![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 3-April 10 მომხმარებელი № 974 ![]() |
1998, 2.5 ამერიკული. ძრავი წელიწადნახევრის წინ არის გარემონტებული. დაგილზულია 4-ვე ცილინდრი, დანარჩენიც რაც საჭირო იყო ყველაფერი შეცვლილია. ზეთის ნწვეთი არსად შემიმჩნევია. ძრავი საათივით მუშაობს. უბრალოდ ხანდახან დაქოქვისას ისეთ ძლიერ ლურჯ ბოლს უშვებს, რომ ერთიორჯერ ძალიან უხერხულ მდგომარეობაში ჩავარდი
![]() საშიში ალბათ არ არის, თან პარასკევს 3 დღით ქობულეთში მიწევს წასვლა და... ზეთსაც ვერ ვიტყვი რომ ჭამს, ამასწინათ ნახევარი ლიტრი ჩავამატე, ალბათ 5-6 ათასი მექნებოდა გავლილი. რისი ბრალი შეიძლება იყოს ხომ ვერ მეტყვით ვინმე? პ.ს. მხოლოდ დაქოქვისას გამოაფუტებს ხოლმე, მერე რაც არ უნდა გაზი მიცე არ ბოლავს. თან ყოველთვის არა... და ხო, ნადგომი უნდა იყოს, მალევე თუ ვქოქავ არ მოსდის მსგავსი რამ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
კლაპნის სალნიკები უნდა შეიცვალოს პირველ რიგში
რა ზეთს ასხავ ? რა ბენზინს ასხავ ? საიდანაც ზეთს ვასხავთ ის ხუფი მოხსენი და ცოტატი გაზი მიეცი , დააკვირდი ჰაერის მასა ზევით მოდის თუ არ უბერავს საერთოდ , მოძებნე საქშენი რომელიჩ ამოდის ძრავიდან და შედის შემშვებ კოლექტორში , მანდ აყენია კლაპანი , ნახე გაჯედილი არ იყოს , აბროთი შეგიძლია გარეცხო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 3-April 10 მომხმარებელი № 974 ![]() |
ზეთი - სინთეტიკა, შელის 5-40.
ბენზინი - რაც 2.25 გახდა რეგულარზე გადავედი. ლუკოილშიც ვასხავ და გალფშიც. საქშენს ვნახავ, კლაპნის სალნიკები კი იქნება ალბათ შესაცვლელი. ძრავის რემონტისას, როგორც მახსოვს კლაპნებზე არაფერი შეგვიცვლია. კლაპნის სალნიკები და მათი შეცვლა რა ჯდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 8th May 2012 - 23:50) [snapback]394419[/snapback] საიდანაც ზეთს ვასხავთ ის ხუფი მოხსენი და ცოტატი გაზი მიეცი , დააკვირდი ჰაერის მასა ზევით მოდის თუ არ უბერავს საერთოდ , ? ციტატა(shaliman @ 9th May 2012 - 09:27) [snapback]394458[/snapback] კლაპნის სალნიკები და მათი შეცვლა რა ჯდება? თუ სვეჩის ბუბლიკები და გალოვის ხუფის პრაკლატკა კარგია სალნიკებიანად დაჯდება 550 ლარი კლაპნის სალნიკების შესაცვლელად ძრავი უნდა ამოვიღოთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 3-April 10 მომხმარებელი № 974 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ May 8 2012, 23:50) [snapback]394419[/snapback] საიდანაც ზეთს ვასხავთ ის ხუფი მოხსენი და ცოტატი გაზი მიეცი , დააკვირდი ჰაერის მასა ზევით მოდის თუ არ უბერავს საერთოდ უი, ეს სულ დამავიწყდა... კი ვნახე ახლა და გაზს რომ ვაძლევ არ უბერავს საერთოდ და "დაბალ აბაროტზე", "ხალასტოიზე", აშკარად იგრძნობა ხელზე ჰაერის ნაკადი. ანუ ხალასტოიზე ამოდის ჰაერი, ამას თუ აქვს რაიმე მნიშვნელობა და გაზს რომ ვაძლევ არ უბერავს საერთოდ. ის კლაპანი მაშინვე გავწმინდე. შავი სქელი ნადები ჩანდა შლანგი რომ მოვხსენი. ოღონდ გაჭედილი იყო თუ არა ეგ ვერ გავიგე იმიტომ, რომ სანამ მოვხსნიდი მანამდე შევასხი გამწმენდი. მერე კი მოვხსენი და კიდევ გავწმინდე და შევამოწმე: ცალ მხარეს უშვებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა. რაც ეგ გავწმინდე მას მერე კი გავიდა 1 თვე და დაქოქვისას მხოლოდ ერთხელ გამოუშვა ლურჯი ბოლი, ისიც მსუბუქად. მართალია, მას მერე სოკარის ბაქოს ბენზინიც აღარ ჩამისხავს და ლუკოილის ან გალფის რეგულარს ვასხავ. |
|
|
![]() ![]() |