![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
Black Jo
მთავარია ცხელზე არ იყოს დაბალი წნევა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() antilag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,225 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 21 ![]() |
ჩემთან 2 ბარი იყო რომ შევამოწმე თუ არ ვცდები.
გიურზა რამდენი იყო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
RACKER
ციტატა(kaspera @ 1st May 2012 - 07:50) [snapback]392035[/snapback] ცივზე 6.5 არის 1500 ბრუნზე ცხელზე 800 ბრუნზე 2.5 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
8 ბარი არ უნდა იყოს! 6/6.5 უნდა იყოს ცივზე. დალშე გადამშვები კლაპანი იხსნება.
დარწმუნებულ ვარ კასპერა კარგად რო დადგეს პრობკაში ცამოვა ზეთის წნევა. სიტყვაზე ჩემი სადღაც ეხლა ამ ტემპერატურებზე დაახლოებით 90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი, 110 ზე რო გაცხელდა 1.2 ზე ჩამოვიდა....... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback] 8 ბარი არ უნდა იყოს! 6/6.5 უნდა იყოს ცივზე. დალშე გადამშვები კლაპანი იხსნება. გადამშვები კლაპანის მოქმედება დამოკიდებულია ზეთის სიბლანტეზე.... მე რაც მინახია და რუსებზე რაც მიკითხია ყველას 8 ბარამდე ჰქონდა წნევა, ხელუხლებელ და დაუშლელ ძრავზე. შენ რისი თქმა გინდა რომ როგორც ცივზე იხსნება გადამშვები კლაპანი ასევე იგივე წნევაზე გაიხნსება ცხელ ზეთზე? ცდები ![]() ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback] 90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი ასე ეჭირა ჩემსასაც წნევა ზუსტად, ქულერიც მეყენა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 1st May 2012 - 14:32) [snapback]392130[/snapback] 90 გრადუსზე დგას და წნევა არის 1.8 ბარი ასე ეჭირა ჩემსასაც წნევა ზუსტად, ქულერიც მეყენა +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 1st May 2012 - 14:32) [snapback]392130[/snapback] შენ რისი თქმა გინდა რომ როგორც ცივზე იხსნება გადამშვები კლაპანი ასევე იგივე წნევაზე გაიხნსება ცხელ ზეთზე? ცდები +1 ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 13:35) [snapback]392120[/snapback] დარწმუნებულ ვარ კასპერა კარგად რო დადგეს პრობკაში ცამოვა ზეთის წნევა არ დავარდება მაინც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გადამშვები იხსნება წნევაზე, კლაპანია ეგ და ტემპერატურას არ უყურებს. როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება რა მნიშვნელობა აქვს ცივია თუ ცხელი.
ეგ ფილტრში რაც აყენია ბაიპასი ეგ შეიძლება იყოს სიბლანტეზე დამოკიდებული იმიტორო ეგ წნევათაშორის სხვაობას უყურებს. შოთა შEგვისწორებს თუ რამე. BAKO რას იტყვი ვცდები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 1st May 2012 - 14:55) [snapback]392137[/snapback] გადამშვები იხსნება წნევაზე, კლაპანია ეგ და ტემპერატურას არ უყურებს. როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება რა მნიშვნელობა აქვს ცივია თუ ცხელი. ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა ![]() ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? ![]() გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ხო მართალი ხარ ცივზე მეტია წნევა. ვინ ამბობ მერე რამეს
![]() იმიტორო ბლანტია გეთანხმები მაგაში რაგინდა ვერ გავიგე?! ![]() წნევა წნევაა. გესმის რას ვამბობ? გადამშვებისთვის არის 83 psi გადაშვების წნევა გინდა გაყინული იყოს. გინდა ზეთი ჩაასხი გინდა აცეტონი, გინდა ცემენტი ეგ ყოველთვის 83-ზე გაიხსნება. პრუჟინა უყენია და როგორცი ეგ წნევა დააწვება იხსნება. ნანოსში აყენია შიგნით თვითონ. ცივზე უფრო ადრე გაიხსნება მართალი ხარ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 1st May 2012 - 14:55) [snapback]392137[/snapback] როგორცკი დააწვება 83psi გაიხსნება ჩემთან 95psi-ზე ადის წნევა და ნორმალურია ნეტა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
რა მინდა და როცა ზეთი სქელია მაღალი წნევააააა რადგან დენადობა ცუდი აქვს, როცა ცხელია დენადობა მაღალი აქვს და ამიტომაც წნევა დაბალია. ამიტომაც არის ზეთის ტემპერატურაზე დამოკიდებული. როცა ცხელია ზეთი სხვა წნევას ქმნის და როცა ცივია ზეთი სულ სხვა წნევას ქმნის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
გეთანხმები! 100% ![]() დენადობა!=წნევას ანუ დენადობა არ უდრის წნევას არანაირად. ეგ ორი ერთმანეთში არ აგვერიოს უნდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ May 1 2012, 14:59) [snapback]392138[/snapback] ბიჯო როცა ცივია ზეთი მაგას სულ სხვა წნევა აქვს და როცა ცხელია ზეთი სულ სხვა წნევა ![]() ამიხსენი ფაქტი მაშინ რატომ არის ცივზე 6 ბარი და რატომ არის ცხელზე 2 ბარი? ![]() გაზის პედალზე მიუჭერლად. ხალასტოიზე ![]() მართალია რასაც ამბობ, მაგრამ აქ დაბალ აბაროტზეა საუბარი. როდესაც ზეთი ცივია, შესაბამისად ბლანტი, ვკლადიშების და სხვა მექანიზემბის ზაზორებში სრული ნაკადით ვერ გადის სისქის გამო,და ამიტომ დარჩენილი ზედმეტი ზეთი წნევით აწვება გადამშვებ კლაპანს. ამიტომაა რომ ცივ ზეთზე სტროგად გადამშვები კლაპნის წნევას ვხედავთ. ამიტომაა ერთ ერთი რეკომენდაცია, რომ აბაროტი არ მიცე ძრავს სანამ ზეთი არ გაცხელდება.... როდესაც ზეთი ცხელია, უკვე გათხელებულია და ნასოსი ხალასტოი ხოდის აბაროტზე რასაც აკაჩავებს, ყველაფერი გადის სისტემაში და გადამშვები კლაპანი არ იხსნება. თუმცა აბაროტს რომ მოუმატებ, უკვე ვეღარ გავა ზეთის დიდი რაოდენობა ზაზორებში და მაინც გადამშვებს მიაწვება. იდეაში, რაც უფრო მეტი ზეთი გაივლის ზაზორებში, უფრო კარგია, მეტ სიცხეს გამოაცლის ვკლადიშებს...... ამიტომაა ერთ ერთ ტუნინგად ითვლება, როდესაც გადამშვები კლაპნის პრუჟინას თხელ შაიბას უდებენ დამატებით, ზამბარა უფრო ხისტი ხდება და სისტემა უფრო მაღალ წნევაზე და ვკლადიშებში მეტ დენადობაზე მუშაობს ![]() ზოგს გონია ძლიერი ნასოსი კარგია, თუმცა ქარხნული ზაზორების შემთხვევაში დიდი ნასოსი მხოლოდ იმას აკეთებს, რომ დიდი წარმადობის გამო უფრო მეტი ზეთი იტრიელებს გადამშვები კლაპნიდან უკან კარტერში, უფრო აქაფდება და უფრო გაცხელდება..... ქარხნული ნასოსი რაც არის 10მმ ვრხ თვის და 11-12მმ სტი თვის საკმარისზე მეტია, თუ წნევა არ გყოფნის, შაიბას უდებ და ეგაა.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მე კიდევ ნანახი მაქვს მონაცემები სადაც 11 მილიმეტრიან ნასოს უფრო მეტი დენადობა აქვს ვიდრე 12-იანს და ამბობენ რომ რეალურად 11-იანი ჯობია. მეტი დენადობა აქვს ანუ ვკლადიშებსაც აცივებს და + პლიონკას ვკლადიშსა და ვალს შორის მეტ ძალას აძლევს ანუ მეტ პრესს უძლებს.
ამიტომ მაღალი წნევას ჯობია მაღალი დენადობა. ყოლიფერი გასაგებია ახლა ჩემთვის პირადად. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 15:10) [snapback]392144[/snapback] ქარხნული ნასოსი რაც არის 10მმ ვრხ თვის და 11-12მმ სტი თვის საკმარისზე მეტია, თუ წნევა არ გყოფნის, შაიბას უდებ და ეგაა.... შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 1st May 2012 - 15:34) [snapback]392149[/snapback] შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს +1 100% ხარ მახო, ამიტომ ნასოსის დარაბოტკაში უნდა გაკეთდეს არხების გაგანიერება რომ იგივე წნევაზე უფრო მეტმა ზეთმა გაიაროს..... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 1 2012, 15:34) [snapback]392149[/snapback] შაიბა არ შველის მაგ საქმეს როცა საუბარია 8000 ბრუნზე, ამ დროს ნასოსს უბრალოდ წარმადობა არ ყოფნის იმისთვის რომ ზამბარის წნავაზე ავიდეს და მანდ ვერანაირი შაიბა ვერ უშველის. ეგ დაახლოებით ისე გამოდის პატარა ტურბინას ვესტგეითი რომ მუდმივად ჩაუკეტო დიდ აბაროტებზე მეტს დაუბერავსო, სამწუხაროდ რამდენიც არ უნდა დაუკეტო ვეისტგეით ტდ04-ს 8000 ბრუნზე 1,2 ბარს ვერ გააკეთებს რამეთუ ჰაერის ნაკადი იმდენად დიდია რომ იმ რაოდენობის ჰაერს ვერ დაწნეხავს. ასევეა ზეთის ნასოსიც, 8000 ბრუნზე 10 მილიმეტრიანი უბრალოდ ვეღარ აუდის ზეთის ნაკადის ამოვსებას იმდენად რომ წნევა გაზარდოს და ვერანაირი შაიბა მაგას ვერ გამოასწორებს გეთანხმები 100% რაც დაწერე, მაგრამ როგორც ვიცი ქარხნული ზაზორების პირობებში 8 მდე ქაჩავს 10მმ იანი ნასოსი.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 1st May 2012 - 15:56) [snapback]392152[/snapback] 8 მდე ქაჩავს 10მმ იანი ნასოსი.... 8-მდე როგორ ქაჩავს თუ ამბობ რომ 6-6.5 ბარზე იხსნება კლაპანი? აზრი მაგ 8 ბარის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მერე ვინთქვა რომ უნდა იყოს 6 ბარი 8000 ბრუნზე
დარაბოტკა ჭირდება სხვა რაღაცეებს. მანდ ყველაფერი დარაბოტანია და საათივით მუშაობს. ეგ არის ჩერეზ ჯოპუ ტუნინგი. მანდ წუთში გადის 60 ლიტრი ზეთი. ზნევის მომატებითაც იგივე რაოდენობა გავა. ნასოს რომ ყიდულობ უნდა შეხედო ამ სიტყვებს HIGH FLOW და არა HIGH PRESSURE ფლოუ კიდევ 11-ს მეტი აქვს. td04 1.6 ბარზე რო დაბერო აზრი არ ექნება იგივე CFM დარჩება ხო? აი ნასოსი რომ გადააკეთო(იგივეა რაც ტურბინას ყელი გაუფართოვო და კრილჩAტკა ჩაამატო) HIGH FLOW-ზე სხვა ბაზარია, მარტო წნევა არაფერს არ აკეთებს. იმიტომაც არის ზოგჯერ 0.2 ბარამდე ეცემა და მაინც არ ისტუკება მატორი! თუ სიმართლე გინდა 3 ბარზეც კარგად იმუშAვებს 8000 ბრუნზე თუ საკმარისი ზეთი იცირკულირებს მატორში. სწრაფად და დიდი რაოდენობით. ![]() აგერ წერია 11-მმ-იან მეტი ფლოუ აქვს უფრო დაბალ წნევა 6000 ბრუნზე ვიდრე 12მმ-იანს. უფრო მაღალ წნევაზე. 59 VS 63 მთელი 4 ლიტრით ჯობია 11-იანი. უფრო დაბალ წნევაზე 59 psi VS 85 |
|
|
![]() ![]() |