![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 4th July 2012 - 10:25) [snapback]409276[/snapback] რეგულირებაში მეც ჩავიჭერი თუ რამეს ნახავ მეც მითხარი რა ნასტროიკა არაა ადვილი საქმე საკმაოდ რთულია მე ერთი 10 ჯერ მაქ მოხსნილ დაყენებული ცდებს ვატარებ მარა მაინც ვერ მივიღე ის რაც მინდა! აგერ ბაკომ იცის მე მგონი და გაგვიზიარებს გამოცდილებას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(bako @ 4th July 2012 - 09:58) [snapback]409272[/snapback] ფედერაციაში ქონდათ სასწორები, 2 საათით არ მათხოვებენ? პატრულებს ხო აქვთ სატვირთოების ასაწონი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 4th July 2012 - 14:54) [snapback]409356[/snapback] აგერ ბაკომ იცის მე მგონი და გაგვიზიარებს გამოცდილებას მართლა ??? ველოდებით აბა ბაკოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
VADA
შენ პადვესკას უნდა პირველ რიგში სერიოზული ნასტროიკა რატომღას მგონია რო მე ვერ გავუგე და შეიძლება მაგის დარბილება ჯიგრულად ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 4th July 2012 - 16:57) [snapback]409380[/snapback] პატრულებს ხო აქვთ სატვირთოების ასაწონი მერე პატრულს ხომ არ მიადგები შემაყენებინე , პადვესკა უნდა დავარეგულიროო? ![]() ციტატა(leqsoo @ 4th July 2012 - 18:20) [snapback]409406[/snapback] ეს ტეინებიც თქმის იგივე სიგრუბისაა გამაძრო თირკმლები ზემოდან ბოლომდე რომ დავუშვებ სიხისტის რეგულატორს - ქარხნულ ამერიკულზე უფრო რბილია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 4th July 2012 - 18:42) [snapback]409414[/snapback] ზემოდან ბოლომდე რომ დავუშვებ სიხისტის რეგულატორს - ქარხნულ ამერიკულზე უფრო რბილია ვა თქვენ მაგიჟებთ ტო ან მე ვერ ვაკეტებ ან რავი! ეს ტეინებიც და ის ფიგტექსებიც ორივე დავარბილზე "ზემოდან" ანუ სატრიალებლით და აფსოლიტურად სხვაობას ვერ ვგრძნობ იგივე ვქენი KYB ს რეგულირებადზეც და იმაზეც სხვაობა ნოლი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 4th July 2012 - 18:45) [snapback]409416[/snapback] ვა თქვენ მაგიჟებთ ტო ან მე ვერ ვაკეტებ ან რავი! ეს ტეინებიც და ის ფიგტექსებიც ორივე დავარბილზე "ზემოდან" ანუ სატრიალებლით და აფსოლიტურად სხვაობას ვერ ვგრძნობ რამე გაჭედილი ხომ არაა შიგნით? ჩემებს სანამ გადავუჭერდი თავიდან ისეთი რბილი იყო რომ მაგრად გამიტყდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
რავი რა უნდა იყოს გაჭედილი თან 1 სემთხვევა რო იყოს კიდე ხო მარა მე 3 პადვესკაზე ვაკეტებ და სედეგს არ მაძლევს ან მე ვერ ვაკეთებ! ლექსომაც ტაომ იმას ელექტრო რეგულირებადი გრედი აქ და დავარბილებო დაატრიალა და რავე მე სხვაობა მართლა ვერ ვიგრძენი ალბათ ძაან უმნიშვნელოდ!!
ის სატრიალებელი როაქ ზევიდან შისწიგრანის ჩასარჭობიც რო აქ მაგას ხელით ვატრიალებ მარცხენა მხარეს ბოლომდე სანამდეც ხოდიაქ და ჩემ წკვაში ვარბილებ ეგრე ხდება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 4th July 2012 - 18:52) [snapback]409418[/snapback] ის სატრიალებელი როაქ ზევიდან შისწიგრანის ჩასარჭობიც რო აქ მაგას ხელით ვატრიალებ მარცხენა მხარეს ბოლომდე სანამდეც ხოდიაქ და ჩემ წკვაში ვარბილებ ეგრე ხდება? კი, ეგრე ხდება ეგ. ახლა მეც დამაიზმენე ხო იცი, ჩემთან მოშვებული იყო და საგრძნობლად რბილი იყო, ახლა მეც უნდა მოვუშვა რომ შედეგი ვნახო, ბოლომდე გადაჭერის შემდეგ ხომ არ ემართება რამე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
leqsoo
ციტატა(leqsoo @ 4th July 2012 - 18:20) [snapback]409406[/snapback] შენ პადვესკას უნდა პირველ რიგში სერიოზული ნასტროიკა რატომღას მგონია რო მე ვერ გავუგე და შეიძლება მაგის დარბილება ჯიგრულად მაგარი გრუბია! და ეს ტეინებიც თქმის იგივე სიგრუბისაა გამაძრო თირკმლები თუ იგივე სიგრუბისაა, მაშინ კარგია. ![]() მემ გონი სანამ აბკატკაზე ვიქნები, მაგ ამორტიზატორების დამუღამებას შევალევ მთელ დროს ![]() ერთი რასაც ვიზამ, არის ის, რომ ერთ სიმაღლეზე დავაყენებ ოთხივეს და მერე რაზვალშიკთან ერთად გავასწორებ. მერე კი წავა ექსპერიმენტების დრო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ვადა, რა პადვესკა გიყენია რომელ კუზაოზე და სარეგუირებლები სად აქვს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
bako
პადვესკის რეგულირებაზე გექნება შენ რაღაც ლიტერატურა და დააგდე ლინკი, ჩვენც გავეცნობით. ნუ სუმაღლე გასაგებია, გზის საფარის მიხედვით, მაგრამ მოსახვევების სირთულის მიხედვით სავარაუდოდ სხვადასხვა სიმაღლე დასჭირდება წინა და უკანა ღეძებს. ამორტიზატორის დაჭიმულობა როგორი უნდა იყოს წარმოდგენა არ მაქვს. სუხუსტეც არ ვიცი მთლად კარგად, უფრო სწორად რა დროს როგორი უკეთესია. გარდა ამისა უამრავი ვარიანტია, მაგალითად წინა და უკანა სიმაღლეები შეიძლება ერთ დონეზე დააყენო, მაგრამ სხვადასხვა რეგულირების ხარჯზე, დავუშვათ წინ დაადაბლო ამოტიზარორის ჩიხოლის სიგრძე, მაგრამ ზემოთ აწიო ზამბარის ხარჯზე და უკან აამაღლო ამორტიზატორის კორპუსი და ზამბარა ბოლომდე დაასლაბო, ისე რომ წინა და უკანა ერთ სიმაღლეზე იყოს.მოკლედ ვარიანტები უამრავია, საქმე იმაშია რომელ საფარზე და მოსახვევების სირთულეზე რა კომბინაცია უნდა შევარჩიოთ ერთადერთი რამე რაც ზუსტად ვიცი, ისაა რომ რაც უფრო ხისტია წინა ამორტიზატორი, მით უფრო სნოსისკენ აქვს მიდრეკილება და რაც უფრო ხისტია უკანა - მით უფრო ზანოსისკენ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
bako
აი ეს მაქვს ეხლა, ფორესტერზე ![]() ბოლოს ტეინები მქონდა, რომელიც ლექსოს აქვს და უკან ცოტათი მაღლებზე დავაყენე ვიდრე წინ. წინ ბოლომდე გრუბზე მქონდა. უკან კიდევ საშუალოდ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 4th July 2012 - 18:42) [snapback]409414[/snapback] მერე პატრულს ხომ არ მიადგები შემაყენებინე , პადვესკა უნდა დავარეგულიროო? უნდა უთხრა მგონი ტვირთის გადაჭარბება მაქთქო და თვითონ შეგაყენებინებენ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
მე დღეს დავატრიალე ზემოდან სიჟოსტკის რეგულიროვკის ბოლტივით აქვს, ერთით დაბლა გადავწიე და მანქანა დარბილდა მნიშნელოვნად, პრუჟინებს დაწევა უნდა ოდნავ და კიდევ უფრო დარბილდება....
მაგრამ წონის გადანაწილების ამბავში კარგი რაღაც გავიგე მაგ ვიდეოდან, ეგ არვიცოდი, მაგასაც დავარეგულირებ, ერთი ადგილი მეგულება მაგ ტიპისნაირი სასწორებით, ოღონდ არვიცი რამდენ ტონაზეა გათვლილი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
რა შეიძლება შევცვალოთ:
1. რაზვალის კუთხე (Camber) რაზვალის კუთხე, ერთერთი ძირითადი ელემენტია ნასტროიკისა. რაზვალის კუტხის რეგულირებით, განისაზღვრება ბორბალის მოჭიდება საფარის მიმართ. ასფლატზე სხვა სახის მოჭიდებაა, გრავზე კიდევ სხვა. ამიტომ თუ რა საფარზე გვიწევს მოძრაობა, იმის მიხედვით უნდა შევარჩიოთ რაზვალის კუთხე. განსხვავებულია რაზვალის კუთხე, წინა და უკანა პადვესკისთვის. რაზვალის კუთხის რეგულირების ოპტიმალური დიაპაზონია 0-დან -3 გრადუსამდე. დიდი რაზვალის კუთხე უზრუნველყოფს უფრო მეტ მოჭიდებას საფარის მიმართ და ნაკლები რაზვალის კუთხე პირიქით. 2. სხაჟდენიე უკანა ბორბლების სხაჟდენიე, უზრუნველყოფს საფარისადმი კარგ მოჭიდებას, მაგრამ ამცირებს მაქსიმალურ სიჩქარეს. სხაჟდენიის მიღწევა, შესაძლებელია განსხვავებული სტუპიცების საშუალებით, ან ქვედა საყრდენი რიჩაგებით. თუ გინდათ რომ მიაღწიოთ საუკეთესო ბრუნვადობას (поворачиваемость) მოსახვევში, მაშინ უნდა შემცირდეს სხაჟდენიის კუთხე, თუ არა და პირიქით. 3. პადვესკის სიხისტე სიხისტის რეგულირება ყველაზე უბრალო მეთოდია მოჭიდებისადმი დამოკიდებულების რეგულირებისა, მაგრამ არა ყველაზე ეფექტური. რაც უფრო ხისიტა წინა პადვესკა, მით უფრო ნაკლები поворачиваемость გააჩნია მანქანას და მით უფრო მდგრადია უკანა ღერძის სნოსის მიმართ. რაც უფრო რბილია უკანა პადვესკა, მანქანა მით უფრო ცუდად უხვეს, მაგრამ ნაკლები მიდრეკილება გააჩნია უკანა ღერძის სნოსისკენ. რაც უბრლო რბილია წინა პადვესკა, მით უფრო უკეთ უხვევს, მაგრამ უფრო მიდრეკილია უკანა ღერძის სნოსის მიმართ. რაც უბრლო გრუბია უკანა პადვესკა, მით ზედმეტად კარგად უხვევს. 4. ამორტიზატორის დახრის კუთხე. ![]() ამორტიზატორის დახრის კუთხის ცვლილება, მოქმედებს ამორტიზატორის სიხისტეზე. რაც უფრო ახლოსაა ბორბალთან დაბალი გადაბმა ამორტიზატორისა (მე-4 წერტილი), მით უფრო ხისტია ამორტიზატორი და მით უფრო ნაკლები მოჭიდებაა გააჩნია საფარის მიმართ. თუ ზედა გადაბმასაც უფრო ახლოს მოვიტანთ ბორბალთან (1-ლი წეტილი), ამ შემთხვევაშიც, ამორტიზატორი უფრო ხისტი ხდება. შესაბამისად, მე-6 წერტილში ამორტიზატორი უფრო რბილი ხდება, ისევე როგორც მე-3 წერტილში. ასევე მნიშვნელოვანია ბრუნვადი კულაკის ღერძის ფარდობითობა ვერტიკალური ღერძის მიმართ. მისი კუთხის რეგულირება შესაძლებელია ზედა ტიაგის გადაადგილებით ხიდის ღერძის გასწვრივ, ან სტუპიცის (ცაპკის) შეჩვლით ბრუნვად კულაკში (поворотный кулак). ამ კუთის გაზრდით, მანქანა ძნელად შედის მოსახვევში, მაგრამ უფრო მიდრეკილი ხდება ზანოსის მიმართ. კუთხის შემცირებით კი, მანქანა ხდება ნაკლებად მოქნილი, მაგრამ უფრო სტაბილურად მართვადი. 5. კლირენსი თუ კლირენსი წინ უფრო დაბალია ვიდრე უკან, მაშინ წინა ბორბლების მოჭიდება მეტია საფარის მიმართ და მანქანაც უკეთ უხვევს. თუ უკან უფრო დაბალია კლირენსი, მაშინ მანქანა უფრო მიდრეკილია წინა ღერძის სნოსისკენ. P.S. ეს არის ნათარგმნი და შეგროვილი რუსული ფორუმებიდან. ამიტომ შეცდომებისთვის ბოდიშს გიხდით ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(VADA @ Jul 6 2012, 23:21) [snapback]410103[/snapback] რა შეიძლება შევცვალოთ: 1. რაზვალის კუთხე (Camber) რაზვალის კუთხე, ერთერთი ძირითადი ელემენტია ნასტროიკისა. რაზვალის კუტხის რეგულირებით, განისაზღვრება ბორბალის მოჭიდება საფარის მიმართ. ასფლატზე სხვა სახის მოჭიდებაა, გრავზე კიდევ სხვა. ამიტომ თუ რა საფარზე გვიწევს მოძრაობა, იმის მიხედვით უნდა შევარჩიოთ რაზვალის კუთხე. განსხვავებულია რაზვალის კუთხე, წინა და უკანა პადვესკისთვის. რაზვალის კუთხის რეგულირების ოპტიმალური დიაპაზონია 0-დან -3 გრადუსამდე. დიდი რაზვალის კუთხე უზრუნველყოფს უფრო მეტ მოჭიდებას საფარის მიმართ და ნაკლები რაზვალის კუთხე პირიქით. 2. სხაჟდენიე უკანა ბორბლების სხაჟდენიე, უზრუნველყოფს საფარისადმი კარგ მოჭიდებას, მაგრამ ამცირებს მაქსიმალურ სიჩქარეს. სხაჟდენიის მიღწევა, შესაძლებელია განსხვავებული სტუპიცების საშუალებით, ან ქვედა საყრდენი რიჩაგებით. თუ გინდათ რომ მიაღწიოთ საუკეთესო ბრუნვადობას (поворачиваемость) მოსახვევში, მაშინ უნდა შემცირდეს სხაჟდენიის კუთხე, თუ არა და პირიქით. 3. პადვესკის სიხისტე სიხისტის რეგულირება ყველაზე უბრალო მეთოდია მოჭიდებისადმი დამოკიდებულების რეგულირებისა, მაგრამ არა ყველაზე ეფექტური. რაც უფრო ხისიტა წინა პადვესკა, მით უფრო ნაკლები поворачиваемость გააჩნია მანქანას და მით უფრო მდგრადია უკანა ღერძის სნოსის მიმართ. რაც უფრო რბილია უკანა პადვესკა, მანქანა მით უფრო ცუდად უხვეს, მაგრამ ნაკლები მიდრეკილება გააჩნია უკანა ღერძის სნოსისკენ. რაც უბრლო რბილია წინა პადვესკა, მით უფრო უკეთ უხვევს, მაგრამ უფრო მიდრეკილია უკანა ღერძის სნოსის მიმართ. რაც უბრლო გრუბია უკანა პადვესკა, მით ზედმეტად კარგად უხვევს. 4. ამორტიზატორის დახრის კუთხე. ![]() ამორტიზატორის დახრის კუთხის ცვლილება, მოქმედებს ამორტიზატორის სიხისტეზე. რაც უფრო ახლოსაა ბორბალთან დაბალი გადაბმა ამორტიზატორისა (მე-4 წერტილი), მით უფრო ხისტია ამორტიზატორი და მით უფრო ნაკლები მოჭიდებაა გააჩნია საფარის მიმართ. თუ ზედა გადაბმასაც უფრო ახლოს მოვიტანთ ბორბალთან (1-ლი წეტილი), ამ შემთხვევაშიც, ამორტიზატორი უფრო ხისტი ხდება. შესაბამისად, მე-6 წერტილში ამორტიზატორი უფრო რბილი ხდება, ისევე როგორც მე-3 წერტილში. ასევე მნიშვნელოვანია ბრუნვადი კულაკის ღერძის ფარდობითობა ვერტიკალური ღერძის მიმართ. მისი კუთხის რეგულირება შესაძლებელია ზედა ტიაგის გადაადგილებით ხიდის ღერძის გასწვრივ, ან სტუპიცის (ცაპკის) შეჩვლით ბრუნვად კულაკში (поворотный кулак). ამ კუთის გაზრდით, მანქანა ძნელად შედის მოსახვევში, მაგრამ უფრო მიდრეკილი ხდება ზანოსის მიმართ. კუთხის შემცირებით კი, მანქანა ხდება ნაკლებად მოქნილი, მაგრამ უფრო სტაბილურად მართვადი. 5. კლირენსი თუ კლირენსი წინ უფრო დაბალია ვიდრე უკან, მაშინ წინა ბორბლების მოჭიდება მეტია საფარის მიმართ და მანქანაც უკეთ უხვევს. თუ უკან უფრო დაბალია კლირენსი, მაშინ მანქანა უფრო მიდრეკილია წინა ღერძის სნოსისკენ. P.S. ეს არის ნათარგმნი და შეგროვილი რუსული ფორუმებიდან. ამიტომ შეცდომებისთვის ბოდიშს გიხდით ![]() ![]() არა ვადა ცოტა სხვანაირადაა, დეტალებში რო ჩაყვები მერე დაინახავ რომ ეს ყველაფერი რაც დაწერე არის ურთიერთდამოკიდებული, ყველაფერი ერთმანეთზე დამოკიდებული და ცოტა სხვანაირად. მართლა არ მაქვს დრო რო დავწერო ეგ ყველაფერი. წიგნიც ესე არ მაქვს რომ დამელინკა რამე ![]() ხვალისთვის ვცდი რო დაგეხმარო. პადვესკა რისთვის გინდა? თოვლი/ გრავი? ტრეკზე თუ პარნიზე? თუ დრაგისთვის? თუ მაქსიმალურად უსაფრთხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
bako
ციტატა(bako @ 7th July 2012 - 22:15) [snapback]410296[/snapback] არა ვადა ცოტა სხვანაირადაა, დეტალებში რო ჩაყვები მერე დაინახავ რომ ეს ყველაფერი რაც დაწერე არის ურთიერთდამოკიდებული, ყველაფერი ერთმანეთზე დამოკიდებული და ცოტა სხვანაირად. ეს ყველაფერი უბრალოდ წავიკითხე. ანუ ჯერჯერობით თEორიულად ვსწავლობ ![]() დანარჩენს თუ დამეხმარები და გამარკვევ კარგი იქნება. თუ არა და პრაქტიკაში, ექსპერიმენტებზე მომიწევს სწავლა ![]() ციტატა(bako @ 7th July 2012 - 22:15) [snapback]410296[/snapback] პადვესკა რისთვის გინდა? თოვლი/ გრავი? ტრეკზე თუ პარნიზე? თუ დრაგისთვის? თუ მაქსიმალურად უსაფრთხო? იცი რა არი ??? პადვესკა ისეთი მაქვს რომ შემიძლია ყველაფერს მოვარგო სათითაოდ და ამიტომ ყველა რეჟიმი მაინტერესებს. ყველა ნიუანსი მინდა ვიცოდე და დანარჩენს, თუ რა დროს როგორ დავაყენო პადვესკა, მაგას მე თვითონვე გადავწყვეტ. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
სამწუხაროდ მაგ პადვესკით ეგრე ვერ იზამ ყველაფერს.
ყველაზე ცოტა სრულრეზბიანი ამორტიზატორები გინდა, ანუ სიმაღლის და სიხისტის ცალ-ცალკე რეგულირებით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
bako
სიმაღლე ცალკე რეგულირდება. ზამბარის დაჭიმულობაც ცალკე. სიხისტე-სირბილის მარეგულირებელი ცალკე აქვს. პლიუს შაისები აქვს წინაც და უკანაც. მეტი რა არის საჭირო ??? |
|
|
![]() ![]() |