![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1641
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Feb 29 2012, 15:13) [snapback]373090[/snapback] კაცურად რამდენი გადაიხადე ამხელა გარბენიან სუბარუში? 900$, სულ 3.3K მიჯდება განბაჟებიანად ![]() ძვირია? :user: 2001 წლიანი 2.5S ამერიკული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1642
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 29th February 2012 - 16:21) [snapback]373094[/snapback] 900$, სულ 3.3K მიჯდება განბაჟებიანად ძვირია? :user: 2001 წლიანი 2.5S ამერიკული ცოტა დაგემატებინა და ნაკლები გარბენით არ გერჩივნა? 300K ნამეტანი ხომ არ მოგივიდა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1643
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
მობილ 1
ამ ზეთის შესახებ იცით რამე? ციტატა(gentoo @ Feb 28 2012, 21:01) [snapback]372821[/snapback] მოიყვანოს და ნახევარ საათში დაუსტუკავ. კიარადა გლუშიტელიდან გამოვაყრევინებ პორშინებს. ![]() მოვლაში ის იგულისხმება რომ ყველაფერი რიგზე გქონდეს ძრავში. სვეჩები, ვოზდუხამერი, ლამბდა, ვაკუუმის შლანგები, ღვედი, ზეთის/წყლის ნასოსი, თერმოსტატი, შკივები, დეტონაციის დაჩიკი ზეთი, ანტიფრიზი, პადმატორნი, პადკარობოჩნი, დეტონაციები არ უნდა გქონდეს და სმესი უნდა იცოდე როგორი გაქვს. უნდა გაასწორო ჩვენი ბენზინისთვის. აი ეს არის მოვლა. ზეთი და ძრავის გადახურება არ შეიძლება, კარგი ბენზინი უნდა ასხა და ზეთი დროულად. აი ეს არის მოვლა. თუ შეგიძლია გამანათლე და დამეხმარე. ლამბდა სად დგას და რა ფუნქციას ასრულებს? ვაკუუმის შლანგებში რა იგულისხმება და რომელი შლანგები? ზეთის/წყლის ნასოსი ამას რა უნდა გავუკეთო? თერმოსტატი, ეს რო გამოვა მდგომარეობიდა როგორ მივხვდები? დეტონაციები თუ აქვს მანქანას როგორ უნდა გავიგო? და სმესი რა არის საერთოდ და როგორ უნდა დავარეგულირო? აი ამ ყველაფერზე თუ მიპასუხებ შენ ან ნებისმიერი უზომოდ მადლიერი დავრჩები. წინასწარ მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1644
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,012 რეგისტრ.: 13-May 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,019 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Feb 29 2012, 23:11) [snapback]373230[/snapback] ცოტა დაგემატებინა და ნაკლები გარბენით არ გერჩივნა? 300K ნამეტანი ხომ არ მოგივიდა? ![]() ნამეტანი კიარა ცჰერეზცჰუა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1645
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(G U G A @ Mar 1 2012, 00:44) [snapback]373321[/snapback] ნამეტანი კიარა ცჰერეზცჰუა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() იქნებ ვერც გაუძლო და განაკეთებია? დამატების თავი რო არ მქონდა იმიტომ ვიყიდე ![]() ვნახოთ რა, 1 კვირაში გამოვიყვან ფოთიდან და იმედია რაკა-რუკი არ ექნება, თუ არადა გავაკეთებ, სხვა რა გზაა P.S> მახსოვს აქ წერდნენ ვიღაცაც 260K მილით ჩამოუვიდა და მატორს პრობლემები არ ქონია. ასევე ახლობელს წავს 170K მილი გარბენით 2003 წლიანი და უპრობლემოდ დარბის ისიც... ციტატა(Black Jo @ 29th February 2012 - 23:11) [snapback]373230[/snapback] ცოტა დაგემატებინა და ნაკლები გარბენით არ გერჩივნა? 2000-2001 წლიანი მოდელები მარცხენა საჭიანები, შედარებით დაბალი გარბენით 5K$ ღირს, ეგ ცოტა კი არა ბევრის დამატება გამოდის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1646
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
diasa
მაგ ყველაფერს აკეთებენ ბოქსებში. ლოგი უნდა ჩაწერო - maxouni-სთან. სმესის ნახვა და გასწორება თუ არ აწუნინგებ არაფერში არ გჭირდება მგონი. ვაკუუმის შლანგები იბზარება ზოგჯერ და ჰერს აპარებს. ლოგით ნახავ მაგასაც მგონი. კონკრეტულად ვერ გაიგებ სად აპარებს მაგრამ მიახლოებით მაანც გეცოდინება ) ლამბდა დგას გამშვებ კოლექტორში და სმეს არეგულირებს. სმესი არის ბენზინის და ჰერის თანაფარდობა. არსებობს ღარიბი სმესმი და არსებობს მდიდარი. მდიდარი ნიშნავს რომ ბენზინი მეტია ჰაერზე და ღარიბი პირიქით.. იდეალური ვარიანტში სმესი არის - 14.7. stochiometric air fuel ratio. ლამბდა ცდილობ სმესი შეინარჩუნოს სტოქიომეტრულზე. ამ ნაზავზე ძრავი მუშაობს ეფექტურად და ეკონომრიურად (დეტონაციების გარეშე ![]() დეტონაციებს შენ ვერ გაგიებ ![]() დეტონაცია არის არასწორი წვა ![]() ანუ როდესაც წვის კამერაში აალება ხდება ჩვეულებრივად სვეჩიდან სმესი უნდა დაიწვას თანაბრად თუ ბოლომდე არ დაიწვა დარჩენი ნაზავი ფეთქდება მერე თავისით ანუ ხდება დეტონაცია. რაც გამოიხატება იმაში რომ ძრავი გამოსცემს სპეციფიურ ხმას. დეტონაცია knock იგივე სკტუკი ხოდა ეს რომ არ მოხდეს უნდა გქონდეს სწორი სმესი, უნდა გესხას იმ ოქტანობის ბენზინი რომელზეც გათვლილია ძრავი და ა.შ თერმოსტატს გაიგებ თუ ცყალი არ ცხელდება ან პირქით გიდუღებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1647
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
karlo-fan
მოკლდე ჯოპბია მცოდნე წაიყვანო ვინმე, ზეთები ფოთშიც იქნება როიყიდო, ანუ რონახავ განქანას გადმოიყვან, არდაქოქო ნახე წყალი თუ არის შიგნით. სქელი ზეთით ვერ გაჩერებ პორშინის ხმას, ვკლადიშს კიბატონო ცოტახნით შველის. ამერიკულ 4 ვალიანს (DOCH) 5/40 ზეთი უნდა მე როგორც ვიცი. (ძრავის მუშაობის მიხედვით შეიძლება 10/40 დაჭირდეს) არის კიდე 2 ვალიანი ამერიკულები (SOCH) 10/30 უწერია მარა მემგონი 10/40 ასხამენ პირდაპირ (გარბენს და ძრავის მდგომარეობას გააჩნია) ანუ სიტყვაზე როწერია 10W40 10 ნიშნავს ზეთის სისქეს და 40 ტემპერატურულ რეჟიმს ანუ ზამთარი-ზაფხული. მაგრად მაინტერესებს როგორი ჩამოვა, გისურვებ იმედები გაემართლებინოს. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1648
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Svansky @ 1st March 2012 - 08:24) [snapback]373343[/snapback] მაგრად მაინტერესებს როგორი ჩამოვა, გისურვებ იმედები გაემართლებინოს. გაიხარე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1649
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Mar 1 2012, 02:35) [snapback]373330[/snapback] diasa მაგ ყველაფერს აკეთებენ ბოქსებში. ლოგი უნდა ჩაწერო - maxouni-სთან. სმესის ნახვა და გასწორება თუ არ აწუნინგებ არაფერში არ გჭირდება მგონი. ვაკუუმის შლანგები იბზარება ზოგჯერ და ჰერს აპარებს. ლოგით ნახავ მაგასაც მგონი. კონკრეტულად ვერ გაიგებ სად აპარებს მაგრამ მიახლოებით მაანც გეცოდინება ) ლამბდა დგას გამშვებ კოლექტორში და სმეს არეგულირებს. სმესი არის ბენზინის და ჰერის თანაფარდობა. არსებობს ღარიბი სმესმი და არსებობს მდიდარი. მდიდარი ნიშნავს რომ ბენზინი მეტია ჰაერზე და ღარიბი პირიქით.. იდეალური ვარიანტში სმესი არის - 14.7. stochiometric air fuel ratio. ლამბდა ცდილობ სმესი შეინარჩუნოს სტოქიომეტრულზე. ამ ნაზავზე ძრავი მუშაობს ეფექტურად და ეკონომრიურად (დეტონაციების გარეშე ![]() დეტონაციებს შენ ვერ გაგიებ ![]() დეტონაცია არის არასწორი წვა ![]() ანუ როდესაც წვის კამერაში აალება ხდება ჩვეულებრივად სვეჩიდან სმესი უნდა დაიწვას თანაბრად თუ ბოლომდე არ დაიწვა დარჩენი ნაზავი ფეთქდება მერე თავისით ანუ ხდება დეტონაცია. რაც გამოიხატება იმაში რომ ძრავი გამოსცემს სპეციფიურ ხმას. დეტონაცია knock იგივე სკტუკი ხოდა ეს რომ არ მოხდეს უნდა გქონდეს სწორი სმესი, უნდა გესხას იმ ოქტანობის ბენზინი რომელზეც გათვლილია ძრავი და ა.შ თერმოსტატს გაიგებ თუ ცყალი არ ცხელდება ან პირქით გიდუღებს. მადლობა ძმაო, გაიხარე. არ შეგაწუხებდი თბილიში რო ვცხოვრობდე, ანუ ძალიან შორს ვარ ბოქსებიდან. მადლობა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1650
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
ნაცნობს უნდა ს20-ზე კატალიზატორის დატჩიკი და იქნებ ვინმე ფორუმელს ჰქონდეს მისაღებ ფასში და მომწერეთ პმ რაა
ბოდიში რომ შესაფერის ადგილას არ დავწერე, უბრალოდ ნაწილებში ამის გამო თემის გახსნა არ მინდოდა. სამ წვერიანიაო ესე მითხრა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1651
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
sandroia
მაქვს მე 3 წვერიანი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1652
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
GRINGO
შენი ტურბინიანი რო იყო? ამას ს20 ყავს და რავი სამწვერიანიო, მაინც მივცემ შენს ნომერს ნა ვსიაკი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1653
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
sandroia
სამწვერიანი სამწვერიანია.. მაგაშI სხვაობა რა უნდა იყოს?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1654
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
გამაგებინეთ ეს წითლად შემოხაზული ნაწილი რა არის და ამ ორი მანქანიდა ერთს რატო აქვს და მეორეს რატო არა? ორივე ს/20ია და 2000 წლიანი
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1655
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ბოლტებია ეგ რაღაცა დაჩიკი იყო მიმაგრებულიდა ის მოხსნილია და ვინტებია დატოვილი
შეილება დარტყმულიც არის და ის სენსორი არარ დაუყენესმერე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1656
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Mar 2 2012, 18:17) [snapback]374069[/snapback] ბოლტებია ეგ რაღაცა დაჩიკი იყო მიმაგრებულიდა ის მოხსნილია და ვინტებია დატოვილი შეილება დარტყმულიც არის და ის სენსორი არარ დაუყენესმერე ხო და ეგ რა სენსორია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1657
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,012 რეგისტრ.: 13-May 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,019 ![]() |
მაგადგილას ისე ჩემსას რაგაც სამი სენსორი უყენია
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1658
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
diasa
თუ არ ვცდები ეგ სენსორი მოდის კარობკკიდაბ, მარა არამგონია სენსორი იყოს. G U G A კაი ერთი გუგა შენი ტურბინიანი ხო არა და მაქ სოლენოიდიც ხო არ აქვს ![]() მეგობრებო 2.5 ამერიკულ ფორესტერზე 1997 იანზე თუ დადგება იაპონური 2.0 უტურბინი ძრავი ? მამიდაშვილს უნდა გადაკეთება 2.5 დასტუკა და ![]() ანუ რა უნდა შეიცვალოს დაახლოებით ? დოჩის ტიპის 2.5 ძრავითა ავტომატიკაა. მემგონი ცოტა ელექტრობა შეიცვლბა და ეგა, ხიდები და კარობკა იგივე დარჩება სავარაუდოდ ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1659
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 131 რეგისტრ.: 20-October 11 მომხმარებელი № 2,282 ![]() |
კაროჩე რა გამაგიჟა ჩემმა ფორესტერმა, სწრაფად რო მივდივარ წრიპინებს მანქანა. რეზინები არისო დამჯდარიო და ხან რა უქნები ამ რეზინებს ხან რა. შიგნიდან შლანგები ამოუდე გავამაგრე და მაინც წრიპინებს. ხმა მოდის სადღაც სარკედან მარჯვენა მხარეს და ეს წრიპინი სარკეს ბრალი შეიძLება იყოს თუ რეზინებია მაინც და ისე არ ვაკეთებ როგორც უნდა გავაკეთო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1660
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
ციტატა(armagedona @ Mar 4 2012, 01:07) [snapback]374691[/snapback] კაროჩე რა გამაგიჟა ჩემმა ფორესტერმა, სწრაფად რო მივდივარ წრიპინებს მანქანა. რეზინები არისო დამჯდარიო და ხან რა უქნები ამ რეზინებს ხან რა. შიგნიდან შლანგები ამოუდე გავამაგრე და მაინც წრიპინებს. ხმა მოდის სადღაც სარკედან მარჯვენა მხარეს და ეს წრიპინი სარკეს ბრალი შეიძLება იყოს თუ რეზინებია მაინც და ისე არ ვაკეთებ როგორც უნდა გავაკეთო? რა რეზინებზეა ლაპარაკი ვერ მივხვდი |
|
|
![]() ![]() |