![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 20th May 2009 - 00:20) [snapback]4164[/snapback] 2000მდე დადიხარ სულ? არა, სულ 2-მდე ღმერთმა დამიფაროს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
მე ეგრე ვიარე, მაგრამ 13.5 გამოვიდა, ჰა ჰა 13. ეფიქსი ჩავასხი, იქნებ ინჟექტორებიდან გამოიტანოს თუ რამეა.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
giogagnidze
შენ შეიძლება ძალიან, ძალიან პრობკებში დადიხარ ჰა? ისე ამ ჩასხმაზე ძალიან, ძალიან "ცუდად" ვიქცევი, მანერა შევცვალე და ბევრად ხშირად ვხმარობ "კინგდაუნს", მოკლედ ხან რას ვჩალიჩობ, ხან რას... მაგრამ 340 კმ. მაქვს დაახლოებით გავლილი და ბოლო სეგმენტზე მხოლოდ დღეს ჩამოვიდა ისარი... არ ვიცი რა... შეიძლება მართლა გასაწმენდია შენი სისტემა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მარტო ჩვეულებრივი ბუსტ კნტროლერით წვის დაკლება შეუძლებელია, შეგიძლია მხოლოდ მოუმატო.
იმიტომ რომ ბუსტ კონტროლერის მუშობის პრინციპი ასეთია : დავიწყოთ იმით თუ როგორ მუშაობს ვესტგეითის აქტუატორი : ვაკუუმის შლანგი მიერთებულია აქტუატორზე და რაც მეტია ვაკუუმი მით უფრო მეტადაა გახსნილი ვესთგეითი და შესაბამისად ბუსტიც ნაკლებია. ახლა გადავიდეთ იმაზე თუ რას აკეთებს ბუსტ კონტროლერი: ამ ვაკუუმის შლანგის შუაში დგება კლაპანი, რომელიც კეტავს ან ხსნის ამ შლანგს, როცა დაკეტილია(HI BOOST) მაშინ ნაკუუმს არ აძლევს საშუალებას გახსნას ვესტგეითი და როცა გახსნილია(LO BOOST) - მაშინ მუშაობს როგორც ქარხნულად ანუ როგორც კონტროლერის გარეშე, ბუსტ კონტროლერმა რომ ბუსტს დაუწიოს ქარხნულთან შედარებით, მაშინ ვესტგეითი მუდმივად უნდა გახსნას რისთვისაც ხელოვნურად უნდა შექმნას ვაკუუმი ან ქარხნული სელენოიდი უნდა გააუქმო, რაც ყველა ვაიანტში გამოიწვევს ჩეკის ანთებას და ქარხნულ რეჟიმზე დაუბრუნების შეუძლებლობას, ანუ ბოლომდე კონტროლრს უნდა მიანდო ტურბინის მართვა . არსებობს კიდევ ერთი გამოსავალი. 2 კლაპნიანი ბუსტ კონტროლერი, რომლის ერთი კლაპანი დგება აქტუატორის სელენოიდსა და აქტუატორს შორის, შემდეგ (აქტუატორის მხარეს) დგება ტრაინიკი და მეორე კლაპანი დგება მუდმივ ვაკუუმსა და ამ ტროინისკ შორის. მუდმივი ვაკუუმი შეიძლება ავოღოთ მაგალითად ტორმუზის ბაჩოკში მიმავალი ვაკუუმის შლანგიდან ტრაინიკის ჩაყენებით. წესით ასეთმა ტურბინის გათიშვამ არანაირი პრობლემები არ უნდა გამოიწვიოს 3500 ბრუნამდე, იმიტომ რომ კომპიუტერი ბენზინს მაინც ვოზდუხომერის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის მიხედვით ასხმს. რაც შეეხება გაწევას აქაც არ უნდა იყოს დიდ პრობლემები 3500-მდე იმიტომ რომ მუდმივად გახსნილ ვესტგეითზე გამონაბოლქვი იოლად გადის და არ იხარჯება ენერგია ტურბინის დატრიალებაზე როგორც ეს ხდება ქარხნულ რეჟიმში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 20 2009, 04:43) [snapback]4191[/snapback] მარტო ჩვეულებრივი ბუსტ კნტროლერით წვის დაკლება შეუძლებელია, შეგიძლია მხოლოდ მოუმატო. იმიტომ რომ ბუსტ კონტროლერის მუშობის პრინციპი ასეთია : დავიწყოთ იმით თუ როგორ მუშაობს ვესტგეითის აქტუატორი : ვაკუუმის შლანგი მიერთებულია აქტუატორზე და რაც მეტია ვაკუუმი მით უფრო მეტადაა გახსნილი ვესთგეითი და შესაბამისად ბუსტიც ნაკლებია. ახლა გადავიდეთ იმაზე თუ რას აკეთებს ბუსტ კონტროლერი: ამ ვაკუუმის შლანგის შუაში დგება კლაპანი, რომელიც კეტავს ან ხსნის ამ შლანგს, როცა დაკეტილია(HI BOOST) მაშინ ნაკუუმს არ აძლევს საშუალებას გახსნას ვესტგეითი და როცა გახსნილია(LO BOOST) - მაშინ მუშაობს როგორც ქარხნულად ანუ როგორც კონტროლერის გარეშე, ბუსტ კონტროლერმა რომ ბუსტს დაუწიოს ქარხნულთან შედარებით, მაშინ ვესტგეითი მუდმივად უნდა გახსნას რისთვისაც ხელოვნურად უნდა შექმნას ვაკუუმი ან ქარხნული სელენოიდი უნდა გააუქმო, რაც ყველა ვაიანტში გამოიწვევს ჩეკის ანთებას და ქარხნულ რეჟიმზე დაუბრუნების შეუძლებლობას, ანუ ბოლომდე კონტროლრს უნდა მიანდო ტურბინის მართვა . არსებობს კიდევ ერთი გამოსავალი. 2 კლაპნიანი ბუსტ კონტროლერი, რომლის ერთი კლაპანი დგება აქტუატორის სელენოიდსა და აქტუატორს შორის, შემდეგ (აქტუატორის მხარეს) დგება ტრაინიკი და მეორე კლაპანი დგება მუდმივ ვაკუუმსა და ამ ტროინისკ შორის. მუდმივი ვაკუუმი შეიძლება ავოღოთ მაგალითად ტორმუზის ბაჩოკში მიმავალი ვაკუუმის შლანგიდან ტრაინიკის ჩაყენებით. წესით ასეთმა ტურბინის გათიშვამ არანაირი პრობლემები არ უნდა გამოიწვიოს 3500 ბრუნამდე, იმიტომ რომ კომპიუტერი ბენზინს მაინც ვოზდუხომერის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის მიხედვით ასხმს. რაც შეეხება გაწევას აქაც არ უნდა იყოს დიდ პრობლემები 3500-მდე იმიტომ რომ მუდმივად გახსნილ ვესტგეითზე გამონაბოლქვი იოლად გადის და არ იხარჯება ენერგია ტურბინის დატრიალებაზე როგორც ეს ხდება ქარხნულ რეჟიმში ეგ ყველაფერი სწორია ![]() მაგრამ ვაკუუმი შეგიძლია იმავე წყაროდან აიღო, საიდანაც სხვა სოლენოიდები იკვებებიან, ანუ ვაკუუმის ბაჩოკიდან ![]() თუმცა ასეთი ორკლაპნიანი ბუსტკონტროლერი არ მინახავს მე, არსებობს ეგეთი?? თუ შენ თვითონ უნდა იჩალიჩო და გადააკეთო? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
ნაბერეჟნი და ქალაქის პროპკებში შერეულად 12-13 ს დააწვევინებ, ვისაც მასეთი მანერით დაყავს ყველას მასე უთქვამს 12ს წვავს მარა 13 უნდა იანგარიშოვო რაა, 2 აბაროტი მართლა ცოტაა მარა მაქსიმუმ 3 აბაროტზე მეტს თუ არ აიყვან კარგია, ტორმუზსს კიდე რაც უფრო ხშირად ხმარობ მით მეტს აწვევინებ, იმიტომ რომ ტორმუზის დროს აბაროტი აკლდება შემდეგ გაზის მიწოლისას თავიდან ჭირდება რაზგონის აღება, ნაგრუზკაა რაა.. მოკლე მანძილზე სიარულითაც ალბათ რომ იანგარიშო 20 ლიტრა გამოვა, და ვაბშეტა რომ დაფიქრდე 13 ლიტრა მართლა კარგია ტურბინიანი ძრავისთვის რომ შეადარო სხვა 100ცხენის ძალიანი მანქანის ნორმალური წვა თუ არის 10-11 ლიტრა, 100კილომეტრში 3 ლარია რა სხვაობა
![]() ![]() არ გინდათ აქცია მოვაწყოთ? სუბარუს კლუბი სიგარეტის წინააღმდეგ, ან ნარკოტიკების წინააღმდეგ, მაგარი პიარია. მაგარი იდეინი მასტი ვარ რააა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gigizura @ May 20 2009, 15:38) [snapback]4315[/snapback] ნაბერეჟნი და ქალაქის პროპკებში შერეულად 12-13 ს დააწვევინებ, ვისაც მასეთი მანერით დაყავს ყველას მასე უთქვამს 12ს წვავს მარა 13 უნდა იანგარიშოვო რაა, 2 აბაროტი მართლა ცოტაა მარა მაქსიმუმ 3 აბაროტზე მეტს თუ არ აიყვან კარგია, ტორმუზსს კიდე რაც უფრო ხშირად ხმარობ მით მეტს აწვევინებ, იმიტომ რომ ტორმუზის დროს აბაროტი აკლდება შემდეგ გაზის მიწოლისას თავიდან ჭირდება რაზგონის აღება, ნაგრუზკაა რაა.. მოკლე მანძილზე სიარულითაც ალბათ რომ იანგარიშო 20 ლიტრა გამოვა, და ვაბშეტა რომ დაფიქრდე 13 ლიტრა მართლა კარგია ტურბინიანი ძრავისთვის რომ შეადარო სხვა 100ცხენის ძალიანი მანქანის ნორმალური წვა თუ არის 10-11 ლიტრა, 100კილომეტრში 3 ლარია რა სხვაობა ![]() ![]() არ გინდათ აქცია მოვაწყოთ? სუბარუს კლუბი სიგარეტის წინააღმდეგ, ან ნარკოტიკების წინააღმდეგ, მაგარი პიარია. მაგარი იდეინი მასტი ვარ რააა ![]() მართალია, რაც უფრო მეტად მიადგავ გაზს, მით უფრო ხშირად დაგჭირდება ტორმუზის ხმარება და მერე ისევ გაზის ![]() ![]() არადა STi-ზე გაზს არ ვუშვებდი ფეხს ![]() ![]() ხოდა ტორმუზებიც მალე გაცვდა, პრობკებში და მოკლე მანძილებზე 16 ლიტრზე დაბლა ვერ ჩამოვიყვანე ![]() ![]() პ.ს. სიგარეტს არ ვეწევი.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
პ.ს. სიგარეტს არ ვეწევი....
[/quote]მშურს რომ არ ეწევი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 20th May 2009 - 10:59) [snapback]4202[/snapback] თუმცა ასეთი ორკლაპნიანი ბუსტკონტროლერი არ მინახავს მე, არსებობს ეგეთი?? თუ შენ თვითონ უნდა იჩალიჩო და გადააკეთო? არსებობს ეგეთიც, ორ კლაპნოანო და 3 კლაპნიანიც კონტროლერიც სხვანაირია, 3 რეგულატორი აქვს : 1. ვესტგეიტის გახსნის სიჩქარე + ჩამრთვრლი, 2.LO BOOST რეგულტორი + ჩამრთვრლი 3.HI BOOST რეგულტორი + ჩამრთვრლი მე კი მინდოდა მაგის ჩალიჩი, მაგრამ არ მცალია მაგისთვის და თან ეგ 2 კლაპნიანი საკმად რთული სისტემაა და კარგად რომ ჩავუჯდე 2 თვე მაინც მინდა მაგისთვის, მარტო ჩემთვის არ მიღირს ამდენი დროის ხარჯვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
რას დაბრიდავდიი? ტურბინაას? და გაზაობით შენ ტურბინებს ბრიდავ? ნუ სოლბერგი შენთან შედარებით ლოხი ყოფილა, ის ეგრე ადვილად ვერ ბრიდავს ტურბინებს ![]() P.S. ბოკა რა სისულელეებს მოთხრი ხოლმე. P.P.S. აეეე, წავედი რალებზე ტურბინა დავბრიდოოოოო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ May 21 2009, 11:16) [snapback]4587[/snapback] PAINKILLER რას დაბრიდავდიი? ტურბინაას? და გაზაობით შენ ტურბინებს ბრიდავ? ნუ სოლბერგი შენთან შედარებით ლოხი ყოფილა, ის ეგრე ადვილად ვერ ბრიდავს ტურბინებს ![]() P.S. ბოკა რა სისულელეებს მოთხრი ხოლმე. P.P.S. აეეე, წავედი რალებზე ტურბინა დავბრიდოოოოო ![]() ვაახ, სულ რომ ჩართული გქონდეს ტურბინა, დაიბრიდება აბა რას იზამს ![]() სოლბერგს ისეთი ტურბინა უყენია, ორი შენი და ჩემი მანქანის ფასი ღირს, იმას რა დაბრიდავს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი. მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო. მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს? აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 30 2009, 05:26) [snapback]6904[/snapback] PAINKILLER შენ თუ გეცოდინება ჟიკლიორის ამბავი. მოკლედ წავიკითხე რომ ბუსტის დასაწევად ტრაინიკის და ტურბინას შორის რომ შლანგია იქედან ჟიკლიორი უნდა ამოაძროო და ბუსტი 0.5-ზე ზემოთ აღარ მიდისო, ან ტურბინიდან პირდაპირ აქტუატორზე უნდა შეუერთოო წვასაც მაგრად უკლებს და ცუდ ბენზინსაც იტანსო. მართალი გითხრა მე ვერ მივხვდი ეს ყველაფერი რას ნიშნავს, იმიტომ რომ ჟიკლიორის არსებობა არც კი ვიცი და რა როლს ასრულებს ეგეც ხომ არ მეცოდინება. რამე აზრი გაქვს? აი კიდევ ბუსტის მართვაზე მთელი სტატია http://autospeed.com.au/cms/A_2778/article.html ეგ ჟიკლიორი ლიმიტს უკეთებს ტურბინიდან აქტუატორისკენ გამომავალ წნევას, რომელიც ხსნის ვესტგეიტსს, შესაბამისად თუ ჟიკლიორს ამოაცლი ან ნახვრეტს გაუდიდებ, უფრო დაბალ წნევაზე გაიხსნება ვესტგეიტი და ბუსტიც დაბალი იქნება.... თუმცა შეიძლება კომპმა აურიოს... ცდა შეიძლება პრინციპში ![]() მაგრამ იდეას ვერ ვხვდები ![]() ![]() პრინციპში მაგ ჟიკლიორის ადგილზე ბუსტკონტროლერი რომ დააყენო და მაგით აკონტროლო ბუსტის დონე, უკეთესიცაა და მოხერხებულიც ![]() და ეგ სტატია კი სულ სხვა რამეზეა, მანდ ლაპარაკია როგორ უნდა აკონტროლო ოვერბუსტი ბლოუოფის მეშვეობით, თუ ვესტგეიტს დაერხა ან სოლენოიდი დაიბრიდა, ერთგვარი დაზღვევის პრინციპია ![]() უი, მე სხვა ჟიკლიორზე ვამბობდი, აქ სხვა რამეზეა ლაპარაკი ![]() ![]() პრინციპში საინტერესოა, ვესტგეიტის მიერ კონტროლირებად მინიმალურ ბუსტზე ნაკლები თუ გინდა მიიღო, მართლა კარგი იდეებია ამ სტატიაში ![]() მეც გავაკეთებდი იგივეს, პრინციპში , ჯერ გადავიდე ისევ ტურბინაზე ![]() უბრალოდ მანდ მაგ მეთოდის მინუსებიც არის მითითებული, ანუ ქარხნული ბლოუოფი უნდა მოხსნა მაგ შემთხვევაში, უფრო სწორედ, ბაიპასი უნდა გააუქმო და ბლოუოფი უნდა დაუყენო... რაც სავარაუდოდ აურევს ვოზდუხამერის ჩვენებას, თუმცა რაღაც დონეზე მაინც იმოქმედებს... ექსპერიმენტებია საჭირო, მაგრამ არაფერი არ უნდა დაბრიდო მაგ დროს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ხვალ არ აპირებ ლისზე წამოსვლას? ცოტა წაექსპერიმენტება მინდა და რაღაც-რუღაცეები მაინტერესებს და მარტო შენ თუ გეცოდინება ![]() ისე მე არ მიგულისხმია რომ თავიდან რომ ვთქვი ის ჟიკლიორი და ჟიკლიორი სტატიიდან ერთიდაიგივეა ![]() თავიდან ამაზე ვამბობდი : что бы снизить давление надо из шланчега от тройника до турбины жиклер вытащить. Давление 0,5 бара будет. Или напрямую с турбины на актутор поставить, тот же эфект. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 30 2009, 23:17) [snapback]7009[/snapback] PAINKILLER ხვალ არ აპირებ ლისზე წამოსვლას? ცოტა წაექსპერიმენტება მინდა და რაღაც-რუღაცეები მაინტერესებს და მარტო შენ თუ გეცოდინება ![]() ისე მე არ მიგულისხმია რომ თავიდან რომ ვთქვი ის ჟიკლიორი და ჟიკლიორი სტატიიდან ერთიდაიგივეა ![]() თავიდან ამაზე ვამბობდი : что бы снизить давление надо из шланчега от тройника до турбины жиклер вытащить. Давление 0,5 бара будет. Или напрямую с турбины на актутор поставить, тот же эфект. ხო, ეგ ჟიკლიორი ვიცი, ტურბინიდან ვესტგეიტის აქტუატორზე მიმავალ შლანგში აყენია, წნევა რომ დააგდოს და დიდ ბუსტზე გახსნას ![]() თუ მაგ ჟიკლიორს ამოაცლი, წნევა მაგრა გაიზრდება და ვესტგეიტი ძაან ადრე გაიხსნება, შეიძლება უაზროდ ადრე გაიხსნას ან აურიოს მაგრა... მაგაზე წაკითხული მაქვს რომელიღაც სტატიაში... თუმცა თვითონ ჟიკლიორის ნახვრეტის გაფართოება შეიძლება ან იგივენაირი ჟიკლიორი რომ გაჩითო ან გამოაჩარხინო, სხვადასხვა დიამეტრის ნახვრეტებით და სხვადასხვა წნევაზე გექნება ვესტგეიტის გახსნა ![]() ![]() ლისზე ვერ მოვდივარ, არც ვარ ქალაქში.... რუსთავში ვარ, სიდედრთან ![]() 5 ლარად გავრეცხე ჩემი მაზდულია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 31st May 2009 - 19:02) [snapback]7168[/snapback] თუმცა თვითონ ჟიკლიორის ნახვრეტის გაფართოება შეიძლება ან იგივენაირი ჟიკლიორი რომ გაჩითო ან გამოაჩარხინო, სხვადასხვა დიამეტრის ნახვრეტებით და სხვადასხვა წნევაზე გექნება ვესტგეიტის გახსნა ექპერიმენტებით დააყენებ ოპტიმალურ ვარიანტს ეგრე გადაკეთება რაღაც ნიტოა, მერე აწევა რომ მოგინდა კაპოტშჰი უნდა ჩაძვრე, მოკლედ ახლა სელენოიდს ვეძებ და უკვე ვიცი როგორ უნდა გავაკეთო ანტი ბუსტ კონტროლერი. დღეს ერთ მანქანაზე ვაკუუმის შლანგი იყო გაფუჭებული და ბოლომდე უბუსტავდა, მატორი რომ არ გაეფუჭებინა ჯობდა ადრე გაეხსნა ვესტგეითი, ჰოდა აბდექი და ვაკუუმი მოვაშორე და ტურბინიდან გამომავალი შლანგი დავსვი პირდაპირ აქტუატორზე, შედეგად გაწევა დააკლდა, რაც ლოგიკურია, იმიტომ რომ სავარაუდოდ 0.5-ზე მეტს აღარ ბუსტავდა და კარგი ისაა რომ არაფერი არ არევია დ არც უნდა არეულიყო, ტურბინა საერთოდ ხომ არ გამთიშია. ყველანაირ აბაროტებზე გავშინჯე და ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, უბრალოდ 250-ის მაგივრად ალბათ 180 ცხენი დარჩა, სამაგიეროდ ბენზინს ცოტას დაწვავს. ბენზენის წვის შედეგებს მალე გავიგებთ და თუ რეალური სხვაობა იქნება როგორც კი სელენოიდი მექნება 1 კვირაში მზად იქნება ანტი ბუსტ კონტროლერის პირველი მოდელი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 1 2009, 03:00) [snapback]7339[/snapback] PAINKILLER ეგრე გადაკეთება რაღაც ნიტოა, მერე აწევა რომ მოგინდა კაპოტშჰი უნდა ჩაძვრე, მოკლედ ახლა სელენოიდს ვეძებ და უკვე ვიცი როგორ უნდა გავაკეთო ანტი ბუსტ კონტროლერი. დღეს ერთ მანქანაზე ვაკუუმის შლანგი იყო გაფუჭებული და ბოლომდე უბუსტავდა, მატორი რომ არ გაეფუჭებინა ჯობდა ადრე გაეხსნა ვესტგეითი, ჰოდა აბდექი და ვაკუუმი მოვაშორე და ტურბინიდან გამომავალი შლანგი დავსვი პირდაპირ აქტუატორზე, შედეგად გაწევა დააკლდა, რაც ლოგიკურია, იმიტომ რომ სავარაუდოდ 0.5-ზე მეტს აღარ ბუსტავდა და კარგი ისაა რომ არაფერი არ არევია დ არც უნდა არეულიყო, ტურბინა საერთოდ ხომ არ გამთიშია. ყველანაირ აბაროტებზე გავშინჯე და ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, უბრალოდ 250-ის მაგივრად ალბათ 180 ცხენი დარჩა, სამაგიეროდ ბენზინს ცოტას დაწვავს. ბენზენის წვის შედეგებს მალე გავიგებთ და თუ რეალური სხვაობა იქნება როგორც კი სელენოიდი მექნება 1 კვირაში მზად იქნება ანტი ბუსტ კონტროლერის პირველი მოდელი მოიცა, ვაკუუმი როგორ მოხსენი?? აქტუატორის შლანგის ტრაინიკის მესამე მხარე მიდის სოლენოიდში რომელსაც აკონტროლებს მატორის კომპი, ეგ თუ ჩახსენი, უბრალოდ კომპი მაღალ ბუსტზე არ გაუშვებს, სტანდარტული ბუსტი ექნება სულ, ალბათ 0.5 ან უფრო ნაკლები ![]() და თუ გინდა რომ ანტი-ბუსტკონტროლერი დააყენო, უბრალოდ ეგ არსებული სოლენოიდი უნდა დასვა ჩამრთველზე და როცა გინდა გათიშავ და კომპი ვეღარ აუწევს ბუსტს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
მოკლედ ტურბინა რომ არ გაახსნევინო გაზის პედლის რეგულირებით, ანუ 2.5 აბაროტზე რომ ავა აუშვი გაზსს და ისევ დააჭირე რომ მეორე სიჩქარეში გადავარდეს(მექანიკის პონტში), შემდეგ იგივე გააკეთე და მესამე სიჩქარეში გადასაგდებად და ასე შემდეგ,(ეს ყველაფერი პლავნად, რბილად უნდა გააკეთო). ახალს რამეს არ ვამბობ მარა მასეთი მანერით სიარულით 13 ს დაგიწვავს, როცა მოგინდება კაიფი და მიდგმა მაშინ არც უნდა იფიქრო ეკონომიურობაზე, კაიფი კი ფული ღირს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gigizura @ Jun 1 2009, 22:44) [snapback]7371[/snapback] მოკლედ ტურბინა რომ არ გაახსნევინო გაზის პედლის რეგულირებით, ანუ 2.5 აბაროტზე რომ ავა აუშვი გაზსს და ისევ დააჭირე რომ მეორე სიჩქარეში გადავარდეს(მექანიკის პონტში), შემდეგ იგივე გააკეთე და მესამე სიჩქარეში გადასაგდებად და ასე შემდეგ,(ეს ყველაფერი პლავნად, რბილად უნდა გააკეთო). ახალს რამეს არ ვამბობ მარა მასეთი მანერით სიარულით 13 ს დაგიწვავს, როცა მოგინდება კაიფი და მიდგმა მაშინ არც უნდა იფიქრო ეკონომიურობაზე, კაიფი კი ფული ღირს ![]() და ვაბშე რომ არ აუშვა გაზს და დაბალზე გეჭიროს, 2000-ზე გადააგდებს შემდეგ სიჩქარეში ნებისმიერ ვარიანტში ![]() და თუ მექანიკაა, მაშინ??? ![]() იტოგში ეს ყველაფერი არის რეჟიმების შესაცვლელად, ანუ შემთხვევით რომ არ შემოგეგაზინოს (რა ტერმინი მოვხიე ![]() თორე როცა ფიქრობ რომ ეკონომია უნდა გააკეთო, გაზს არ დააჭერ და ეგაა რა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
მოკლედ ახლახანს დავამუღამე ტარების ახალი მანერა: 2000 ბრუნზე ზევით მანქანა არ ამყავს. 11 ლიტრი დაწვა ქალაქში
|
|
|
![]() ![]() |