![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
მოკლედ ერთხელ გავატარე ახლობლის
ლეგასი. აკეთებს ასეთ რამეს, რომ მოუხვევ მარცხნივ ბოლომდე და მერე ცდილობ მიადგა და გაქანდე მანქანა დაიძვრება მაგრამ მერე მომენტალურად იგუდება! მოკლედ კარობკა დავადანაშაულე და 98 ლეგასი GT ს 4EAT კარობკის მანუალის კითხვას შევუდექი! ამჟამად ვადანაშაულებ: TPS-Throttle Position Sensor-ს დროსელის გაღება დაკვეტვის ამთვლელ სენსორს.. Shift Solenoid # 3 რომელიც დგას მატორში მარკვენა ბაკავინის მიდამოებში! რადგან მფლობელმა მატორი გარეცხა ამ ორზე მაქვს ეჭვი ყველაზე კარგ შემთხვევაში.. მეორედ რომ დავჯექი მანქანაზე, ანუ კარობკის მანუალის წაკითხვის შემდეგ, დავაკვირდი რომ ანთებს ATF-OIL-TEMP საავარიო სიგნალს! რაზეც მანუალი გვამცნობს რომ TCU ასეთ დროს ამცირებს ზეთის წნევას კარობკაში სოლენოიდ A-ს მეშვეობით! რასაც მოსდევს წინა მუფტის გათიშვა და გადართვა ვერ ხორციელდება კარგად.. (თუ სწორად მახსოვს).. მოკლედ ამ სოლენოიდ A,B და C-ს არამართებული ფუნქციონირებაც განიხილება.. და ყველაზე ცუდ შემთხვევაში, კარობკის შიგნით მდებარე აკუმულატორები 4A 3R 2A და ND აკუმულატორები რომლებიც ასევე სითხის დაგროვება გაშვების გზით ხელუწყობენ კარობკის მუშაობას... მაინტერესებს სადმე გეგულებათ თუ არა 2.5 GT სუბარუს დროსელის გაღება დაკეტვის სენსორი TPS Sensor.. ან კიდევ #3 გადართვის სოლენოიდი, რომელიც ზემოთ დგას მატორნი ატსეკში ![]() |
|
|
![]() ![]() |