![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
არაა სწორად გახსნილი თემა, გადახედე ფორუმს და იპოვი პასუხს....
გადატანილია შესაბამის განყოფილებაში... kline ბუსტი არის ტურბინის წნევა.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
გლეხურად: (
![]() ტურბო ქმნის შემავალი ჰაერის წნევას რაც შესაბამისად მანქანის მონაცემებს რადიკალურად ზრდის. ამ წნევის ზედმეტად გაზდას ვერ იტანს ვერც ერთი სტოკ ძრავი. ასე რომ რაც რეკომენდირებულია ჯობია იმაზე იმუშაოს ისეც კარგად უკლებს რესურს... ზუსტად ეს წნევა რაზეც ვსაუბრბდი არის ბუსტი... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
ანუ ბუსტის მომატება დაკლებით შესაძლებელია საწვავის წვის რეგულირება?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,085 რეგისტრ.: 2-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 866 ![]() |
ციტატა(kline @ 29th May 2010 - 01:33) [snapback]138904[/snapback] ანუ ბუსტის მომატება დაკლებით შესაძლებელია საწვავის წვის რეგულირება? ჩემი აზრით კი მაგრამ არც მე არ ვარ ჩახედული მაგ საკითხში მთლად ბოლომდე....მაგრამ რო დააკლო გაწევაც მოაკლდბა მანქანას ტურბოს გახსნის დროს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(kline @ 29th May 2010 - 01:33) [snapback]138904[/snapback] ანუ ბუსტის მომატება დაკლებით შესაძლებელია საწვავის წვის რეგულირება? მთლად მასე არაა... საწვავის წვა ბევრ რამეზეა ძაან დამოკიდებული.... თუმცა მანქანა როცა მაღალ ბუსტზე მუშაობს ბევრად მეტს წვავს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
hyberlevan
სუბარუებში იმის დარეგულირება შეიძლება ტურბო რომელ სიჩქარეზე ჩართოს და ა.შ. ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
kline
კი და უნდა ჩაერიო მაშინ ECU-ში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
არაფერში ჩარევა არაა საჭირო მითუმეტეს ECU-ში საკუთარი ფეხი (რომელიც გაზზე გიდგას) უნდა აკონტროლო მხოლოდ.
ტურბინა სულ ჩართულია მისი ეფექტურობა დამოკიდებულია გაზის პედალის მდგომარეობაზე და ძრავის დატვირთვაზე/აბაროტზე. საწვავის რაოდენობა რომელსაც ძრავი მოცემულ მომენტში მოიხმარს დამოკიდებულია ჰაერის რაოდენობაზე რომელსაც ყლაპავს. ტურბინიან ძრავს შეუძლია გაცილებით მეტი ჰაერის შესაბამისად საწვავის მოხმარება მაგრამ ეს ყველაფერი ხდება 0.5 ბარზე მეტი ბუსტის დროს. 0.5-1 ბარზე ასევე ბენზინი მიეწოდება საჭიროზე მეტი დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად ანუ ყანწებით სვავს ![]() მოკლედ ვისაც ტურბინიანი მანქანით ბენზინის ეკონომია უნდა იყიდეთ ბუსტის დაჩიკი დააყენეთ და დააკვირდით ბუსტს ეცადეთ 0.5 ბარზე მაღლა არ დაუბეროს. მე შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 10:56) [snapback]139006[/snapback] არაფერში ჩარევა არაა საჭირო მითუმეტეს ECU-ში საკუთარი ფეხი (რომელიც გაზზე გიდგას) უნდა აკონტროლო მხოლოდ. ტურბინა სულ ჩართულია მისი ეფექტურობა დამოკიდებულია გაზის პედალის მდგომარეობაზე და ძრავის დატვირთვაზე/აბაროტზე. საწვავის რაოდენობა რომელსაც ძრავი მოცემულ მომენტში მოიხმარს დამოკიდებულია ჰაერის რაოდენობაზე რომელსაც ყლაპავს. ტურბინიან ძრავს შეუძლია გაცილებით მეტი ჰაერის შესაბამისად საწვავის მოხმარება მაგრამ ეს ყველაფერი ხდება 0.5 ბარზე მეტი ბუსტის დროს. 0.5-1 ბარზე ასევე ბენზინი მიეწოდება საჭიროზე მეტი დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად ანუ ყანწებით სვავს ![]() მოკლედ ვისაც ტურბინიანი მანქანით ბენზინის ეკონომია უნდა იყიდეთ ბუსტის დაჩიკი დააყენეთ და დააკვირდით ბუსტს ეცადეთ 0.5 ბარზე მაღლა არ დაუბეროს. მე შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს. შენ ევროპელი გყავს რომელიც 0.6 ბუსტავს, იმიტომ რომ პრემიუმზე მუშაობს ![]() ![]() ხოდა ბუსტის შეზღუდვით, იაპოშკაც შენნაირი ეკონომიური გახდება და პრემიუმსაც მიირთმევს ![]() ჩემს მაქანაზე ჩვეულებრივი სიარულის დროს და დაჟე ცოტა გაზაობისას ტურბო არც ირთვება, იმიტომ რომ კუმშვის ხარისხი 10:1 აქვს ჩემს მატორს, პახოდუ AVCS სისტემა კლაპნების გადაფარვას აკეთებს დაბალ აბაროტებზე და 1500RPM-ზე ისე იწევს როგორც უტურბინო 2.0 ფორიკა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,085 რეგისტრ.: 2-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 866 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 29th May 2010 - 11:56) [snapback]139006[/snapback] შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს. ეგ რა სიჩქარეზე და რა მანქანაზე??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bakiki @ May 29 2010, 11:09) [snapback]139016[/snapback] ეგ რა სიჩქარეზე და რა მანქანაზე??? 140 ზე მაგალითად სწორ გზაზე ბუსტი 0 . ფორესტერზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,085 რეგისტრ.: 2-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 866 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 29th May 2010 - 12:28) [snapback]139030[/snapback] 140 ზე მაგალითად სწორ გზაზე ბუსტი 0 . ფორესტერზე. მეც მინდა რა ბუსტის დაჩიკი ყველა პონტში და რა ჯდენა ხო არ იცი??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bakiki @ May 29 2010, 11:45) [snapback]139039[/snapback] მეც მინდა რა ბუსტის დაჩიკი ყველა პონტში და რა ჯდენა ხო არ იცი??? მე ნახმარი ვიყიდე მგონი 150 ლარი მივეცი. ფორუმს თვალი ადევნე პერიოდულად ყიდის ხალხი. ისე მექანიკური იყიდე იაფია უბრალოდ დამაგრება უნდა და რეზინის შლანგის გამოყვანა ძრავიდან პრიბორამდე. გამოყვანა ადვილია თან ერთი ტრაინიკი და 2 მეტრი შლანგი უნდა მეტი არაფერი. (205 ძრავზე ტრაინიკიც არ უნდა სპეციალურად შტუცერი უყენია დაზაგლუშკებული, შლანგს წამოაცმევ და ეგაა.) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
სუბარუებს რა ძრავები უდგას?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(kline @ May 29 2010, 13:09) [snapback]139078[/snapback] სუბარუებს რა ძრავები უდგას? ![]() სუბარუს გააჩნია. 2.0 დან 3.0 მდე უტურბინო ძრავებს 137 დან 240 ცხენამდე მგონი. ტურბინიანები 2.0 და 2.5 - 177 დან 280 ცხენამდეა საუბარი. მოკლედ მოდელს გააჩნია. შენ რა გაინტერესებს ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 15:46) [snapback]139114[/snapback] სუბარუს გააჩნია. 2.0 დან 3.0 მდე უტურბინო ძრავებს 137 დან 240 ცხენამდე მგონი. ტურბინიანები 2.0 და 2.5 - 177 დან 280 ცხენამდეა საუბარი. მოკლედ მოდელს გააჩნია. შენ რა გაინტერესებს ? არა მე მაინტერესებს მწარმოებელი. მაგ: Doch, Vitek, Zetek და ეგეთები რო არის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
როცა ბუსტი 0 ია, ეგ იგივეა რაც ატმოსფერულ მატორზე ბოლომდე ღIა დროსელი, ანუ იგივეა რაც ჩვეულებრივი ამტორით მიდიოდე გაზგაყრილი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
kline
ციტატა არა მე მაინტერესებს მწარმოებელი. მაგ: Doch, Vitek, Zetek და ეგეთები რო არის ისა, მართლა ამბობ თუ გვეკაიფები?დოჩი რას ნიშნავს? არსებობს DOHC, რომელიც ასე იშიფრება, დუალ ოვერ ჰედ ქამშაფტ და ნიშნავს 2 რასპრედვალიან ძრავს (ტაქსისტურ-მაშრუშკისმძღოლურ-ბაზარობა-ბარინგულად "პლიტა მატორი" ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
Baal
ეგ ზეტეკი რაღაა ნაღდად არ ვიცი, არ გამიგია. ზეტეკი დურატეკი და მისთანები ფორდებზეა ![]() kline http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine აქაა სუბარუს ძრავების მოდელები სიმძლავრე და ასე შემდეგ, ამ ლინკს მაინც და მაინც ნუ ენდობი იმიტორო ჯიდიემები სპეციპიკაციებით განსხვავდება, მაგრამ ზოგად წარმოდგენას შეგიქმნის Sturbo 205 ძრავზე ტრაინიკიც არ უნდა სპეციალურად შტუცერი უყენია დაზაგლუშკებული, შლანგს წამოაცმევ და ეგაა. დაახლოებით შეგიძლია მითხრა საად? ე.წ. პაუკზე? |
|
|
![]() ![]() |