![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ May 30 2012, 18:41) [snapback]400491[/snapback] ჰო უნდა ვცადო, მადლობა, სად იშოვება ან როგორ მივაგნო ხომ არ იცი? ელიავზე იკითხე პრუჟინებში ჩასადები რეზინებიო, ცდად ღირს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ჰო ეხლა ველაპარაკე ჩემ ძმაკაცს,
ნივის პრასტავკებს ჩავალაგებ და ახალ ამორტიზატორებს, ცოტა დაგრუბდება და საკაიფოდ დაიჭერს რა, ამ დღეებში ვიზამ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
Levan-i
შედეგი დაგვიწერე რა იქნება ![]() -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ,
ჟიგულის პრასტავკები არ წავიდა. სიახლე: უკან, ერთ მხარეს აქვს თვითგასწორებადი ამორტიზატორი(ბაჩონკით), მეორე მხარეს ჩვეულებრივი, ამორტიზატორებზე, ქვედა მხარე რაც არის, რაზეც პრუჟინა იდება, ბორბლიდან მაგ ადგილამდე დაშორებებს შორის სხვაობა არის ნახევარი სანტიმეტრი, ვოტ ასევე ვიცი რომ, "ჩვეულებრივები" ამ ბაჩონკიანზე 2 სმ თი დაბალია ![]() ისმის კითხვა, რა ჯანდაბა აყენია მეორე მხარეს? უბაჩონკო რაც არის უნდა მოვხსნა და პარტ ნამბერი უნდა ვნახო რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
Levan-i
ეტყობა თვითრეგურილებადი ამოლტიზატორების სისტემა ეყენა მაგას. რაღაც ქვია ეგეთ დაკიდებას ![]() ჰიდრავლიკურია და თვითონ ასწორებს მერე მანქანას. ევროპაშია ეგენი უფრო გავრცელებული -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ, მოვაგვარე პრობლემა,
ინტერნეტში ქექვის შემდეგ, ბოლოს დათვალიერებისას, დავაფიქსირე რომ, უკან მარცხნივ ეყენა თვითგასწორებადი ამორტიზატორი (შესაბამისი ზამბარით) ხოლო მარჯვნივ, აშკარად სხვანაირი იყო, არც დამატებითი ბაჩონკა ქონდა, და საბურავიდან განსხვავებულ სიმაღლეზე იყო ზამბარის ძირი. მოკლედ, აღმოჩნდა რომ, მარჯვენა მხარეს ეყენა ჩვეულებრივი ამორტიზატორი, თავისი სქელი ზამბარით (აქვე ავღნიშნავ იქნებ ვინმეს გამოადგეს, თვითგასწორებად ამორტიზატორს მოყვება შედარებით რბილი ზამბარა, რომელიც 1მმ თი უფრო თხელია ვიდრე ჩვეულებრივი) მარცხენა მხარეს კი თვითგასწორებადი თავისი სქელი ზამბარით, ასევე აღმოჩნდა რომ მარჯვენა და მარცხენა ამორტიზატორიც გაფუჭებული იყო. მოკლედ, უკან დავაყენე ორივე ახალი ამორტიზატორი, და მარცხენა მხარეს, შესაბამისი ჩვეულებრივი ზამბარა, შედეგი? საოცარი ![]() მთავარი! აღმოჩნდა რომ კარგი მანქანა მყოლია ![]() მოკლედ, მაგარია! ვულოცავ ჩემს თავს! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ 10th June 2012 - 23:44) [snapback]403644[/snapback] მოკლედ, მაგარია! ციტატა(Levan-i @ 10th June 2012 - 23:44) [snapback]403644[/snapback] ვულოცავ Levan-i-ს ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |