![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამაზე თემა არ ყოფილა და საინტერესოა
რომელი პადვესკაა ყველაზე კარგი პარნისთვის? პირადად მე არვიცი ყიდვა რო მინდოდეს რომელი დავაყენო როემლს რის რეგულიერება აქვს და ა.შ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ტეინები და კუსკოებია აქ მოდაში
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
შაკოს პადვესკაარის ჩემიაზრით ძაან მაგარი მაგრად დგას მანქანა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
თუ პადვესკაში ამორტიზატორ/ზამბარებს გულისხმობ, მოდი ესე დაყავი,
1)არარეგულირებადი 2)ნახევრადრეზბიანი, 3)სრულრეზბიანი 4)სრულრეზბიანი ამორტიზაციის რეგულირებით 5)სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით და ეხლა გავყვევი რომელია ყველაზე კარგი თავის სეგმენტში შაკოს აქვს მეოთხე ტიპის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
bako
ბარემ გაგეშიფრა თითოეული. თავისი სურათებითურთ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
ჩემები არის ესეთი და მაგრად მომწონს
http://www.fortyone.co.nz/parts/view/36896.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,230 რეგისტრ.: 23-October 10 მომხმარებელი № 1,548 ![]() |
ციტატა(NetDevil @ Jun 9 2012, 22:09) [snapback]403413[/snapback] ჩემები არის ესეთი და მაგრად მომწონს http://www.fortyone.co.nz/parts/view/36896.html იმპრეზის ფასი ღირს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ჩემი ესეთია მაგრამ უკეტესებიც არსებობს
![]() http://www.rhdjapan.com/trust-greddy-type-...8-gda-gdb-18983 http://www.rhdjapan.com/trust-greddy-dampe...ntrol-kit-30596 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 9 2012, 21:44) [snapback]403393[/snapback] თუ პადვესკაში ამორტიზატორ/ზამბარებს გულისხმობ, მოდი ესე დაყავი, 1)არარეგულირებადი 2)ნახევრადრეზბიანი, 3)სრულრეზბიანი 4)სრულრეზბიანი ამორტიზაციის რეგულირებით 5)სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით და ეხლა გავყვევი რომელია ყველაზე კარგი თავის სეგმენტში შაკოს აქვს მეოთხე ტიპის გაგვიშიფრავთ ამას? TEIN Cusco Ohlins კიდევ სხვა ფირმებიც ამათგან რომელს რის რეგულირება აქვს რომელს რა პლიუს მინუსები და საშუალო შესყიდვის ფასი ნახმარის, თუნდაც რო ჩამოიტანო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() antilag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,225 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 21 ![]() |
მეც მაგარი კმაყოფილი ვარ ჩემი პადვესკის.რაღაც მაგარი უცნაურია,დაკრობილია მანქანა და თან ძაან გრუბიც არაა.ყლაპავს რაღაც რაღაცეებს.
მაგრად გამიმართლა ამ პადვესკას რომ გადავეყარე და ვიყიდე.მადლობა ანდროს.მიყვარხარ კნუტო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
რაქვია შენ პადვესკას ზუსტად ან რა რეგულირებებიაქვს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
მე მაქვს ტეინები, რომლებსაც აქვს მარტო ზამბარის რეგულირება, ანუ ზამბარას თუ დავკეცავ სიმაღლე იმატებს და გრუბდება, თუ გავშვლი ზამბარას მაშინ დაბლდება მანქანა და რბილდება, ბაკოს მიერ ჩამონათვალში რომელ კატეგორიას მიეკუთვნება არვიცი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ყველას ასე თუ ისე კარგი პადვესკა გვაქვს, მაგრამ ჯობია ვინმემ დაწეროს თუ რა განსხვავებაა ამა შორის
ციტატა(bako @ 9th June 2012 - 22:44) [snapback]403393[/snapback] 1)არარეგულირებადი 2)ნახევრადრეზბიანი, 3)სრულრეზბიანი 4)სრულრეზბიანი ამორტიზაციის რეგულირებით 5)სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით რა პრინციპით მუშაობს თითოეული და რა პლიუსი აქვთ და რა მინუსი. მერე ჩვენ თვითონ გადავწყვიტოთ თუ რომელს მიეკუთვნება ჩვენი ამორტიზატორები და როგორი გვინდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არარეგულირებადი:
ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე. ![]() ნახევრადრეზბიანი: რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას ![]() სრულრეზბიანი: ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას) ![]() სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით: ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად. ![]() სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით: ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი. ![]() კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი ![]() ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
bako
გაიხარე ![]() კარგი კაცი ხარ ! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 10 2012, 15:55) [snapback]403544[/snapback] არარეგულირებადი: ქარხნული ან არაქარხნული ამორტიზატორები და ზამბარები, რომლებიც კონკრეტულ სიხისტეებზეა დაყენებული და რეგულირების საშუალებას არ გვაძლევს დაშლის და შიგნით სარქველების დაცვლის გარეშე. ![]() ნახევრადრეზბიანი: რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ერთდროულად, სიმაღლის და ზამბარის სიხისტის. მინუსი ისაა, რომ ზამბარის გახისტება იწვევს სიმაღლის მომატებას, და პირიქით, დარბილება იწვევს სიმაღლის დაკარგვას. ამასთან ერთად რაც უფრო ვარბილებთ ზამბარას, ვკარგავთ ამორტიზატორის ეფექტურ სვლას (ხოდს), რაც მერე იწვევს ამორტიზატორის ლიმონჩიკზე ხშირ შეხებას და მოჭიდების დაკარგვას ![]() სრულრეზბიანი: ცალ ცალკე რეგულირდება სიმაღლე და სიხისტე. სიტვაზე გვინდა ხისტი, მაგრამ დაბალი პადვესკა, ან რბილი და მაღალი. თუ ნახევრადრეზბიანის შემთხვევაში სირბილე გამოიწვევდა სიმაღლის დაკარგვას, ამ შემთხვევაში ცალკე შეისაძლებელია სიმაღლის მომატებაც ზამბარის სიხისტის ცვლილების გარეშე. მოკლედ, კარგი ვარიანტია მანქანაზე ზამბარების სიხისტით ბალანსის გასასწორებლად, რასთან ერთადაც არ ავრევთ ავტომობილის ჰორიზონტალურ მდგომარეობას (წინა/უკანა პასადკას) ![]() სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით: ყველა იმ სიკეთეებთან ერთად, რაც აქვს სრულრეზბიანს, ამ ამორტიზატორს უყენია ეგრეთწოდებული კრანიკი, სატრიელებელი, რომელიც არეგულირებს ზმორტიზატორში სარქველის გამტარუნარიანობას, შესაძლებელია ამორტიზატორის (ზამბარას არ ვგულისხმობ) გაშლის და დაკეცვის ძალების და სიხშირის რეგულირება. კიდევ ერთი დამატებითი ოფციაა კომფორტის, ან უკეთები ბალანსის მისაღწევად. ![]() სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით: ამ ამორტიზატორს ორი სარეგულირებელი აქვს. ცალკე რეგულირდება შეკუმშვის ძალა და სიხშირე, და ცალკე ამორტიზატორის გაშლის სიჩქარე სიხშირე. მოკლედ. იდეალური ვარიანტია და მცოდნე კაცის ხელში სერიოზული იარაღი. ![]() კიდე არის ელექტრორეგულირებით, სალონში აყენია კონტროლერი და სალონიდან რეგულირდება დამპინგი ![]() ხშირად არის რომ უბრალო ამორტიზატორებზე აყენია კლაპნები, ან ნაწილობრივ რეგულირებადებზ აყენია კლაპანი ან სხვა რამე კიდე. მშვენიერი ახსნაა მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
http://www.tein.com/products/flex.html
საკმაოდ კარგია მაგ ჩამონათვალიდან ყველაზე კარგია მე 4 ე ვარიანტი ჩვენ პირობებში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
სრულრეზბიანი
სრულრეზბიანი ამორტიზატორის რეგულირებით სრულრეზბიანი გაყოფილი შეკუმშვა/გაშლის რეგულირებით ეს ვარიანტებია მისაღები უფრო როგორც მივხვდი იქნებ მოდელები დაწეროთ ბრენდების ამ ფუნქციებით რომლებიცაა აღჭურვილი leqsoo მე მაქ მაგ ამოებზე კითხვა რაც შენ დადე ეგაა: TEIN MonoFlex რომელ კატეგორიას მიეკუთვნება? ჩემი აზრით ნახევრადრეზბიანს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 10th June 2012 - 17:38) [snapback]403554[/snapback] TEIN MonoFlex რომელ კატეგორიას მიეკუთვნება? ჩემი აზრით ნახევრადრეზბიანს მხედველობა ხო კარგი გაქ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,067 რეგისტრ.: 22-September 09 მდებარ.: oqros ubani ;) მომხმარებელი № 412 ![]() |
სგ5-ზე სფ5 ის პადვესკა არ მიდის? კაკოსთან მითხრა ხელოსანმა გიგამ იგივეაო ზუსტადო ზბორში ჩვეულებრიავდ დგებაო.... ვინ იცით ზუსტად?
|
|
|
![]() ![]() |