IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Closed TopicStart new topic
> მექანიკური კოლოფში ზეთის გაგრილება (გადაკეთება), შესაძლებელია? შემდგმში იმუშავებს? რჩევები კითხვები
TaO
გამოხმაურება Jan 7 2013, 17:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




გილოცავთ კარგო ხალხო smile.gif შობის დღესასწაულს, დაესწარით მრავალს ბედნიერები და გახარებულები smile.gif

ეხლა რაც შეეება თემის სათაურს smile.gif, მსურს ჩემს ავტომობილზე გადავაკეთო მექაიკური კოლოფის ზეთის გაგრილების სისტემა და მაინტერესებს შეგნებული ხალხის რჩევა, გამოცდილების გაზიარება. ზოგადად ამ თემის შესახებ გადავიკითხე ფორუმები, მაგრამ ამერიკაში საერთოდ არ არის ამაზე საუბარი და ბრიტანეთში კი ინფორმაცია ძალიან მწირია)...
ანუ როგორც იცით მყავს იმპრეზა ს202 იგივე სპეც ც, ტაიპ რა,,, ხოდა ეს მანქანა აღჭურვილია ძრავში ზეთის გაგრილების სისტემით, გადაცემათა კოლოფის გაგრილების სისტემით, უკანა ხიდის გაგრილების სისტემით და გაუმჯობესებული საჭის ჰიდრავლიკის გაგრილების სისტემით ქარხნულად.) .მაგრამ ამ ბოლო დროს, ნუ სანამ გიდრავლიკა მწყობრიდან გამოვიდოდა წყლის ტემპერატურის მაჩვენებელი ძალიან მაღლა იდგა ხოლმე ქალაქის პირობებში 100 გრადუსზე, საცობებში 120 გრადუს აღწევდა, ხოლო ტრასაზე მაღალ სიჩქარით მიმავალი 87-95 გრადუსზე იყო გაჭიმული...(ზეთის ტემპერატურის მაჩვენებლები კი ქალაქის პირობებში და საცობებში 95 გრადუს არ აღემატებოდა ხოლო ტრასაზე 78 გრადუსი ეჭირა ყოველთვის...(ზეთის მაჩვენებელი იზომება ორ ადგილას: კარტერში და ბლოკში, ხოლო წყლის მაჩვენებელი სამ ადგილას, ბლოკში, ბლოკიდან გაომავალ მილში და ბლოკში შემავალ მილში...ვიფიქრე სისტემაში აკლია მეთქი და იმდენი ვასხი სანამ რაშილიტელ ბაჩოკმა გინება არ ატეხა laugh.gif
ბევრი ვიფიქრე და მემგონი მივაგენი ანუ
ავტომობილი შიტოკ მოხსნილი გამოიყურება ესე

ავტომობილის გადაცემათა კოლოფი გამოიყურება ესე


ავტომობილის წყლის რადიატორი გამოიყურება ესე

ზოგადად აზბორილი გამოიყურება ესე


ხოდა მე მგონია რომ მთელი მუღამიც ამაშია, ანუ გახურებული წყალიდა შესაბამისად გახურებული გადაცემათა კოლოფის ზეთი ორივე ხვდეა წყლის რადიატორში დამოუკიდებლად და არასაკმარისი ჰაერის ნაკადი ვერცერთ მათგანს ვერ აგრილებს როგორც საჭიროა, (ქალაქის პირობებში)... ბევრი ფიქრის შემდებ მოვიფიქრე ესეთი რამ შევიძინო ალუმინის რეისინგ რადიატორი რომელიც გამოიყურება ესე და არ გააჩნია წყლის გაგრილების მეტი სხვა ფუნქცია biggrin.gif

შესაბამისად გადაცემათა კოლოფი რომ დამოუკიდებლად გაგრილდეს და მარტო თავის თავზე იზრუნოს დავაყენო ეს
..

იმედია გაიგეთ რაზე ვსაუბრობ sad.gif მაგრამ ამ მოდიფიკაციის შემდგომი სიმტომები ჯერ ვერ განვსაზღვრე, sad.gif კერძოდ:
შეძლებს გადაცემათა კოლოფის ზეთის ნასოსმა დააკაჩაოს იმ რაოდენობის ზეთი რამდენიც საჭიროა მისი უპრობლემო სამუშაოდ?
რამდენად უფრო გაგრილებული იქნება გადაცემათა კოლოფის ზეთი? გააგრილებს რო? ან ზედმეტად ხომ არ გააგრილებს?
თუ ამ სისტემამ იმუშავა სად ჩავტენო? ან როგორ შევაერთო?


მადლობა წინასწარ ველი გააზრებულ დისკუსიას rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 7 2013, 20:38
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ლექსო გინდა ეხლა მაგარი რამე გითხრა? გონდ იცოდე არ შემეკამათო.
Eგ კარობკის ზეთის გაგრილება კიარაა პირიქიტ აცხელებს კარობკის ზეთს
ცივზე რო ქოქავ მანქა ას და ადგილზე ათბობ მაგდროს კარობკის ზეთიც რო გათბეს. Aსერო. Qალაქში წყალს ეგ ვერანაირად ვერ გაგიცხელებს.

შეეშვი მიზეზი სხვაგან ეძებე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jan 7 2013, 22:55
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ცდები რაკერ თან ძალიან მაგრადsmile.gif იმაში გეთანხმები, რომ თავისუფალ სვლაზე.... პარალერურად ცივზე გათბეს გადაცემათა კოლოფში ზეთის ტემპერატურა, მაგრამ რადიატორში წყალი მუდმივად მოძრაობს და შესაბამისად გადაცემათა კოლოფის ზეთცჩ მუდმივად ცირკულირებს. დაუშვათ იმდენი აწვალე მანქანა რომ ზეთის ტემპ. 130 დადაცილდა და ესე ზეთი ცირკულირებს იქ სადაც რადიატორია და შემომავალი ჰაერის ნაკადს წყლის ტემპერატურა ჩამოყავს 90 გრადუსზე და რა ხდება ამ დროს:smile.gif) ცხელდება ან პირიქით ცივდება....ხალხი იმას ჩალიჩობს დროსელში შემავალი წყლის ტრუპკები გააუქმონ დროსელი ცხელდება და ცხელი ჰაერი შედის შემშვებ კოლექტორშიო...და რა გამოდის ეხლა შენი ნათქვამით... რადიატორიც არ იქნება მაშინ საჭირო... ჰე მოიფიქრე ეხლა...

http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/231 ესაა რა მუღამი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 7 2013, 23:01
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




შეეშვი წყლის რადოტრის შეცვლას და ეკუში ჩავუწეროთ რომ ვენტილატორები ადრე ჩართოს და ყველაფერს გაგრილებს მშვენივრად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jan 7 2013, 23:02
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1536583
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 7 2013, 23:04
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Kი ლექსო მარა დამიჯერე მექანიკა კარობკაზე ტან ქალაქის რეჟიმში მასე ვერ გაცხელდება ზეთი შანსი არააა. თრასაზე და მაღალ სიჩქარეზე კიდე მოჯნა მგრამ თუგინდა ჩაატარე ექსპერიმენტი უმარტივესია. Kარობკისბგაგრილება გააუქმე პირდაპირ შეაერთე და კარობკის კარტერში ტემპ დაჩიკი დააყენე. 8) ზე ზევით არ ავაშანსი არაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 7 2013, 23:08
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




TaO
ზეთის გადახურების გამო გაფუჭებული 6-იანი კარობკა მაჩვენე სადმე და მერე ვილაპარაკოთ ზეის გაგრილებაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jan 7 2013, 23:08
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ციტატა(maxouni @ 8th January 2013 - 00:01) [snapback]452801[/snapback]
შეეშვი წყლის რადოტრის შეცვლას და ეკუში ჩავუწეროთ რომ ვენტილატორები ადრე ჩართოს და ყველაფერს გაგრილებს მშვენივრად

მახო ბაზარი არ არის, მაგრამ მაგის გარეშეც შემიძლია პროპელერების კონტროლი ნებისმიერ გრადუსზე fan conrolleri მიყენია და ისე მაქვს დაყენებული რომ ნებისმიერ გრადუსზე შეგიძლია ორივე პროპელერი ერთდროულად ჩართო ...ესე როცა ხდება კი მაშინვე ვარდება წყლის ტემპერატურა.... მაგრამ დაუშვათ აგრესიულად მართავ მაგალითად ტრეკზე ან მსგავს ღონისძიებაზე ამ დროს როგორ არის? გამოდის რომ მუდმივად ჩართულია პროპელერები ეგრე არ მინდა....შეიძლება მარტივად ამ დროს დააყენო დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი და ადრე გახსნის ყოველთვის და აგცდება ეგ პრობლემა. მაგრამ როცა ქალაქში მოძრაობ და დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი აყენია წვა რამდენზე ავა მერე კი ვიცით ორივემ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 8 2013, 10:58
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




TaO
ბიჯო მე რაც გითხარი ეგ გააკეთე.
მატორში კარტერში ხო გიყენია დაჩიკი.
ხოდა აი ეგ გადაიტანე კარობკაში და გაზომე ტემპერატურა.
საინტერესოა რამდენი იქნება მაგრამ რატომღამც დარწმუნებული ვარ რომ 80 მდე არც ავა.
მთუმეტეს ქალაქის რეჟიმში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jan 8 2013, 11:02
გამოხმაურება #10


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2






ეს ჩAასხი და დაისვენებ რა wink.gif

http://www.motul.com/system/product_descri...7/MoCool_GB.pdf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 9 2013, 19:08
გამოხმაურება #11


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




არ მეჩხუბოთ და რახან მთლად ასე რთულადააა საქმე ტერმოსტატი რომ შეგეცვალე უფრო დაბალ გრადუსიანზე ვითომ არ ივარგებს? read.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jan 9 2013, 19:10
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




შეიძლება მარტივად ამ დროს დააყენო დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი და ადრე გახსნის ყოველთვის და აგცდება ეგ პრობლემა. მაგრამ როცა ქალაქში მოძრაობ და დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი აყენია წვა რამდენზე ავა მერე კი ვიცით ორივემ

smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 9 2013, 20:05
გამოხმაურება #13


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




TaO
შენ უდა გააკეთო არჩცევანი ქალაქის მანქანსა და ტრეკის მანქანას შორის, ანუ უნდა აირჩიო ან ერმოსტატი და ცოტა მეტის წვა, ან უარი უნდა თქვა კარობკის ზეთის გაგრილებაზე. ოქროს შუალედი არა მგონია გამოვიდეს იმაზე უკეთესი რაც ახლა გაქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jan 9 2013, 20:33
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




maxouni
იტოგ\სი ვიფიქრე ბევრი და მეგონი სადაც 17 წვას იქ რომ 19 დაწვას. გადავიყვან კარობკის გაგრილებას მარტო ჰაერზე და შესაბამისად რადიატორს დავაყენებ მთლიან ალუმინისას, პახოდუ ჰიდრავლიკის გაგრილებასაც გადავაკეთებ ....უკვე მოვიფიქრე და ფინანსებს დავითრევ და შეუდგები smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Feb 20 2013, 16:48
გამოხმაურება #15


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TaO @ 9th January 2013 - 20:10) [snapback]453190[/snapback]
შეიძლება მარტივად ამ დროს დააყენო დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი და ადრე გახსნის ყოველთვის და აგცდება ეგ პრობლემა. მაგრამ როცა ქალაქში მოძრაობ და დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი აყენია წვა რამდენზე ავა მერე კი ვიცით ორივემ

კიდევ არის გზა, როგორც მახომ თქვა ოქროს შუალედიც ვიპოვე biggrin.gif FAN CONTROLLER დააყენე და აგრილე ისე როგორც გინდა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Feb 20 2013, 18:54
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




Black Jo
რათ გინდოდა გრედით გააკონტროლებდი მაგას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Mar 14 2013, 14:17
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




გთხოვთ დახუროთ ეს თემა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge