლომდეა გამთბარი წყალი, მაგრამ რეალურად მასე არ არის 65-70 გრადუსია სადღაც

სანამ ზეთის ტემპერატურა ჩემთან არ წამოეწვა 70 გრადუსამდე მანამდე არც წყალის მატულობს 70-ის ზევით, ზეთიც რომ მიაღწევს 70 აი მერე კი ადის 80-85 გრადუსზე ზეთიც და წყალიც, ჩემთან ასეა, ყოველ შენტხვევაში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:35
გამოხმაურება #56


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:25) [snapback]344825[/snapback]
გაოფებაში არ ჩამითვალო და ერთი კითხვა კი მაქვს, რას უნდა გაეფუჭებინა თერმოსტატი?

სიძველეს.
წინა ლეგასიზეც გაფუჭდა, ოღონდ პირიქით, ის გვიან ხსნიდა და შედეგად წყალს ადუღებდა, არადა წყალში რომ ჩავაგდე თერმომეტრთან ერთად და გაზზე რომ შემოვდგი - თითქოს ყველაფერი რიგზე იყო, არადა რომ შევცვალე თერმოსტატი ადურებას შეწყვიტა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:39
გამოხმაურება #57


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




maxouni
ანუ რეალურად ლოგში რამდენი ჩანდა შენ ბოლო ექსპერიმენტზე აღმართზე ასვლილას? რამდენი იყო ტემპერატურა

და ტემპერატურის სენსორი რომ იყოს დაბრედილი ეგეთი ვარიანტი შეიძლება იყოს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:42
გამოხმაურება #58


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:39) [snapback]344835[/snapback]
ანუ რეალურად ლოგში რამდენი ჩანდა შენ ბოლო ექსპერიმენტზე აღმართზე ასვლილას? რამდენი იყო ტემპერატურა

არ ჩამიწერია, გაგიკვირდება და მეზიზღება უკვე ლოგის გაგონება biggrin.gif
ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:39) [snapback]344835[/snapback]
და ტემპერატურის სენსორი რომ იყოს დაბრედილი ეგეთი ვარიანტი შეიძლება იყოს?

და აღმართ-დაღმართს არჩევს? რაღაც არა მგონია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:46
გამოხმაურება #59


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(maxouni @ 19th December 2011 - 02:42) [snapback]344836[/snapback]
არ ჩამიწერია, გაგიკვირდება და მეზიზღება უკვე ლოგის გაგონება

biggrin.gif
ციტატა(maxouni @ 19th December 2011 - 02:42) [snapback]344836[/snapback]
და აღმართ-დაღმართს არჩევს? რაღაც არა მგონია

მოიცა კარგად ვერ გავიგე, ანუ დაღმართზე ისარი ისევ დაიწია დაბლა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2011, 01:52
გამოხმაურება #60


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:46) [snapback]344837[/snapback]
მოიცა კარგად ვერ გავიგე, ანუ დაღმართზე ისარი ისევ დაიწია დაბლა?
ნამდვილად
ციტატა(maxouni @ 19th December 2011 - 02:22) [snapback]344824[/snapback]
აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge