IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> გამოკთხვა S/20 ფორესტერების მფლობელებისთვის, მხოლს მათთვის - ვისაც ბევრს უწვას
levanisan
გამოხმაურება Dec 23 2011, 09:39
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




zuraba
გაწევაც მოემატაო და უკეთესად რეაგირებს გაზზეო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jan 4 2012, 12:34
გამოხმაურება #22


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(levanisan @ 20th December 2011 - 10:59) [snapback]345282[/snapback]
მახო სად დაიკარგე შე კაცო შეგვაწიე სიტყვა.

მგონი სულ დაივიწყე რა მახო ეს თემა. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2012, 12:57
გამოხმაურება #23


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 13:34) [snapback]349992[/snapback]
მგონი სულ დაივიწყე რა მახო ეს თემა.

დავივიწყე კი არა და დავკარგე, ეს რომ გავხსენი მერე შვებულებაში გავედი და რეალურად ახლა გამოვფხიზლდი smile.gif
მოკლედ თუ ცივზე და ცხელზე გაწევაში სხვაობა იგრძნობა, ანუ თუ ცივზე (დახლოებით 70 გრადუსამდე) ჩავარდნები არ აქვს ეშველება.
ანუ შენს მანქანას ეშველება და სხვების რა გითხრა.
მე თუ მკითხავთ ზამთარში მოკლე დისტანციებზე სიარულისას 13 ლიტრის წვა არაა ბევრი და მანდ საშველიც არაფერია.
შენი მანქანის საშველად დაგვჭირდება ნებისმიერი 10-12 ამპერიანი რელე და ჟიგულის ტემპერატურის დატჩიკი, რომელიც ვენტილატორებს რთავს.
მერე ცოტა გიურზას დახმარება ამ ყველაფრის მონტაჟისთვის და ეგაა სულ, მერე ცხელზეც ისე ივლის როგორც ცივზე.
რაც შეეხება ზაჟიგანიის გაპოზდნება, ეგ ვცადე რამოდენიმე მანქანაზე და შედეგი არ მოგვცა, შეიძლება იმიტომ რომ ზოგიერთ ეკუს გასაღების გამოძრობისას ავიწყდება რომ ზაჟიგანია გადავწიეთ და ხელახალი დაქოქვისას ისევ საწყის კუთხეებს უბრუნდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jan 4 2012, 13:15
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(maxouni @ 4th January 2012 - 13:57) [snapback]349998[/snapback]
ზამთარში მოკლე დისტანციებზე სიარულისას 13 ლიტრის წვა არაა ბევრი და მანდ საშველიც არაფერია.

კი ძამიკო და ამაში გეთანხმები.
ციტატა(maxouni @ 4th January 2012 - 13:57) [snapback]349998[/snapback]
შენი მანქანის საშველად დაგვჭირდება ნებისმიერი 10-12 ამპერიანი რელე და ჟიგულის ტემპერატურის დატჩიკი, რომელიც ვენტილატორებს რთავს.
მერე ცოტა გიურზას დახმარება ამ ყველაფრის მონტაჟისთვის და ეგაა სულ, მერე ცხელზეც ისე ივლის როგორც ცივზე.

ვცადოთ მერე როცა მოვიცლით ორივენი. wink.gif ისე უფრო ზუსტად რაში გამოიხატება დაავადება და რას შველის რელე და ჟიგულის დაჩიკი?

ხო ისე სხვაობა რო კარგად ჩანდეს მგონი უკეთესი იქნება შენ თვითონვე გესინჯა როგორ დადის ცივზე და ცხელზე. ხო მართლა ჩემი ლოგის მონაცემები თუ გაქ შენახული გადაავლე თვალი თუ არ დაგეზარება და ნახავ მანდ მე როგორც მახსოვს იძახოდი სანამ წყალი არ გაცხელდა დენიც არ გადააქვსო.
ციტატა(maxouni @ 4th January 2012 - 13:57) [snapback]349998[/snapback]
რაც შეეხება ზაჟიგანიის გაპოზდნება, ეგ ვცადე რამოდენიმე მანქანაზე და შედეგი არ მოგვცა, შეიძლება იმიტომ რომ ზოგიერთ ეკუს გასაღების გამოძრობისას ავიწყდება რომ ზაჟიგანია გადავწიეთ და ხელახალი დაქოქვისას ისევ საწყის კუთხეებს უბრუნდება

რავი იკამ მე გავაკეთებინე და მაგარი კმაყოფილი ვარო. შეიძლება მაგის ეკუმ დაიმახსოვრა და საწყისს აღარ დაუბრუნა.

მაგრამ, ერთი მე მაინტერესებს ძალიან - კარგი ვთქვათ ეკუს არ დაავიწყდა მონაცემები გასაღების გამოძრობისას, საკითხავია რას იზამს დასბროსვის მერე? მერეც იგივეს დატოვებს, მე არა მგონია. თუ იგივე დატოვა გამოდის ეკუში მონაცემები შესწორდა და მგონი მაგას ქვია ხო პრაშივკა არა?

პ.ს.
ციტატა(maxouni @ 4th January 2012 - 13:57) [snapback]349998[/snapback]
დავივიწყე კი არა და დავკარგე, ეს რომ გავხსენი მერე შვებულებაში გავედი და რეალურად ახლა გამოვფხიზლდი

არ შეიძლება შე კაცო ამდენი ლოთობა biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2012, 13:27
გამოხმაურება #25


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 14:15) [snapback]350003[/snapback]
მაგრამ, ერთი მე მაინტერესებს ძალიან - კარგი ვთქვათ ეკუს არ დაავიწყდა მონაცემები გასაღების გამოძრობისას, საკითხავია რას იზამს დასბროსვის მერე? მერეც იგივეს დატოვებს,

ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 14:15) [snapback]350003[/snapback]
მე არა მგონია.

არც მე smile.gif იასნია დაისბროსება.
ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 14:15) [snapback]350003[/snapback]
ისე უფრო ზუსტად რაში გამოიხატება დაავადება და რას შველის რელე და ჟიგულის დაჩიკი?

რაში გამოიხატება და გაღარიბებული სმესის მატორები მუშაობენ ძალიანა მაღალი ხარისხის ბენზინზე და რასაც ჰქვია სტექეომეტრიული სმესი 14.7 იმაზე მეტად ღარიბ სმესზეც უნდა იმუშავონ. როცა ბენზინი ხელს უწყობს, მაშინ ეს ნორმალურია, მაგრამ არაიაპონურ ბენზინზე სმესი ძალიან ღარიბია და მოკლედ მთელი ტრალალა მიდი მატორში. როცა ცივია მატორი მაშინ ეკუ ნორმალურად ასხავს ბენზინს და არ ცდილობს გააღარიბოს, ამიტომ არსებობს გამოსავალი რომ ეკუ მოვატყუოთ თითქოს მატორი ცივია wink.gif მაგრამ ამ დროს ვაწყდებით შემდეგ წინააღმდეგობას: წყლის გაცხელებისას ვენტილატორების ჩართვის სიგნალი მოდის ეკუდან და რეალურად წყალი რომ გაცხელდება აღარ ჩართავს, ამისთვის საჭიროა რელე და დატჩიკი, რომელიც რადიატორზე დამაგრდება და წყლის გაცხელების შემთხვევაში ეკუსგან დამოუკიდებლად, რელეს გავლით ჩართავს ვენტილატორს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 4 2012, 13:33
გამოხმაურება #26


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(shreketa @ Dec 18 2011, 13:49) [snapback]344564[/snapback]
მე 2500-3000 აბაროტით დავდივარ და წვა 10.5-11 ლიტრია..უფრო 11 (ზამთარი)
გინდა 5 დაატრიალებინე მაინც ს/20 ია და არ გაიშვას მაგის გაწევა ამიტომ მეტწილად 3-ს არ ვაშორებ აბაროტს და საერთოდ არ წვავს ბევრსsmile.gif

ცხელზე უკეთ დადის მანქანა ვიდრე ცივზე..(ჩემს შემთხვევაში ესეა)

ჩემი S/20-იც ზუსტად მასე წვავდა, დაბლდებიდან ისეთი გაწევა ჰქონდა, ნებისმიერ ტურბინიანს შეშურდება, დაჟე ტვინტურბოს biggrin.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jan 4 2012, 13:46
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(maxouni @ 4th January 2012 - 14:27) [snapback]350007[/snapback]
როცა ცივია მატორი მაშინ ეკუ ნორმალურად ასხავს ბენზინს და არ ცდილობს გააღარიბოს, ამიტომ არსებობს გამოსავალი რომ ეკუ მოვატყუოთ თითქოს მატორი ცივია მაგრამ ამ დროს ვაწყდებით შემდეგ წინააღმდეგობას: წყლის გაცხელებისას ვენტილატორების ჩართვის სიგნალი მოდის ეკუდან და რეალურად წყალი რომ გაცხელდება აღარ ჩართავს, ამისთვის საჭიროა რელე და დატჩიკი, რომელიც რადიატორზე დამაგრდება და წყლის გაცხელების შემთხვევაში ეკუსგან დამოუკიდებლად, რელეს გავლით ჩართავს ვენტილატორს.

პირდაპირ რადიატორზე დამაგრებული რელეს დაყენებით შეიძლება ზუსტად იმ ტემპერატურაზე ვამუშაოთ (ანუ იმ ტემპერატურის მიღწევისას ჩაირთვება) ვინტილატორი რაც საჭიროა და ჭირდება სუბარის ძრავს და არ გადავახურებთ? და ერთი კითხვაც

ვთქვათ დავაყენეთ ეგ ყველაფერი, რას იზამს სალონში მდგარი წყლის ტემპერატურის დაჩიკი? იგივენაირად იმუშავებს თუ როგორც მატორი ეგეც მოტყუვდება და ცრუ ინფორმაციას მოგვაწვდის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 4 2012, 13:58
გამოხმაურება #28


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 14:46) [snapback]350013[/snapback]
ვთქვათ დავაყენეთ ეგ ყველაფერი, რას იზამს სალონში მდგარი წყლის ტემპერატურის დაჩიკი? იგივენაირად იმუშავებს თუ როგორც მატორი ეგეც მოტყუვდება და ცრუ ინფორმაციას მოგვაწვდის?

ეგეც მოტყუვდება, მაგრამ მანდ გრადუსები მაინც არ აწერია და ეგ ყველაფერი მაინც პირობითია
ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 14:46) [snapback]350013[/snapback]
პირდაპირ რადიატორზე დამაგრებული რელეს დაყენებით შეიძლება ზუსტად იმ ტემპერატურაზე ვამუშაოთ (ანუ იმ ტემპერატურის მიღწევისას ჩაირთვება) ვინტილატორი რაც საჭიროა და ჭირდება სუბარის ძრავს და არ გადავახურებთ?

დატჩიკი იგივე რელეა და სხვადასხვა ტემპერატურიანერბია, რამდენ გრადუსიანიცაა დატჩიკი სწორედ იმ ტემპერატურაზე ჩაირთვება ვენტილატორი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jan 4 2012, 16:07
გამოხმაურება #29


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(maxouni @ 4th January 2012 - 14:58) [snapback]350021[/snapback]
ეგეც მოტყუვდება, მაგრამ მანდ გრადუსები მაინც არ აწერია და ეგ ყველაფერი მაინც პირობითია

ეგ გასაგებია რო გრადუსები არ წერია, მაგრამ ახლა რო დგას შუაში გაშტიკინებული biggrin.gif მერე გამოდის რო იქნება დავარდნილი biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 5 2012, 00:06
გამოხმაურება #30


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(levanisan @ 4th January 2012 - 17:07) [snapback]350066[/snapback]
მაგრამ ახლა რო დგას შუაში გაშტიკინებული მერე გამოდის რო იქნება დავარდნილი

ბოლომდე კი არ დავაგდებთ, სადღაც 20 გრადუსს ვატყუებთ და ახლა თ 9 საათზე დგას, მერე დადგება სადღაც 7-დან 8-მდე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 5 2012, 01:39
გამოხმაურება #31


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




სალამ მახო.
ისე რა მინდა გკითხო. დამაინტერესა ამ თემამ მაგრად.
ცივზე და ცხელზე ესეთი რაღაც წავიკითხე ნაციოკზე, რომე
რომ ცხელდება ძრავი პრავოდკასაც ახურებსო და მაგ დრო მაზავს ზუსტად და წვაც მაგიტომ ემატება და გაწევა აკლდებაო.
შენი აზრით რამე კავშირშია ეგ მართლა?

პ.ს ლეგასებს ეგ არ ეხება მარა მაინც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 5 2012, 09:16
გამოხმაურება #32


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




თეორიულად შესაძლებელია, მაგრამ პრაქრიკულობაზე რა გითხრა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jan 5 2012, 11:32
გამოხმაურება #33


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




maxouni
მახო ყველაფერი გასაგებია და OK.
ერთი კითხვაც და ჩემით გავალ smile.gif
ციტატა(maxouni @ 4th January 2012 - 14:58) [snapback]350021[/snapback]
დატჩიკი იგივე რელეა და სხვადასხვა ტემპერატურიანერბია, რამდენ გრადუსიანიცაა დატჩიკი სწორედ იმ ტემპერატურაზე ჩაირთვება ვენტილატორი

დაჩიკის გაფუჭების შემთხვევაში რომელიც ატრიალებს ვინტილატორს, წყალი ხო გაცხელდება ძალიან და რადგან ფუნქციაც გათიშული იქნება ეკუდან მიმავალი სიგნალის ვინტილატორი ვაფშე არ ჩაირთვება და მატორს გადავახურებთ თუ? -
იმ 20 გრადუსით მომატების მერე ჩართავს ეკუ ვინტილატორს რომელიც ჩვენ მოვატყუეთ? ანუ რეალურად თუ უნდა დაატრიალოს ვენტილაორი 90 გრადუსზე ჩვენი გაფუჭებული დაჩიკის შემთხვევაში დაატრიალებს რეალურად 110 გრადუსზე.

მგონი მიხვდები რაც მინდოდა მეთქვა. wink.gif
დაჩიკის ან რელეს გაფუჭების შემთხვევაში თუ ვართ რაიმეთი დაზღვეული მატორის გადახურებისაგან ან თუ გავიგებთ მაინც რომელიმეს მწყობრიდან გამოსვლის შესახებ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge