![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რომელ ზეთს ასხავთ ძრავში?
მე პირადად რაც ჩამომივიდა სულ ერთხელ გამოვცვალე ზეთი, ახალი ჩასხმული იყო რო ჩამოვიდა და 8-ის შემდეგ ჩავასხი შელის ულტრა სინთეთიკა 5W30, დაახლოებით 4k გავიარე მაგრამ 1 გრამი არ მოუკლია, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო ზეთია. მაგრამ ეს ზეთი ცივი ამინდებისთვისაა და ზაფხულში არაა რეკომენდირებული (იხ.ცხრილი), ყველაზე იდეალური (ცხრილიდან გამომდინარე) იქნებოდა 5W40, რადგან ზაფხულში ხანდახან 40 გრადუსზე ზევითაც ადის ხოლმე ტემპერატურა და ზამთაში ბაკურიანში და გუდაურში -30-მდე ყინავს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#3261
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jan 26 2012, 16:32) [snapback]358215[/snapback] კი თეგეტას საკონფერენციო დარბაზია ![]() ზეთს ძრავი ყველა შემთხვევაში უნდა იკლებდესო... მაგის რამოდენიმე მიზეზიც დაასახელეს... კი ვიცოდით მარა მაინც ეგენი რო გეტყვიან სხვაა ![]() ეგრე ვიცოდი მეც ![]() ![]() ვერ დააჯერებ რო ზეთს უნდა იკლებდეს ძრავიო ![]() გესვრიან რამეს ![]() -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3262
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
აქ ჩAმოვწერ მოკლდე მოტულის ისტორიას:
1853 : Swan Finch Oil Co., New York City, NY основывает предприятие и начинает продажи рыбьего жира и смазки для паровозов на его основе 1932 поставки масел Finch во Францию. MOTUL позиционируется как продукт высшего качества. •1934 : MOTUL Aviation – первые масла для поршневой авиации. MOTUL осваивает небо вместе с пионерами авиации. •1944 : Swan Finch ориентирует свое производство на выпуск масел для военной техники – танков, грузовиков, самолетов. 1953: MOTUL Century, первое в мире всесезонное моторное масло; 1966: MOTUL 2100, первое в мире полусинтетическое моторное масло; 1971: Century 300V, первое в мире 100% синтетическое моторное масло для ДВС; 1972: Century 300 2T, первое 100% синтетическое 2T масло. 1983: Turboil, первое масло для турбированых двигателей; 1997: Запуск новой линии 300V на основе комплексных эстеров გადაჭარბებული არაფერი არაა, ავიაციისთვის პირველი ზეთი მაგათ შექმნეს (რაც მერე 300ვ-ში გამოიყენეს), პირველი ნახევრადსინთეტიკა მაგათ შექმნეს, პირველი 100%-იანი სინთეტიკა მაგათ შექმნეს, პირველი ტურბინირებული ძრევების სპეციარიზირებული ზეთიც მაგათ შექმნეს, ორმაგი ესტერის ტექნოლოგიას სრულად 100%-ით მხოლოდ ეგ იყენებს 300V-ში დ.ა.შ... გიზო შენ კიდე იძახი პენასოლს ვასხავო კაი რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3263
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jan 26 2012, 16:32) [snapback]358215[/snapback] ზეთს ძრავი ყველა შემთხვევაში უნდა იკლებდესო... მაგის რამოდენიმე მიზეზიც დაასახელეს... კი ვიცოდით მარა მაინც ეგენი რო გეტყვიან სხვაა ![]() და როცა არ იკლებს, ესე იგი შესაძლოა პრობლემა ჰქონდეს? ანუ ბენზინი გადადის ან რამე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3264
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
Dzia
რაღაცა ერევა ან ზეთი თავის ფუნქციას ვერ ასრულებს. შესაბამისად პრობლემაა რაღაც. -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3265
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(MaRgE @ 26th January 2012 - 16:47) [snapback]358235[/snapback] რაღაცა ერევა ან ზეთი თავის ფუნქციას ვერ ასრულებს. შესაბამისად პრობლემაა რაღაც. და რატო უნდა იკლებდეს რო? ტურბინიანში კიდე ხო, ინთერქულერს ავსებენ ზეთით და იძახიან ზეთს ჭამსო ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3266
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 16:38) [snapback]358220[/snapback] რეისინგ ზეთებზე ანუ სქელ ზეთებზე ხომ არ გიკითხავს კოტე ბატონო რაიმე. მაგ თEმაზე ახალი არაფერი არ უთQვიათ მარა მაინც ვიტყვი მოკლედ 2 სიტყვით: რეისინგ ზეთები პირველ რიგში სანამ სისქეზე გადავალთ უნდა უძლებდეს დიდი დარტყმებს, როდესაც რეისინგ ზეთი მზადდება პირველი ამოცანა ეგ არის. დარტმაში იგულისხმება რომ ზედაპირების დაწოლის დროს ზეთის თხელკი ფენა არ უნდა "წყდებოდეს" და მეტალი მეტალს არ უნდა შეეხოს. ჩვეულებრივი მინერალური ზეთEბი უძლებენ საშუალოდ 1 ტონას 1 კვადრატულ სანტიმეტრზე, მოტულის 8100 სერიის 100%-იანი ზეთEბი 7 ტონას 1 კვ/სმ-ზე, ხოლო 300V 22 ტონას !!! მსოფლიოში არცერთი ზეთი არ უძლებს ამხელა დარტყმებს სისქე კი უკვე დამოკიდებულია ძრავის სპეციფიკაციაზე და რეჟიმზე, თU რამდენად ტემპერატურულ დატვირთვაზე მუშაობს და რეისნიგ ძრავის აწყობის დროს ზაზორები რამდენი აქვთ დატოვებული ვკლადიშებზე. რეისინგ 20ჭ60-ის გამოყენება ქალაქის რეჟიმის დროს დაუშვებელია, რადგან დაბალ ტემნპერატურებზე ზეთი არის ძAლიან ბლანტი, იზრდება წვა და მანქანა კარგავს ცხენისძალებს. ციტატა(Dzia @ 26th January 2012 - 16:46) [snapback]358231[/snapback] და როცა არ იკლებს, ესე იგი შესაძლოა პრობლემა ჰქონდეს? ანუ ბენზინი გადადის ან რამე? თუ გამოცვლიდან გამოცვლამდე ზეთის დონე საერთოდ 1 მმ-ითAც არ შეცვლილა ე.ი. 100%-იანი ბენზინი ერევა. ყველა ძრავს სხვადასხვა მაჩვენებელი აქვს, მაგალითAდ ტურბინიან პორშე კაიანი ყოველ 1000კმზე მინიმუმ 200 გრამი ზეთი თუ არ დააკლდა ე.ი. ძრავი ყოფილა გაფუჭებული ![]() სუბარუს როგორც წესი არ ახასიათEბს ზეთის კლების დიდი დონე, მარა ცოტათი მაინც უნდა მოიკლოს. ზეთის კლების 2 ძირითAდი მიზეზი არის ზეთის ბუნებრივი აორთქლება და მეორე უფრო მნიშვნელოვანი მომენტი, როდესაც პორშინი ასრულებს თAვის ტაქტებს ცილინდრშI, პორშინის კოლცო ბოლომდე არ იღებს ზეთს გილზებიდან, ტოვებს ძAლიან თხელ ფენას, რადგან შემდგომ ტაქტებზე უკვე დაზეთილ გილზში იაროს. ხოლო აფეთQების დროს ეს ზეთის თხელი ფენა იწვება და შესაბამისად ზეთი მილიგრამობით მარა მაინც იკლებს. ადრე დაიწყეს ისეთი კოლცოების დამზადება და ძრავუის ისეთი აწყობა, რომ ტაქტების დროს კოლცო ბოლომდე იღებდა ზედაპირებიდან ზეთს, რის შემდეგაც ძრავებმა ძალიან მალე დაიწყო გაფუჭება, ხოდა ეხლა ყველა ძრავი ისე იწყობა რომ ზეთი უნდა ჭამოს ![]() რაც შეეხება იმას, თუ რამდენი ბენზინი გადადის ზეთში და სუბარუს ძრავი რა რაოდენობით ზეთს ჭამს, ეგ შეგიძLიათ კითხოთ იმ ხალხს, ვინც უკვე გაზზე გადაიყვანა მანქანა და ბენზინი აღAრ გადადის. მაგალითAდ როგორც მახსოვს ვაჟიკას ტურბინიანი ფორესტერი გაზზე უკვე გამოცვლიდან გამოცვლამდე 200 გრამს იკლებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3267
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
ციტატა(crimson @ 26th January 2012 - 16:56) [snapback]358246[/snapback] 7 ტონას 1 კვ/სმ-ზე, ხოლო 300V 22 ტონას !!! ვააჰ ამხელა დარტყმას თუ უზლებს ეს ზეთი არ მეგონა. 7 ტონა კი ჩვენი ძრავებისთვის ძალიან მაგარი დაცვაა. ამიტომ ვამბობ იაფიან ზეთებში (300V-ს არაა იაფაინი) მოტული არის ყველაზზზზე მსერავი და მაგარია კალოჩე. იაფანებში არის ისეთები რომელიც მეტს უძლებს (აქ არ იყიდება), მაგრამ მოტული მაინც ყველაზე გამოცდილი და დახვეწილი და სანდოა. ძვირიანებშიც მოტული გლეჯამს და აწი მოტულს ჩავასხავ კაროჩე 2 აზრი არაა!!!! მადლობა. მადლობა საინტერესო ინფორმაციეებია!!!!!! ალბათ კიდევ ბევრი რამე იქნება სიახლე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3268
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მალე 300V-ს სერიას ემატება 2 ზეთი, 0-15 და 0-40. და იცვლება მათი შემადგენლობაც, ანუ ორმაგი ესტერებიდან გადავდივართ სამმაგზეო და შეფუთვებიც იცვლება.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3269
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
0-40 იქნება საკაიფო ტურბინიანისთვის, ზამთარშიც და ზაფხულშიც, განსაკუთრებით ხშირი გაციება-გახურების რეჟიმში ქალაქში
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3270
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
კოტე 5W40 ის შეფუთვაც შეიცვლება და სამაგ ესტერიებზე გადადის ? როდიდან ხოარიცი ?
ჩემიც იკლებს 300 გრამს, 5000 ზე, სავსებით ნორმალურია. 8100 X-ცეეს. შენ კი დასაბუთე და მეც მასე ვიცოი რო უნდა დაიკლოს უმნიშვნელოდ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3271
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ახალ აწყობილ ძრავზე სადაც ნორმალური ზაზორია ვკლადიშებზე, ქალაქის რეჟიმში 0-30-იც მშვენივრად იმუშავებს.
თუ არ გაზაობ საერტოთ 0-15-იც წავა უტურბინოზე. ეკონომიას მოგცემს. ჩემი აზირთ, მაგას crimson-ი გვირჩევს იმედია. მე ვერ გავრისკავ ექსპერიმენტობას. გამოცდილება აქვთ და მცოდნე ხალხიცაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3272
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 17:48) [snapback]358282[/snapback] ახალ აწყობილ ძრავზე სადაც ნორმალური ზაზორია ვკლადიშებზე, ქალაქის რეჟიმში 0-30-იც მშვენივრად იმუშავებს. თუ არ გაზაობ საერტოთ 0-15-იც წავა უტურბინოზე. ეკონომიას მოგცემს. გააჩნია სუბარუებს. ახალ სუბარუზე (2009-) 0W20 ია რეკომენდირებული, მარა ჩვენ მანქანებზე 30-ზე ქვევით ჩAსხმა არ შეიძლება. აბა ვინ იცის რას ნიშნავს SAE -ს კოდის პირველი და მეორე ციფრი და შუაში კიდევ W ? მაგალითAდ 5W40 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3273
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
crimson
აჰა გასაგებია. ზეპირად sae არ ვიცით. ძალიან დიდი მოთხოვნები აქვს საეს. ზოგ მწარმოებელს ჰკიდია ეგ საე სერთოდ. 5-იანი ნიშნავს ცივზე ალბათ ზეთის სიბნლანტეს - 40 100გრადუსზე. ეტყობა საწვავის ეკონიაზე და გამონაბოლქვზე არის გათვლილი ახალი მოდელები, ამიტომაც უნდა 0W20 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3274
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Svansky @ 26th January 2012 - 17:36) [snapback]358276[/snapback] კოტე 5W40 ის შეფუთვაც შეიცვლება და სამაგ ესტერიებზე გადადის ? როდიდან ხოარიცი ? 300V კი. როდიდან იქნება არ ვიცი, ალბათ 1-2 თვეში ციტატა(gentoo @ 26th January 2012 - 19:35) [snapback]358308[/snapback] აჰა გასაგებია. ზეპირად sae არ ვიცით. ძალიან დიდი მოთხოვნები აქვს საეს. ზოგ მწარმოებელს ჰკიდია ეგ საე სერთოდ. 5-იანი ნიშნავს ცივზე ალბათ ზეთის სიბნლანტეს - 40 100გრადუსზე. დაახლოებით ეგრეა მარა ზუსტად ვინმემ თუ იცის რამოდენიმე კითXვას თQვენთვითონვე გასცემთ პასუხს მოკლედ ადრე არსებობდა მხოლოდ სეზონური ზეთEბი, ზამთრის და ზაფხულის. ზამთრის ზეთEბის ინდექსები დაახლოებით იყო შემდეგი: 5 W ან 10 W სადაც W ნიუშნავს ვინთEრს, ხოლო აღნიშნული ციფრისთვის უნდ აგამოგეკლო 35 გრადუსი და რასაც მიიღებდი ეგ იყო ზეთის გაბლანტების პიკი, რომლის ქვემოთაც მანქანა არ უნდა დაგექოქა. ანუ 5 W შეგიძლია გამოიყენო მაქსიმუმ -30*C-იან ყინვების დროსაც, 10 W -25*c ყინების დროს დ.ა.შ... მეორე ინდექსი კი ქონდა მხოლოდ ზაფხულის ზეთEბს, რომელიც მიუთითებდა გილზში (ან სხვა ნებისმიერ მეტალის დეტალზე) დატოვებულ ზეთის პლიონკის სისქეს. რაც უფრო მაღAლი იყო ეგ ინდექსი მით უფრო სქელ პლიონკას აკეთEბდა ზეთი ზედაპირზე. მსოფლიოში პირველად მოტულმა შექმნა "ვსესეზონნი" ზეთი, რომელიც შეგეძლო როგორც ზამთAრში ისევე ზაფხულშიც გამოგეყენებინა და შესაბამისად ეგ ორი ინდექსიც გააერთიანდა და ეხლა ყველა მწარმოებელი აწერს 5W 40 დ.ა.შ... როგორც ვთქვი მეორე ინდექსი რაც უფრო მაღAლია კედელზე მით უფრო სქელ ფენას ტოვებს ზეთი და ამ ყველაფრიოდან გამომდინარე თვითონ ზეთიც სქელი გამოდის. ყველა ავტომობილის მწარმოებელი ძრავის კონსტრუქციის დროს ითვლის ძრავში "ზაზორების" საშუალო სიგანეს და მაქედან მოდის უკვე ავტომწარმოებლის რეკომენდაცია იმაზე, ქარხნულად 5W 30 ჭირდება თუ 5W 40 ამათუიმ ძრავს. თუ ძრავში ქარხნულადვე ანდა ექსპლუატაციის შემდგომ არის შედარებით დიდი ზაზორები მაშინ მეორე დაბალინდექსიანი ზეთის ჩAსხმა გამოიწვევს იმას, რომ ზეთი მაგ ზაზორს ვერ ამოავსებს და მუშაობის დროს წარმოიშვება დარტყმები, რომელიც ნელნელა ძრავს გამოიყვანს მწყობრიდან. ჩვენ რაც გვყავს მაგ სუბარუს ძრავებზე ქარხნულადვე რეკომენდირებულია 5W 30, ამიტომ მაგაზე დაბალი ვისკოსტის ზეთის ჩAსხმა არ შეიძლება. ეს სიტუაცია უკვე სცემს შემდეგ პარადოქსს პასუხს, რომელიც ჩVენ მუშაობის განმავლობაში რამოდენიმეჯერ შეგვხვდა: ფორესტერი 5W30-ზე ზეთს არ იკლებდა და 5W40ზე აკლდებოდა ცოტა, ანუ ცოტათი სქელი ზეთის ჩAსხმის დროს ზეთი უფრო იკლებდა ![]() ![]() გადავიდეთ მაღAლ ვისკოსტიან ზეთEბზე, მაგა;ლითAდ 15W 50. კიბატონო ჩAასხი ეგ ზეთი მანქანაში, მაგრამ პირველ რიგში ზეთს ზედმეტად დიდი ფენა ექნება კედელზე და პარალელურად მაღAლი სიბლანტის გამო ზეთის დენადობაც ნაკლები იქნება. კიდევ არის რამოდენიმე სხვა მომენტიც იმასთAნ დაკავშირებით, თუ რომელი ზეთი უფრო უკეთEსად იცავს ძრავს, ერთEრთია მასში გოგირდის და ფოსფორის შემადგენლობა პ.ს. დღესაც არსებობს სეზონური ზეთები სპეცტექნიკებისთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3275
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jan 27 2012, 00:14) [snapback]358322[/snapback] როგორც ვთქვი მეორე ინდექსი რაც უფრო მაღAლია კედელზე მით უფრო სქელ ფენას ტოვებს ზეთი და ამ ყველაფრიოდან გამომდინარე თვითონ ზეთიც სქელი გამოდის. ყველა ავტომობილის მწარმოებელი ძრავის კონსტრუქციის დროს ითვლის ძრავში "ზაზორების" საშუალო სიგანეს და მაქედან მოდის უკვე ავტომწარმოებლის რეკომენდაცია იმაზე, ქარხნულად 5W 30 ჭირდება თუ 5W 40 ამათუიმ ძრავს. თუ ძრავში ქარხნულადვე ანდა ექსპლუატაციის შემდგომ არის შედარებით დიდი ზაზორები მაშინ მეორე დაბალინდექსიანი ზეთის ჩAსხმა გამოიწვევს იმას, რომ ზეთი მაგ ზაზორს ვერ ამოავსებს და მუშაობის დროს წარმოიშვება დარტყმები, რომელიც ნელნელა ძრავს გამოიყვანს მწყობრიდან. ჩვენ რაც გვყავს მაგ სუბარუს ძრავებზე ქარხნულადვე რეკომენდირებულია 5W 30, ამიტომ მაგაზე დაბალი ვისკოსტის ზეთის ჩAსხმა არ შეიძლება. ეს სიტუაცია უკვე სცემს შემდეგ პარადოქსს პასუხს, რომელიც ჩVენ მუშაობის განმავლობაში რამოდენიმეჯერ შეგვხვდა: ფორესტერი 5W30-ზე ზეთს არ იკლებდა და 5W40ზე აკლდებოდა ცოტა, ანუ ცოტათი სქელი ზეთის ჩAსხმის დროს ზეთი უფრო იკლებდა ![]() ![]() გადავიდეთ მაღAლ ვისკოსტიან ზეთEბზე, მაგა;ლითAდ 15W 50. კიბატონო ჩAასხი ეგ ზეთი მანქანაში, მაგრამ პირველ რიგში ზეთს ზედმეტად დიდი ფენა ექნება კედელზე და პარალელურად მაღAლი სიბლანტის გამო ზეთის დენადობაც ნაკლები იქნება. კიდევ არის რამოდენიმე სხვა მომენტიც იმასთAნ დაკავშირებით, თუ რომელი ზეთი უფრო უკეთEსად იცავს ძრავს, ერთEრთია მასში გოგირდის და ფოსფორის შემადგენლობა ძალიან სასარგებლო ინფორმაციაა. გაიხარე კოტე. მაინც მინდა დავაზუსტოთ. ახლა მისხია 5W30 (გარბენი 128 K მილი). შემდეგი შეცვლა მიწევს ერთ თვეში. უკვე 5W40 რომ ჩავასხა, ნორმალური იქნება? ანუ ზაფხულის სიშორეს არ მივაქციო ყურადღება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3276
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Dzia @ 27th January 2012 - 09:45) [snapback]358582[/snapback] უკვე 5W40 რომ ჩავასხა, ნორმალური იქნება? ანუ ზაფხულის სიშორეს არ მივაქციო ყურადღება? კი სავსებით ნორმალური იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3277
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(crimson @ 27th January 2012 - 00:14) [snapback]358322[/snapback] რომელიც ჩვენ მუშაობის განმავლობაში რამოდენიმეჯერ შეგვხვდა: ფორესტერი 5W30-ზე ზეთს არ იკლებდა და 5W40ზე აკლდებოდა ცოტა, ანუ ცოტათი სქელი ზეთის ჩასხმის დროს ზეთი უფრო იკლებდა ამ დროს ხდებოდა შემდეგი რაღAცა - პორშინსა და გილზს შორის ზააზორი უკვე საშუალოზე მეტად იყო მომატებული, რის ამოვსებასაც 5W30 ძნელად აკეთებდა და რჩებოდა იმხელა ზაზორი, რომელიც მხოლოდ ბენზინს ატარებდა მაგრამ ზეთს არა, ანუ ამ დროს ცოტათი ბენზინი გადადიოდა ზეთში და ზეთის დონეც სტაბილურად იდგა, როგორც კი გადავიდა 5W40-ზე ამ ზეთმა მთლიანად შეავსო ზაზორები ჯიგრულად, ბენზინი აღარ გაუშვა და ზეთმაც შესაბამისად როგორც ნორმა იყო ისე დაიკლო, შედეგიც მივიღეთ ერთი შეხედვით პარადოქსული 5w30-ს კი უწევს რეკომენდაციას მწარმოებელი, მაგრამ აქ კიდევ ერთია გასათვალისწინებელი: მანქანას როცა პირობითად 70K-ზე მეტი აქვს გავლილი სულ რომ 1000 კმ-ზე ცვალო ზეთი, ძრავი მაინც ცვდება და შესაბამისად ზაზორიც იმატებს. ამიტომ მგონი ჯობია ცოტა სქელი ფენა დარჩეს კედელზე. 5-30 რომ ჩავასხი არ მომეწონა, უცნაური ხმა ქონდა ძრავს 5-40-ზე არის ჯიგრულად. მოკლბით რამდენ გრამს იკლებს არ დამითვლია, მაგრამ ოდნავ დაბლა რომ დგას 5000-ის გავლის შემდეგ ფაქტია ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3278
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 27th January 2012 - 12:17) [snapback]358628[/snapback] 5w30-ს კი უწევს რეკომენდაციას მწარმოებელი, მაგრამ აქ კიდევ ერთია გასათვალისწინებელი: მანქანას როცა პირობითად 70K-ზე მეტი აქვს გავლილი სულ რომ 1000 კმ-ზე ცვალო ზეთი, ძრავი მაინც ცვდება და შესაბამისად ზაზორიც იმატებს. ამიტომ მგონი ჯობია ცოტა სქელი ფენა დარჩეს კედელზე. +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3279
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
crimson
მოტული 5/30-ზე არის ბოქსებში ამჟამად? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3280
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 8th February 2012 - 18:55) [snapback]364418[/snapback] მოტული 5/30-ზე არის ბოქსებში ამჟამად? კი იქსქლინიც გვაქვს და ეკონერჯიც |
|
|
![]() ![]() |