![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
სალამი. მოკლედ ზოგი რასამბობს ზოგი რას, ვერადა ვერ გავიგე. რომელი ჯობია ამ მანქანებიდან თოვლში. ( ფორიკა ავტომატი(მექანიკა) ტურბინიანი... ფორიკა ავტომატი (მექანიკა) უტურბინო.. სუბარუ ლეგაცი... აუდი ა4 & ა6) თუ არ შეგეზარებათ ამიხსნად კონკრეტულად. ოღOნ გასაგები ენით და არა დიფერენციალი ერთვება სტაბილურობის განხრით რომელიც აღმოფრქვავს კონტაქტურ შებორკვას რათა არ განიმუხტოს კბილანებს შOრის გაფართOვება და ასე შემდეგ
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 6th July 2012 - 01:24) [snapback]409829[/snapback] ალამი. მოკლედ ზოგი რასამბობს ზოგი რას, ვერადა ვერ გავიგე. რომელი ჯობია ამ მანქანებიდან თოვლში. ( ფორიკა ავტომატი(მექანიკა) ტურბინიანი... ფორიკა ავტომატი (მექანიკა) უტურბინო.. სუბარუ ლეგაცი... აუდი ა4 & ა6) თუ არ შეგეზარებათ ამიხსნად კონკრეტულად. ოღOნ გასაგები ენით და არა დიფერენციალი ერთვება სტაბილურობის განხრით რომელიც აღმოფრქვავს კონტაქტურ შებორკვას რათა არ განიმუხტოს კბილანებს შOრის გაფართOვება და ასე შემდეგ გცოდნია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
ზოგი მასე მიხსნის და მერე მაგას ვთარგმნი ცალკე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
2003 წლიდან რომელიც გამოდის ლეგასი ხიდების ამბავი უკეთესი აქ მაგრამ ზატო დაბალია და ეგ უტიხავს. უტურბინო ფორესერს სადამდედაც სიმძლავრე ყოფნის კაია მაგრამ არი მომენტები როდესაც მაგრად უჭირს დაბალი ცხენების და თOრქის გამო.
ყველაზე კაი გამავლობის სუბარუ არის 2004 წლიდან გამოშვებული აუთბექი 3.0 ატმოსფერული ან 2.0 ტურბო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
დამავიწყდა თქვმა მაინტერესებს, მხოლოდ 2001-2002 წლამდე მანქანები.
ანუ უტურბინო ფორიკა დიდათ არ ჩამოუვარდება ტურბინიანს ![]() აუდიზე ვინ რა იცის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 6th July 2012 - 01:45) [snapback]409839[/snapback] 2001-2002 წლამდე მანქანები ლეგასი ლანკასტერი 3.0 VDC მაგ ჩამოთვლილი მანქანებიდან შეუდარებელია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(AnDreee @ 6th July 2012 - 01:39) [snapback]409838[/snapback] უტურბინო ფორესერს სადამდედაც სიმძლავრე ყოფნის კაია მაგრამ არი მომენტები როდესაც მაგრად უჭირს დაბალი ცხენების და თOრქის გამო. დიდ თოვლში ტურბინიანსაც არ ყოფნის სიმძლავრე და არ ბუსტავს, ეგ ამბავი გეცოდინება შენ მარა მაინც.. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,254 რეგისტრ.: 2-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 971 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jul 6 2012, 02:33) [snapback]409845[/snapback] ლეგასი ლანკასტერი 3.0 VDC მაგ ჩამოთვლილი მანქანებიდან შეუდარებელია +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
რომელსაც უკეთესი ზამთრის საბურავი უყენია
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(Matador @ Jul 6 2012, 14:03) [snapback]409939[/snapback] რომელსაც უკეთესი ზამთრის საბურავი უყენია ![]() +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
უტურბინო ფორიკა უკეთEსი არისო მექნიკური ბლოკირება აქვსსო. მართალია?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 280 რეგისტრ.: 30-November 10 მომხმარებელი № 1,655 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ Jul 6 2012, 19:51) [snapback]410047[/snapback] უტურბინო ფორიკა უკეთEსი არისო მექნიკური ბლოკირება აქვსსო. მართალია? ![]() ეგ ბლოკირება არ არის, მე მყავს მექანიკური უტურბინო, არაფერს არ ბლოკავს, ისედაც აქვს მაგას ბლოკირებული რაც საჭიროა, უბრალოდ მაქსიმალურ სიჩქარეს აგდებ და დაბალ ბრუნებზე სიმძლავრე გემათება, ძალიან კარგი რამეა, მაგრამ მაგ რეჟიმში დიდხას ბუქსაობას არ გირჩევ, პანიჟენიის ვარიანტია. კარგი რამეა ნამდვილად, აღმართებზე როცა დატვირტული ხარ და უგზოობაზე როცა ნელა გიდნა რამეზე გადასვლა კონუსის ტანჯვა არ გჭირდება ერთი ტემპით გადიხარ ყველგან სადაც იატაკს არ გადებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 6th July 2012 - 19:51) [snapback]410047[/snapback] უტურბინო ფორიკა უკეთEსი არისო მექნიკური ბლოკირება აქვსსო. მართალია? მექანიკურ ბლოკირებას ქვია Diff lock, რომელიც არცერთ ფორიკას არ აქვს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 280 რეგისტრ.: 30-November 10 მომხმარებელი № 1,655 ![]() |
ციტატა(shota @ Jul 7 2012, 10:37) [snapback]410181[/snapback] მექანიკურ ბლოკირებას ქვია Diff lock, რომელიც არცერთ ფორიკას არ აქვს... მართალია, ხალხი რაღაც სისულელეებს უგონებს ფორესტერებს, ზოგს CRV გონია, 80 ის ზევით ხიდებს თიშავსო, ზოგი კდევ მოაბუქსავების მერე რთავს ხიდებსო, ბლოკირებული ხიდები აქვსო მაგის გამო ბევრს წვავსო, და ნუ მოკლედ რაღა არ გამიგია, თან ისე მიმტკიცებენ რომ ხანხადან ეჭვიც კი შემპარვია დიფერენციალის ბლოკირებაკიდევ რასაც ქვია ჯიპებშიც არ არის ხშირი შემთხვევა, ეგეც საკმაოდ იშვიათად რომელიმეს ქონდეს |
|
|
![]() ![]() |