![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
მოგესალმებით ყველას და მოგილოცავთ ახალ წელს, მრავალს დაესწარით
![]() თავიდანვე ვიტყვი, რომ სუბარუსა და ფორესტერის დიდი მცოდნე არა ვარ. ამტომაც მჭირდება თქვენი დახმარება. მყავს 1997 წლის გამოშვების ოპელ ფრონტერა (2,2 ლ ძრავით, მექანიკა, 5 კარიანი). მინდა შევცვალო ახლით. თავიდანვე ვიტყვი, რომ არ მიყვარს მანქანის ტარების აგრესიული ფორმა. მანქანა ძირითადად ოჯახისათვის მჭირდება, ქალაქგარეთ გასასვლელად და ზაფხულში ზღვაზე გასასეირნებლად - ანუ ეკონომიური და კარგი გამავლობის მქონე. დიდი ფიქრის შემდეგ გადავწყვიტე ფორესტერის შეძენა. ჩემი აზრით ჩემთვის ოპტიმალური მანქანა ასე გამოიყურება: სუბარუ ფორესტერი - 2003 წლიდან - 2.0 ლ ძრავი - მექანიკა - მარცხენა საჭე (ქარხნული) - გავლილი უნდა ჰქონდეს არაუმეტეს 100000 კილომეტრისა (65000 მილი) მაქვს შემდეგი შეკითხვები: - რა დაჯდება ასეთი მანქანა; - ნორმალური ტარების შემთხვევაში ზემოთ აღნიშნული ტიპის მოდელს როგორი წვა ექნება (ქალაქი/შერეული/ტრასა); - სავალი ნაწილების გამძლეობის შეფასება; - ხშირად საცვლელი ნაწილები რაა ფორესტერში და შეძლებისდაგვარად რა ღირს; - ფორესტერის ნაწილების მაღაზია არის თუ არა თბილისში; - ზემოთ აღნიშნული მოდელის მახასიათებელი როგორია - მოდების სახე (სრული 50/50 ან სხვა), აქვს თუ არა უკანა თვლების ბლოკირება (ავტომატური თუ ხელით ჩასართავი); - და საერთოდ იქნებ დამიწეროთ მექანიკას მაქსიმალურად რა „ნავაროტები“ მოჰყვება ხადავოის ნაწილში. სალონის ნავაროტები არ მაინტერესებს, ვიცი რომ მაგნიტოფონი ყველას აქვს ![]() ძალიან ბევრი რამე კი დავწერე, მაგრამ ეს იმიტომაა, რომ არ მიყვარს გაუაზრებელი ქმედებები (ვის უყვარს როო ). წინასწარ გიხდით მადლობას დახმარებისათვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
ციტატა 2003 წლიდან - 2.0 ლ ძრავი - მექანიკა - მარცხენა საჭე (ქარხნული) არ არსებობს, ქარხნული მარცხენა რულით არის მხოლოდ 2,5 ძრვზე ციტატა გავლილი უნდა ჰქონდეს არაუმეტეს 100000 კილომეტრისა (65000 მილი) ძალიან გაგიჭირდება, უნდა შეამოწმებინო ჩამოყრილი რომ არ იყოს... და ვაფშე ტა როდესაც ამერიკიდან ჩამოყვანილ მანქანას ყიდულობ, ყველა ვარიანტში უნდა გადაიხადო ცოტა თანხა და შეამოწმებინო მანქანა კარ-ფაქსზე, ანუ რომ გაიგო მანქანის ისტორია... ეს ძალიან მნიშვნელოვანია... ციტატა რა დაჯდება ასეთი მანქანა 7800-დან ზევით ციტატა ნორმალური ტარების შემთხვევაში ზემოთ აღნიშნული ტიპის მოდელს როგორი წვა ექნება (ქალაქი/შერეული/ტრასა); ქალაქში 12-13, ტრასაზე 9-10 ციტატა სავალი ნაწილების გამძლეობის შეფასება 10 ბალიანი შეფასებით 9+ იაპონურებს უკანა ხიდი აქვთ ბლოკირებადი, რომელსაც ეძახიან LSD-ის, ამერიკულებს ეს არა აქვთ, არაფერი ჩასართავი არა აქვს და მერწმუნე საკმაოდ კარგი დიფერენციალი აქვს უგზოობისთვის დანარჩენ კითხვებს რაც შეეხება, ცოტა დროს თუ გამოყოფ მაგისთვის და ინტერნეტში ძებნას შეეცდები აუცილებლად იპოვი პასუხებს... ხოლო რაც შეეხება ფორესტერის ნაწილების მაღაზიებს, შენ როგორ ფიქრობ არ იქნება? ყველაფერი ხომ არ უნდა იკითხო კაცო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
ციტატა(Forester76 @ Jan 4 2012, 20:49) [snapback]350134[/snapback] არ არსებობს, ქარხნული მარცხენა რულით არის მხოლოდ 2,5 ძრვზე მარცხემა საჭიანი 2,0 ძრავით არსებობს - ევროპული - არის ძალიან ძვირი... ციტატა(Forester76 @ Jan 4 2012, 20:49) [snapback]350134[/snapback] იაპონურებს უკანა ხიდი აქვთ ბლოკირებადი, რომელსაც ეძახიან LSD-ის, ამერიკულებს ეს არა აქვთ, არაფერი ჩასართავი არა აქვს და მერწმუნე საკმაოდ კარგი დიფერენციალი აქვს უგზოობისთვის დანარჩენ კითხვებს რაც შეეხება, ცოტა დროს თუ გამოყოფ მაგისთვის და ინტერნეტში ძებნას შეეცდები აუცილებლად იპოვი პასუხებს... ამერიკულებსაც აქვთ LSD - ოღონდ XS მოდელებს (X-ებს არ აქვთ) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
აწი იყიე მარჯვენა საჭიანი და გადაატანინე საჭე გეცოდინება მაინც რომ ვიღაც ( ძუნგელი ) ამერიკელის ნახმარი მაინც არ იქნება და არც 200000 - იანი გარბენით
-------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
diego
რამდენის ფარგლებში ეძებ - თუ ის გაინტერესებს რაც მე მყავს და ჩემთვის მისაღებ ფასში დავილაპარაკებთ პირად შეტყობინებებში.... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
დიდი მადლობა გამოხმაურებისათვის ხალხო...
საჭირო ინფორმაცია მივიღე და კიდევ გამიჩნდა გარკვეული კითხვები: - რა ფასი ჯდება ამერიკული 2.0XS მექანიკა 2003 მარცხენა საჭით - რა ფასი ჯდება იაპონური 2.0XS მექანიკა 2003 მარჯვენა საჭით - რა ჯდება საჭის გადატანა და რომელი მანქანის "რულევოი კალონკას" უყენებენ ფორესტერებს და ყველაზე ძირითადი კითხვა: -- რითი განსხვავდება ეს მოდელი ამერიკული იაპონურისაგან? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,608 რეგისტრ.: 14-December 10 მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz. მომხმარებელი № 1,697 ![]() |
ციტატა რომელი მანქანის "რულევოი კალონკას" უყენებენ ფორესტერებს რა კითხვაა ![]() ![]() 2.0 ამერიკული არ არსებობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
diego
რაც შენ დაწერე ყველა მოთხოვნას დაგიკმაყოფილებს, საკმაოდ გამძლე მანქანა რაც გყავს ეხლა იმაზე მეტად, თოვლში და ტალაშხი გასვლაში აჯობებს ფრონტერას, ანუ სადაც პასადკაც არ დადებს იქ ყველგან აჯობებს, 2.0 უტურბინო-ს თუ იყიდი მითუმეტეს მექანიკას, კარაგად გასიამოვნებს. ბევრსაც არ წვავს როგორც ზემოთ დაგიწერენ ზუსტად ისე, ქალაქში 11-12, ტრასაზე 8-9...სიარულის მანერას გააჩნია, ფორესტერს აწვევინებს ადგილიდან ჩქარი სტარტი. კომფორტულია საკმაოდ. ყველა ნაწილი იშოვება ნორმალურ ფასში, თუ თავიდანვე კარგს იყიდი წარმოუდგნლად უნდა გაიმეტო რომ რამის შეცვლა დაგჭირდეს ძვირიანის. უყვარს კარგი ბენზინი ფილტრები და ზეთი. დანარჩენში უკან დამხევი არა საერტოდ.. თუ ფორესტერს გადაწყვეტ აუცილებლად იაპონური იყიდე, ბევრად მოვლილი იქნება... 100 000 ამერიკული რო იყოდო იმდენი დაგიჯდება საერთოდ რო აღარ გენდომება სუბარუ ![]() საჭე საკმაოდ ადვილად გადადის თბილისში არაინ ამ საქმის პროფესიონალები. (რა დაჯდება 2003 იანზე არ ვიცი) ყიდვის დროს აუცილებლად მცოდნე ხალხს ანახე... ესა ძმობილო რაც ესე უცებ ვირტუალურად გირჩიე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(chekura. @ Jan 4 2012, 21:55) [snapback]350148[/snapback] რა კითხვაა ![]() ![]() 2.0 ამერიკული არ არსებობს +1 ალბად 2.5 ისას უყენებენ არ მგონია რულავოი კალონკაშიიყოს სხვაობა 2.0 და 2.5 შორის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
იაპონურ ფორესტერს უყენებენ ამერიკულის ქარხნულ მარცხენა საჭის კომპლექტს...იაპონიური ბევრად მოვლილია, ნავაროტკები ზოაგდად მეტია აქვს, ერთ ფერში იქნება მანქანა კარგი, დისკებით, ლამაზი სალონით...მეტი ელექტრი ფუნქციებით-წვრილმანი მარა კომფორტულია...+ ფარებში დიდი შანსია ქსენონი მოყვეს... მარა ყველაზე ყურადღება მისაქცევი ის არის რომ იაპონურები არის ძალიან მოვლილი დაბალი გარბენით...
ლაშა მანქანებს შორის მარტო ძრავია სხვა თორე სხვა ნაწილები ერთნაირი აქვთ რულავოი კალონკაც და სხვაც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
ყველაფერი გასაგებია და დიდი მადლობა...
- აი საჭის გადატანა რა დაჯდება - LSD უნდა მოვითხოვო რომ მანქანას ჰქონდეს ხო? და კიდევ ერთხელ დავაზუსტებ: 2.0XL მექანიკამ 11-12 ლიტრზე ნაკლები არ უნდა დამიწვას ქალაქში მშვიდი ტარების რეჟიმში? (ყოველგვარი ადგილიდან მოგლეჯვისა და "გონკაობის" გარეშე?) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
1500 დოლარი ჯდებოდა SF5 მოდელზე და ახალზე მგონი ცოტათი მეტია
ძველზე მე მაქვს გადატანილიდა კმაყოფილი ვარ ყველაფრით წვას რაც შეეხება შეილება დაწვა ნაკლები მარა დაიტანჯებირატაქსისტივით თუ იარე რა მუღამი აქვს ნორმალურად არავითარი გაზაობისას დაწვავ 12 ლიტრს 11 იც შეილება ცოტა ნაბერეჟნზეც თუ მოძრაობ მე 8.5 ლიტრ ბენზინით ზაფხულში დავიტანჯე მარა მაინტერესებდარამდენს გავივლიდიდა გავიარე 86 კილომეტრი ზუსტად მარა ვიარეთ საშინლად საზიზღრობა იყო ეგ სიარულიარ იყო მარა მერე 30 ლარის ბენზინი ნახევარ საათში ავაორთქლეთ ისე ოგვენატრა გაზზე ფეხის მიჭერა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
სუბარუ ორხიდიანი მანქანა განაწილება ხდება შემდეგნაირად 50/50 -- 60 მდე, 90-10 ზე სხვა სიჩქარეზე, თუ არ გაცურებს ან სიტუაცია არ მოითხოვს, შედეგად ქალაქში გიწევს სულ ნელა სიარული, და ზოაგდად ტბილისში კი დაგიწვავს სულ უნდა გაჩერდე დაძრა, დაქოქე ჩააქრე, ეს ყველაფერი ზრდის საწვავის მოხმარების რაოდენობას...მექანიკამ წესით ნაკლებიც უნდა დაწვას...ჩემი ტურბინიანი ძველი მოდელი 9 ს წვავს ტრასაზე თუ 120 არ ავაცილე...ახალი მოდელი უტურბინო 2.0 მექანიკა დაწვასვ 8-ს ტრასაზე თუ ნელა ივლი, ქალაქში, რეალურად შესაძლებელია რო 10 იც დააწვევინო 100 კმ-ზე, გააჩნია როგორ ივლი მექანიკას. საერთოთ ნებზინზე მანქანს არცეთი არ წვასვ ცოტას, ოპელ კორსაცას თუ აგრესიულად ატარე დააწვევინებ 10 ლიტრს უპრობლემოდ თუნდაც 1.2 ძრავზე...მოკლედ იავრაუდე ქალაქში 10-12 ლიტრი პრებიუმი...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
ყველას დიდი მადლობა ბიჭებო
![]() იმედია როცა საქმე-საქმეზე დადგება მერეც დამეხმარებით რჩევებით ... კიდევ ერთხელ მოგილოცავთ შობა-ახალ წელს... გაიხარეთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
რულის გადატანა ახალ მოდელზე ანუ რომელიც შენ გინდა უფრო ადვილია და მაქსიმუმ1200 დოლარია როგორც ვიცი. რაც შეეხება წვას მექანიკა უფრო ცოტას წვავს რა თქმა უნდა,იაპონურს თუ იყიდი მექანიკას პანიჟენიც ექნება, ეგ დიდი პლიუსია ძალიან. 100 000 კმ გავლილ ამერიკულს ფიზიკურად ვერ იშოვი, ან თუ იშოვი ადგილზე უნდა მიცე 7 8 ათასი და ჟანგები ექნება თუ არა ეგეც სათუოა, იაპონურისგან დაზღვეული ხარ მაგ მხრივ. თუმცა რატომღაც ამერიკულები უფრო იაფია მაიავტოზე რაოდენ საოცარიც არ უნდა უყოს, როცა ერთ დროს მინიმუმ 2000 ით ძვირები იყო.. მარა საკითხავია როგორი პიპიებია. მოკლედ ძამიკო თუ საჭის პრობლმა არ გაქვს იაპონური გირჩევნია ბევრად. თორეჩვენთან იაფად ნაყიდი ამერიკული მაშინები მოსულა ბოლტებს ბალგარკით ვაჭრიდით ისე იყო დაჟანგული. დალშე შენ იცი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
diego
ნუ ცდილობ შენ რაც ყველაზე ძაან გინდა ისეთი პასუხის მირებას წვაზე, ფორესტერს და მსგავსი კატეგორიის მანქანას როდესაც ყიდულობ, მზად უნდა იყო რომ ქალქში ნორმალური სიარულით დაგიწვავს 12 ლიტრს, თუ ნაკლებს დააწვევინებ და ხომ კაი... ![]() მე ფორესტერის მექანიკური კოლოფების გამოცდილებიდან გამომდინარე არ გირჩევ, ყოველთვის და ყველას ვურჩევ ავტომატს, ნუ ტიპტრონიკი ვაფშე სუპერია... წვას რაც შეეხება უმნიშვნელოა ის განსხვავება... ტრასაზე ერთმნიშვნელოვნად ცოტას წვავს ავტომატი... რადგან მისი მე-4 სიჩქარისგადაცემათა რიცხვი ნაკლებია ვიდრე მექანიკურის მე-5 სიჩქარისა და შესაბამისად ძრავის ერთნაირ აბაროტბზე ავტომატი ცოტა უფრო ჩქარა მიდის, რაც საბოლოო ჯამში წვაზე მოქმედებს მე ვაფშე ახალს გეტყვი: იყიდე 2003-4 წლიანი ტურბინიანი იაპონური ფორესტერი და ჩააგდე გაზი, სწრაფიც იქნება, ეკონომიურიც, ტევადიც და გამავლობაც სათანადო დონეზე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 4-January 12 მომხმარებელი № 2,432 ![]() |
დილამშვიდობის ყველას
Forester76 ტურბინა და გაზი ერთად შესაძლებელია მერე? 2.5-ზე რომ გაზი დააყენო კაცმა ძალიან დააკლდება სიმძლავრეს? აღმართ-დაღმართებზე სიარულისას და საშუალო ტვირთისას (4 კაცი და 200-300 კგ ტვირთი)? სწრაფად სიარული არ მაინტერესებს (ტრასაზე მაქსიმუმ 120 ქალაქში მაქსიმუმ 80-ით დავდივარ, ყოველგვარი "დიორგანიების" გარეშე) ხო კიდევ სულ გამომრჩა: იაპონიიდან ჩამოყვანილი მანქანები რადიაციულად სახიფათო არაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(diego @ Jan 5 2012, 10:02) [snapback]350265[/snapback] დილამშვიდობის ყველას Forester76 ტურბინა და გაზი ერთად შესაძლებელია მერე? 2.5-ზე რომ გაზი დააყენო კაცმა ძალიან დააკლდება სიმძლავრეს? აღმართ-დაღმართებზე სიარულისას და საშუალო ტვირთისას (4 კაცი და 200-300 კგ ტვირთი)? სწრაფად სიარული არ მაინტერესებს (ტრასაზე მაქსიმუმ 120 ქალაქში მაქსიმუმ 80-ით დავდივარ, ყოველგვარი "დიორგანიების" გარეშე) ხო კიდევ სულ გამომრჩა: იაპონიიდან ჩამოყვანილი მანქანები რადიაციულად სახიფათო არაა? ტურბინა და გაზი ერთმანეთთან არაფერ კავსირში არაა, ანუ არანაირად არ უშლის ხელს. ტურბინა ჰაერს აწვდის ძრავს, საწვავს კი არა. რაც შეეხება რადიაციას,აგერ ძმაო რადიაციამდე ჩამოყვანილ მაშინას ვყიდი, 66 აქვს გავლილი და ინდა გაზი ჩააყენე და გინდა თვითმფრინავის ტურბინა ![]() ![]() P.S ბიდიში რეკლამაზე და ოფზე მარა ქე იცით რაფერ მიჭირს http://myauto.ge/car_details.php?car_id=3470604 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
xrinco
მაიავტოზე დადე ციფრულით გადაღებული სურათები ტელეფონით არ გამოდის ისეთი როგორც რეალობაშია, სინამდვლილეში ბევრად ვიდზე დგას ეს მანქანა. დადე კარგი სურათები, მე რო ვეძებდე მაიავტოზე ესეთ მანქანას შენსას გამოვტოვებდი რაღაც სურატები ამახინჯერბს ძაან, არადა ულამაზესია. რეკლამში არ ჩამითვალოთ და მართლა კარგი მანქანაა, მარა ტურბინიანი თუ აწყობს ამ კაცს, იდეალურიაა აგერ, გაზზე ხარჯი გექნება როგორც ოპელ კორსას პატრონს. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
მე მოგყიდი თუ გინდა S/TB ს 2000 წლიანს 2.0 ავტომატს გაზზე 24 ლარის გაზიტ 280 კილომეტრს გაივლი 4 თაობის აპარატურა მიყენია დასხივებაც არ აქვს მანამდეა ჩამოყვანილი
![]() გაზიანად ფასი იქნება 5500 18 იან დისკებზე დგას და Greddy Trust Power extrem II ვიხლოპი აყენია თუ გინდა გავასტოკებ და 5200 ად გაგატან ![]() |
|
|
![]() ![]() |