IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> აკუმულატორის გადატანა საბარგულში, Subaru Legacy B4 RSK -ზე აკუმულატორის გადატანა მინდა საბარგულში
RSK
გამოხმაურება Jan 15 2012, 18:55
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




მეგობრებო გარკვეული მიზეზების გამო Subaru Legacy B4 RSK - ს აკუმულატორის გადატანა მინდა საბარგულში

ვაპირებ 50 კვადრატიანი მრავალწვერიანი ორმაგი იზოლაციის კაბელის გამოყენებას პლიუსისათვის კაპოტიდან საბარგულამდე სალონის გავლით
მინუსის აღებას კი ვაპირებ საბარგულიდანვე იგივე კვეთის კაბელით.
50 კვადრატიანი კაბელი თითქმის თითის სიმსხოა რაც საკმაოდ დიდია ლეგასის ქარხნულ პლიუსის კაბელზე.

ჩემი აზრით რაც უფრო მსხვილი კვეთის იქნება კაბელი შორ მანძილზე (ანუ სტანდართულთან შედარებით თითქმის 6 - 7 მეტრით იზრდება სიგრძე) მით ნაკლებად გადახურდება კაბელი.


იქნებ მირჩიოთ რამე შეცდომას ხომ არ ვუშვებ? ხომ არ დამიდგება სალონში დამწვარი კოვრიკების სუნი? smile.gif

და კიდევ რა იცით აკუმულატორის მიერ გამოშვებულ გაზებზე? რამდენად საშიშია ჯანმრთელობისთვის და როგორი ტიპის აკუმულატორს ახასიატებს მზგავსი თვისებები?

მგონი ერთ თემაში ერთბაშად ბევრი კითხვა გამომდის მაგრამ გთხოვთ მაპატიოთ და არ დამვორნოთ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 17)
maxouni
გამოხმაურება Jan 15 2012, 19:56
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RSK @ 15th January 2012 - 19:55) [snapback]353819[/snapback]
და კიდევ რა იცით აკუმულატორის მიერ გამოშვებულ გაზებზე? რამდენად საშიშია ჯანმრთელობისთვის და როგორი ტიპის აკუმულატორს ახასიატებს მზგავსი თვისებები?

ყველას ახასიათებს და საკმაოდ მავნებელია.
კვეთი უნდა დათვალო დატვირთვის მიხედვით, ანუ მაქსიმუმ რამდენი ამპერის მოცემა შეუძლია აკუ-ს მოკლე ჩართვაზე და იმის მიხედვით ითვლება კვეთი.
მასა კორპუზე კარგია მხოლოდ ელექტრო კვანძებისთვის, ძრავზე გირჩევ ცალკე მიიყვანო მასა, კვეთი უნდა დათვალო სტარტერის სიმძლავრის მიხედვით.
ეს სიმძლავრეებ ი შეგიძლია ნახო მანუალში, ზეპირდ არ მახსოვს

პროვოდის წინაღობა R ითვლება შემდეგნაირად:
R = 0,0175 l / S
სადაც l არის კაბელის კვეთის ფართობი და S არის კაბელის სიგრძე.
მერე აქედან მიღებულ R-ს თუ გაამრავლებ ამპერჟზე, მიიღებ ძაბვის ვარდნას, ანუ შენი 12 ვოლტიდან რამდენი მივა სტარტერამდე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Jan 15 2012, 20:10
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 19:56) [snapback]353833[/snapback]
ყველას ახასიათებს და საკმაოდ მავნებელია.
კვეთი უნდა დათვალო დატვირთვის მიხედვით, ანუ მაქსიმუმ რამდენი ამპერის მოცემა შეუძლია აკუ-ს მოკლე ჩართვაზე და იმის მიხედვით ითვლება კვეთი.
მასა კორპუზე კარგია მხოლოდ ელექტრო კვანძებისთვის, ძრავზე გირჩევ ცალკე მიიყვანო მასა, კვეთი უნდა დათვალო სტარტერის სიმძლავრის მიხედვით.
ეს სიმძლავრეებ ი შეგიძლია ნახო მანუალში, ზეპირდ არ მახსოვს

პროვოდის წინაღობა R ითვლება შემდეგნაირად:
R = 0,0175 l / S
სადაც l არის კაბელის კვეთის ფართობი და S არის კაბელის სიგრძე.
მერე აქედან მიღებულ R-ს თუ გაამრავლებ ამპერჟზე, მიიღებ ძაბვის ვარდნას, ანუ შენი 12 ვოლტიდან რამდენი მივა სტარტერამდე


მახო კარგი ფიზიკოს ელექტრიკოსი მჭირდება ხოო? smile.gif მაგ ყველაფერს სახლის პირობებში ნამდვილად ვერ დავთვლი და გავზომავ sad.gif რა ვქნა რას მირჩევ სად მივიყვანო ?
აკუ-ს ადგილის შეცვლის იდეა გაზის აპარატურამ გამოიწვია ადგილი არაა ძრავში რედუქტორისთვის და კომპიუტერისთვის, აკუ-ზე დატვირთვას არ ვზრდი რამე მოწყობილობებით უბრალოდ მინდა მანქანა იქოქებოდეს და ხანძარი არ გამიჩნდეს smile.gif
და ერთს დავამატებ კიდევ აკუმულატორის მიერ გამოყოფილი ეგრეთწოდებული გაზები საშიში რომ იყოს ჯანმრთელობისათვის მერსედესი და ბმვე დაუშვებდა მის სავარძლის ქვეშ და საბარგულში მოთავსებას?
როგორც ვიცი ეს მწარმოებლები დღემდე ესე კომპლექტდება საბარგულში და სავარძლის ქვეშ აკუ-ებით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 15 2012, 20:24
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




უფრო მოკლედ რომ ვთქვათ 1 კვადრატულ მილიმეტზე შეგიძლია მაქსიმუმ 8 ამპერი იანგარიშო

ციტატა(RSK @ 15th January 2012 - 21:10) [snapback]353840[/snapback]
მახო კარგი ფიზიკოს ელექტრიკოსი მჭირდება ხოო?

არაა აუცილებელი, შეგიძლია შენითაც დათვალო, მარტივად ასე გააკეთებ: მანუალში ნახე სტარტერის ამპერაჟი და ამას დაუმატე ყველა მცელის ჯამური ამპერაჟები და დათვლი მაქსიმუმს.
დავუშვათ თუ სტარტერი 200 ამპერიანი, ამას უნდა დაუმატო ფარების დამცველი 10 ამპერი + ვენტილატორები დამცველი 15 ამპერი, გათბობა 30ამპერი და ასე შემდეგ, ჯამში მიიღბ რაღაც ციფრს, ალბათ მაქსიმუმ 650-ს. მერე ამ 650-ს გაყოფ 8-ზე და მიიღებ 81-ს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNIKERSA
გამოხმაურება Jan 15 2012, 20:37
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,410
რეგისტრ.: 26-December 10
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 1,727




ისე ამ საკითხში ძაან გამოცდილი არ ვარ მაგრამ ხომ არ ჯობია BMW 7-სერიის + ( პროვოდი ) იყიდო და დააყენო იქ ხომ ყველაფერი გათვლილიაა ?


--------------------
SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT .

TO-060-MA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juze
გამოხმაურება Jan 15 2012, 20:41
გამოხმაურება #6


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478




ხო ეხლა რახდება რაც შეეხება გაზების აორთქლებას აკუმლიატორიდან რომელსაც ჟელეზე მუშაობს იმას არააქვს გაზიიი გაზი ააქვს კისლატაზე რომელიც არის
მერსედერსს ბაგაჟნიკში უდგას აკუმლიატორი და იხოცება ხალხი smile.gif
კველა კარგი აკუმლიატორი გერმრტიულად არის დახურული
რაც შეეხება კაბელის კვეთს ეგ ისეთი კვეთია რომ 100 მეტრაზე რომ გაჭიმო არაფერი არ შეეტყობა ვოლტაჟს ტან რამდენი წამი უნდა რომ დაიქოქოს მანქანა მაქს ჰაჰაჰა4 წამი
ხოდა დანარჩენს უკვე დინამო კვებავს და ამასტანავე ტენის აკუმლიატორს
სვარკი აპარატს არააქვს მაგხელა კვეთი და სტარტერი რამეს უზავს სანსი არარის.
და დაქოქილზე აკუმლიატორი ფარებს არ აწვდის დენს დენს ფარებს დინამო კვებავს
მტავარია მანქანა დაიქოქოს და დანარჩენი დინამოააააააა დაქოქილზე აკუმლიატორი მარტო იტენება და გაცემა დენი ძალისა არააქვს
თუ კველაფერი ჩარტული გექნება ბასავიკი ფარები ფეჩი და კველაფერი აკუმლიატორი მაშინ ეხმარება დინამოს რაგაცა მიზერულად.


არ დავიცავი დისერტაციაააsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:00
გამოხმაურება #7


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




juze


მე უფრო მარტივად გეტყვი smile.gif


ნახე აკუმულატორზე რა კაბელებიც მიდის მაგათი ყველას კვეთი და დააჯამე, რამდენიც გამოვა იმხელა კვეთის კაბელი დაგჭირდება ბაგაჟნიკამდე გასაჭიმად smile.gif აუცილებლად მასის კაბელიც უნდა გაიყვანო კაპოტამდე, იქვე კორპუსზე არ დასვა, სპილენძის კაბელი ბევრად უკეთესი გამტარია ვიდრე მანქანის კორპუსი smile.gif


ციტატა
მინუსის აღებას კი ვაპირებ საბარგულიდანვე იგივე კვეთის კაბელით.


ეგ არ ქნა smile.gif





ბაგაჟნიკში კი აუცილებლად დახურული ტიპის აკუმულატორი უნდა დააყენო, მერსედესების და BMW-ების უმეტესობას ბაგაჟნიკში აქვს აკუმულატორი და მგზავრებს არაფერი არ მოსდით, ოღონდ დახურული ტიპის უნდა იყოს აუცილებლად smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:07
გამოხმაურება #8


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




მადლობთ რჩევებისთვის დიდი დიდი მადლობა ყველას გულისხმიერებისთვის smile.gif

დღეს იმდენი ვიფიქრე ამ საკითხზე და იმდენი ვიარე ელიავას კაბელების რიგებში რომ ლამის საკუთარი თეორიები ჩამოვაყალიბე smile.gif მაგრამ მცოდნე კაცმა maxouni -მ დაამთავრა ჩემი ტანჯვა და არ დაუშვა ჩემნაირი ვაი ფიზიკოსის - ელექტრიკოსოს თეორიები გავრცელებულიყო და განხორციელებულიყო. არ უნდოდა ლეგასში შემწვარი მწვადივით გავმხდარიყავი და წყლით ჩააქრო ჩემი იდეები biggrin.gif წყლის ბაჩოკი გადამაქ საბარგულში დიდი მადლობა maxouni -ს და დიდი მადლობა ამ ფორუმის შემქმნელ ყველა ადამიანს და ყველა ფორუმელს თქვენი რჩევებით ბევრი კაი რამე კეთდება, გაიხარეთ smile.gif

მგონი დროა თემა დაიხუროს ხოო? ვორნსაც გადავრჩი biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juze
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:07
გამოხმაურება #9


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478




პიცოტს ვაფშე უკანა სიდენიის ქვეშააქვს აკუმლიატორი smile.gif ამაზე ინსტიტუტები მუშაობენ და სანამ ჩვენ ვიფიქრებდით ამაზე უკვე პროფესორებმა იფიქრეს და მოდი ვენდოტ მის გადაწყვეტილებასsmile.gif))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:12
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა
წყლის ბაჩოკი გადამაქ საბარგულში

RSK

იდეალური გადაწყვეტილებააა smile.gif


წინა ბაჩოკიდან თუ მიდის წყალი უკანა შუშაზე, უკანა ბაჩოკიდან რატომ ვერ წამოვა წინა შუშაზე? biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:19
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(juze @ 15th January 2012 - 22:07) [snapback]353867[/snapback]
პიცოტს ვაფშე უკანა სიდენიის ქვეშააქვს აკუმლიატორი ამაზე ინსტიტუტები მუშაობენ და სანამ ჩვენ ვიფიქრებდით ამაზე უკვე პროფესორებმა იფიქრეს და მოდი ვენდოტ მის გადაწყვეტილებას

მერე პისოტს მაგ ადგილას ვეტილაციაც აქვს, ზარიადკის რელემ რომ მაღალი ძაბვა გაუშვას აკუმულიატორში ჟელეც მშვენივრად დუღდება.
მოკლედ ამას აღარ აქვს უკვე მნიშვნელობა, წყლის ბაჩოკი გადადის საბარგულში

ციტატა(PAINKILLER @ 15th January 2012 - 22:12) [snapback]353869[/snapback]
წინა ბაჩოკიდან თუ მიდის წყალი უკანა შუშაზე, უკანა ბაჩოკიდან რატომ ვერ წამოვა წინა შუშაზე?

ერთადერთი პატარა ნიუანსი მანდ, უკან რომ მიდის წყალი, მაგ წყლის არხში კლაპანი აყენია, რომელიც წყალს მარტო ცალ მხარეს ატარებს, რომელიც უზრუნველყოფს შლანგების მიდმივად შევსებულ მდგომარეობაში ყოფნას. ეს კლაპანი უნდა დადგეს უკნიდან წინ მიმავალ შლანგზე და ეგაა სულ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MEPARA
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:24
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,162
რეგისტრ.: 28-August 10
მდებარ.: Tbilisi, Georgia
მომხმარებელი № 1,361




RSK
სწორი გადაწყვეტილებაა, უბრალოდ ყველა წყლის მისხმაზე გეგონება რომ ბუზების ხროვაა მანქანაში biggrin.gif - ვინაიდან წყლის ტუმბო იზმუილებს საბარგულში...wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:44
გამოხმაურება #13


