გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Aug 7 2012, 22:09
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 |
კვირას, 12 აგვისტოს, რუსთავის ავტოდრომზე, პროფესიონალური რბოლების შემდეგ, გაიმართება უჩვეულო სამოყვარულო შეჯიბრი (თაიმ ათაქ).
შეჯიბრის ფორმატი: ყველა მონაწილეს ექნება 2 ათწუთიანი გასვლა ავტოდრომის სრულ წრეზე. ბრძოლა არაკონტაქტურია (თუ ერთი მონაწილე მეორეს ეწევა მეორე ვალდებულია გაატაროს). გამარჯვებულები გამოვლინდებიან ნაჩვენები საუკეთესო დროის მიხედვით. საუკეთესო დრო აირჩევა ორივე გასვლიდან მხოლოდ ერთი საუკეთესო წრით. კლასებად დაყოფა: მონაწილეები დაიყოფა სამ კლასად: 2 ლიტრამდე, 3 ლიტრამდე და ზემოთ. კოიფიციენტი ძრავებზე: ტურბირებული X 1.7-ზე. VVTI, VTEC, M და ა.შ X 1.2-ზე. შეჯიბრში მონაწილეობა, რეგისტრაცია, ტერიტორიაზე მოხვედრა: მონაწილეობა შეუძლია ნებისმიერ მსურველს ვისაც გააჩნია მართვის მოწმობა ან პროფესიონალი მრბოლელის მოქმედი ლიცენზია. რეგისტრაციის გავლა შესაძლებელია სამუშაო საათებში შემდეგ ნომერზე: 2307703. რეგისტრირებული მონაწილე შეჯიბრის დღეს მოდის ავტოდრომის შესასვლელთან, ამბობს სახელს, გვარს და ავტომობილის ნომერს და იღებს საბორტო ნომერს, რომელსაც აკრავს ავტომობილს ორივე მხარეს რათა დაცვამ ის შემოუშვას დახურულ პარკში ანუ იქ სადაც დგანან სარბოლო ბოლიდები. გადასახადი შეჯიბრზე მონაწილეობისთვის 30ლარი + 10 ლარი (დროის ამთვლელი მოწყობილობისთვის). თანხის გადახდა მოხდება საბორტო ნომრის აღების მომენტში. შეჯიბრზე გამოსასვლელად სავალდებულოა: ავტომობილში არ იდოს ისეთი რამ რაც თავისუფლად მოძრაობს. ღვედი მუშაობდეს გამართულად. მონაწილეს ეფაროს შლემი (საავტომობილო ან მოტოციკლის) შეზღუდვები: საბურავებზე მოხსნილია ნებისმიერი შეზღუდვა. მონაწილეს უფლება არ აქვს დაიმგზავროს სხვა ვინმე ან რამე. საკონტაქტო ტელეფონი: 2307703 ხათუნა (GASA) |
|
|
|
![]() |
Aug 13 2012, 22:22
გამოხმაურება
#81
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
ჩOტას აზიგზიგებდა მაგრამ ზალა არ Dაუკარგავს ოდნავაც!
|
|
|
|
Aug 13 2012, 22:44
გამოხმაურება
#82
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(bako @ 13th August 2012 - 23:22) [snapback]417372[/snapback] ჩOტას აზიგზიგებდა მაგრამ ზალა არ Dაუკარგავს ოდნავაც! მაგ ძიგძიგის გამო დავაყენე 4 პორშინიანები თორემ ისე ცემი უკეთესად იჭერდა. |
|
|
|
Aug 13 2012, 23:09
გამოხმაურება
#83
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
bako
შენ მანქანას ზემოდან რასაც ვუყურებდი ძალიან არასტაბილური იყო. არვიცი ეგ რისი ბრალი იყო მაგრამ საბურავის თუ სხვა ნასტროიკების მაგრამ რაც აშკარად ჩანდა ეგ იყო. ტრიბეკას ტორმუზები მაგარია მაგრამ მაგას რა მინუსიც აქ დაწერეს უკვე ბიჭებმა. მაგრამ ჩემი აზრით ჯობია აძიგძიგოს და გააჩეროს ვიდრე პირიქით არც ჰაერის გაგრილება აწყენდა აპორნებს. ზეთის ხო ვაფშე. ტურბინა რა გიყენია? |
|
|
|
Aug 14 2012, 07:25
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
სტოკი ტურბინაა კუანა
არასტაბილურობა ნაწილობრივ საბურავია დ. Nაწილობრივ ნასტროიკაც, უკანა ბალკას მივხედავ და ოფნავ გეომეტრიას გავუსწორებ, ყველაფერი დალაგდება. Eხლა ტგვ ამოვყრი დ. Mერე ტურბინა უნდა ვიჩალიჩო Mე 4 დგუშIანი სუპორტები დავხსენი და Eს დავაყენე, საგრძნობლად ძLიერია Aპორნევის გაგრილებას ვაკეთEბდი, პროოსტა ვეღAრ მოვასწარი. Aწი ბარემ დასრტოინად გავაკეთებ კოლხოზის გარეშE Aპორნევის გაგრილებას ვაკეთEბდი, პროოსტა ვეღAრ მოვასწარი. Aწი ბარემ დასრტოინად გავაკეთებ კოლხოზის გარეშE |
|
|
|
Aug 14 2012, 16:47
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
ბაკო ALK-ი დააყენე?
მაგის გარეშე არასტაბილურია, როლ ცენტრი თუ არ დაწიე დაბლა? შEკითხვაა ეს. და ბარემ მეცმ მასწავლე მაგი სად ვიშოვო იაფად და რომელი კიტი ვიყიდო. |
|
|
|
Aug 14 2012, 18:23
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
ციტატა(maxouni @ Aug 13 2012, 23:44) [snapback]417374[/snapback] მაგ ძიგძიგის გამო დავაყენე 4 პორშინიანები თორემ ისე ცემი უკეთესად იჭერდა. 4 პორშინიანს გაცილე იტ პატარა დ. Mსუბუქი აპორნი აქვს, უფრო სუსტია ყველა მხრივ. Eრთი პლიუსი ისაა რომ Uფრო მგრძნობიარეა პედალი. Gურამ ალკი ა. Dამიყენებია, ისე იაფი ვარიანტია ფორიკას კოკუხენი გადაპრესილი. Mაგრამ ტრავერსის ჩახსნა მოგიწევს დადა ჯერ ვიკვლევ მაგ ამბავს |
|
|
|
Aug 14 2012, 20:31
გამოხმაურება
#87
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
ტრავერსი რომ ჩახსნა მომენტ უსაფრთხოების ვარიანტში ცუდია. რამე რომ იყოს ღმერთმა დაგიფაროთ ყველას მატორს შემოიტანს სალონში.
კოხლოზი არ მინდა whitelines-ის უნდა დავაყენო. იმიტომ რომ აშკარად ყირაზე დგება მოსახვევში. |
|
|
|
Aug 14 2012, 20:50
გამოხმაურება
#88
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
Mერე უფრო ყირაზე დადგება, კარგად წაიკითხე რას აკეთებს ეგ.
Mოკლედ უკანა ტრავერსს ჩავარეზბავ დ. თღAკს უფრო დაიჭერს სემდეგშHი Dროების სია როგორ ტავიგოთ? Yველასი ერთად |
|
|
|
Aug 14 2012, 21:35
გამოხმაურება
#89
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
bako
არა ბიჯო ამაში შემეშალა. და ეგეც კაი ვეშჩია. http://www.amsperformance.com/cart/whiteli...kit-KCA313.html bako არა ბიჯო ამაში შემეშალა. და ეგეც კაი ვეშჩია. http://www.amsperformance.com/cart/whiteli...kit-KCA313.html რამდენად დასაშვებია ეგენი. რამე წესები არ არის? რბოლაზე. |
|
|
|
![]() ![]() |