![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
მეგობრებო გარკვეული მიზეზების გამო Subaru Legacy B4 RSK - ს აკუმულატორის გადატანა მინდა საბარგულში
ვაპირებ 50 კვადრატიანი მრავალწვერიანი ორმაგი იზოლაციის კაბელის გამოყენებას პლიუსისათვის კაპოტიდან საბარგულამდე სალონის გავლით მინუსის აღებას კი ვაპირებ საბარგულიდანვე იგივე კვეთის კაბელით. 50 კვადრატიანი კაბელი თითქმის თითის სიმსხოა რაც საკმაოდ დიდია ლეგასის ქარხნულ პლიუსის კაბელზე. ჩემი აზრით რაც უფრო მსხვილი კვეთის იქნება კაბელი შორ მანძილზე (ანუ სტანდართულთან შედარებით თითქმის 6 - 7 მეტრით იზრდება სიგრძე) მით ნაკლებად გადახურდება კაბელი. იქნებ მირჩიოთ რამე შეცდომას ხომ არ ვუშვებ? ხომ არ დამიდგება სალონში დამწვარი კოვრიკების სუნი? ![]() და კიდევ რა იცით აკუმულატორის მიერ გამოშვებულ გაზებზე? რამდენად საშიშია ჯანმრთელობისთვის და როგორი ტიპის აკუმულატორს ახასიატებს მზგავსი თვისებები? მგონი ერთ თემაში ერთბაშად ბევრი კითხვა გამომდის მაგრამ გთხოვთ მაპატიოთ და არ დამვორნოთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RSK @ 15th January 2012 - 19:55) [snapback]353819[/snapback] და კიდევ რა იცით აკუმულატორის მიერ გამოშვებულ გაზებზე? რამდენად საშიშია ჯანმრთელობისთვის და როგორი ტიპის აკუმულატორს ახასიატებს მზგავსი თვისებები? ყველას ახასიათებს და საკმაოდ მავნებელია. კვეთი უნდა დათვალო დატვირთვის მიხედვით, ანუ მაქსიმუმ რამდენი ამპერის მოცემა შეუძლია აკუ-ს მოკლე ჩართვაზე და იმის მიხედვით ითვლება კვეთი. მასა კორპუზე კარგია მხოლოდ ელექტრო კვანძებისთვის, ძრავზე გირჩევ ცალკე მიიყვანო მასა, კვეთი უნდა დათვალო სტარტერის სიმძლავრის მიხედვით. ეს სიმძლავრეებ ი შეგიძლია ნახო მანუალში, ზეპირდ არ მახსოვს პროვოდის წინაღობა R ითვლება შემდეგნაირად: R = 0,0175 l / S სადაც l არის კაბელის კვეთის ფართობი და S არის კაბელის სიგრძე. მერე აქედან მიღებულ R-ს თუ გაამრავლებ ამპერჟზე, მიიღებ ძაბვის ვარდნას, ანუ შენი 12 ვოლტიდან რამდენი მივა სტარტერამდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 19:56) [snapback]353833[/snapback] ყველას ახასიათებს და საკმაოდ მავნებელია. კვეთი უნდა დათვალო დატვირთვის მიხედვით, ანუ მაქსიმუმ რამდენი ამპერის მოცემა შეუძლია აკუ-ს მოკლე ჩართვაზე და იმის მიხედვით ითვლება კვეთი. მასა კორპუზე კარგია მხოლოდ ელექტრო კვანძებისთვის, ძრავზე გირჩევ ცალკე მიიყვანო მასა, კვეთი უნდა დათვალო სტარტერის სიმძლავრის მიხედვით. ეს სიმძლავრეებ ი შეგიძლია ნახო მანუალში, ზეპირდ არ მახსოვს პროვოდის წინაღობა R ითვლება შემდეგნაირად: R = 0,0175 l / S სადაც l არის კაბელის კვეთის ფართობი და S არის კაბელის სიგრძე. მერე აქედან მიღებულ R-ს თუ გაამრავლებ ამპერჟზე, მიიღებ ძაბვის ვარდნას, ანუ შენი 12 ვოლტიდან რამდენი მივა სტარტერამდე მახო კარგი ფიზიკოს ელექტრიკოსი მჭირდება ხოო? ![]() ![]() აკუ-ს ადგილის შეცვლის იდეა გაზის აპარატურამ გამოიწვია ადგილი არაა ძრავში რედუქტორისთვის და კომპიუტერისთვის, აკუ-ზე დატვირთვას არ ვზრდი რამე მოწყობილობებით უბრალოდ მინდა მანქანა იქოქებოდეს და ხანძარი არ გამიჩნდეს ![]() და ერთს დავამატებ კიდევ აკუმულატორის მიერ გამოყოფილი ეგრეთწოდებული გაზები საშიში რომ იყოს ჯანმრთელობისათვის მერსედესი და ბმვე დაუშვებდა მის სავარძლის ქვეშ და საბარგულში მოთავსებას? როგორც ვიცი ეს მწარმოებლები დღემდე ესე კომპლექტდება საბარგულში და სავარძლის ქვეშ აკუ-ებით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
უფრო მოკლედ რომ ვთქვათ 1 კვადრატულ მილიმეტზე შეგიძლია მაქსიმუმ 8 ამპერი იანგარიშო
ციტატა(RSK @ 15th January 2012 - 21:10) [snapback]353840[/snapback] მახო კარგი ფიზიკოს ელექტრიკოსი მჭირდება ხოო? არაა აუცილებელი, შეგიძლია შენითაც დათვალო, მარტივად ასე გააკეთებ: მანუალში ნახე სტარტერის ამპერაჟი და ამას დაუმატე ყველა მცელის ჯამური ამპერაჟები და დათვლი მაქსიმუმს. დავუშვათ თუ სტარტერი 200 ამპერიანი, ამას უნდა დაუმატო ფარების დამცველი 10 ამპერი + ვენტილატორები დამცველი 15 ამპერი, გათბობა 30ამპერი და ასე შემდეგ, ჯამში მიიღბ რაღაც ციფრს, ალბათ მაქსიმუმ 650-ს. მერე ამ 650-ს გაყოფ 8-ზე და მიიღებ 81-ს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
ისე ამ საკითხში ძაან გამოცდილი არ ვარ მაგრამ ხომ არ ჯობია BMW 7-სერიის + ( პროვოდი ) იყიდო და დააყენო იქ ხომ ყველაფერი გათვლილიაა ?
-------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ხო ეხლა რახდება რაც შეეხება გაზების აორთქლებას აკუმლიატორიდან რომელსაც ჟელეზე მუშაობს იმას არააქვს გაზიიი გაზი ააქვს კისლატაზე რომელიც არის
მერსედერსს ბაგაჟნიკში უდგას აკუმლიატორი და იხოცება ხალხი ![]() კველა კარგი აკუმლიატორი გერმრტიულად არის დახურული რაც შეეხება კაბელის კვეთს ეგ ისეთი კვეთია რომ 100 მეტრაზე რომ გაჭიმო არაფერი არ შეეტყობა ვოლტაჟს ტან რამდენი წამი უნდა რომ დაიქოქოს მანქანა მაქს ჰაჰაჰა4 წამი ხოდა დანარჩენს უკვე დინამო კვებავს და ამასტანავე ტენის აკუმლიატორს სვარკი აპარატს არააქვს მაგხელა კვეთი და სტარტერი რამეს უზავს სანსი არარის. და დაქოქილზე აკუმლიატორი ფარებს არ აწვდის დენს დენს ფარებს დინამო კვებავს მტავარია მანქანა დაიქოქოს და დანარჩენი დინამოააააააა დაქოქილზე აკუმლიატორი მარტო იტენება და გაცემა დენი ძალისა არააქვს თუ კველაფერი ჩარტული გექნება ბასავიკი ფარები ფეჩი და კველაფერი აკუმლიატორი მაშინ ეხმარება დინამოს რაგაცა მიზერულად. არ დავიცავი დისერტაციააა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
juze
მე უფრო მარტივად გეტყვი ![]() ნახე აკუმულატორზე რა კაბელებიც მიდის მაგათი ყველას კვეთი და დააჯამე, რამდენიც გამოვა იმხელა კვეთის კაბელი დაგჭირდება ბაგაჟნიკამდე გასაჭიმად ![]() ![]() ციტატა მინუსის აღებას კი ვაპირებ საბარგულიდანვე იგივე კვეთის კაბელით. ეგ არ ქნა ![]() ბაგაჟნიკში კი აუცილებლად დახურული ტიპის აკუმულატორი უნდა დააყენო, მერსედესების და BMW-ების უმეტესობას ბაგაჟნიკში აქვს აკუმულატორი და მგზავრებს არაფერი არ მოსდით, ოღონდ დახურული ტიპის უნდა იყოს აუცილებლად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
მადლობთ რჩევებისთვის დიდი დიდი მადლობა ყველას გულისხმიერებისთვის
![]() დღეს იმდენი ვიფიქრე ამ საკითხზე და იმდენი ვიარე ელიავას კაბელების რიგებში რომ ლამის საკუთარი თეორიები ჩამოვაყალიბე ![]() ![]() ![]() მგონი დროა თემა დაიხუროს ხოო? ვორნსაც გადავრჩი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
პიცოტს ვაფშე უკანა სიდენიის ქვეშააქვს აკუმლიატორი
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა წყლის ბაჩოკი გადამაქ საბარგულში RSK იდეალური გადაწყვეტილებააა ![]() წინა ბაჩოკიდან თუ მიდის წყალი უკანა შუშაზე, უკანა ბაჩოკიდან რატომ ვერ წამოვა წინა შუშაზე? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(juze @ 15th January 2012 - 22:07) [snapback]353867[/snapback] პიცოტს ვაფშე უკანა სიდენიის ქვეშააქვს აკუმლიატორი ამაზე ინსტიტუტები მუშაობენ და სანამ ჩვენ ვიფიქრებდით ამაზე უკვე პროფესორებმა იფიქრეს და მოდი ვენდოტ მის გადაწყვეტილებას მერე პისოტს მაგ ადგილას ვეტილაციაც აქვს, ზარიადკის რელემ რომ მაღალი ძაბვა გაუშვას აკუმულიატორში ჟელეც მშვენივრად დუღდება. მოკლედ ამას აღარ აქვს უკვე მნიშვნელობა, წყლის ბაჩოკი გადადის საბარგულში ციტატა(PAINKILLER @ 15th January 2012 - 22:12) [snapback]353869[/snapback] წინა ბაჩოკიდან თუ მიდის წყალი უკანა შუშაზე, უკანა ბაჩოკიდან რატომ ვერ წამოვა წინა შუშაზე? ერთადერთი პატარა ნიუანსი მანდ, უკან რომ მიდის წყალი, მაგ წყლის არხში კლაპანი აყენია, რომელიც წყალს მარტო ცალ მხარეს ატარებს, რომელიც უზრუნველყოფს შლანგების მიდმივად შევსებულ მდგომარეობაში ყოფნას. ეს კლაპანი უნდა დადგეს უკნიდან წინ მიმავალ შლანგზე და ეგაა სულ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
RSK
სწორი გადაწყვეტილებაა, უბრალოდ ყველა წყლის მისხმაზე გეგონება რომ ბუზების ხროვაა მანქანაში ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 21:19) [snapback]353872[/snapback] მერე პისოტს მაგ ადგილას ვეტილაციაც აქვს, ზარიადკის რელემ რომ მაღალი ძაბვა გაუშვას აკუმულიატორში ჟელეც მშვენივრად დუღდება. მოკლედ ამას აღარ აქვს უკვე მნიშვნელობა, წყლის ბაჩოკი გადადის საბარგულში ერთადერთი პატარა ნიუანსი მანდ, უკან რომ მიდის წყალი, მაგ წყლის არხში კლაპანი აყენია, რომელიც წყალს მარტო ცალ მხარეს ატარებს, რომელიც უზრუნველყოფს შლანგების მიდმივად შევსებულ მდგომარეობაში ყოფნას. ეს კლაპანი უნდა დადგეს უკნიდან წინ მიმავალ შლანგზე და ეგაა სულ თუ ეგ კლაპანი ვერ ვნახე შლანგს დავამატებ და წრედს შევკრავ იაროს წყალმა წრეზე და გამირეცხოს მინები რა დაუშავდება? აბივკები მაინც ასაყრელი მექნება ელექტროკაბელისთვის და ბარემ კარგ ტილოს ან კაპრონის შლანგსაც ჩავაგდებ და ვაჩუხჩუხებ წყალს სალონში რას იტყვით?ხომ არ ვართულებ დასმულ ამოცანას? შოთას აზრი მაინტერესებს ან სხვამ თუ იცის ვინმემ მე ბაჩოკის ადგილის შეცვლით კი გადავწყვიტავ რედუქტორის და კოპმის მონტაჟის ადგილის პრობლემას მაგრამ სვეჩების შეცვლისას რედუტორის მოხსნა რო დამჭირდეს წნევაც დამარტყავს გავყიდი ამ მანქანას და აღარასდროს გავეკარები სუბარუს, შოთა ცუდად მაქ საქმეე? გამოვა რამე ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
maxouni
ჟიგულის ბენზინის აბრატნი კლაპანი და ეგაა მოგვარებულია პრობლემაააა უბრალოდ შლანგების გადაბმა იქნება საჩალიჩო რააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
სვეჩების შეცვლისას აკუმულიატორსაც სჭირდება ამოღება და იმას არ აქვს მნიშვნელობა აკუმულიატორის ადგილას იდგება თუ ბაჩოკის ადგილას.
რაღაც არა მგონია მთლად ეგთი უადგილობა რომ იყოს კაპოტში, დასაც მარცხება საჭიანებს ვაკუუმის ბაჩოკი უნდა ჰქონდას, ექ არ დაეტევა რედუქტორი? და უკაცრავად დილეტანტური კითხვისთვის და თვითონ რედუქტორის საბარგულში დაყენება არ მოსულა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 875 რეგისტრ.: 15-December 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,395 ![]() |
თვითონ რედუქტორის საბარგულში დაყენება არ მოსულა?
არავითარ შემთხვევაშიო ყველგან მითხრეს გაჟონვის საშიშროებაა ალბათ, კომპის დაყენებაც კი არ უნდათ სალონში, მოკლედ რომ ვთქვათ ერიდებიან ზედმეტ ჩალიჩს, რიგები უდგათ სანამ ამ მანქანაზე ვიწვალებთ 2 მანქანას გავუშვებთო რიგებია თითქმის ყველგან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ცოტა ხანი დამაცადეთ და მშრალ აკუმულატორებს შემოგთავაზებთ. AGM ტექნოლოგია. გინდა გადმოაყირავე და სე დადე. წონაშიც ნაკლებია. ვიბრაცია კიდია მაგრა. ძაან ჟივუჩია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 22:49) [snapback]353884[/snapback] თვითონ რედუქტორის საბარგულში დაყენება არ მოსულა? არა მახო, რედუქტორს შლანგებით პომპიდან გამომავალი ანტიფრიზის შლანგები უერთდება რათა გაზი და რედუქტორი გაათბოს, თუ უკან გადაიტან მაშინ თბო-დანაკარგიც იზრდება და ასევე გაზის მაღალი წნევით მიწოდება ლითონის მილებით ხდება და დაბალი წნევის კი "შლანგებით" და ტიხრებში შლანგების გატარება რეკომენდირებული არაა - აქ შლანგების დაზიანების და დახურულ სივრცეში გაზის გაჟონვის მეტი შანსია... |
|
|
![]() ![]() |