![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1821
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Raven
და ავტომატიკას შორის და ტიპტრონიკს შორის ხვაობა რაიმე არ არის? ერთნაირი აქვს კარობკას მუშაობის პრინციპი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1822
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
Amiko RSK
ციტატა(Amiko RSK @ 14th March 2012 - 15:55) [snapback]378812[/snapback] 4 ნახევრიანია მეოთხეში რო ჩააგდებს მერე ცოტახნის მერე აბაროტი კიდევ ჩამოდის თითქოს მეხუთეში ვარდებაო მართალი ხარ, ეგ მეც შევამჩნიე მარა ვერ ვბედავდი თქმას მეთქი დამცინებენ, გეჩვენებაო ![]() ციტატა(Amiko RSK @ 14th March 2012 - 15:55) [snapback]378812[/snapback] რავიცი მე სუბარუს გაფუჭებული კაროფკა მერე სად ვთქვი გაფუჭდებაო, არაფერიც არ მოუვა პოროსტა მე ასე ვარ მიჩვეული და კარობკაც უფრო ინახება მეტი არაფერი. Black Jo ციტატა(Black Jo @ 14th March 2012 - 16:01) [snapback]378814[/snapback] და ავტომატიკას შორის და ტიპტრონიკს შორის ხვაობა რაიმე არ არის? ტიპტრონიკზე მგონი რომ მსგავსი რამეები არაა პოლნი 4-იანია. karlo-fan რუსულ ფორუმებზე მაქ წაკითხული და ვეღარ ვპოულობ ეხლა, მკვდარია ის ლინკები. ცადე 3-ით სიარული და ნახავ შენ თვითონ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1823
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 ![]() |
ციტატა(Raven @ 14th March 2012 - 16:09) [snapback]378820[/snapback] ტიპტრონიკზე მგონი რომ მსგავსი რამეები არაა პოლნი 4-იანია. ცდები ტიპტრონიკზეც მასეა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1824
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ეგ მეხუთეში კი არ ვარდება.
მაგ დროს აკეტებს ბლოკირებას ტორქ კონვერტერის და მექანიკასავით ტრიალებს "სცეპლენია" ანუ დანაკარგი გაქვს 0 და მექანიკასავით წვავს მაგ დროს. lock up torque converter ქვია მაგას. მეორე სიჩქარიდან ზევით ყველაზე აკეთებს მაგ ბლოკირებას. თუ თანაბარი სიჩქარით მიდიხარ. და რესკაზ გაზს არ ჩააჭერ ამიტომაც არ წვავს ეკონომიურად ბენზინს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1825
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Raven @ 14th March 2012 - 16:09) [snapback]378820[/snapback] ტიპტრონიკზე მგონი რომ მსგავსი რამეები არაა პოლნი 4-იანია. ხოდა AMIKO-ს ტიპრონიკია კარობკა, ასე რომ იაროს D-ში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1826
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ტიპტრონიკზეც არის 4EAT კაროპბკა უყენია მაგას და ყველა 4EAT-ზე ეგრეა.
ანუ ბლოკირებისას ძრავი და კარობკა თანაბარი სიჩქარით იწყებენ ტრიალს. ამიტომაც ვარდება აბაროტი. VTD კარობკა აქვს ტიპტრონიკს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1827
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
ვიპოვე:
აგერ ლინკიც და ამონარიდიკც მცირე http://subaru-faq.ru/faq/index.php?ELEMENT_ID=117 Рекомендации: По возможности не применяйте режим D в городе, особенно в зимнее время - принудительно исключая из работы повышающую передачу и возможность блокировки гидротрансформатора вы делаете автомобиль более "живым" (АКПП быстрее переключается вниз при обгонах и перестроениях) и, кроме того, можете эффективнее использовать режим торможения двигателем при сбросе газа. Помните, что автоматы подобные субаровским (с повышающей передачей и блокировкой гидротрансформатора, разрешенной при положении селектора D), некоторые обозреватели называют "тормозными" именно потому, что при попытке разгона на D коробке часто приходится сначала разблокировать гидротрансформатор, а потом еще и переключаться с повышающей передачи вниз, что, понятно, занимает некоторое время. Кроме того, исключив высшую передачу в городе (поставив селектор на 3) вы избегаете лишних переключений и частого включения блокировки гидротрансформатора, чем продлеваете ресурс АКПП (фрикционов и тормозных лент), который понадобится вам на трассе. И, наконец, исключение режима D из обихода рекомендуется владельцам "склонных к перегреву" двигателей объемом 2,5 л. Динамичная езда для них дополнительное благо и служит для улучшения охлаждения двигателя! Не включайте режим D при полной загрузке автомобиля (поставьте селектор в 3). При езде в пробках, когда движение "рваное" и происходят частые переключения передач, чтобы предотвратить повышенный износ деталей АКПП, выключайте режим D (поставьте селектор в 3 или даже в 2). Полезно также знать, что на непрогретой коробке высшая передача не включается и гидротрансформатор не блокируется. Соответственно, неисправный термостат или сильный мороз могут препятствовать включению высшей передачи, так как первоначальный прогрев идет от радиатора ATF, который стоит внутри бачка радиатора ОЖ двигателя. Нормальный режим АКПП включается при температуре ATF более 60 градусов. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1828
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 ![]() |
Raven
ვინც რუსული არ ვიცით არა გვჯერა ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1829
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ეგ არის 1-2-3 რო მიწევს სიარული და ეგეთი ადგილები ქალაქში ბევრი?
90% დროის მეოთხეში მაქვს მაინც ამიტომ ეგ გადართვა გადმორთვა ხელით ზედმეტია. ტიპრონიკითაც რო დავდივარ მეთხეში ვაგდებ ხოლმე და სანამ შუქნიშანზე არ ვჭერდება მანამდე ხელს არ ვკიდებ ხოლმე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1830
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
Amiko RSK
ეგ მტერმა თარგმნა, ბევრი კაი რამეები წერია მანდ კიდე. ციტატა(gentoo @ 14th March 2012 - 16:20) [snapback]378837[/snapback] ტიპრონიკითაც ტიპტრონიკზე არაფერი წერია მანდ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1831
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
ეს ყველაფერი გასაგები, და გეთანხმები, მარა ბენზინის წვის ეკონომია რაშუაშია კაცურად ?
იასნია რო D ში უპრო პოზნია კარობკა ვიდრე 3 იაში დაბალი სიჩქარით მოძრაობისას, ანუ კიკდაუნს უფრო მალე აკეეთებს და უფრო დიდიზე გადაქვს ტახომეტრი სადღაც + 200 +300 აბაროტით. მარა ეკონომის რო აკეტებს მანქანა მიტი ირთვება გიდროტრანსფორმატორი, დაბალი აბარტზე რო იდგეს ტახომეტრი. კარობკას კიდე რაგაფუჭებს, 200 + გადაცილებული გარბენით ძაან ცოტას გვყავს სუბარუ, და 100 ზე და 150 ზე რაც არ უდნა ტანჯო კარობკა სუ გაზტორმუზით და სელექტროი როაწვალო 1 2 3 აწურინო, მაინც გაუძლებს, მე ესე ვფიქტობ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1832
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
Svansky
ციტატა(Svansky @ 14th March 2012 - 16:24) [snapback]378841[/snapback] მარა ბენზინის წვის ეკონომია რაშუაშია კაცურად ბენზინის წვაზე ფორუმებზე წავიკითხე, ხალხი საკუთარი გამოცდილებიდან წერდა და ვცადე მეც. უმნიშვნელოდ მარა მაინც ეკონომიურია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1833
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
თუ არ იბლოკება კოვნერტორი რანაირად იქნება, უბრალოდ ურთიერთგამომრიცხავი ინფორმაციაა, მე არ მჯერა მაგ რუსული ფორუმების შეგიძლია ლინკი დადო მაგის?
არავის არ ჯერა მარა RSK~ მექანიკასავით წვავ ბენზინს არც მეტს არც ნაკლებს და ზუსტად მაგ დაბლოკვის და ოპტიმალური გადართვების ხარჯზე აკეთებს ამას. პასპორტშიც ერთნაირი წვა უწერიათ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1834
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
უი ეკონომიაზე დამავიწყდა, პოვერი უნდა იყოს ჩართული 3-თან ერთად.
აგერ ლინკიც. http://subaru-faq.ru/faq/index.php?ELEMENT_ID=119 Рекомендации: Зима, на дороге скользко. Пусть будет постоянно включен "зимний" режим. Коробке вреда от трогания со второй передачи никакого, разве что чуть больше будет нагреваться масло, но на холоде это даже плюс. Зато в зимнем режиме коробки передач машина просто верх сдержанности и размеренности; В "спортивном" режиме "Power", как ни странно, не только динамичнее езда, но и наблюдается некоторая экономия топлива. Видимо потому, что когда включен Hold машина при активном педалировании больше "ревет", чем "едет". |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1835
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
კაი ინფორმაციაა, ძმაო მეც გრუზე სიტყვაზე სვანეთში ვიყავი და კიდე სოფლებში 2 ში მქონდა სელექტოი.
ასეც უდნა ქნა გააჩნია დაჯე ისეთი აღმართი გაიჩიტა შემეცოდა მანანა და 1ში გადავიტანე მიტო რო მე 2 ში ქონდა კარობკას თვითონ, მარა ვატყობდი რო რაღაც მანქანას არ უსწორდებოდა. ძაან არამგონია მაგას ეკონომია მოგცეს, ეკონომაიზერი დაყენე და 20 % ეკონომია გექნება ![]() ეგ პონტია რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1836
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 14th March 2012 - 16:31) [snapback]378845[/snapback] მე არ მჯერა მაგ რუსული ფორუმების მე მჯერა 100%-ით. ბევრი სასარგებლო რამ ამომიკითხავს და ზოგი პრობლემა ისე მომიგვარებია რო ხელოსანთან წასვლა არ დამჭირვებია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1837
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 14th March 2012 - 16:31) [snapback]378845[/snapback] არავის არ ჯერა მარა RSK~ მექანიკასავით წვავ ბენზინს არც მეტს არც ნაკლებს და ზუსტად მაგ დაბლოკვის და ოპტიმალური გადართვების ხარჯზე აკეთებს ამას. პასპორტშიც ერთნაირი წვა უწერიათ. მართალია გეთანხმები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1838
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
მე უმეტესობა რაც ვიცი რუსული ფორუმიდან დავიყე და აქ უფრო დაწვრილბით ამიხსნენ, მარა მანდ რა წერია იცი,
Hold როცა გაქვს ჩართული ანუ თოვლში მაშინ ეკონომიას გიკეთებს Power იო. ![]() ჩემ მანქანას სულა არ აქ პოვერი 97 იანია და მიტო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1839
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
ციტატა(Raven @ 14th March 2012 - 16:34) [snapback]378846[/snapback] В "спортивном" режиме "Power", как ни странно, не только динамичнее езда, но и наблюдается некоторая экономия топлива. Видимо потому, что когда включен Hold машина при активном педалировании больше "ревет", чем "едет". არ წერია აქ ჰოლდი მხოლოდ პოვერი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1840
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
რუსული თუ კარაგდ იცი გადაიკითხე ერთად და მიხვდები
![]() ციტატა Зима, на дороге скользко. Пусть будет постоянно включен "зимний" режим. Коробке вреда от трогания со второй передачи никакого, разве что чуть больше будет нагреваться масло, но на холоде это даже плюс. Зато в зимнем режиме коробки передач машина просто верх сдержанности и размеренности;
В "спортивном" режиме "Power", как ни странно, не только динамичнее езда, но и наблюдается некоторая экономия топлива. Видимо потому, что когда включен Hold машина при активном педалировании больше "ревет", чем "едет". |
|
|
![]() ![]() |