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 21:19) [snapback]353872[/snapback]
მერე პისოტს მაგ ადგილას ვეტილაციაც აქვს, ზარიადკის რელემ რომ მაღალი ძაბვა გაუშვას აკუმულიატორში ჟელეც მშვენივრად დუღდება.
მოკლედ ამას აღარ აქვს უკვე მნიშვნელობა, წყლის ბაჩოკი გადადის საბარგულში
ერთადერთი პატარა ნიუანსი მანდ, უკან რომ მიდის წყალი, მაგ წყლის არხში კლაპანი აყენია, რომელიც წყალს მარტო ცალ მხარეს ატარებს, რომელიც უზრუნველყოფს შლანგების მიდმივად შევსებულ მდგომარეობაში ყოფნას. ეს კლაპანი უნდა დადგეს უკნიდან წინ მიმავალ შლანგზე და ეგაა სულ


თუ ეგ კლაპანი ვერ ვნახე შლანგს დავამატებ და წრედს შევკრავ იაროს წყალმა წრეზე და გამირეცხოს მინები რა დაუშავდება? აბივკები მაინც ასაყრელი მექნება ელექტროკაბელისთვის და ბარემ კარგ ტილოს ან კაპრონის შლანგსაც ჩავაგდებ და ვაჩუხჩუხებ წყალს სალონში რას იტყვით?ხომ არ ვართულებ დასმულ ამოცანას?

შოთას აზრი მაინტერესებს ან სხვამ თუ იცის ვინმემ მე ბაჩოკის ადგილის შეცვლით კი გადავწყვიტავ რედუქტორის და კოპმის მონტაჟის ადგილის პრობლემას მაგრამ სვეჩების შეცვლისას რედუტორის მოხსნა რო დამჭირდეს წნევაც დამარტყავს გავყიდი ამ მანქანას და აღარასდროს გავეკარები სუბარუს, შოთა ცუდად მაქ საქმეე? გამოვა რამე ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juze
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:46
გამოხმაურება #14


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478




maxouni
ჟიგულის ბენზინის აბრატნი კლაპანი და ეგაა მოგვარებულია პრობლემაააა უბრალოდ შლანგების გადაბმა იქნება საჩალიჩო რააა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 15 2012, 21:49
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




სვეჩების შეცვლისას აკუმულიატორსაც სჭირდება ამოღება და იმას არ აქვს მნიშვნელობა აკუმულიატორის ადგილას იდგება თუ ბაჩოკის ადგილას.
რაღაც არა მგონია მთლად ეგთი უადგილობა რომ იყოს კაპოტში, დასაც მარცხება საჭიანებს ვაკუუმის ბაჩოკი უნდა ჰქონდას, ექ არ დაეტევა რედუქტორი?
და უკაცრავად დილეტანტური კითხვისთვის და თვითონ რედუქტორის საბარგულში დაყენება არ მოსულა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RSK
გამოხმაურება Jan 15 2012, 22:01
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 875
რეგისტრ.: 15-December 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,395




თვითონ რედუქტორის საბარგულში დაყენება არ მოსულა?


არავითარ შემთხვევაშიო ყველგან მითხრეს გაჟონვის საშიშროებაა ალბათ, კომპის დაყენებაც კი არ უნდათ სალონში, მოკლედ რომ ვთქვათ ერიდებიან ზედმეტ ჩალიჩს, რიგები უდგათ სანამ ამ მანქანაზე ვიწვალებთ 2 მანქანას გავუშვებთო რიგებია თითქმის ყველგან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jan 15 2012, 22:05
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ცოტა ხანი დამაცადეთ და მშრალ აკუმულატორებს შემოგთავაზებთ. AGM ტექნოლოგია. გინდა გადმოაყირავე და სე დადე. წონაშიც ნაკლებია. ვიბრაცია კიდია მაგრა. ძაან ჟივუჩია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MEPARA
გამოხმაურება Jan 16 2012, 06:57
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,162
რეგისტრ.: 28-August 10
მდებარ.: Tbilisi, Georgia
მომხმარებელი № 1,361




ციტატა(maxouni @ Jan 15 2012, 22:49) [snapback]353884[/snapback]
თვითონ რედუქტორის საბარგულში დაყენება არ მოსულა?

არა მახო, რედუქტორს შლანგებით პომპიდან გამომავალი ანტიფრიზის შლანგები უერთდება რათა გაზი და რედუქტორი გაათბოს, თუ უკან გადაიტან მაშინ თბო-დანაკარგიც იზრდება და ასევე გაზის მაღალი წნევით მიწოდება ლითონის მილებით ხდება და დაბალი წნევის კი "შლანგებით" და ტიხრებში შლანგების გატარება რეკომენდირებული არაა - აქ შლანგების დაზიანების და დახურულ სივრცეში გაზის გაჟონვის მეტი შანსია...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge