IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

5 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> ტურბინა რომ ცოტა გვიან გახსნას, შეიძლება?
Matador
გამოხმაურება May 19 2009, 22:25
გამოხმაურება #41


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(giogagnidze @ 20th May 2009 - 00:20) [snapback]4164[/snapback]
2000მდე დადიხარ სულ?


არა, სულ 2-მდე ღმერთმა დამიფაროს smile.gif უბრალოდ როდესაც მოვრჩები მანევრს ვცდილობ 2-ის ფარგლებში დავაყენო ისარი რა... იდეაში ქალაქში 70-80-ით დავდივარ (თუ საცობი არაა) და მაგ სიჩქარეზე 2 უჭირავს რა... ეგაა მთელი ფილოსოფია wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება May 19 2009, 22:31
გამოხმაურება #42


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




მე ეგრე ვიარე, მაგრამ 13.5 გამოვიდა, ჰა ჰა 13. ეფიქსი ჩავასხი, იქნებ ინჟექტორებიდან გამოიტანოს თუ რამეა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება May 19 2009, 22:36
გამოხმაურება #43


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




giogagnidze

შენ შეიძლება ძალიან, ძალიან პრობკებში დადიხარ ჰა? ისე ამ ჩასხმაზე ძალიან, ძალიან "ცუდად" ვიქცევი, მანერა შევცვალე და ბევრად ხშირად ვხმარობ "კინგდაუნს", მოკლედ ხან რას ვჩალიჩობ, ხან რას... მაგრამ 340 კმ. მაქვს დაახლოებით გავლილი და ბოლო სეგმენტზე მხოლოდ დღეს ჩამოვიდა ისარი...

არ ვიცი რა... შეიძლება მართლა გასაწმენდია შენი სისტემა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 20 2009, 02:43
გამოხმაურება #44


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მარტო ჩვეულებრივი ბუსტ კნტროლერით წვის დაკლება შეუძლებელია, შეგიძლია მხოლოდ მოუმატო.
იმიტომ რომ ბუსტ კონტროლერის მუშობის პრინციპი ასეთია :
დავიწყოთ იმით თუ როგორ მუშაობს ვესტგეითის აქტუატორი :
ვაკუუმის შლანგი მიერთებულია აქტუატორზე და რაც მეტია ვაკუუმი მით უფრო მეტადაა გახსნილი ვესთგეითი და შესაბამისად ბუსტიც ნაკლებია. ახლა გადავიდეთ იმაზე თუ რას აკეთებს ბუსტ კონტროლერი: ამ ვაკუუმის შლანგის შუაში დგება კლაპანი, რომელიც კეტავს ან ხსნის ამ შლანგს, როცა დაკეტილია(HI BOOST) მაშინ ნაკუუმს არ აძლევს საშუალებას გახსნას ვესტგეითი და როცა გახსნილია(LO BOOST) - მაშინ მუშაობს როგორც ქარხნულად ანუ როგორც კონტროლერის გარეშე, ბუსტ კონტროლერმა რომ ბუსტს დაუწიოს ქარხნულთან შედარებით, მაშინ ვესტგეითი მუდმივად უნდა გახსნას რისთვისაც ხელოვნურად უნდა შექმნას ვაკუუმი ან ქარხნული სელენოიდი უნდა გააუქმო, რაც ყველა ვაიანტში გამოიწვევს ჩეკის ანთებას და ქარხნულ რეჟიმზე დაუბრუნების შეუძლებლობას, ანუ ბოლომდე კონტროლრს უნდა მიანდო ტურბინის მართვა .
არსებობს კიდევ ერთი გამოსავალი. 2 კლაპნიანი ბუსტ კონტროლერი, რომლის ერთი კლაპანი დგება აქტუატორის სელენოიდსა და აქტუატორს შორის, შემდეგ (აქტუატორის მხარეს) დგება ტრაინიკი და მეორე კლაპანი დგება მუდმივ ვაკუუმსა და ამ ტროინისკ შორის. მუდმივი ვაკუუმი შეიძლება ავოღოთ მაგალითად ტორმუზის ბაჩოკში მიმავალი ვაკუუმის შლანგიდან ტრაინიკის ჩაყენებით.
წესით ასეთმა ტურბინის გათიშვამ არანაირი პრობლემები არ უნდა გამოიწვიოს 3500 ბრუნამდე, იმიტომ რომ კომპიუტერი ბენზინს მაინც ვოზდუხომერის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის მიხედვით ასხმს. რაც შეეხება გაწევას აქაც არ უნდა იყოს დიდ პრობლემები 3500-მდე იმიტომ რომ მუდმივად გახსნილ ვესტგეითზე გამონაბოლქვი იოლად გადის და არ იხარჯება ენერგია ტურბინის დატრიალებაზე როგორც ეს ხდება ქარხნულ რეჟიმში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 20 2009, 08:59
გამოხმაურება #45


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 20 2009, 04:43) [snapback]4191[/snapback]
მარტო ჩვეულებრივი ბუსტ კნტროლერით წვის დაკლება შეუძლებელია, შეგიძლია მხოლოდ მოუმატო.
იმიტომ რომ ბუსტ კონტროლერის მუშობის პრინციპი ასეთია :
დავიწყოთ იმით თუ როგორ მუშაობს ვესტგეითის აქტუატორი :
ვაკუუმის შლანგი მიერთებულია აქტუატორზე და რაც მეტია ვაკუუმი მით უფრო მეტადაა გახსნილი ვესთგეითი და შესაბამისად ბუსტიც ნაკლებია. ახლა გადავიდეთ იმაზე თუ რას აკეთებს ბუსტ კონტროლერი: ამ ვაკუუმის შლანგის შუაში დგება კლაპანი, რომელიც კეტავს ან ხსნის ამ შლანგს, როცა დაკეტილია(HI BOOST) მაშინ ნაკუუმს არ აძლევს საშუალებას გახსნას ვესტგეითი და როცა გახსნილია(LO BOOST) - მაშინ მუშაობს როგორც ქარხნულად ანუ როგორც კონტროლერის გარეშე, ბუსტ კონტროლერმა რომ ბუსტს დაუწიოს ქარხნულთან შედარებით, მაშინ ვესტგეითი მუდმივად უნდა გახსნას რისთვისაც ხელოვნურად უნდა შექმნას ვაკუუმი ან ქარხნული სელენოიდი უნდა გააუქმო, რაც ყველა ვაიანტში გამოიწვევს ჩეკის ანთებას და ქარხნულ რეჟიმზე დაუბრუნების შეუძლებლობას, ანუ ბოლომდე კონტროლრს უნდა მიანდო ტურბინის მართვა .
არსებობს კიდევ ერთი გამოსავალი. 2 კლაპნიანი ბუსტ კონტროლერი, რომლის ერთი კლაპანი დგება აქტუატორის სელენოიდსა და აქტუატორს შორის, შემდეგ (აქტუატორის მხარეს) დგება ტრაინიკი და მეორე კლაპანი დგება მუდმივ ვაკუუმსა და ამ ტროინისკ შორის. მუდმივი ვაკუუმი შეიძლება ავოღოთ მაგალითად ტორმუზის ბაჩოკში მიმავალი ვაკუუმის შლანგიდან ტრაინიკის ჩაყენებით.
წესით ასეთმა ტურბინის გათიშვამ არანაირი პრობლემები არ უნდა გამოიწვიოს 3500 ბრუნამდე, იმიტომ რომ კომპიუტერი ბენზინს მაინც ვოზდუხომერის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის მიხედვით ასხმს. რაც შეეხება გაწევას აქაც არ უნდა იყოს დიდ პრობლემები 3500-მდე იმიტომ რომ მუდმივად გახსნილ ვესტგეითზე გამონაბოლქვი იოლად გადის და არ იხარჯება ენერგია ტურბინის დატრიალებაზე როგორც ეს ხდება ქარხნულ რეჟიმში

ეგ ყველაფერი სწორია smile.gif

მაგრამ ვაკუუმი შეგიძლია იმავე წყაროდან აიღო, საიდანაც სხვა სოლენოიდები იკვებებიან, ანუ ვაკუუმის ბაჩოკიდან smile.gif

თუმცა ასეთი ორკლაპნიანი ბუსტკონტროლერი არ მინახავს მე, არსებობს ეგეთი?? თუ შენ თვითონ უნდა იჩალიჩო და გადააკეთო?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gigizura
გამოხმაურება May 20 2009, 13:38
გამოხმაურება #46


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 571
რეგისტრ.: 20-April 09
მომხმარებელი № 33




ნაბერეჟნი და ქალაქის პროპკებში შერეულად 12-13 ს დააწვევინებ, ვისაც მასეთი მანერით დაყავს ყველას მასე უთქვამს 12ს წვავს მარა 13 უნდა იანგარიშოვო რაა, 2 აბაროტი მართლა ცოტაა მარა მაქსიმუმ 3 აბაროტზე მეტს თუ არ აიყვან კარგია, ტორმუზსს კიდე რაც უფრო ხშირად ხმარობ მით მეტს აწვევინებ, იმიტომ რომ ტორმუზის დროს აბაროტი აკლდება შემდეგ გაზის მიწოლისას თავიდან ჭირდება რაზგონის აღება, ნაგრუზკაა რაა.. მოკლე მანძილზე სიარულითაც ალბათ რომ იანგარიშო 20 ლიტრა გამოვა, და ვაბშეტა რომ დაფიქრდე 13 ლიტრა მართლა კარგია ტურბინიანი ძრავისთვის რომ შეადარო სხვა 100ცხენის ძალიანი მანქანის ნორმალური წვა თუ არის 10-11 ლიტრა, 100კილომეტრში 3 ლარია რა სხვაობა biggrin.gif , 1 კოლოფი მალბოროა რა, biggrin.gif , სიგარეტს თავი დავანებოთ.
არ გინდათ აქცია მოვაწყოთ? სუბარუს კლუბი სიგარეტის წინააღმდეგ, ან ნარკოტიკების წინააღმდეგ, მაგარი პიარია.
მაგარი იდეინი მასტი ვარ რააა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 20 2009, 14:26
გამოხმაურება #47


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gigizura @ May 20 2009, 15:38) [snapback]4315[/snapback]
ნაბერეჟნი და ქალაქის პროპკებში შერეულად 12-13 ს დააწვევინებ, ვისაც მასეთი მანერით დაყავს ყველას მასე უთქვამს 12ს წვავს მარა 13 უნდა იანგარიშოვო რაა, 2 აბაროტი მართლა ცოტაა მარა მაქსიმუმ 3 აბაროტზე მეტს თუ არ აიყვან კარგია, ტორმუზსს კიდე რაც უფრო ხშირად ხმარობ მით მეტს აწვევინებ, იმიტომ რომ ტორმუზის დროს აბაროტი აკლდება შემდეგ გაზის მიწოლისას თავიდან ჭირდება რაზგონის აღება, ნაგრუზკაა რაა.. მოკლე მანძილზე სიარულითაც ალბათ რომ იანგარიშო 20 ლიტრა გამოვა, და ვაბშეტა რომ დაფიქრდე 13 ლიტრა მართლა კარგია ტურბინიანი ძრავისთვის რომ შეადარო სხვა 100ცხენის ძალიანი მანქანის ნორმალური წვა თუ არის 10-11 ლიტრა, 100კილომეტრში 3 ლარია რა სხვაობა biggrin.gif , 1 კოლოფი მალბოროა რა, biggrin.gif , სიგარეტს თავი დავანებოთ.
არ გინდათ აქცია მოვაწყოთ? სუბარუს კლუბი სიგარეტის წინააღმდეგ, ან ნარკოტიკების წინააღმდეგ, მაგარი პიარია.
მაგარი იდეინი მასტი ვარ რააა biggrin.gif

მართალია, რაც უფრო მეტად მიადგავ გაზს, მით უფრო ხშირად დაგჭირდება ტორმუზის ხმარება და მერე ისევ გაზის smile.gif შესაბამისად ტურბინაც ბევრს იტრიალებს, ბენზინსაც ბევრს დაწვავს, ტორმუზიც მალე გაცვდება და ტურბინაც მაილე დაიბრიდება smile.gif

არადა STi-ზე გაზს არ ვუშვებდი ფეხს biggrin.gif თან ისეთი ტორმუზები ჰქონდა, ერთი სიამოვნებაა მაგის დატორმუზება biggrin.gif

ხოდა ტორმუზებიც მალე გაცვდა, პრობკებში და მოკლე მანძილებზე 16 ლიტრზე დაბლა ვერ ჩამოვიყვანე smile.gif ცოტა დიდი ხანი რომ მევლო ეგეთი რეჟიმით, ტურბინასაც დავბრიდავდი biggrin.gif



პ.ს. სიგარეტს არ ვეწევი....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gigizura
გამოხმაურება May 20 2009, 14:30
გამოხმაურება #48


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 571
რეგისტრ.: 20-April 09
მომხმარებელი № 33




პ.ს. სიგარეტს არ ვეწევი....
[/quote]მშურს რომ არ ეწევი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 21 2009, 01:40
გამოხმაურება #49


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 20th May 2009 - 10:59) [snapback]4202[/snapback]
თუმცა ასეთი ორკლაპნიანი ბუსტკონტროლერი არ მინახავს მე, არსებობს ეგეთი?? თუ შენ თვითონ უნდა იჩალიჩო და გადააკეთო?

არსებობს ეგეთიც, ორ კლაპნოანო და 3 კლაპნიანიც
კონტროლერიც სხვანაირია, 3 რეგულატორი აქვს : 1. ვესტგეიტის გახსნის სიჩქარე + ჩამრთვრლი, 2.LO BOOST რეგულტორი + ჩამრთვრლი 3.HI BOOST რეგულტორი + ჩამრთვრლი
მე კი მინდოდა მაგის ჩალიჩი, მაგრამ არ მცალია მაგისთვის და თან ეგ 2 კლაპნიანი საკმად რთული სისტემაა და კარგად რომ ჩავუჯდე 2 თვე მაინც მინდა მაგისთვის, მარტო ჩემთვის არ მიღირს ამდენი დროის ხარჯვა
მიმაგრებული სურათ(ებ)ის ესკიზ(ებ)ი
მიმაგრებული სურათი
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება May 21 2009, 09:16
გამოხმაურება #50


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




PAINKILLER
რას დაბრიდავდიი? ტურბინაას? და გაზაობით შენ ტურბინებს ბრიდავ? ნუ სოლბერგი შენთან შედარებით ლოხი ყოფილა, ის ეგრე ადვილად ვერ ბრიდავს ტურბინებს biggrin.gif

P.S. ბოკა რა სისულელეებს მოთხრი ხოლმე.
P.P.S. აეეე, წავედი რალებზე ტურბინა დავბრიდოოოოო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 21 2009, 09:17
გამოხმაურება #51


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ May 21 2009, 11:16) [snapback]4587[/snapback]
PAINKILLER
რას დაბრიდავდიი? ტურბინაას? და გაზაობით შენ ტურბინებს ბრიდავ? ნუ სოლბერგი შენთან შედარებით ლოხი ყოფილა, ის ეგრე ადვილად ვერ ბრიდავს ტურბინებს biggrin.gif

P.S. ბოკა რა სისულელეებს მოთხრი ხოლმე.
P.P.S. აეეე, წავედი რალებზე ტურბინა დავბრიდოოოოო biggrin.gif

ვაახ, სულ რომ ჩართული გქონდეს ტურბინა, დაიბრიდება აბა რას იზამს smile.gif

სოლბერგს ისეთი ტურბინა უყენია, ორი შენი და ჩემი მანქანის ფასი ღირს, იმას რა დაბრიდავს biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 30 2009, 03:26
გამოხმაურება #52


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი.
მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო
წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო.
მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს?

აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია
http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 30 2009, 16:21
გამოხმაურება #53


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 30 2009, 05:26) [snapback]6904[/snapback]
PAINKILLER
შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი.
მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო
წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო.
მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს?

აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია
http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html

ეგ ჟიკლიორი ლიმიტს უკეთებს ტურბინიდან აქტუატორისკენ გამომავალ წნევას, რომელიც ხსნის ვესტგეიტსს, შესაბამისად თუ ჟიკლიორს ამოაცლი ან ნახვრეტს გაუდიდებ, უფრო დაბალ წნევაზე გაიხსნება ვესტგეიტი და ბუსტიც დაბალი იქნება.... თუმცა შეიძლება კომპმა აურიოს... ცდა შეიძლება პრინციპში smile.gif

მაგრამ იდეას ვერ ვხვდები smile.gif პირიქით რომ იყოს, კიდევ აზრი აქვს, მეტი ბუსტი თუ გინდა რომ გქონდეს smile.gif

პრინციპში მაგ ჟიკლიორის ადგილზე ბუსტკონტროლერი რომ დააყენო და მაგით აკონტროლო ბუსტის დონე, უკეთესიცაა და მოხერხებულიც smile.gif მაგრამ ვესტგეიტს შეზღუდვა აქვს მინიმალურ ბუსტზე, პრუჟინის მეშვეობით... მაგაზე ქვემოთ ვერ ჩამოიყვან, ან პრუჟინა უნდა გამოცვალო...


და ეგ სტატია კი სულ სხვა რამეზეა, მანდ ლაპარაკია როგორ უნდა აკონტროლო ოვერბუსტი ბლოუოფის მეშვეობით, თუ ვესტგეიტს დაერხა ან სოლენოიდი დაიბრიდა, ერთგვარი დაზღვევის პრინციპია smile.gif


უი, მე სხვა ჟიკლიორზე ვამბობდი, აქ სხვა რამეზეა ლაპარაკი smile.gif პრინციპში შენ აგერია ეგ ჟიკლიორი და მე შეცდომით გავიგე სანამ სტატია არ წავიკითხე smile.gif


პრინციპში საინტერესოა, ვესტგეიტის მიერ კონტროლირებად მინიმალურ ბუსტზე ნაკლები თუ გინდა მიიღო, მართლა კარგი იდეებია ამ სტატიაში smile.gif

მეც გავაკეთებდი იგივეს, პრინციპში , ჯერ გადავიდე ისევ ტურბინაზე biggrin.gif

უბრალოდ მანდ მაგ მეთოდის მინუსებიც არის მითითებული, ანუ ქარხნული ბლოუოფი უნდა მოხსნა მაგ შემთხვევაში, უფრო სწორედ, ბაიპასი უნდა გააუქმო და ბლოუოფი უნდა დაუყენო... რაც სავარაუდოდ აურევს ვოზდუხამერის ჩვენებას, თუმცა რაღაც დონეზე მაინც იმოქმედებს... ექსპერიმენტებია საჭირო, მაგრამ არაფერი არ უნდა დაბრიდო მაგ დროს biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 30 2009, 21:17
გამოხმაურება #54


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
ხვალ არ აპირებ ლისზე წამოსვლას? ცოტა წაექსპერიმენტება მინდა და რაღაც-რუღაცეები მაინტერესებს და მარტო შენ თუ გეცოდინება smile.gif
ისე მე არ მიგულისხმია რომ თავიდან რომ ვთქვი ის ჟიკლიორი და ჟიკლიორი სტატიიდან ერთიდაიგივეა smile.gif ეგ სტატია ნახევარი საათის მერე ვიპოვე და მერე დავამატე.
თავიდან ამაზე ვამბობდი :
что бы снизить давление надо из шланчега от тройника до турбины жиклер вытащить. Давление 0,5 бара будет. Или напрямую с турбины на актутор поставить, тот же эфект.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 31 2009, 17:02
გამოხმაურება #55


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 30 2009, 23:17) [snapback]7009[/snapback]
PAINKILLER
ხვალ არ აპირებ ლისზე წამოსვლას? ცოტა წაექსპერიმენტება მინდა და რაღაც-რუღაცეები მაინტერესებს და მარტო შენ თუ გეცოდინება smile.gif
ისე მე არ მიგულისხმია რომ თავიდან რომ ვთქვი ის ჟიკლიორი და ჟიკლიორი სტატიიდან ერთიდაიგივეა smile.gif ეგ სტატია ნახევარი საათის მერე ვიპოვე და მერე დავამატე.
თავიდან ამაზე ვამბობდი :
что бы снизить давление надо из шланчега от тройника до турбины жиклер вытащить. Давление 0,5 бара будет. Или напрямую с турбины на актутор поставить, тот же эфект.

ხო, ეგ ჟიკლიორი ვიცი, ტურბინიდან ვესტგეიტის აქტუატორზე მიმავალ შლანგში აყენია, წნევა რომ დააგდოს და დიდ ბუსტზე გახსნას smile.gif

თუ მაგ ჟიკლიორს ამოაცლი, წნევა მაგრა გაიზრდება და ვესტგეიტი ძაან ადრე გაიხსნება, შეიძლება უაზროდ ადრე გაიხსნას ან აურიოს მაგრა... მაგაზე წაკითხული მაქვს რომელიღაც სტატიაში...

თუმცა თვითონ ჟიკლიორის ნახვრეტის გაფართოება შეიძლება ან იგივენაირი ჟიკლიორი რომ გაჩითო ან გამოაჩარხინო, სხვადასხვა დიამეტრის ნახვრეტებით და სხვადასხვა წნევაზე გექნება ვესტგეიტის გახსნა smile.gif ექპერიმენტებით დააყენებ ოპტიმალურ ვარიანტს smile.gif


ლისზე ვერ მოვდივარ, არც ვარ ქალაქში.... რუსთავში ვარ, სიდედრთან biggrin.gif

5 ლარად გავრეცხე ჩემი მაზდულია wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 1 2009, 01:00
გამოხმაურება #56


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 31st May 2009 - 19:02) [snapback]7168[/snapback]
თუმცა თვითონ ჟიკლიორის ნახვრეტის გაფართოება შეიძლება ან იგივენაირი ჟიკლიორი რომ გაჩითო ან გამოაჩარხინო, სხვადასხვა დიამეტრის ნახვრეტებით და სხვადასხვა წნევაზე გექნება ვესტგეიტის გახსნა ექპერიმენტებით დააყენებ ოპტიმალურ ვარიანტს

ეგრე გადაკეთება რაღაც ნიტოა, მერე აწევა რომ მოგინდა კაპოტშჰი უნდა ჩაძვრე, მოკლედ ახლა სელენოიდს ვეძებ და უკვე ვიცი როგორ უნდა გავაკეთო ანტი ბუსტ კონტროლერი. დღეს ერთ მანქანაზე ვაკუუმის შლანგი იყო გაფუჭებული და ბოლომდე უბუსტავდა, მატორი რომ არ გაეფუჭებინა ჯობდა ადრე გაეხსნა ვესტგეითი, ჰოდა აბდექი და ვაკუუმი მოვაშორე და ტურბინიდან გამომავალი შლანგი დავსვი პირდაპირ აქტუატორზე, შედეგად გაწევა დააკლდა, რაც ლოგიკურია, იმიტომ რომ სავარაუდოდ 0.5-ზე მეტს აღარ ბუსტავდა და კარგი ისაა რომ არაფერი არ არევია დ არც უნდა არეულიყო, ტურბინა საერთოდ ხომ არ გამთიშია. ყველანაირ აბაროტებზე გავშინჯე და ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, უბრალოდ 250-ის მაგივრად ალბათ 180 ცხენი დარჩა, სამაგიეროდ ბენზინს ცოტას დაწვავს.
ბენზენის წვის შედეგებს მალე გავიგებთ და თუ რეალური სხვაობა იქნება როგორც კი სელენოიდი მექნება 1 კვირაში მზად იქნება ანტი ბუსტ კონტროლერის პირველი მოდელი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 1 2009, 09:22
გამოხმაურება #57


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 1 2009, 03:00) [snapback]7339[/snapback]
PAINKILLER

ეგრე გადაკეთება რაღაც ნიტოა, მერე აწევა რომ მოგინდა კაპოტშჰი უნდა ჩაძვრე, მოკლედ ახლა სელენოიდს ვეძებ და უკვე ვიცი როგორ უნდა გავაკეთო ანტი ბუსტ კონტროლერი. დღეს ერთ მანქანაზე ვაკუუმის შლანგი იყო გაფუჭებული და ბოლომდე უბუსტავდა, მატორი რომ არ გაეფუჭებინა ჯობდა ადრე გაეხსნა ვესტგეითი, ჰოდა აბდექი და ვაკუუმი მოვაშორე და ტურბინიდან გამომავალი შლანგი დავსვი პირდაპირ აქტუატორზე, შედეგად გაწევა დააკლდა, რაც ლოგიკურია, იმიტომ რომ სავარაუდოდ 0.5-ზე მეტს აღარ ბუსტავდა და კარგი ისაა რომ არაფერი არ არევია დ არც უნდა არეულიყო, ტურბინა საერთოდ ხომ არ გამთიშია. ყველანაირ აბაროტებზე გავშინჯე და ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, უბრალოდ 250-ის მაგივრად ალბათ 180 ცხენი დარჩა, სამაგიეროდ ბენზინს ცოტას დაწვავს.
ბენზენის წვის შედეგებს მალე გავიგებთ და თუ რეალური სხვაობა იქნება როგორც კი სელენოიდი მექნება 1 კვირაში მზად იქნება ანტი ბუსტ კონტროლერის პირველი მოდელი

მოიცა, ვაკუუმი როგორ მოხსენი?? აქტუატორის შლანგის ტრაინიკის მესამე მხარე მიდის სოლენოიდში რომელსაც აკონტროლებს მატორის კომპი, ეგ თუ ჩახსენი, უბრალოდ კომპი მაღალ ბუსტზე არ გაუშვებს, სტანდარტული ბუსტი ექნება სულ, ალბათ 0.5 ან უფრო ნაკლები smile.gif

და თუ გინდა რომ ანტი-ბუსტკონტროლერი დააყენო, უბრალოდ ეგ არსებული სოლენოიდი უნდა დასვა ჩამრთველზე და როცა გინდა გათიშავ და კომპი ვეღარ აუწევს ბუსტს smile.gif ცალკე სოლენოიდი აღარ დაგჭირდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gigizura
გამოხმაურება Jun 1 2009, 20:44
გამოხმაურება #58


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 571
რეგისტრ.: 20-April 09
მომხმარებელი № 33




მოკლედ ტურბინა რომ არ გაახსნევინო გაზის პედლის რეგულირებით, ანუ 2.5 აბაროტზე რომ ავა აუშვი გაზსს და ისევ დააჭირე რომ მეორე სიჩქარეში გადავარდეს(მექანიკის პონტში), შემდეგ იგივე გააკეთე და მესამე სიჩქარეში გადასაგდებად და ასე შემდეგ,(ეს ყველაფერი პლავნად, რბილად უნდა გააკეთო). ახალს რამეს არ ვამბობ მარა მასეთი მანერით სიარულით 13 ს დაგიწვავს, როცა მოგინდება კაიფი და მიდგმა მაშინ არც უნდა იფიქრო ეკონომიურობაზე, კაიფი კი ფული ღირს gamer4.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 1 2009, 22:14
გამოხმაურება #59


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gigizura @ Jun 1 2009, 22:44) [snapback]7371[/snapback]
მოკლედ ტურბინა რომ არ გაახსნევინო გაზის პედლის რეგულირებით, ანუ 2.5 აბაროტზე რომ ავა აუშვი გაზსს და ისევ დააჭირე რომ მეორე სიჩქარეში გადავარდეს(მექანიკის პონტში), შემდეგ იგივე გააკეთე და მესამე სიჩქარეში გადასაგდებად და ასე შემდეგ,(ეს ყველაფერი პლავნად, რბილად უნდა გააკეთო). ახალს რამეს არ ვამბობ მარა მასეთი მანერით სიარულით 13 ს დაგიწვავს, როცა მოგინდება კაიფი და მიდგმა მაშინ არც უნდა იფიქრო ეკონომიურობაზე, კაიფი კი ფული ღირს gamer4.gif

და ვაბშე რომ არ აუშვა გაზს და დაბალზე გეჭიროს, 2000-ზე გადააგდებს შემდეგ სიჩქარეში ნებისმიერ ვარიანტში smile.gif

და თუ მექანიკაა, მაშინ??? biggrin.gif

იტოგში ეს ყველაფერი არის რეჟიმების შესაცვლელად, ანუ შემთხვევით რომ არ შემოგეგაზინოს (რა ტერმინი მოვხიე biggrin.gif )

თორე როცა ფიქრობ რომ ეკონომია უნდა გააკეთო, გაზს არ დააჭერ და ეგაა რა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cladhed
გამოხმაურება Jun 2 2009, 09:08
გამოხმაურება #60


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




მოკლედ ახლახანს დავამუღამე ტარების ახალი მანერა: 2000 ბრუნზე ზევით მანქანა არ ამყავს. 11 ლიტრი დაწვა ქალაქში
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge