![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 24 ![]() |
ესეთი პრობლემაა, ჩემმა მანქანამ უკვე ორჯერ გააკეთა. ერთხელაც, ვნახე, რომ ტემპერატურის დატჩიკი წითელზე იყო გადასული. უკვე მისული ვიყავი სახლთან. ჩავაქრე და გარაჟის კარი გავაღე, ანუ რაღაც ორ წუთში ისევ რომ დავქოქე, ტემპერატურის ისარი წამოვიდა და ისევ შუაში, ანუ ნორმაზე დადგა. მეორე დღეს სულ მაღალი გაზით ვიარე, მაგრამ ტემპერატურა ნორმას არ ასცდენია. მეორედ კი გუშინ გასვენებაზე ვიყავი და კატაფალკის უკან მომიწია ნელა სიარული და საფლავზეც სულ პირველით ვიარე. აქაც ავარდა ისარი მაღლა. უკან რომ წამოვედი, ძრავი ხალასტოიზე მქონდა და მივგორავდი დაღმართში, ტემპერატურა არ ეცემოდა. მერე გავბრაზდი, გაზს მივადგი ფეხი და ძალიან სწრაფად წავედი. ისარი მომენტალურად ნორმაზე დადგა. რომ შევამოწმე, რასშირიწელში ანტიფრიზი ნორმის ფარგლებშია, ვინტილატორები მუშაობ. რა ჯანდაბაა?
ერთი რამე შევამჩნიე ამ 2 დღის წინ: კარგა ხანს ვიარე, დატჩიკი ნორმას აჩვენებდა, გათბობიდან კი ცივ ჰაერს უბერავდა, მერე როგორც იქნა გათბა. ჰო, მართლა, რადიატორის შლანგიც შევამოწმე და რბილი იყო. რა სიჩუმეა, არავის არ გაქვთ რამე იდეა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(forester @ Jan 31 2010, 12:24) [snapback]85296[/snapback] ესეთი პრობლემაა, ჩემმა მანქანამ უკვე ორჯერ გააკეთა. ერთხელაც, ვნახე, რომ ტემპერატურის დატჩიკი წითელზე იყო გადასული. უკვე მისული ვიყავი სახლთან. ჩავაქრე და გარაჟის კარი გავაღე, ანუ რაღაც ორ წუთში ისევ რომ დავქოქე, ტემპერატურის ისარი წამოვიდა და ისევ შუაში, ანუ ნორმაზე დადგა. მეორე დღეს სულ მაღალი გაზით ვიარე, მაგრამ ტემპერატურა ნორმას არ ასცდენია. მეორედ კი გუშინ გასვენებაზე ვიყავი და კატაფალკის უკან მომიწია ნელა სიარული და საფლავზეც სულ პირველით ვიარე. აქაც ავარდა ისარი მაღლა. უკან რომ წამოვედი, ძრავი ხალასტოიზე მქონდა და მივგორავდი დაღმართში, ტემპერატურა არ ეცემოდა. მერე გავბრაზდი, გაზს მივადგი ფეხი და ძალიან სწრაფად წავედი. ისარი მომენტალურად ნორმაზე დადგა. რომ შევამოწმე, რასშირიწელში ანტიფრიზი ნორმის ფარგლებშია, ვინტილატორები მუშაობ. რა ჯანდაბაა? ერთი რამე შევამჩნიე ამ 2 დღის წინ: კარგა ხანს ვიარე, დატჩიკი ნორმას აჩვენებდა, გათბობიდან კი ცივ ჰაერს უბერავდა, მერე როგორც იქნა გათბა. ჰო, მართლა, რადიატორის შლანგიც შევამოწმე და რბილი იყო. რა სიჩუმეა, არავის არ გაქვთ რამე იდეა? აბა რა გითხრა რბილი შლანგი და ცივი ჰაერი ფეჩიდან ნიშნავს ანტიფრიზის ნაკლებობას 100%. საინტერესო ის არის რასშირიწელიდან რატომ არ გადაააქვს მატორში ანტიფრიზი. სადღაც ღვრის ციტას და შესაბამისად როცა ცივდება ჰაერს იპარავს თორემ დილით რადიატორი სავსე და რასშირიწელი დამშრალი უნდა დაგხვდეს. მოკლედ მოძებნე სად ღვრის და რაშირიწელში დონე გადაამოწმე ცივზე და ცხელზე რამდენად იცვლება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 24 ![]() |
უნდა დავაკვირდე ხვალ. ერთი თავისუფალი შლანგი კონდენსატისტვის უნდა ჰქონდეს? არ დამცინოთ, მაგრამ, ერთი შლანგი აქვს, საიდანაც ჩემი აზრით კონდენსატი წვეთავს. მე ეგეთი დასკვნა გამოვიტანე და თუ მართალი არ ვარ, გამოდის, რომ საიდანაც მგონია, რომ კონდენსატი უნდა წვეთავდეს, სინამდვილეში გამომძვრალი შლანგია.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
თერმოსტატის პრობლემაც შეიძლება იყოს, მაგრამ პირველ რიგში აკლია თუ არა ანტიფრიზი ეგაა სანახავი...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
ახლობელმა ანტიფრიზში ტოსოლი გაურია და რამე დაშავდება მაგით?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(forester @ Jan 31 2010, 22:28) [snapback]85460[/snapback] უნდა დავაკვირდე ხვალ. ერთი თავისუფალი შლანგი კონდენსატისტვის უნდა ჰქონდეს? არ დამცინოთ, მაგრამ, ერთი შლანგი აქვს, საიდანაც ჩემი აზრით კონდენსატი წვეთავს. მე ეგეთი დასკვნა გამოვიტანე და თუ მართალი არ ვარ, გამოდის, რომ საიდანაც მგონია, რომ კონდენსატი უნდა წვეთავდეს, სინამდვილეში გამომძვრალი შლანგია. არ დაგცინებთ ![]() ციტატა(zimbo @ Feb 1 2010, 10:46) [snapback]85617[/snapback] ახლობელმა ანტიფრიზში ტოსოლი გაურია და რამე დაშავდება მაგით? მანქანას გააჩნია. პრინციპში ტოსოლსაც. ეგ ტოსოლი თავისუფლად შეიძლება ლურჯად შეღებილი მარილიანი წყალი ყოფილიყო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 ![]() |
ახალი ხუფი ვიყიდე და დღეს მაინც გააცხელა წყალმა. არა და ვერ გავიგე ამ წყლისაც რა ამ რაშირიწელს ხან ავსებს ბოლომდე ხან ჩვულებრივ ნორმაზე აყენებს. დღეს ვიარე ვაკეში და რავი ქალაქში მომიწია სიარული და რავი სახლში მოვალ თუ არა მაშინ იწევს ტემპერატურა მაღლა და რაშირიტელში გაავსო მერე ფეჩI ჩავრთე და რაშირიტელიდანაც გაიწოვა და ტემპერატურაც ნორმაზე დააყენა. ნეტა რის ბრალი უნდა იყოს? პრაკლატკა არამგონია რომ დამწვარი ქონდეს ალბათ თერმოსტატი ახურებს ხან ხსნის ხან არა და მაგიტო თქვენ რას ფიქრობთ? ისე თერმოსტატი რა ღირს ხომ არ იცით?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14 რეგისტრ.: 18-November 10 მდებარ.: gldani მომხმარებელი № 1,626 ![]() |
ციტატა(forester @ Jan 31 2010, 12:24) [snapback]85296[/snapback] ესეთი პრობლემაა, ჩემმა მანქანამ უკვე ორჯერ გააკეთა. ერთხელაც, ვნახე, რომ ტემპერატურის დატჩიკი წითელზე იყო გადასული. უკვე მისული ვიყავი სახლთან. ჩავაქრე და გარაჟის კარი გავაღე, ანუ რაღაც ორ წუთში ისევ რომ დავქოქე, ტემპერატურის ისარი წამოვიდა და ისევ შუაში, ანუ ნორმაზე დადგა. მეორე დღეს სულ მაღალი გაზით ვიარე, მაგრამ ტემპერატურა ნორმას არ ასცდენია. მეორედ კი გუშინ გასვენებაზე ვიყავი და კატაფალკის უკან მომიწია ნელა სიარული და საფლავზეც სულ პირველით ვიარე. აქაც ავარდა ისარი მაღლა. უკან რომ წამოვედი, ძრავი ხალასტოიზე მქონდა და მივგორავდი დაღმართში, ტემპერატურა არ ეცემოდა. მერე გავბრაზდი, გაზს მივადგი ფეხი და ძალიან სწრაფად წავედი. ისარი მომენტალურად ნორმაზე დადგა. რომ შევამოწმე, რასშირიწელში ანტიფრიზი ნორმის ფარგლებშია, ვინტილატორები მუშაობ. რა ჯანდაბაა? ერთი რამე შევამჩნიე ამ 2 დღის წინ: კარგა ხანს ვიარე, დატჩიკი ნორმას აჩვენებდა, გათბობიდან კი ცივ ჰაერს უბერავდა, მერე როგორც იქნა გათბა. ჰო, მართლა, რადიატორის შლანგიც შევამოწმე და რბილი იყო. რა სიჩუმეა, არავის არ გაქვთ რამე იდეა? უეჭველი თერმოსტატის ბრალია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 28 რეგისტრ.: 11-March 12 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,595 ![]() |
გამარჯობათ...
ზუსტად ეგეთი პრობლემა მაქვს მეც....ფორესტერი მყავს 1999 2.5 ამერიკული.. ნაგრუსკაზე წყალს მიცხელებს... თუ ნორმალურად ვივლი არც აცხელებს და არც იკლებს.... ხოლო თუ მივადგი იმ შემთხვევაში მიწევს ცყალს.. 2 დგის უკან მაგალმთიან სოფელში ვიყავი და იქაც აწია ბოლოში რომ ავედი .. მაგრამ ადუგებამდე არ მისულა... დილით რომ ვნახე რადიატორში 200-400 გრამი წყალი ჩაიმატა.. მეტი არა... მატორისტმა მითხრა ცივზე მოხადე თავი რადიატორს და ისე დაქოქე და ტუ ამოგისხა ზემოთ პრაგლატკააო.. ასეც მოვიქეცი და აგ ასხამს... ზეთშიც არაა გადასული და ვეგარ გავიგე როგორ მოვიქცე....იქნებ მირჩიოთ რამე.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
dato198080
რო გამოირიცხოს პრაკლატკის დაზიანება უნდა მიხვიდე აუდის ცენტრში და გაასინჯინო, * ცო * ხო არ არის წყლის სისტემაში , თუ არ არის ესეიგი სხვა რამის ბრალია თუ არის პრაკლატკაა დამწვარი , თუ რამე ვერ გაარკვიო დამიკავშირდი და გეტყვი თუ ცო არ არის წყლის სისტემაში სავარაუდო დაზიანებები 1 თერმოსტატი 2 სწლის სისტემის ხუფი 3 არაგერმეტულობა წყლის სისტემის (რადიატორმა იციშ პატარაზე გაშვება , ისე რო არ ემჩნევა ადგილზე ) 4 პომპა თუ ცო არის სისტემაში 1 გალოვკის პრაკლატკაა დამწვარი 2 გილზს აქვს ბზარი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
SUB 300
აუდის ცენტრში ბოლოს რომ ვიყავი მითხრეს აღარ ვაკეთებთო. მაგის მოპირდაპირე მხარეს "ნათებასთან" არის ფოლცვაგენის ცენტრი და მანდ სინჯავენ CO-ს. თეგეტაშიც არი მგონი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 28 რეგისტრ.: 11-March 12 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,595 ![]() |
მე ქუთაიში ვცხოვრობ...
რავი აქ არ მგონია Co ს ამოწმებდნენ.. მაგრამ პრაგლატკა რო იყოს მაშინ ნორმალური სიარულის შემთხვევაში რატო არ იკლებს წყალს და რატო არ აცხელებს.. თან ცივზე რომ ვქოქავ რადიატორიდან წყალს არ ასხამს.... ნაგრუსკაზე აკეთებს მარტო... მაგიტომ ვიიმებედ თავს და მატორს არ ვაბრალებ... თქვენ როგორ ფიქრობთ????SUB 300 SUB 300 2-3 თვის წინ ავტობამზე წყლის შლანგი გამისკდა და ამიდუგა წყალი... ადგილზე შევცვალე და მას შემდეგ არ ქონია პრობლემა და ახლა 2 ჯერ ამიწია უკვე.. ერთი ტრასაზე მივდიოდი დიდი სიჩქარიტ მაგრად მეჩქარებოდა და მეორეც 2 დგის ცინ ისიც ერტხელ მთაში და მერე კარგა ხნის მერე გზად ცავუგაზე და ისევ აიწია ოგონდ ადუღებამდე არ მიმიყვანია.... SUB 300 თან გაზზე მყავს უკვე ერთი წელია და რავი მატორს არ ვუჩივი....... იასნია მაგი არაფერ შუაშია მაგრამ მაინც... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
dato198080
ეგრე ვარაუდის დონეზე ვერ გაიგებ. ჯობია დაწყობილად მიყვეთ ინტრუქციებს და არ წააგებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 28 რეგისტრ.: 11-March 12 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,595 ![]() |
ხო მაგრამ საიდან დავიცწყო ეგ ვერ გავიგე...
კარგი მაშინ რადიატორის ხუფს შევცვლი და ვნახავ რა გამოვა..... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,085 რეგისტრ.: 2-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 866 ![]() |
ციტატა(dato198080 @ 29th April 2012 - 14:22) [snapback]391616[/snapback] ზუსტად ეგეთი პრობლემა მაქვს მეც ამ შემთხვევაში ბეროს მანქანაზე პრაკლატკა იყო დამწვარი ყველაფერი ვნახეთ გამოვცვალეთ მაგრამ საბოლოოდ მაინც ფრაკლატკის შეცვლამ უშველა რა.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
dato198080
დილას რო იქოქწბა მანქანა პერებოივით აქ აქვს ? , დილას დაუქოქავ მანქანაზე დახსენი მარცხენა მხარის სვეჩები დააფარე თაბახის ფურცელი (უნდა დაიჭიროს ვინმემ ) და დაქოქეტ მანქანა 4 +5 წამი , დაიწყებს ფურტხუნს და არ შეგესჰინდეთ , ქაღალთზე დააკვირდით რა შემცველობის სიტხე მიესხმება ,თუ წყალნარევია ესეიგი იმ ცილინდირს პრაკლატკაა დამწვარი , გაიმეორე მეორე დგეს მარჯვენა მხარეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328 ![]() |
მე მაქვს დაახლოებით ასეთი შემთხვევა ოღონდ როცა გაზზე მუშაოობს ბენზინზე არ აკეთებს და არც გაულეთებია არასოდეს. რიკოთის აღმართის ამოვლისას 100-120 რომ მოვდივარ აღმართზე მაშინ წევს წყლის ტემპერატურასმცირედით 2 ხაზს იმატებს დაროცა დაგრუზული ავივლი ხოლმე აღმართებს. გადახურებით არასოდეს გადამიხურებია და რავი გამართულად მუშაობდა დღემდე. რადიატორის ორივე მხარე ტავიც და ბოლოც ალუმინით მაქვს გაკეთებული. და რა უნდა იყოს ვითომ გაზზე როა ასე ძაან ნაგრუზკაზე მუშაობს??
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 3-April 10 მომხმარებელი № 974 ![]() |
ძველი პოსტი ყოფილა?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
sagi
ბენზინზე თუ არ აკეთებს იგივეს ესეიგი გაზის ნასტროიკა არ ვარგა და ძრავს ძალა ადგება , არასწორი წვა მიდის ცილინდრში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328 ![]() |
რამდენიმე დღის უკან ბენზინზეც აწია წყლის ტემპერატურა ქორწილში ვიყავი და აგრესიული სიარულის დროს აწია
![]() |
|
|
![]() ![]() |