![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1381
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
sandroia
1 თვეში უნდა იყოს მაქსიმუმ წესით მე ეგეთი ინფო მაქ ![]() მეც ვაპირებ ჩემს მანქანაზე დაყენებას გამოსადეგი რამეა თუ მართლა ყველაფერს აკეთებს რაც მანდ წერია ![]() და ბოლი არაა ![]() თაობას კი შენც ნახე აზრი არ აქ ყველაზე დგება, ზოგადად ეგ მარტო გაზზე მომუშავე მანქანებზე არაა გათვლილი ეგენი უნდა ტყვიიან ბენზინზე გათვლილ მანქანებსაც ტყვიის ამოღების შემდეგ ის მინარევები რომ შეავსოს თორე მაგათაც იგივე პრობლემა აქ კლაპნები ეწვებათ TGM ში არ ვმუშაობ მარა შეხება მაქ TGM სთან ![]() -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1382
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(MaRgE @ Jan 3 2012, 15:46) [snapback]349760[/snapback] ისე იაპონურ მანქანას გაზზე გადაყვანისას სჭირდება აუცილებლად ე.წ ფლეშლუბი ( http://www.flashlube.com/ka/products.html ) აი ეს, თვითონ მწარმოებელი იძლევა გაფრთხილებას რომ თუ ამის გარეშე გამოიყენებთ მატორს გააფუჭებთო, ნუ ყოველ შემთხვევაში თეგეტა რასაც აყენებს ეგენი აფრთხილებენ თვითონ თეგეტასს რომ თუ დაუყენებთ ამის გარეშე პრობლემები შეექმნებათ და კლაპნებს დაწვავენო, მოგეხსენებათ გაზს მაღალი ტემპერატურა აქ 2 ჯერ, ბენზინის წვის ტემპერატურა ~290 გრადუსია, გაზის კი ~600, ამიტომ იქნება ეგეთი პრობლემა იაპოონურ მანქანებზე რომ კლაპნები ეწვებათ, მაგათ სხვანაირი კლაპნის სალოდები აქვთ გერმანული მანქანის ძრავებისგან გასხვავებით, 99% მა არც იცის ეგ საქართველოში და ისე აყებინებენ გაზს ![]() კლაპნების დაწვა 10000KM ზე არ ხდება მარა 1-2 წელიწადში ინტერსიურად გაზზე მუშაობის შემდეგ საბოლოოდ მოკლავთ ძრავს, გაითვაისწინეთ ამითომ ეგ პროდუქტიც უშულოად ეს http://www.flashlube.com/ka/products/valve-saver-kit.html მარა ჯერ საქართველოში არსად იყიდება, წესით მალე უნდა შემოვიდეს ბაზარზე ტურბინიან ძრავში ბენზინი ბევრად მაღალ ტემპერატურაზე იწვის, ანუ უფრო ნაკლებად პრობლემატურია ტურბინიანი მანქანის გაზზე გადაკეთება რადგან ყველა დეტალი მეტნაკლებად გათვლილი მაღალ ტემპერატურაზეც და კომპიც მაღალ ოქტანს უფრო კარგად აღიქვამს (გაზის ოქტანობა დაახლოებით 120-ია) სიამოვნებით გადავიყვანდი ჩემს ფორიკას გაზზე, ბევრი სიარული რომ მიწევდეს ![]() ![]() არადა რა კანფეტივით იმუშავებს გაზზე, ცალკე ბაბინებიც აქვს, ძრავს კუმშვის ხარისხიც მაღალი აქვს, ტურბინაც დაბლებიდან უბერავს და არანაირი ჩავარდნები არ ექნება არც გაწევაში და არც ზოგადად ექსპლოატაციაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1383
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jan 3 2012, 17:22) [snapback]349786[/snapback] ტურბინიან ძრავში ბენზინი ბევრად მაღალ ტემპერატურაზე იწვის, ანუ უფრო ნაკლებად პრობლემატურია ტურბინიანი მანქანის გაზზე გადაკეთება რადგან ყველა დეტალი მეტნაკლებად გათვლილი მაღალ ტემპერატურაზეც და კომპიც მაღალ ოქტანს უფრო კარგად აღიქვამს (გაზის ოქტანობა დაახლოებით 120-ია) სიამოვნებით გადავიყვანდი ჩემს ფორიკას გაზზე, ბევრი სიარული რომ მიწევდეს ![]() ![]() არადა რა კანფეტივით იმუშავებს გაზზე, ცალკე ბაბინებიც აქვს, ძრავს კუმშვის ხარისხიც მაღალი აქვს, ტურბინაც დაბლებიდან უბერავს და არანაირი ჩავარდნები არ ექნება არც გაწევაში და არც ზოგადად ექსპლოატაციაში ![]() ჩემს ისუზუსაც 6 ბაბინა აღმოაჩნდა, სასიამოვნოდ გამიკვირდა. დღეს მეოთხედ დავტენე, ვისოლში დამარიგეს 3 ზაპრავკის შემდეგ მოდიო. სიმპტომები იგივე აქვს. დაქოქვისას აბაროტს ვერ იჭერს გაზსს თუ არ დააჭერ ქვრება, დაქოქილზე კი პირიქით მაღალ აბაროტზე მინიმუმ 1500-ზე მუშაობს svansky- მ რომ ახსენა დროსელი გამახსენდა, რომ ხელოსანმა მითხრა დაქოქვა უჭირდა და დროსელი გავწმინდეთო. ალბათ აურიეს, რა უნდა მოვუხერხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1384
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
გიო მახოუნს რო აჩვენო და უთხარი TPS შემიმოწმეთქო, დასარეგულირებელი იქნება ეგ მე ასე მგონია, მქონია შემტხვევა ოპელზე.
დროსელზე იქნება მიმაგრებული ესეთი რაღაც ის მოხსნა ეტყობა და ვერ მიაგო სწორად...ხალასტოი ხოდის კლაპანში აერია შეიძლება. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1385
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
ციტატა(Svansky @ Jan 3 2012, 22:24) [snapback]349889[/snapback] გიო მახოუნს რო აჩვენო და უთხარი TPS შემიმოწმეთქო, დასარეგულირებელი იქნება ეგ მე ასე მგონია, მქონია შემტხვევა ოპელზე. დროსელზე იქნება მიმაგრებული ესეთი რაღაც ის მოხსნა ეტყობა და ვერ მიაგო სწორად...ხალასტოი ხოდის კლაპანში აერია შეიძლება. ![]() მადლობა, ხვალ უნდა მივიდე რეგულიროვკაზე და გავარკვევ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1386
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328 ![]() |
gio680
გიო რა გაარკვიე მანქანაზე? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1387
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მართალია გაზი სხვა სისწრაფით იწვის.
ზაჟიგანიის კუთხეები უნდა უფრო დიდი. მაგი რომ მართლა მახოუნი დაანასტროიკოს მართლა კარგად ივლის. კლაპანი დაიწვება თუ ზედმეტად მაღალი ოქანობა ექნება. მაგრამ სუბარუს კლაპანს შიგნიდან აქვს რაღაც შენადნობი, რომელიც გახურებისას თხევადი ხდება და აგრილებს კლაპნებს. არა მგონია ეგეთი ადვილი დასაწვავი იყოს. წესით ეკუს ჭკუა თუ ეყოფა უნდა გადაანასტროიკოს თავისით, მაგრამ უფრო ჩახედული ვინც არის და ეკუს ლოგიკა ვინც იცის იმათ უფრო კარგად შეუძლიათ ახსნა. პ.ს გაზზე კიარა ბენზინზე ნასტროიკას ვნატრობ. გაზი უკვე ფუფუნებაა ![]() PAINKILLER გათვლილია მაღალ ტემპერატურაზე. მართალი ხარ. და წვის კამერაში 600 მეტი ტემპერატურაა ბევრად. ჰედერთან რომ გაზომო ტემპერატურა EGT ანუ ![]() ტურბიან ძრავზე, ბევრად ცხელი ჰაერი შედის და გამოდის. ბედნი თუ სმესი ხო საერთოდ. მე ერთი რამე მაღელვებს მარტო. ბენზინს დიდი როლი აქვს intake charge-ის გაცივებაში. ანუ კლაპნებსაც აგრილებს და ყველაფერსაც ძრავში და გაზი რამდენად გააგრილებს ![]() და თუ მიანასტროიკე ცოტა აგრესიულად შეიძლება ტურბინა დაადნო მაღალი EGt-ს გამო. აპასნია გაზთან თამაში. თუ გინდა გინდა რომ ბენზინივით იაროს და დაჟე უკეთესად მახოუნის უნდა მიმართო და კვალიფიციაურად და ჯიგრულად მიანუნიგო. თორე რისკი არის რამის დადნობის მაღალი ძაან. ეგრევე თუ არა დროთა განმავლობასი. აქ რასაც აყენებენ ყ###საც ვერ მოჭამს ის სუბარუს ძრავს. ზემოთ რაც დავწერე უეჭველი ბაზარი არ გეგონოთ. ეს მხოლოდ ჩემი თეორიებია ![]() მარა თეორიაში არ ვცდები რაც დავწერე ეგრეა, უბრალოდ პრაქტიკაში თუ ვინმე გამოჩნდება არანორმალური მანიაკი რომელიც გაზტურბიანი სუბარუს დააწუნინგებას მოინდომებს ეს გაითვალისწინეთ თორემ დაადნობთ რამეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1388
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
ანუ რას იძახი აქ რასაც გაზს აყენებენ სუბარუს ძრავს ვერ გაფუჭებს ? თუ ცუდად გავაანალიზე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1389
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Svansky
კლაპანს? ფეხებსაც ვერ მოჭამს. სუბარუს კლაპანი რომ გაჭრა. შიგნით ცარიელია ![]() სოდიუმით არის სავსე რომელიც გახურებისას თხევადი ხდება და აგრილებს. ისეთ ტემპერატურებს უძლებს რო გაზს აიტანს როგორმე. სავეცკი მანქანებზე რომ იწვებოდა მაღალი ოქტანობის ბენზინს რო ასხავდი ამაზე არ დაიწვება ეგრე ადვილად. მაგიტომ არიან პანიკაში ეტყობა. თან სუბარუს ეკუ ადაპტირებადი თუ რაც ქვია. მოკლედ ყველაფერს უძლებს. საქართველოს პირობებსაც კი ![]() ხვალ გავჭრი და დავებ სურათს თუ გაინტერესებთ ![]() ფირეკბზე არ ვიცი მარა ბეჩეტირიზე ეგრე: B4 Engine Structure The B4 is powered by a 'phase 2' all-alloy DOHC, 16-valve, intercooled turbo 2-litre boxer four. According to official Subaru literature, there are several advantages to the boxer design. Due to the balance afforded by horizontally opposed cylinders, the crankshaft requires less weighting and there is no need to install balance shafts. This results in reduced noise, vibration and less power loss. Strength is also an advantage of the boxer design - the crankshaft is sandwiched between the left and right hand crankcases and is supported by 5 main bearings. The low and wide engine structure also lowers the vehicle's centre of gravity and improves mass distribution. Working from the crankcases out, the 'phase 2' engine sees the crank thrust bearing relocated to the rear of the shaft - this reduces transfer of natural frequencies to the transmission, resulting in improved NVH. Pistons are all-new in the B4. Despite being made from forged aluminium, the pistons are heavier (162 up from 152 grams) and incorporate solid skirts, reduced piston pin offset, a molybdenum coating, reduced top-land to cylinder clearance and flat-top combustion surfaces. Improved off-boost torque comes from a raised static compression ratio - 9.0:1 compared to the Impreza WRX's 8.0:1. The two DOHC, 16-valve heads incorporate a fuel-efficient, low-emission design, with a 'tumble swirl air' motion created by a specially shaped intake port and increased valve angle and lift. The belt-driven camshafts act directly on hollow valve stems. Intake valves are hollow (reducing their mass from 51.6 to 48.4 grams) and the[B] exhaust valves (46.7 versus 50.5 grams) are sodium-filled for more efficient heat transfer. გერმანულ მანქანებს ესეთი რამე არ აქვთ რამდენადაც ვიცი და რომელ ტუგადუმს მოაფიქრდა იმის დაწერა რომ იაპონურებს კლაპნები ეწვებაო :user: თAნაც ეგრევე არაო 2 წელიწადშიო. ხთფუ ![]() ამდენი იმიტომ ვწერე რომ პადობნი ნეხვობა ქართულ ფორუმებზეც არ გამიგია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1390
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 3rd January 2012 - 17:22) [snapback]349786[/snapback] ტურბინიან ძრავში ბენზინი ბევრად მაღალ ტემპერატურაზე იწვის, ანუ უფრო ნაკლებად პრობლემატურია ტურბინიანი მანქანის გაზზე გადაკეთება რადგან ყველა დეტალი მეტნაკლებად გათვლილი მაღალ ტემპერატურაზეც და კომპიც მაღალ ოქტანს უფრო კარგად აღიქვამს (გაზის ოქტანობა დაახლოებით 120-ია) აქ ის არაა მთავარი თუ რამდენად დაბალია ტემპერატურა წვის კამერაში. ტურბინიანის წვის კამერა მშვენივრად გაუძლებს, მაგრამ ოქტანობა რომ მაღალია უფო ნელა იწვის სმესი და შესაბამისად იმიტომაც სჭირდება უფრო რანნი ზაჟიგანია. ვინაიდან ჩვენ რანი ზაჟიგანიას ვერ ვაკეთებთ, შედეგად ხდება ის რომ გამშვები კლაპნის გახსნისას კიდევ გრძელდება წვა და ზოგჯერ იმდენ ხანსაც კი გრძეკდება რომ შემშვები კლაპანიც კი ასწრებ გახსნას, სწოედ აქედანაა ის ყობლადცნობილი ბუთქუნები. გამშვებ კოლეტორში წვის გაგრძელება იწვევს გამონაბოლქვის ტემპერატურის გაზრდას, რაც საფრთხეს უქმნის ტურბინას, ლამბდას და მთლიანი ვიხლოპის სისტემას(დაიჟანგება და გაიხვრიტება). რაცშეეხება ნასტროიკას: ამ საკითხზე ჯერჯერობით მიმდინარეობს მხოლოდ კვლევები და თუ კვლევებმა დადებითი შედეგი გამოიღო მერე დააანონსებს სუბარუმოტორსი თუ როდიდან იქნება შესაძლებელი ნასტროიკის გაკეთება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1391
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
gentoo
ყოჩაღ კარგი ინფო მოგიძიებია, ოღონც მე ზოგადად ძრავს თუ ავნებს გაზითქო, აი რაც მახომ დაწერა, კლაპანს და დაყვავს 98 იან ბენზეა, გათვლილი, ეგ კი არა FX 30 ლიტრში 60 გრამი აცეტონი გაურიე და სუ ვიგაზავე არაფერი არ დაუწვია და სხვა მანქანაზე დიდი შანსია რამე გააფუჭო. maxouni ხო აი ეგ მაინტერესებდა უფრო, დეტონაცია ხო აქვს გაზს და არაა სასურველი, და გამიგია კიდე ბენზინი ეგთგვარ შეზეთვას აძლევსო პორშინებს, გაზი არ შვება მასე, ხოდა თან ტურბინას დიდი აბატორზე რო დაგიბუტქუნოს გაზმა უეჭველი კაი დღეში არ ჩავარდება, საწინააღმდეგო მხარეს შეიძლბეა დაბურნდეს დაჟე, ისეთ დარტყმას მიიღებს, ვიხლოპი თუ დაიჟანგა მაგას კი ეშველება არ ღირს კატასტროფა, თუ სტოკია რათქმაუნდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1392
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(Svansky @ 8th January 2012 - 10:24) [snapback]351274[/snapback] ხოდა თან ტურბინას დიდი აბატორზე რო დაგიბუტქუნოს გაზმა უეჭველი კაი დღეში არ ჩავარდება, საწინააღმდეგო მხარეს შეიძლბეა დაბურნდეს დაჟე, ისეთ დარტყმას მიიღებს, ხო მაგრამ მე-4 თაობის გაზს ის კაი თვისება აქვს რო შეგიძლია დააყენო და მაღალ აბაროტზე ბენზინზე გადართოს, ვთქვათ 3500 ან 4000 აბაროტიდან და იმუშავებს ბენზინზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1393
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მაგდენს ვერ იზამს რომ ტურბინა უკუღმე დააბრუნოს, მაგრამ დიდ ბუსტზე დაბუთქუნება კრულჩატკებ ნამდვლად არ მოეწონებათ.
დეტონაცია ნამდვილად არ აქვს, დეტონაცია სხვა რამეა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1394
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
120-იან ოქტანზე დეტონაცია რომ მიიღო, 5 ბარზე უნდა დაბუსტო
![]() ციტატა ვინაიდან ჩვენ რანი ზაჟიგანიას ვერ ვაკეთებთ რამე დამატებითი ზაჟიგანიის კონტროლერი ვერ იზამს მაგას? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1395
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 8th January 2012 - 13:42) [snapback]351317[/snapback] რამე დამატებითი ზაჟიგანიის კონტროლერი ვერ იზამს მაგას? კი, AEM-ის FIC, და მაგით ზაჟიგანიასაც არეგულირებ და შენ წარნოიდგინე გაზის სმესსაც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1396
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Svansky
გაზზი არ დეტონირებს. მაღალ წნევასაც უძლებს მაღალ შეკუმშვასაც და მაღალ ტემპერატურასაც. არ ფეთქდება თავისით სანამ ისკრას არ მიცემ და არც მერე არ ფეთქდება. დეტონაცია ორნაირია. დეტონაცია და პრედეტონაცია. პრედეტონაცით პორშინს გახვრიტავ. დეტონაციით თუ ხშირია და ძლიერი კოლცოებს და პროშინს დააზიანებ. გაზზე ეს პრობლემა არ გვაქვს. მაღალი ოქტანობისა და იმიტომ, ნაკლები შანსია სმესი უკონტროლოდ აფეთქდეს. გინდა 2 ბარი დაუბერე ![]() გაზის პრობლემა მის აალების კუთხეშია. როდის მიცემ ისკრას, მაგას აქვს მნიშვნელობა. აალების კუთხე უნდა შეურჩიო სწორად, რომ არ მოხდეს გვიან აფეთქება და სიმძლავრის დაკარგვა, ვიხლოპის დაწვა, ტურბნის დადნობა ლამბდის და სვეჩები გაფუჭება და ა.შ მაგიტომ ვამბობ, სწორი და კვალიფიციური ნასტროიკა მეთქი. ნასტროიკის გარეშეც სუბარუს ძრავი მშვენივრად იმუშავებს გაზზე, მაგრამ არა ეფექტურად. მე გამოცდილება არ მაქვს და ძნელია რამის თქმა. ძალიან რთული საკითხია და მაგი ვისაც ესმის და ვინც იკვლევს ამას უნდა შეეკითხო. მახოუნს. ბენზინი ინჯექტორებსაც აგრილებს, კლაპნებსაც და პორშინებსაც. ეგ გაგრილება რამდენად მოქმედებს ძრავზე არ ვიცი, მაგრამ პრაქტიკიდან ჩანს რომ საკმაოდ. ყველაზე დიდი პრობლემა სუბარუსი ჩემი აზრით არის მისი არათანაბარი ჰედერები. ანუ გამომშვები კლაპნებიდან რომ მიდის ვიხლოპი ტურბინამდე, 1,3 პორშინზე სხვანაირი აქვს 2,4 სხვა - სიგრძე. შესაბამისად გამონაბოლქვის ტემპერატურაც განსხვავდება. ამის გამო. რაც უფრო გრძელია ვიხლოპი მით მეტ ხანს ანდომებს გამონაბოლქვი მის გავლას და გზაში გაცივებას ასწრებს. სუბარუში კი ეს გაზები სხვადასხვა ტემპერატურისსაა, რაც იწვევს წვის კამერაში ტემპერატურის სხვაობს. ძრავის ერთი მხარის გახურებას და საბოლოოდ მის დაზიანებას. 2 მეოთხე პორშინებზე. ეს იმ პირობებში როცა დაუნასტროიკებლად ძრავს აწუნინგებ. თუ ნორმალურ რეჟიმში ივლის არაფერიც არ მოდის ეგ ყველაფერი გათვლილია ინჟინრების მიერ და სასშიში არა თუ არ აწუნინგებ. ასე რომ დაველოდოთ პროფების გამოკვლევებს და დავეყრდნოთ მხოლოდ მათ აზრს და არა ფორუმზე ვიღაცის მონაბოდს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1397
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
maxouni
gentoo გაიხარეთ, გაზის დაყენებას არ ვაპირებ და არ მინდა სუბარუზე, მაგრამ მიყვარს ინფოს კითხვა, კარგია როცა სპეციალისტებს უსმენ, თბილისში რო ვიყო არ მოვცილდები სუბარუ მოტორსს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1398
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
gentoo
მე ვერ ვერკვევი ამ საკითხებში მაგრამ ვხვდები რომ ძალიან კომპეტენტურად და დეტალურად აღწერ ყველაფერს, საკმაოდ სიღრმისეულად იცნობ საკითხს... ამიტომ ერთი კითხვა მაქ შენთან, სუბარუ აუთბეკი ცამომდის თებერვალში 2003-იანი 3,0 ძრავზე, თავიდანვე იმიტომ ვიყიდე რომ გაზი ჩავდგა, შენი აზრით როგორ დანასტროიკდება გაზის აპარატურა მაგ ძრავზე და რა უარყოფითი ნიუანსები შეიძლება ჰქონდეს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1399
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Forester76
ნაღდად ვერ ვერკვევი მასეთ დონეზე. სამწუხაროდ წარმოდგენა არ მაქვს გაზის მუშაობაზე. ისევ იმათ დაეკითხე ვინც ერკვევა. მე არასდროს დამინსტროიკებია გაზი კიარა ბენზინიც ასერომ ვერ გეყტვი. მე რომ მყავდეს ჩავდგავდი და პრობლემების მიხედვით გამოივკლევდი და მერე მოვძებნიდი ამ პრობლემების გადაწყვეტას. აი უკვე დაწერეს ბიჭებმა რომ პრავოდკა უნდა გქონდეს იდეალური. მაგ აუთბექს მგონი ცალკე აქვს ბაბინები. ჰოდა მშვენივრად დადგება. თავის კომპსაც დგავენ გაზავიკები მგონი და თვითონ ანასტროიკებენ მარა რას ანასტროიკებენ და როგორ მაგდენი უკვე აღარ ვიცი. პრობლემა რომ გექნება უნდა დაწერო და უნდა გამოიკვლიო. მე ეს საკითხი არ მეხება საერთოდ და ზედაპირულად ვიცი რაღაცეები. სიღრმისეულად ამ ფორუმზე ბევრია მცოდნე და ის დაწერს. . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1400
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Forester76 @ 8th January 2012 - 20:11) [snapback]351389[/snapback] სუბარუ აუთბეკი ცამომდის თებერვალში 2003-იანი 3,0 ძრავზე, თავიდანვე იმიტომ ვიყიდე რომ გაზი ჩავდგა, შენი აზრით როგორ დანასტროიკდება გაზის აპარატურა მაგ ძრავზე და რა უარყოფითი ნიუანსები შეიძლება ჰქონდეს... არც არაფერი, წესით სუბარუებს შორის ყველაზე კარგად მაგან უნდა იმუშავოს გაზზე. მთავარია ბენზინე იყოს გამართული, რომ გაზე სწორად დანასტროიკდეს. გაზის კომპიუტერი არაა დამოუკიდებელი კომპიუტერი და ეფუძნება ბანზინის ინჟექტორების იმპულსის ხანგრძლივობას. თავად ბენზინის ინჟექტორის იმპულსი დამოკიდებულია ვოზდუხომერზე, ლამბდაზე(!) სვეჩებზე და მოკლედ მთლიან სისტემაზე, ანუ თუ ბენზინზე კარგად არ მუშაობს, ესეიგი ვერც გაზზე იმუშავებს სწორად. 3.0-ს გამშვები კოლექტორების ტემპერატურათა შორის სხვაობები არ ემუქრება და თანაც ზაჟიგანიაც უფრო რანნი აქვს ვიდრე ტურბინიანს, ამიტომ კარგად უნდა წავიდეს, მაგრამ 3.0-ს აქვს 2 ფართოზოლიანი ლამბდა და ეგენი უნდა იყოს კარგა გამართული ეგრეთწოდებული აბკატკის დროს, ანუ გაზს რომ დააყენებენ და რომ გაგიშვებენ წადი და 3 დღეში მოდიო. მაგ დროს რეალურად ხდება გაზის კომპიუტერში ლოგის ჩაწერა და მერე რომ მიხვალ მაგ ლოგის მიხედვით ასწორებენ გაზის ინჟექტორებს, ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია მანქან ბენზინზე მუშაობდეს გამართულად. გაზის ეკუებს რასაც ჩავხედე, ჯერჯერობით მხოლოდ ის ვნახე რომ კარგი ნატრიკისთვის პეგასუსი სობია ზენიტს(უფრო ზუსტი ნასტროიკის საშუალებას იძლევა), და კიდევ უფრო უკეთესია STAG კომპიუტერი (მხოლოდ STAG-300 Premium), თუმცა არ გამიგია რომ ამას ვინმე აყენებდეს ჩვენთან. დანარჩენები არ გამირჩევია |
|
|
![]() ![]() |