![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
gemin
მეც გირჩევ ერთს. სუბარუს სიმკვდარე ყველაზე მაგრა მე მაქ გამოცდილი ვინაიდან 1.5 მყავდა AWD და თან ავტომატიკა ![]() ტურბუნიანიც მავდა, წვით არც ის წვავდა მეტს თუ არ აგაზავებდი მაგრამ მაინც უტურბინო ვიყიდე. არ ვიდაოთ რომ უტურბინო უფრო ადვილი მოსავლელია ![]() მიწევდა ბევრს სიარული, ხშირად დღეში 100-150 KM. ამიტომ ტურბინიანი უნდა მეყიდა ძაან დაბალი პრაბეგით და ძალიან სვეჟი, მატორს რომ კარგად გაეძლო გაზზე. ამიტომ ავდექი და ვიყიდე უტურბინო. მაგარი მკიდია ვინ მასრწრებს და რამდენ წამში კრიფავს 100 ![]() ![]() გაზის თაობებს რაც შეეხება ჩემი აზრით მე4 ს მაშინ აქვს აზრი როცა გყავს ძალიან კარგი, დაბალი პრაბეგით და სვეჟი მანქანა რომლის გაყიდვასაც მინ. 1.5 წელი არ აპირებ, და მინიმუმ 50 000 ს გაატარებ (მე4 თაობის ხარჯი რომ ამოიღო). მე ზოგადად დიდი ხანი ვერ ვიჩერებ მანქანას და სულ ახალი მინდა რამე, ამიტომ დავაყენე მე3 თაობა, დამიჯდა 900 ლარი, 4 თვეა უკვე და 1200 ლარის ეკონომია გავაკეთე. არც გაწევას არ ვუჩივოდი სანამ რედქტორი ჩემით არ ,,ვაწვალე'' და არ ავრიე. ![]() მე3 თაობა თუ კარგად არის დაყენებული და დარეგულირებული ძალიან კარგია, არავინ თქვას რო კვდება. მითუმეტეს თუ 2.5 ზე ან 2.0(4რაზპრედვალიანზე) აყენია. ც20 ყავს ახლობელს და სანამ საბარგულში ბალონი არ მანახა ვერ ვიჯერებდი რომ მე3 თაობის გაზზე იყო ისე კარგად დადიოდა ![]() ![]() დანარჩენი შენ გადაწყვიტე. გაზის ამბებში ასე თუ ისე ვერკვევი და მოგაწოდე ინფორმაცია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
ratikobaxa
ფხიზელი ხარ ? ![]() ![]() ![]() -------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
ratikobaxa
ციტატა(ratikobaxa @ 3rd March 2012 - 17:08) [snapback]374496[/snapback] (აუ რამდენი ვიბაზრე ) ამდენი რომ ლექციებზე კონსპექტები გეწერა შენგან რამე გამოვიდოდა ![]() ჰა რა მოწიე ეხლა გამოტყდი ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
აქ ისეთ პოსტებს ვკითხულობ ხოლმე გეგონება ს/20 გადასაგდებია, ყველა მანქანას თავისი ფუნქცია აქვს და თავისი მსურველი,
ტუებინიანის შედარება უტურბინოზე არ შეიძლება როგორც ამ ციფრების 250 ვს 137 და განსხვავება რო იქნება ეს გამოსაცნობი არ უნდა იყოს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ციტატა(ratikobaxa @ 3rd March 2012 - 18:08) [snapback]374496[/snapback] gemin მეც გირჩევ ერთს. სუბარუს სიმკვდარე ყველაზე მაგრა მე მაქ გამოცდილი ვინაიდან 1.5 მყავდა AWD და თან ავტომატიკა ბაზარი არაა ძაან მკვდარი იყო მაგრამ, თავის საქმეს იდეალურად აკეთებდა. წვითაც ნორმალურად წვავდა, კომფორტულიც იყო და ოფროუდზეც მაგრა გაჩავდა. როცა მანქანის მონაცემები შენს მოთხობნილებებს აკმაყოფილებს ჩემი აზრით უნდა იყიდო. ტურბუნიანიც მავდა, წვით არც ის წვავდა მეტს თუ არ აგაზავებდი მაგრამ მაინც უტურბინო ვიყიდე. არ ვიდაოთ რომ უტურბინო უფრო ადვილი მოსავლელია ) მიწევდა ბევრს სიარული, ხშირად დღეში 100-150 KM. ამიტომ ტურბინიანი უნდა მეყიდა ძაან დაბალი პრაბეგით და ძალიან სვეჟი, მატორს რომ კარგად გაეძლო გაზზე. ამიტომ ავდექი და ვიყიდე უტურბინო. მაგარი მკიდია ვინ მასრწრებს და რამდენ წამში კრიფავს 100 ) დავდივარ ეკონომიურად და ძალიან ბევრს ) გაზის თაობებს რაც შეეხება ჩემი აზრით მე4 ს მაშინ აქვს აზრი როცა გყავს ძალიან კარგი, დაბალი პრაბეგით და სვეჟი მანქანა რომლის გაყიდვასაც მინ. 1.5 წელი არ აპირებ, და მინიმუმ 50 000 ს გაატარებ (მე4 თაობის ხარჯი რომ ამოიღო). მე ზოგადად დიდი ხანი ვერ ვიჩერებ მანქანას და სულ ახალი მინდა რამე, ამიტომ დავაყენე მე3 თაობა, დამიჯდა 900 ლარი, 4 თვეა უკვე და 1200 ლარის ეკონომია გავაკეთე. არც გაწევას არ ვუჩივოდი სანამ რედქტორი ჩემით არ ,,ვაწვალე'' და არ ავრიე. მე3 თაობა თუ კარგად არის დაყენებული და დარეგულირებული ძალიან კარგია, არავინ თქვას რო კვდება. მითუმეტეს თუ 2.5 ზე ან 2.0(4რაზპრედვალიანზე) აყენია. ც20 ყავს ახლობელს და სანამ საბარგულში ბალონი არ მანახა ვერ ვიჯერებდი რომ მე3 თაობის გაზზე იყო ისე კარგად დადიოდა + ჩინური რედუქტორი ეყენა. დანარჩენი შენ გადაწყვიტე. გაზის ამბებში ასე თუ ისე ვერკვევი და მოგაწოდე ინფორმაცია (აუ რამდენი ვიბაზრე ) მადლობა მადლობა ას ემეგონა ჩემ ნაფიქრალს ვკითხულობდი ![]() ციტატა(diasa @ 3rd March 2012 - 19:04) [snapback]374519[/snapback] ყველა მანქანას თავისი ფუნქცია აქვს და თავისი მსურველი, ასე არა. გასაგებიათქვენი პოზიცია ბარემტურბინიანი და ა.შ. გაიჟღერა ნგლის შიშით ფარა ვის გაუწყვეტიაო მაგრამ ეს რისკი გამართელბული რომ იყოსოდნავ მაინც უნდამიზიდავდეს სისწრაფე. მინდა ვიარო ეკონომიურად მანქანით რომელცი ასე მომწონს. სიმკვდარე დასიფიცხეკი შედარებითია რა როგორ მკვდარი 1.6 იანი ოპელები როგორ დადიან აბა. ჩემი აზრით ტურბინიანი ამ ეაპზე არ მინდა. ბოლო ბოლო სამუდამოდ ხო არ ვყიდულობ. ამიტომ რაც ნაკლებად უპრობლემოიქნება მირჩევნია ერთი კითხვა მაქ, 125 პრაბეგზე რეებია შესაცვლელი? და ბიზოლს 10-40 უსხია და ნორმალურია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
gemin
სასურველია უკვე შიიცვალსო ზუბჩატი , რაის 10/40 რის ბიზოლი ![]() ![]() ზოგადად მანქანას რო იყიდი ფილტრები და ზეთი უნდა შუეცვალო მე თუ მკითხავ და აი სვეჩები და დანარჩენი რაღაც რაღაცეები წვიდან და გაწევიდან გამომდინარე უნდა მიხვდე დასაცვლელია თუ არა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ratikobaxa
იტოგში გამოსაღვრელია ![]() კარობკის ზეთი რამდენზე იცვლება? ხოდა კიდე რაღაცა მეოთხე სვეჩის პრაოდკაო ავადმყოფობაო რაღაცა ახსენა და გამანათლეტ რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
gemin
კარობკის ზეთს რაც შეეხება წესით ყოველ 50 000 ზე უნდა შიეცვალოს, შენაცველი უეჭველი ექნება მაგ პრაბეგზე, ნახე კარობკა როგორ მუშაობს, აგვიანებს თუ არა გადართვებს გადართვისას დარტმები თუ აქვს და მაგის მიხედვით გადაწვიტე შეცვლა. 200-250 ლარი უნდა კარობკის ზეთის შეცვლას. სვეჩის პრავდკებს რაც შეეხება ეგ ზოგადად მაგათი დაავადებაა. ან უნდა დააყენო სილიკონის პრავოდკები და გემსახურება კაი ხანს ან კიდევ უნდა გადააკეთო და გადაიყვანო ბაბინებზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ratikobaxa
მადლობა მადლობა . ციტატა(ratikobaxa @ 4th March 2012 - 12:33) [snapback]374765[/snapback] ზოგადად მანქანას რო იყიდი ფილტრები და ზეთი უნდა შუეცვალო ეს კი გეთანხმები მაგრამ რაღაცა უჯიშო ზეთზე თუ იქნა ნამუშევარი ეს ხო ცუდია. ბიზოლი როგორია? არ ვიცით ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
VADA
+1111 მოვლა ორივეს უნდა თუ არ აგაზავებ აი საერთოდ დამიჯერეთ უტურბინო მეტს გაივლის ვიდრე ტურბინიანი ბუსტი რო არ ცილი 0.2-ს ![]() უტურბინოს რათ უნდა მე-4 თაობის გაზი ვინ ამისხნის ? ვოზდუხამერი მაგას არ აქვს და 1 ლამბდა ზონდი არვს მარტო, მაფ-ი კი აქ, მარა მაინც ზეპირად ითვლის ჰაერი-ბენზინის ნაზავს ![]() ასე რომ უტურბინოს მე მე-3 თაობის მეტს არ ვაღირსებდი, მიტო რო ერთნაირად ივლს მე-3 ეც და მე-4 ეც. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
ციტატა(gemin @ Mar 4 2012, 12:48) [snapback]374769[/snapback] ratikobaxa მადლობა მადლობა . ეს კი გეთანხმები მაგრამ რაღაცა უჯიშო ზეთზე თუ იქნა ნამუშევარი ეს ხო ცუდია. ბიზოლი როგორია? არ ვიცით ხო? ეგ ზეთი არ გამიგია, მოტული უნდა ჩაასხა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ე.ი დღეს ვნახე და არბრთოვნებული არ დავრჩი. ექსტერერი დიდად სახარბიელო არ იყო, ინტერიერს არაუშავდა რა... რაც შეეხება დანარჩენს, არ ვიცი ასე უნდა იყოს თუ არა ფორეტერზე მაგრამ მეორეში გადაანნა აშკარად ეტყობოდა, და ზოგადად ძააან ბრახუნა იყო.იტოგში არ დამევასა რა. +რემენი ზეთები და ა.შ გამოცვლა უწევს.
ხვალე თუ სამსახურიდან გამოვედი ჩვენი ფორუმელი ყიდის და ვნაავ მანქანს ძალიან მომწონს და ა მიდა გული ავიცრუო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
gemin
ვინ რომელის მანქანა უნდა ნახო?! ზოგადად ფორესტერი ხმაურიანი არის სალონის ამბავში ბაგაჟნიკი უხმაურებს მაგრამ მარტივი დაგუპკვა შველის. ![]() მეორეში რომ ურტყავს ცუდია უკვე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ციტატა(gemin @ Mar 4 2012, 23:53) [snapback]375036[/snapback] ე.ი დღეს ვნახე და არბრთოვნებული არ დავრჩი. ექსტერერი დიდად სახარბიელო არ იყო, ინტერიერს არაუშავდა რა... რაც შეეხება დანარჩენს, არ ვიცი ასე უნდა იყოს თუ არა ფორეტერზე მაგრამ მეორეში გადაანნა აშკარად ეტყობოდა, და ზოგადად ძააან ბრახუნა იყო.იტოგში არ დამევასა რა. +რემენი ზეთები და ა.შ გამოცვლა უწევს. ხვალე თუ სამსახურიდან გამოვედი ჩვენი ფორუმელი ყიდის და ვნაავ მანქანს ძალიან მომწონს და ა მიდა გული ავიცრუო. აქაურის იყო ეგეთი მანქანა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
ბევრი ფოიკები ურტყამს 2 ში, არც ისე ძაან ბრაგუნა არა ფორიკა მითუმეტეს ს20 რ15 დისკებზე.
წიტელა გინდა ნახო ხო diasa-ს მანქანა, აი ცვეტში ძაან დონე მანქანაა, ვერ დაიწუნებ ისეთია. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,608 რეგისტრ.: 14-December 10 მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz. მომხმარებელი № 1,697 ![]() |
ეს კაცი სანამ ჩემ მანქანას არ ნახავს მანამდე ვერ მიხვდება ნამდვილი ს/20 რა ცხოველია
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ციტატა(chekura. @ Mar 5 2012, 00:15) [snapback]375060[/snapback] ეს კაცი სანამ ჩემ მანქანას არ ნახავს მანამდე ვერ მიხვდება ნამდვილი ს/20 რა ცხოველია ![]() ![]() უმაგრესი პიარი იყო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ციტატა(ratikobaxa @ 5th March 2012 - 00:03) [snapback]375048[/snapback] ვინ რომელის მანქანა უნდა ნახო?! აი აქვე რომ დევს პირველ გვერძე შინდისფერი ციტატა(Drifter_Silvia @ 5th March 2012 - 00:06) [snapback]375052[/snapback] აქაურის იყო ეგეთი მანქანა? არა არა მაიაუტოზე ვნახე ციტატა(chekura. @ 5th March 2012 - 00:15) [snapback]375060[/snapback] ეს კაცი სანამ ჩემ მანქანას არ ნახავს მანამდე ვერ მიხვდება ნამდვილი ს/20 რა ცხოველია ( რა რეკლამა მივეცი ) ფერის გამო ვიკავებ ჯერ მეგობარო თავს. დღეს ერთი როჟა უნდა ვნახო ჩამოყვანაზე რა, "შინაურია" ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,608 რეგისტრ.: 14-December 10 მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz. მომხმარებელი № 1,697 ![]() |
ციტატა და რა ბრაბეგით დავძებნო? რო კარობკის და მატორის რემნის შეცვლა არ დაჭირდეს კაი ხანს 100 ის ზემოთ, მაგრამ გააჩნია იაპოშკას რამდენად კიდია მანქანა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
gemin
ციტატა(gemin @ 5th March 2012 - 09:16) [snapback]375103[/snapback] დღეს ერთი როჟა უნდა ვნახო ჩამოყვანაზე რა, "შინაურია" ) აზრი არ აქვს ჩამოყვანას და შინაურს და გეტყვი რატომაც. ჩამოყვანას იმიტომ რომ აქ უკვე ჩამოსულ მანქანებს ხალხი თავის ფასებში ყიდის+შეგიძლია ნახო როგორია. ეხლა იაპონიიდან 2-3 თვის ლოდინის მერე რომ ჩამოგსვლოდა და მეორეში გადატანისას დაერტყა და ხმაურიანი ყოფილიყო ხომ გაგიტყდებოდა? ეხლა ახლობელს რატომ არ აქვს აზრი. მანქანა რომ ჩამოვა საკისრებელი მაინც გექნება, რომელიც საკომისიოზე ძვირი დაგიჯდება.+ სულ იმისგან "დავალებული"იქნები რომ მანქანა გაყიდინა. და ყველაზე მთავარი, ფირმას რომ აყიდინო ხელშეკრულებას გაუფორმებ და რამე თუ არ იქნება ისე როგორც დაგპირდნენ შეგიძლია გაუხურო. ახლობელთან ყველანაირი გაუთვალისწინებელი მოვლენები შენი დასაფარი იქნება, რადგან"შინაურია" და ვერაფერს ეტყვი ![]() ესაა ჩემი კომენტარი ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() ![]() |