![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
გილოცავთ კარგო ხალხო
![]() ![]() ეხლა რაც შეეება თემის სათაურს ![]() ანუ როგორც იცით მყავს იმპრეზა ს202 იგივე სპეც ც, ტაიპ რა,,, ხოდა ეს მანქანა აღჭურვილია ძრავში ზეთის გაგრილების სისტემით, გადაცემათა კოლოფის გაგრილების სისტემით, უკანა ხიდის გაგრილების სისტემით და გაუმჯობესებული საჭის ჰიდრავლიკის გაგრილების სისტემით ქარხნულად.) .მაგრამ ამ ბოლო დროს, ნუ სანამ გიდრავლიკა მწყობრიდან გამოვიდოდა წყლის ტემპერატურის მაჩვენებელი ძალიან მაღლა იდგა ხოლმე ქალაქის პირობებში 100 გრადუსზე, საცობებში 120 გრადუს აღწევდა, ხოლო ტრასაზე მაღალ სიჩქარით მიმავალი 87-95 გრადუსზე იყო გაჭიმული...(ზეთის ტემპერატურის მაჩვენებლები კი ქალაქის პირობებში და საცობებში 95 გრადუს არ აღემატებოდა ხოლო ტრასაზე 78 გრადუსი ეჭირა ყოველთვის...(ზეთის მაჩვენებელი იზომება ორ ადგილას: კარტერში და ბლოკში, ხოლო წყლის მაჩვენებელი სამ ადგილას, ბლოკში, ბლოკიდან გაომავალ მილში და ბლოკში შემავალ მილში...ვიფიქრე სისტემაში აკლია მეთქი და იმდენი ვასხი სანამ რაშილიტელ ბაჩოკმა გინება არ ატეხა ![]() ბევრი ვიფიქრე და მემგონი მივაგენი ანუ ავტომობილი შიტოკ მოხსნილი გამოიყურება ესე ![]() ავტომობილის გადაცემათა კოლოფი გამოიყურება ესე ![]() ![]() ავტომობილის წყლის რადიატორი გამოიყურება ესე ![]() ზოგადად აზბორილი გამოიყურება ესე ![]() ხოდა მე მგონია რომ მთელი მუღამიც ამაშია, ანუ გახურებული წყალიდა შესაბამისად გახურებული გადაცემათა კოლოფის ზეთი ორივე ხვდეა წყლის რადიატორში დამოუკიდებლად და არასაკმარისი ჰაერის ნაკადი ვერცერთ მათგანს ვერ აგრილებს როგორც საჭიროა, (ქალაქის პირობებში)... ბევრი ფიქრის შემდებ მოვიფიქრე ესეთი რამ შევიძინო ალუმინის რეისინგ რადიატორი რომელიც გამოიყურება ესე და არ გააჩნია წყლის გაგრილების მეტი სხვა ფუნქცია ![]() ![]() შესაბამისად გადაცემათა კოლოფი რომ დამოუკიდებლად გაგრილდეს და მარტო თავის თავზე იზრუნოს დავაყენო ეს ![]() იმედია გაიგეთ რაზე ვსაუბრობ ![]() ![]() შეძლებს გადაცემათა კოლოფის ზეთის ნასოსმა დააკაჩაოს იმ რაოდენობის ზეთი რამდენიც საჭიროა მისი უპრობლემო სამუშაოდ? რამდენად უფრო გაგრილებული იქნება გადაცემათა კოლოფის ზეთი? გააგრილებს რო? ან ზედმეტად ხომ არ გააგრილებს? თუ ამ სისტემამ იმუშავა სად ჩავტენო? ან როგორ შევაერთო? მადლობა წინასწარ ველი გააზრებულ დისკუსიას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ლექსო გინდა ეხლა მაგარი რამე გითხრა? გონდ იცოდე არ შემეკამათო.
Eგ კარობკის ზეთის გაგრილება კიარაა პირიქიტ აცხელებს კარობკის ზეთს ცივზე რო ქოქავ მანქა ას და ადგილზე ათბობ მაგდროს კარობკის ზეთიც რო გათბეს. Aსერო. Qალაქში წყალს ეგ ვერანაირად ვერ გაგიცხელებს. შეეშვი მიზეზი სხვაგან ეძებე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ცდები რაკერ თან ძალიან მაგრად
![]() ![]() http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/231 ესაა რა მუღამი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
შეეშვი წყლის რადოტრის შეცვლას და ეკუში ჩავუწეროთ რომ ვენტილატორები ადრე ჩართოს და ყველაფერს გაგრილებს მშვენივრად
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Kი ლექსო მარა დამიჯერე მექანიკა კარობკაზე ტან ქალაქის რეჟიმში მასე ვერ გაცხელდება ზეთი შანსი არააა. თრასაზე და მაღალ სიჩქარეზე კიდე მოჯნა მგრამ თუგინდა ჩაატარე ექსპერიმენტი უმარტივესია. Kარობკისბგაგრილება გააუქმე პირდაპირ შეაერთე და კარობკის კარტერში ტემპ დაჩიკი დააყენე. 8) ზე ზევით არ ავაშანსი არაა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
TaO
ზეთის გადახურების გამო გაფუჭებული 6-იანი კარობკა მაჩვენე სადმე და მერე ვილაპარაკოთ ზეის გაგრილებაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 8th January 2013 - 00:01) [snapback]452801[/snapback] შეეშვი წყლის რადოტრის შეცვლას და ეკუში ჩავუწეროთ რომ ვენტილატორები ადრე ჩართოს და ყველაფერს გაგრილებს მშვენივრად მახო ბაზარი არ არის, მაგრამ მაგის გარეშეც შემიძლია პროპელერების კონტროლი ნებისმიერ გრადუსზე fan conrolleri მიყენია და ისე მაქვს დაყენებული რომ ნებისმიერ გრადუსზე შეგიძლია ორივე პროპელერი ერთდროულად ჩართო ...ესე როცა ხდება კი მაშინვე ვარდება წყლის ტემპერატურა.... მაგრამ დაუშვათ აგრესიულად მართავ მაგალითად ტრეკზე ან მსგავს ღონისძიებაზე ამ დროს როგორ არის? გამოდის რომ მუდმივად ჩართულია პროპელერები ეგრე არ მინდა....შეიძლება მარტივად ამ დროს დააყენო დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი და ადრე გახსნის ყოველთვის და აგცდება ეგ პრობლემა. მაგრამ როცა ქალაქში მოძრაობ და დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი აყენია წვა რამდენზე ავა მერე კი ვიცით ორივემ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
TaO
ბიჯო მე რაც გითხარი ეგ გააკეთე. მატორში კარტერში ხო გიყენია დაჩიკი. ხოდა აი ეგ გადაიტანე კარობკაში და გაზომე ტემპერატურა. საინტერესოა რამდენი იქნება მაგრამ რატომღამც დარწმუნებული ვარ რომ 80 მდე არც ავა. მთუმეტეს ქალაქის რეჟიმში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
არ მეჩხუბოთ და რახან მთლად ასე რთულადააა საქმე ტერმოსტატი რომ შეგეცვალე უფრო დაბალ გრადუსიანზე ვითომ არ ივარგებს?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
შეიძლება მარტივად ამ დროს დააყენო დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი და ადრე გახსნის ყოველთვის და აგცდება ეგ პრობლემა. მაგრამ როცა ქალაქში მოძრაობ და დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი აყენია წვა რამდენზე ავა მერე კი ვიცით ორივემ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
TaO
შენ უდა გააკეთო არჩცევანი ქალაქის მანქანსა და ტრეკის მანქანას შორის, ანუ უნდა აირჩიო ან ერმოსტატი და ცოტა მეტის წვა, ან უარი უნდა თქვა კარობკის ზეთის გაგრილებაზე. ოქროს შუალედი არა მგონია გამოვიდეს იმაზე უკეთესი რაც ახლა გაქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
maxouni
იტოგ\სი ვიფიქრე ბევრი და მეგონი სადაც 17 წვას იქ რომ 19 დაწვას. გადავიყვან კარობკის გაგრილებას მარტო ჰაერზე და შესაბამისად რადიატორს დავაყენებ მთლიან ალუმინისას, პახოდუ ჰიდრავლიკის გაგრილებასაც გადავაკეთებ ....უკვე მოვიფიქრე და ფინანსებს დავითრევ და შეუდგები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TaO @ 9th January 2013 - 20:10) [snapback]453190[/snapback] შეიძლება მარტივად ამ დროს დააყენო დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი და ადრე გახსნის ყოველთვის და აგცდება ეგ პრობლემა. მაგრამ როცა ქალაქში მოძრაობ და დაბალი გრადუსიანი თერმოსტატი აყენია წვა რამდენზე ავა მერე კი ვიცით ორივემ კიდევ არის გზა, როგორც მახომ თქვა ოქროს შუალედიც ვიპოვე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
რათ გინდოდა გრედით გააკონტროლებდი მაგას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
გთხოვთ დახუროთ ეს თემა
![]() |
|
|
![]() ![]() |