IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> დამატებითი ინტერქულერი, ჰაერის ფილტრის შემდეგ, ტურბინამდე
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:00
გამოხმაურება #1


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V   1 2 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
lio
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:10
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,762
რეგისტრ.: 22-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 112




როგორ ატ ექნება, თანაც საკმაოდ დიდი, ფრონტალური ი/ქულერი ჯერ ერთი რომ ისედაც დიდია სტოკზე და თანაც პირდაპირ ურტყავს ჰაერი და უფრო აგრილებს, რაც მეტად ცივია ჰაერი მით მეტია მისი სიმკვრივე და აქედან გამომდინარე საწვავის უკეთესი ნაზავი გამოდის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:17
გამოხმაურება #3


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




lio
არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BUB-010
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:22
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,998
რეგისტრ.: 14-May 09
მდებარ.: SUBARLANDIA
მომხმარებელი № 88




ყინულები შემოუწყვეთ ჰაერის ფილტრს ბახმაროს ჰაერს დაუბერავს biggrin.gif biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lio
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:24
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,762
რეგისტრ.: 22-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 112




ოოოო ეგა ძმაო ნამეტანი ჩაახვიე ეხლა შენა და რავია აბა, ჰაერი კიარა და მე დავიკარგე უკვა მაგდენ მილებში biggrin.gif biggrin.gif wink.gif

მემგონი რომ ბევრს არაფერს, ჰაერის ფილტრში ისედაც გრილი ჰაერი შედის და.....

აბა კიდევ ერთიდეას გეტყვი და რას იტყვი ამაზე? ვოზდუხამერი რომ დადგეს ინტერქულერსა და პაუკს შორის, ხომ უფრო ზუსტი მონაცემები ექნება ჰაერის მოცულობაზეც, სიმკვრივეზეც და ტემპერატურაზეც? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:28
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




Baal
ჯობია ტურბინამდე არ შეუქმნა ჰაერს წინაღობა დამათებითი ინტერქულერებით და დაგრძელებული ტრუბებით.
თან გაცილებით პრაქტიკულია უბრალოდ ინტერქულერის წინ გადმოტანა. ისედაც არამგონია რო ატმოსფერის ტემპერატურამდე გააგრიოლოს ინტერქულერმა გინდ ტოპ მაუნტი იყოს და გინდ ფრონტი თუ ძალიან დიდი არაა და 200ით არ მიდიხარ.

ციტატა(lio @ 19th October 2009 - 13:24) [snapback]44822[/snapback]
ვოზდუხამერი რომ დადგეს ინტერქულერსა და პაუკს შორის, ხომ უფრო ზუსტი მონაცემები ექნება ჰაერის მოცულობაზეც, სიმკვრივეზეც და ტემპერატურაზეც?

ვოზდუხამერმა უნდა გაზომოს შემოსული ატმოსფერული ჰაერის ტემპერატურა და წნევა და ნაკადი და არა უკვე ტურბინა გამოვლილი. მანდ რო დააყენო ვოზდუხამერი უეჭველი გამოYLევდება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:38
გამოხმაურება #7


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




არამგონია მასეთმა ფრონტალურმა რამე ეფექტი მოგცეს, არამგონია კი არა, ნამდვილად. თან რადიატორები ძირითადად ისე კეთდება, რომ შიგნით არსებულ გაზრდილ წნევას გაუძლოს, და ტურბინა რომ შეისრუტავს ჰაერს და მაგ რადიატორში ვაკუმი გაჩნდება, შეიძლება მიიპრესოს ეგ რადიატორი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:39
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




giogagnidze
მართალი ხარ.
ფიზიკა არ ვიცი მაგრად და ვინც იცით დაწერეთ რა 35გრადუსიანი ბევრი ჰაერი რო უბერო ინტერქულერს 35ზე დაბლა ჩამოიყვანს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 19 2009, 12:56
გამოხმაურება #9


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 14:17) [snapback]44812[/snapback]
lio
არა, ეგ გასაგებია, მაგრამ მე ცოტა სხვანაირი სქემა აღვწერე, ანუ ჰაერის ფილტრში რო გავა ჰაერი, მერე წამოვა და გაივლის ფრონტალურ ინტერქულერში, მერე შევა ტურბინაში, მერე ისევ სტანდარტულ ინტერქულერში და მერე ძრავში, ანუ ტურბინაში უკვე საკმაოდ გაციებული და მკვრივი ჰაერი შევა, ნუ მერე კი გათბება, მაგრამ უფრო ნაკლებად, შემდეგ სტანდატრულ ინტერქულერში კიდევ უფრო გაცივდება და გამკვრივდება.

ეგ მაგარი უაზრობაა რევაზ, შენც კარგად უნდა ხვდებოდე smile.gif

ინტერქულერი სჭირდება იმისთვის რომ ტურბინის მიერ გახურებული და დაწნეხილი ჰაერი გააგრილო გარემოს ტემპერატურამდე smile.gif

ამიტომ ტურბინამდე რაც არ უნდა დააყენო, ეფექტი ექნება 0 smile.gif


ერთი ვარიანტია თუ კონდიციონერის რადიატორს დააყენებ biggrin.gif და იმასაც მინიმალური ეფექტი ექნება, იმიტომ რომ ტურბინაში მაინც გახურდება ჰაერი საკმაოდ...

ციტატა(giogagnidze @ Oct 19 2009, 14:38) [snapback]44827[/snapback]
არამგონია მასეთმა ფრონტალურმა რამე ეფექტი მოგცეს, არამგონია კი არა, ნამდვილად. თან რადიატორები ძირითადად ისე კეთდება, რომ შიგნით არსებულ გაზრდილ წნევას გაუძლოს, და ტურბინა რომ შეისრუტავს ჰაერს და მაგ რადიატორში ვაკუმი გაჩნდება, შეიძლება მიიპრესოს ეგ რადიატორი.

გიო, ლოგიკასთან ახლოს არის შენი ნათქვამი, მაგრამ ლოგიკაში ყველა არგუმენტი უნდა გამოიყენო რომ ზუსტი დასკვნა მიიღო smile.gif ტურბინის მერე რომ ინტერქულერი დგას, მაგაზე ნამდვილად მოქმედებს ტურბინის დადებითი წნევა, მაგრამ ტურბინამდე მდგარი ინტერქულერის კედლებზე იგივე წნევა (ამ შემთხვევაში უარყოფითი, ანუ ვაკუუმი) ვერ იმოქმედებს ვერანაირად, იმ ელემეტარული მიზეზის გამო რომ ტურბინამდე სივრცე დახშული არაა და ჰაერი პირდაპირ შედის ფილტრის გავლით smile.gif

ციტატა(mixa @ Oct 19 2009, 14:39) [snapback]44828[/snapback]
giogagnidze
მართალი ხარ.
ფიზიკა არ ვიცი მაგრად და ვინც იცით დაწერეთ რა 35გრადუსიანი ბევრი ჰაერი რო უბერო ინტერქულერს 35ზე დაბლა ჩამოიყვანს?

ჰაერით გაგრილებად ინტერქულერს შეუძლია მხოლოდ გარემოს ტემპერატურამდე ჩამოყვანა, უფრო სწორედ მიახლოებით გარემოს ტემპერატურაზე, მაგაზე ქვემოთ ვერცერთ შემთხვევაში ვერ ჩამოიყვანს, გინდა ფრონტალური იყოს და გინდა ვერბალური biggrin.gif

უფრო დაბალ ტემპერატურაზე თუ გინდა, კონდიციონერის რადიატორი (ცივი მხარე) უნდა მიაყენო მაგის წინ wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 14:16
გამოხმაურება #10


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




ეგეთი რაღაც ვნახე WRC-ზე, ფორდის კამანდა იყენებდა, ნუ მთლად ინტერქულერი არ იყო, დაგრეხილი ტრუბა იყო ფრონტალური ინტერქულერის პონტში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 19 2009, 14:18
გამოხმაურება #11


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:16) [snapback]44852[/snapback]
ეგეთი რაღაც ვნახე WRC-ზე, ფორდის კამანდა იყენებდა, ნუ მთლად ინტერქულერი არ იყო, დაგრეხილი ტრუბა იყო ფრონტალური ინტერქულერის პონტში.

მე ეგეთი რამე არ გამიგია, იქნებ სურათები დადო smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 14:40
გამოხმაურება #12


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




PAINKILLER
სახლში მოვნახავ და დავასკრინშოტებ, გადაცემაში იყო.
შეიძლება იმხელა ეფექტი არ აქვს, მაგრამ სპორტში ხო იცი ყველა პატარა დეტალს დიდი მნიშვნელობა აქვს.

მასე სუბარუს რო უკანა სპოილერზე განყოფილებები რო ჰქონდა მაგასაც არ აქვს დიდი მნიშვნელობა ვითომ, მაგრამ ტყუილად არ გაუკეთებიათ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 19 2009, 14:54
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:40) [snapback]44858[/snapback]
PAINKILLER
სახლში მოვნახავ და დავასკრინშოტებ, გადაცემაში იყო.
შეიძლება იმხელა ეფექტი არ აქვს, მაგრამ სპორტში ხო იცი ყველა პატარა დეტალს დიდი მნიშვნელობა აქვს.

მასე სუბარუს რო უკანა სპოილერზე განყოფილებები რო ჰქონდა მაგასაც არ აქვს დიდი მნიშვნელობა ვითომ, მაგრამ ტყუილად არ გაუკეთებიათ biggrin.gif

STi-ს სპოილერზე თუ ამბობ, მაგას საკმაოდ დიდი მნიშნველობა აქვს ჰორიზონტალური სტაბილიზაციისთვის smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Oct 19 2009, 15:16
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




PAINKILLER
მოკლედ ბოკა შენი ფანი ვარ biggrin.gif
ამ თემაში რაც დაწერე ყველაფერში გეთანხმები.

Baal
წინ რომ ინტერქულერი დააყენო იმაზე მაგრა ხომ ვერ გააგრილებს ვიდრე იმ ქაერის ტემპერატურაა რომელიც მას ხვდება. და ზუსტად იგივე ტემპერატურის ჰაერი არ შედის ფილტრიდან ?
შენ ეგეთი აზრები თუ გიტრიალებს ზნაჩიტ აპირებ ინტერქულერის შეცვლას და მიაყენე ფრონალური მამაპაურ მეთოდით ისე როგორც უნდა დაყენდეს და ეგ არის. შეუცვალე ტურბინას ცოტა კუთხე და გაცოფდება მანქანა wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 19 2009, 15:19
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Joker @ Oct 19 2009, 17:16) [snapback]44867[/snapback]
Baal
წინ რომ ინტერქულერი დააყენო იმაზე მაგრა ხომ ვერ გააგრილებს ვიდრე იმ ქაერის ტემპერატურაა რომელიც მას ხვდება. და ზუსტად იგივე ტემპერატურის ჰაერი არ შედის ფილტრიდან ?
შენ ეგეთი აზრები თუ გიტრიალებს ზნაჩიტ აპირებ ინტერქულერის შეცვლას და მიაყენე ფრონალური მამაპაურ მეთოდით ისე როგორც უნდა დაყენდეს და ეგ არის. შეუცვალე ტურბინას ცოტა კუთხე და გაცოფდება მანქანა wink.gif

კაი, რათ უნდა მაგის მანქანას ფრონტალური ინტერქულერი smile.gif 300 ცხენამდე სტანდარტული ინტერქულერიც ჯიგრულად გაქაჩავს smile.gif მაგაზე მეტს თუ რამეს აპირებს, მაშინ მარტო ქულერის გამოცვლა არ არის საკმარისი wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 15:38
გამოხმაურება #16


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




Joker
ეგ სისულელე იმის მერე მომივიდა თავში რაც იქ ვნახე, მოვქექავ მერე, რომელი შეჯიბრი იყო ზუსტად აღარ მახსოვს, მაგრა ფორდის კამანდას ჰქონდა ეგ ზუსტად მახსოვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 19 2009, 15:47
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(PAINKILLER @ 19th October 2009 - 15:54) [snapback]44863[/snapback]
STi-ს სპოილერზე თუ ამბობ, მაგას საკმაოდ დიდი მნიშნველობა აქვს ჰორიზონტალური სტაბილიზაციისთვის

+10000000 ბესტმოტორინგში შეადარეს იაპოშკებმა ეგ და ჩვეულებრივი და დიდი სხაობა იყო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Oct 19 2009, 16:45
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(mixa @ Oct 19 2009, 16:47) [snapback]44881[/snapback]
+10000000 ბესტმოტორინგში შეადარეს იაპოშკებმა ეგ და ჩვეულებრივი და დიდი სხაობა იყო


იასნია მაგარის ტაბილიზაცია აქვს.
ეგ ნახტომებში არ აძლევს მანქანას დაბზრიალების შანსს.
თვითმფრინავს რომ "киль" უყენია მაგ ფუნქციას ასრულებს

ციტატა(Baal @ Oct 19 2009, 16:38) [snapback]44874[/snapback]
Joker
ეგ სისულელე იმის მერე მომივიდა თავში რაც იქ ვნახე, მოვქექავ მერე, რომელი შეჯიბრი იყო ზუსტად აღარ მახსოვს, მაგრა ფორდის კამანდას ჰქონდა ეგ ზუსტად მახსოვს.


მეგ ვარიანტს მე არ გამოვრიცხავ. პროსტო შეიძლება იმ მანქანაში ისე აქვს ინთეიქი რომ ფილტრი კი იღებს ცივ ჰაერს მაგრამ მერე უწევს ტურბინამდე სადღაც ისეთ ადგილას მილს გავლა, რომ თვება ჰაერი, ხოდა პახოდუ მიაინტერქულერეს ტურბინამდე და იასნია ტურბინის მერეც wink.gif
ეს არის ჩემი კომენტარი (ვერსია) wink.gif
რეალში რა ხდება , არ ვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Oct 19 2009, 17:04
გამოხმაურება #19


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




Joker
ერთი ეგაა, რომ მანდ ფილტრამდე იყო ეგ ამბავი, მასე მახსოვს.

აუ ეს ნახეთ რაა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cladhed
გამოხმაურება Oct 25 2009, 21:29
გამოხმაურება #20


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 299
რეგისტრ.: 8-May 09
მომხმარებელი № 76




რევაზ, ეგ ყველაფერი წვას არ გაზრდის? დამატებითი წინაღობა იქნება ჰაერისთვის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge