IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მექანიკური კოლოფში ზეთის გაგრილება (გადაკეთება), შესაძლებელია? შემდგმში იმუშავებს? რჩევები კითხვები
TaO
გამოხმაურება Jan 7 2013, 17:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




გილოცავთ კარგო ხალხო smile.gif შობის დღესასწაულს, დაესწარით მრავალს ბედნიერები და გახარებულები smile.gif

ეხლა რაც შეეება თემის სათაურს smile.gif, მსურს ჩემს ავტომობილზე გადავაკეთო მექაიკური კოლოფის ზეთის გაგრილების სისტემა და მაინტერესებს შეგნებული ხალხის რჩევა, გამოცდილების გაზიარება. ზოგადად ამ თემის შესახებ გადავიკითხე ფორუმები, მაგრამ ამერიკაში საერთოდ არ არის ამაზე საუბარი და ბრიტანეთში კი ინფორმაცია ძალიან მწირია)...
ანუ როგორც იცით მყავს იმპრეზა ს202 იგივე სპეც ც, ტაიპ რა,,, ხოდა ეს მანქანა აღჭურვილია ძრავში ზეთის გაგრილების სისტემით, გადაცემათა კოლოფის გაგრილების სისტემით, უკანა ხიდის გაგრილების სისტემით და გაუმჯობესებული საჭის ჰიდრავლიკის გაგრილების სისტემით ქარხნულად.) .მაგრამ ამ ბოლო დროს, ნუ სანამ გიდრავლიკა მწყობრიდან გამოვიდოდა წყლის ტემპერატურის მაჩვენებელი ძალიან მაღლა იდგა ხოლმე ქალაქის პირობებში 100 გრადუსზე, საცობებში 120 გრადუს აღწევდა, ხოლო ტრასაზე მაღალ სიჩქარით მიმავალი 87-95 გრადუსზე იყო გაჭიმული...(ზეთის ტემპერატურის მაჩვენებლები კი ქალაქის პირობებში და საცობებში 95 გრადუს არ აღემატებოდა ხოლო ტრასაზე 78 გრადუსი ეჭირა ყოველთვის...(ზეთის მაჩვენებელი იზომება ორ ადგილას: კარტერში და ბლოკში, ხოლო წყლის მაჩვენებელი სამ ადგილას, ბლოკში, ბლოკიდან გაომავალ მილში და ბლოკში შემავალ მილში...ვიფიქრე სისტემაში აკლია მეთქი და იმდენი ვასხი სანამ რაშილიტელ ბაჩოკმა გინება არ ატეხა laugh.gif
ბევრი ვიფიქრე და მემგონი მივაგენი ანუ
ავტომობილი შიტოკ მოხსნილი გამოიყურება ესე

ავტომობილის გადაცემათა კოლოფი გამოიყურება ესე


ავტომობილის წყლის რადიატორი გამოიყურება ესე

ზოგადად აზბორილი გამოიყურება ესე


ხოდა მე მგონია რომ მთელი მუღამიც ამაშია, ანუ გახურებული წყალიდა შესაბამისად გახურებული გადაცემათა კოლოფის ზეთი ორივე ხვდეა წყლის რადიატორში დამოუკიდებლად და არასაკმარისი ჰაერის ნაკადი ვერცერთ მათგანს ვერ აგრილებს როგორც საჭიროა, (ქალაქის პირობებში)... ბევრი ფიქრის შემდებ მოვიფიქრე ესეთი რამ შევიძინო ალუმინის რეისინგ რადიატორი რომელიც გამოიყურება ესე და არ გააჩნია წყლის გაგრილების მეტი სხვა ფუნქცია biggrin.gif

შესაბამისად გადაცემათა კოლოფი რომ დამოუკიდებლად გაგრილდეს და მარტო თავის თავზე იზრუნოს დავაყენო ეს
..

იმედია გაიგეთ რაზე ვსაუბრობ sad.gif მაგრამ ამ მოდიფიკაციის შემდგომი სიმტომები ჯერ ვერ განვსაზღვრე, sad.gif კერძოდ:
შეძლებს გადაცემათა კოლოფის ზეთის ნასოსმა დააკაჩაოს იმ რაოდენობის ზეთი რამდენიც საჭიროა მისი უპრობლემო სამუშაოდ?
რამდენად უფრო გაგრილებული იქნება გადაცემათა კოლოფის ზეთი? გააგრილებს რო? ან ზედმეტად ხომ არ გააგრილებს?
თუ ამ სისტემამ იმუშავა სად ჩავტენო? ან როგორ შევაერთო?


მადლობა წინასწარ ველი გააზრებულ დისკუსიას rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TaO   მექანიკური კოლოფში ზეთის გაგრილება (გადაკეთება)   Jan 7 2013, 17:24
RACKER   ლექსო გინდა ეხლა მ...   Jan 7 2013, 20:38
TaO   ცდები რაკერ თან ძა...   Jan 7 2013, 22:55
maxouni   შეეშვი წყლის რადოტ...   Jan 7 2013, 23:01
TaO   Jan 7 2013, 23:02
RACKER   Kი ლექსო მარა დამიჯ...   Jan 7 2013, 23:04
maxouni   TaO ზეთის გადახურ...   Jan 7 2013, 23:08
TaO  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge